Minulla on mies kaveri jota tulee nähtyä melko harvoin, on todella ujo naisten kanssa ja yleensäkin sosiaalisissa tilanteissa. Ilmeisesti melko kokematon mies mitä on kertonut. Joskus känni iltoina pussaillaan minun aloitteestani, en tiedä johtuuko se vain hänen humalastaan mutta on kuitenkin usein innoissaan seurastani (yleensä vain humalassa). Selvinpäin on todella vaikea päästä hänen lähelleen ja puhua, tuntuu kuin hänellä olisi aina kiire kotio. Olen joskus kertonut että olen ihastunut häneen.
Ujot miehet, mistä tietää että olette kiinnostuneet, miten lähestyä ilman että nolaisin itseäni ja ilman että kaveruus menisi? :) Tuntuu kuitenkin että katseemme kohdatessa kipinöitä olisi ilmassa... Uskaltaisin kysyä suoraan mutta pelkään että hän kaikkoaa ja itseäni alkaisi hävettää jos hän ei pitäisi minusta.
Miten ujo mies isketään?
104
10701
Vastaukset
- 1+1=2
Puhumalla asiat selviää yleensä. Mee sanoo sille et haluat seurustella sen kanssa. Jos juoksee karkuun niin juokse perässsä vaan. sinnikkyys palkitaan.
- w.w
käytä lassoa ni ei karkaa.
- N
w.w kirjoitti:
Entä kun köysi katkee karkaa kuitenkin...
- 0123
w.w kirjoitti:
Niinpä,mutta pysyykös,se,jos lassottaa? Minusta tuntuu,jos,ei pysy pitämättä,niin se karkaa! Se,joka haluaa olla läsnä,niin se ei karkaa. Vaikea juttu,mutta pitää sanoa ääneen,mitä haluaa(olen harjoitellut tämän,ettei tarvitse katua vanhempana). Sano,kaikki toiveesi ääneen ja kaikki hyvät asiat,niin onhan sitten ainakin tullut selväksi! Muu jää nähtäväksi??????
- 012328
N kirjoitti:
Entä kun köysi katkee karkaa kuitenkin...
Eihän köysiä tarvita,jos "kemiat pelaa"! Vai,mitä mieltä olette?
- mä vaan
Ei ujoo miestä isketa. Se otetaan vaan ittelleen. Sanotaan et oot nyt mun mies ja ujot suostuu kun ne ei saa sanoja suusta sen jälkeen
- ujo mies 37
Hei voisiko joku nainen tulla iskee mua ja tekemään aloitteen kun olen ujo ja en itse uskalla. Olis meinaan helpompi mun sitten tutustua kun tietää et toinen on kiinnostunut?
- Ujo_viisas_mies
Vaikka olet itse hänen kanssaan ollut tekemisissä IRL, etkä silti tiedä, onko hän ihastunut sinuun, miten kukaan täällä Suomi24:ssä voisi?
Puhu hänen kanssaan. - 18+10
Tuskin ujo mies pussailee edes humalassa, ellei ole kiinnostunut muustakin kuin kaveruudesta..
- samaa mieltä=D
Tosi outo on mies jos pelkästään humalassa sitä tekee=o
- 0123
samaa mieltä=D kirjoitti:
Tosi outo on mies jos pelkästään humalassa sitä tekee=o
Niinpä! Outoa,jos vain humalassa? Mutta varmaan kannattaisi selvin päin jo ottaa puheeksi? Mutta mielestäni suora puhe on parasta,eipähän tarvitse mietiskellä turhia ja voi suunnata "energiansa muualle"?
- kirjoittelulla
Ujona miehenä olisin iloinen jos saisi naiselta sähköpostia (tekstarin), kirjoittamalla on helpompi "keskustella", kun voi vähän aikaa miettiä juttuja.
- Halusin sinut
Minäkin kirjoitin tekstarin eräälle ujolle miehelle. Mies oli niin arka, ettei
uskaltanut edes soittaa vaan viestiteltiin ja tivasi jatkuvasti kuvaa..tiesi kyllä
miltä näytin, mutta silti vain kuvaa pyysi.Olisin halunnut mielummin tavata ja
turhauduinkin hyvin nopeasti tilanteeseen. Hermostuin mieheen ja hän ei sitten
sitä ymmärtänyt ollenkaan vaan lopetti lyhyeen viestittelyn.Olin tilanteesta hyvin pahoillani ja ilmoitinkin sen hänelle, mutta mies kylmeni täysin.
Minkäs teet jos itse olet kärsimätön luonne ja toinen ei osaa päättää mitään
suoraan. - 12+16
Halusin sinut kirjoitti:
Minäkin kirjoitin tekstarin eräälle ujolle miehelle. Mies oli niin arka, ettei
uskaltanut edes soittaa vaan viestiteltiin ja tivasi jatkuvasti kuvaa..tiesi kyllä
miltä näytin, mutta silti vain kuvaa pyysi.Olisin halunnut mielummin tavata ja
turhauduinkin hyvin nopeasti tilanteeseen. Hermostuin mieheen ja hän ei sitten
sitä ymmärtänyt ollenkaan vaan lopetti lyhyeen viestittelyn.Olin tilanteesta hyvin pahoillani ja ilmoitinkin sen hänelle, mutta mies kylmeni täysin.
Minkäs teet jos itse olet kärsimätön luonne ja toinen ei osaa päättää mitään
suoraan.Kuka vittu tollasta pelleilyä jaksaa!!!
Huh huh - 12+16
12+16 kirjoitti:
Kuka vittu tollasta pelleilyä jaksaa!!!
Huh huhNiiku ihan totta... millasta helevettiä se parisuhde sitte tuliskaan olemaan, jos se o tollasta kakertelua vaa. Varsinaine rakastaja. Hermo menis.
- Hesa-Esa
Voit yrittää rakentaa siihen ujoon mieheen suhdetta, mutta jos ei onnistu, älä käytä siihen liikaa aikaa. Silloin kannattaa pysyä vain kaverina.
- Ujostus
Ujojen kanssa on helppo päästä suhteeseen ne kun ei itse pysty suhdetta luomaan mutta odottavat aina aloitetta.
- man_86__.-
Ei se nyt ihan noinkaan mene. Mutta niin ehdottomasti kun oletta kahdestaan niin menet vaikka ihan suoraan kysymään että mikä on homman nimi. Ja oikeastaan kysyt suoraan että kiinnostatko häntä. Ujolle voi olla vaikeaa ymmärtää että joku vastakkainen sukupuoli on kiinnostunut seksuaalisesti hänestä.
- N
Tuohon vaikea vastata...
- ...ujo
...mutta miten ujo mies saa kontaktin naiseen...miten pitää edetä...suoraan...
- tenuheppi
Anna sille viinaa,aina.
- -Uros-
Unohda tuollainen saamaton nahjus. Maailma on täynnä oikeitakin miehiä.
- Itse ujo
Ujoimmat ovat parempia kuin tuollaiset ego-siat
- ujo mies
Komppaan nimimerkkiä Uros. Ihastuksesi kohde on ujo omista syistään. Voit hyvin kunnioittaa sitä tosiseikkaa ja antaa miehen olla. Säästyt itse pettymykseltä. Jos hän viestii sinulle jotain omalla varovaisella tavallaan, niin muista että varovaisuuteenkin on syynsä, eivätkä ne välttämättä ole sinulle otollisia. Kaikki eivät hae hoivaajaa vaikka jollain tasolla jotain äitihahmon tapaista ikävöisivätkin.
Kyllähän hänkin varmaan sinuun on enemmän tai vähemmän mieltynyt jos on kännissä joskus retkahtanut, mutta ehkäpä asia ei ole niin yksinkertainen selvin päin. Silloin tulee murehdittua hetkeä pidemmälle.
- N
Ole kaikkea kans kokkeli piimää annan
- tätä mieltä
Tosi harmi tilanne ehkä teidän molempien kannalta. Kyllä sun täytyy puhua hänelle suoraan, mieshän voi hengessään toivoa että sinä lähestyisit häntä koska hän ei ujoutensa vuoksi pysty. Jos kumpikaan ei tee mitään ei auta muuta kuin unohtaa koko juttu. Olen itse ujo ja jos mieheni ei aikoinaan olisi ollut niin varma siitä mitä haluaa niin olisin varmaan yksin.
- V.S.P.
Anna sille viinaa
- oi niitä aikoja
niiin,paljon hyviä neuvoja.Itse olin ennen todella ujo ja kyseiseessä tilanteessa olisin ollut ykihyväksi onnellinen jos joku olisi laittanut minulle vaikka sitten tekstiviestin, että pitää minusta ja haluanko alkaa olemaan yhdessä.
Tietysti jos sinulla riittää itselläsi rohkeus,niin juttele pojan kanssa ihan silleen että olette vain kahdestaan. - isoarskasi
Viestin kirjoittaja, alkaakos sun nimi E kirjaimella ? ;)
- Ihastunut
Ei :)
- Kääkkaapo
Ujona miehenä voin sanoa, että ujolle on aloitteen tekeminen todella vaikeaa.
Sitä olettaa, ettei nainen voi mitenkään olla kiinnostunut meikäläisestä.
Helppohan se on sosiaalisesti lahjakkaiden ja rohkeiden ihmisten kehua, että kysymällä se selviää, onko toinen kiinnostunut.
Mutta kun on niin ujo, ettei uskalla kysyä.
Kerran taidekursilla oli yksi nainen, johon vähän kyllä ihastuin ja muutaman sanan sain hänen kanssaan vaihdettua taiteeseen liittyen ja myös kehuin hänen töitään.
En tiiä, tykkääkö naiset, kun kehuu vaikka heidän tekemäänsä taidetta.
Joku rohkea olis varmaan pyytäny naista kahville, mutta ei vaan meikäläisellä riitä rohkeus,
Ujona miehenä minä ainakin tulen iloiseksi, jos joku nainen tulee keskustelemaan tai jos nainen tekisi aloitteen, niin kyllähän minä siihen myöntävästi vastaisin.
Kun kerran olet kertonut ihastuneesi tähän ujoon mieheen, niin hän kyllä tietää, että pidät hänestä.
Ujoilta menee vaan aikaa asian käsittelyyn, koska sitoutuminen on valtavan suuri ja elämää mullistava asia.
Varsinkin, kun ujona on tottunut elämään enemmän yksin ja ei ole tottunut jakamaan elämäänsä toisen kanssa, niin sekin jollakin lailla pelottaa ujoa.
Toivottavasti saat ujon miehen puolellesi.- ujo
sää puhut ihan 100%:sti asiaa! Mistä niitä naisia tosiaan löytyy jotka olisi kiinnostunut minusta? Eurosinkku-yhteisöstä olen etsinyt mutta ikäluokka on aikasten korkea 35-70v et aika hiljaista on siellä.. Suomi24-treffit siellä profiili mulla ja vaan mun kuvaa vaan vilkuillaan ja that's it! Tämä nostaa stressiä ja painetta päässä ja joka paikassa! Iskurivinkkejä otan vastaan jos jollakin on niitä antaa?
- Kasvata vähäsen
Miehet ottavat aina riskin nolatuksi tulemisesta yrittäessään lähestyä naista. Onko siis väärin odottaa, että sinä tarttuisit tilaisuuteen ja lähestyisit sinua kiinnostavaa miestä vain, koska et halua tulla nolatuksi? Sama tilanne on päällä jatkuvasti monilla miehillä (ei ole varma, pitääkö nainen hänestä, sillä tämä ei anna mitään merkkejä).
Rohkeus ei vähennä markkina-arvoasi millään tavalla. Ujous viestii yleensä sivistyksestä, herkkyydestä ja älystä, joten en usko hänen ainakaan nälvivän sinua, jos nielisit kunniasi ja ottaisit rohkeasti ensimmäisen askeleen. Aikuisiahan te molemmat olette, joten hölmöä pelätä ystävyyden menetystä vain siksi, että tunnustelee mahdollisuuksiaan.- mies_86_.--
Totta. Ujoa miestä voi nainen lähestyä ja kysyä ihan suoraan että kiinnostaako, vai miksi vilkuilet, sillein lempeällä äänellä, ei vittuillen. Koska varmaa on se että ujot ovat yleensä niitä kaikista luotettavampia ja ei varmasti mene kertomaan tästä tapahtumasta eteenpäin.
- Itsekin Ujo
Känni-iltoina pusuttelu luultavasti tarkoittaa kiinnostusta. Selvinpäin "pelokas"? Ota yhteyttä ja järjestä kasvokkain tapaaminen, kerro tunteistasi rehellisesti ja odota... Jos vastausta ei tule MAX.3:en päivän kulutta voit unohtaa hänet.
- itkeväjasureva
Minullakin oli jokin aika sitten vastaavanlainen tilanne, mutta kun olen ujo niin se ihminen jo seurustelee toisen kanssa, myöhemmin kyllä olen ollut ihan murteen murtama ihminen. minä rakastan sitä vielä tänäkin päivänä, mutta se on vaan jo varattu
Juttelin niitä näitä erään pojan kanssa eikä meillä ollut mitään flirttiä. Eräänä päivänä hän tuli luokseni ja näytti siltä kuin haluaisi sanoa jotakin, mutta juuri ujouteni takia säikähdin ja hän ymmärsi minut väärin. Sen jälkeen olen nähnyt hänet pari kertaa, mutta hän ei ole halunnut puhua minulle, hän on mennyt niin nopeasti, etten ole kerennyt pysäyttää häntä. Nyt häntä ei ole enää näkynyt. Haluaisin saada häneen yhteyden, joten laitan terveiset Kiljavalle. Tule käymään vielä! Totuus on, että olen ihastunut!
- eeva ja aatami
Käsityöläinen, Olet sinä kanssa ujo kun et uskalla kertoa pojalle suoraan, tuskin hän lukee tätä palstaa !
Niele sinäkin ylpeytesi ja ota eka askel, se voi sitten johtaa toiseen... elämä on riskinottoa.
- H
Seuraavan kerran ku ootte bileettääs, juotat sen reilumpaa kännii ja viet illan päätteeks kotiis... Aamul sit näät mitä herra siitä tuumaa. Voin kertoo että toimiii.
- vie sie mie vikisen
Sehän on ilmiselvä puumanaisen taktiikka. Vie saaliin kotiin ja käyttää hyväksi.
- Ujosteleva mies
Ei saa kysellä tällaisia. Olen itse ujo mies ja pelkään vamppeja, koska olen niitä vastaan puolustuskyvytön ja suostun melkein mihin vaan.
- Fundamental77
Ujon miehen vastaus: juttele jotain tavallisia asioita. Älä kuitenkaan mene liian lähelle ja katso liian intensiivisesti silmiin. Höpöttele niitä näitä, tiukat kysymykset saavat miehen sekaisin.
- eeva ja aatami
Ujo ihminen ilmeisesti toivoo että sinä tekisit aloitteen mutta hän kyllä taitaa tarvita aikaa, hetkessä ei mitään tapahdu. Jos kärsivällisyyttä riittää itseltäsi lopputulos on varmaan vaivan arvoinen.
Alkoholin käyttö pienessä määrin saattaa auttaa saada hänet puhumaan, mutta kaatokänni taas vesittää hyvän tarkoituksen.
Puhumista ei voi välttää muuten et ikipäivinä saa tietää onko hän kiinnostunut sinusta vai ei. Ja sinulla on oikeus saada tietää se, sano se hänelle ja "pakota" puhumaan edes sen verran. Tunnusta omat tunteesi ensin, niele ylpeytesi sen verran. Seuraava askel on sitten suuntaan tai toiseen.
Ota se riski että nolaat itsesi, haitanneeko tuo. Koko elämähän on itse asiassa riskinottoa. Rohkeat voittavat riskeeratessaan, muista se. Tässä asiassa voit vain voittaa.
Tsemppiä, rohkeutta ja kärsivällisyyttä ! - TEEMU
Paha juttu, jos hän on niin kuin Valtosen Jukka, jolla on aina kiire isin ja äidin
kainaloon nukkumaan jo klo 21.00 viimeistään.
Jukka on peräkammarin poika RAUHAN kunnassa. Ainoa laatuaan, ei käytä
ehkäisyä, kun ei ole mitä ehkäistä.- ///
Juuri näin! Monasti nämä ns. ujot on äitien pikku poikia jotka viettävät aikansa äidin helmoissa koko elämänsä eivätkä osaa irtaantua äidistä ollenkaan. Ihan lähipiiristä kokemusta on kun ukko lähestyy jo neljääkymmentä eikä vaan osaa äitistä irroittautua vaan jopa haluisi niin lähelle asumaan kuin mahdollista.
Pelastakaa naiset tällaiset melkein menetyt uroot jotka oikeasti ovat varsin fiksuja ja muutenkin mielyttäviä, mutta eivät vaan pääse kotoa kovinkaan kauas. :)
- ujo poika
Ei me karkuun lähdetä.
Ota sitä korvista kiinni ja pussaa!
Tai pyydä sitä luoksesi kylään, kahvilaan kaffelle, leffateatteriin tai kapakkaan yhdelle oluelle. - heteroseksuaali...
kannattaa kysyä josko hän on homoseksuaali. Voi hyvinkin tykätä enemmän Teposta kuin Tarjasta.
- ratkaisija 100
Elä vain omaa elämääsi ilman mitään omituisia "yrittämisiä"!
Omanpään kuvitelmat on aina omia, joten jossittelut pois ja ainoa elämä haltuun! - Ujo petetty mies.
Kaverit on kavererita ei niiden kanssa pussailla. Jos olette alkaneet pussailla on kyse jo seurustelusta ja parisuhteesta. Kannattaa puhua välit selviksi vaikka ensin saattaa saada vastausta jota ei halua kuulla mutta ainakin ilma on puhdistunut ja antaa tilaa uusille asioille välillänne ja kummankin elämään. FoldCap
- tyhjä arpa
Mä en saa koskaan tyttöystävää. Olen sen verran monet pakit saanut että en uskalla mennä naiselle enään juttelee. Ikääkin on jo 37 kohta et peli on menetetty
- :)))
Ei oo peli menetetty :)
- Anonyymi
mun ukkp ukko oli 33 v kun hänet idkon
- klajysncos
Kaikkee täälläkin kysytään..;)Pyydä se johonkin reissuun ja keksi siihen joku hyvä tekosyy. Toimi ainakin mulle.
t. Nimim ujo mies.
Ps. Siitä on neljä vuotta, joista kolme samassa osoitteessa.. :) Lyhyesti: puhumalla asiat selviää.
Pidemmin: Vaikuttaa siltä että mies ei ole varma tunteistaan ja on sen takia epävarma miten tulisi edetä. Jos hän on kokematon, ei epävarmuudelle ole välttämättä muuta syytä kuin se, että ihastuminen on uutta ja jännittävää. Ja sen takia ei osaa välttämättä tulkita omia tunteitaan ja toimia niiden mukaan. Kaikkeen vaikuttaa vähän se, kuinka vanhoja olette.
Pyri keskustelemaan hänen kanssaan pitkään ja syvällisesti. Yleensä pitkissä keskusteluissa selviää ihan vahingossakin joitain pieniä seikkoja, jotka selittää toisen käytöstä ja mielipiteitä asioista. Ihmisiä on helppo johdatella kertomaan asioita, kunhan osaa vain huomaamattomasti johdattaa keskustelua siihen suuntaan, että toiselta alkaisi tulla jotain liittyen siihen mihin haluaa vastauksia. Jos haluat pian taas muistuttaa häntä tunteistasi, tee se hienovaraisesti. Ujoille ja kokemattomille saattaa tulla sellanen olo, että ”apua, mun pitää nyt päättää vietänkö loppuelämäni ton kanssa joka musta tykkää!” Joten fiksuinta on ensin selvittää, mitä mies tuntee sinua kohtaan. Pääasia ettet tyrkytä itteäs sille miehelle ja selvität että mitä se tuntee sua kohtaan. Meette vaikka syömään tai puistoon istuskelemaan ja nauttimaan kesästä ja siinä sitten juttelette kaikkea että mitä haluutte elämältänne, parisuhteeltanne jne. :)
Toivottavasti päädytte yhteen jos ootte 'luodut' toisillenne!- Missä Naiseutesi?
Anna ujon miehen tulla ulos kuorestaan eli kohtaa itse oma ujoutesi. Välttele omia lähestymiäsi. Näin sun ei tarvi ihmetellä,miksi mies sitä tai tätä ja olla epätietoinen hänen tunteistaan. Mut ehkei tää ollut sun elämän juttu, vaikka kiva kaveri onkin. Oot liika huolissasi tilanteesta.
- tasse
Mikäs ujo mies se on ,.ku uskaltaa viinaa ottaa Ite en uskaltanu ottaa ja sitten mennä jonnkin ,jossa naisia on...
- Rehvit
Jos naisella on samanlainen rintavarustus ja silmät kuin alotussivun kuvan yksilöllä, ei luulisi olevan yksinäistä... Notta terveisiä vaan, melekonen pakkaus.
- sinkku aina vaan
Ihan "naseva" "varustus" ol hänellä, jos ei tuota mies huomaa, niin menköön vaikka pottukellariin miettiin, asioita. Mulle jos tuon näköinen lyyli tulisi jotain ehdottelemaan, olisin myyty, HETI!!
- reino a
etsä oikeesti tajuu, etse on homo.!!!
- neito-77
Kuule kaveri, samassa veneessä ollaan. "Meillä" säätö kestänyt jo 5kk:tta ja edetty hyvin pienin pienin askelin. Viime aikoina osottautunut että hän pysytyy kertomaan fiiliksistään pienessä hiprakassa kitaraa soittaen ja samalla laulaen.
Hitaasti hyvää tulee toivottavasti... Odottavan aika on pitkä. - ujoja ihmisii on!
Uskon et hän tykkää susta hän on vaan ujo ei sille voi mihkää. Itsekki olen ollut ujo mut pakko se on ottaa härkää sarvista jne... Eli ota sinä härkää sarvista ja kysy mistä se ujous johtuu? Ja ole hänen kanssa niin että hän on se, että mitä tehdään. Joo kuulostaa hullulta mut ihmisiä on moneen lähtöön... Ujoa ihmistä pitää rohkasta.. Jos se asia mitä hän haluaa ei sinua kiinnosta tai ei miellytä nii kerro hänelle. Ei se nyt niin vaikeata ole..
- Eikä!
Jos ei ukko saa sanaa suustaan kuin kännissä on se säälittävää.Unohda koko juttu!
- panokoneman
mee sen eteen ja housut kinttuihin ja rupeat ottamaan mola suuhusi..ei varmana pakene.
- puhun kokemuksesta
Ujot eivät uskalla ilmaista itseään tuossa tilanteessa. Humalassa heistä tulee rennompia ja se ujous katoaa joten uskaltavat tehdä asioita eri tavalla.
Ole vain sitkeä ja tee hänelle selväksi että olet tosissasi etkä pelleile ja halua saada häntä naurunalaiseksi.
Itse olen kertonut monelle naispuoliselle kaverille/tutulle että olen heihin ihastunut. Osalla on ollut vastakaikua, mutta koska itseluottamusta ei hirveästi itselläni ole niin en ole asiaa vienyt koskaan pidemmälle.
Kaverisuhde on myös vaarassa.
Aloin seurustella yhden hyvän kaverin kanssa, mutta ero tuli (edelleen ollaan väleissä mutta ei samalla tavalla kuin ennen seurustelua). Joten mieti tarkkaan haluatko olla kaveri ja pitää pitkän kaverisuhteen vai seurustella ja mahdollisesti menettää hyvän kaverin jossain vaiheessa hänessä. - hieman ujo
Itse voin omasta kokemuksesta ainaskin sanoa, että jos ko. herrasmies on aina sinne kotio vaan menossa, se meinaa mitä luultavimmin sitä että seurasi kiinnostaa mutta mies ei oikein osaa eikä uskalla tehdä mitään :)
- ibu5dd
Sinä aina kieltäytyny, Taidat Itse olla ujo???
- Äiti.nykyisin
Hei, tunnen kuvion melkein. Itsekin olin joskus tosi ujo kun tapasin nykyiseni miehen. Itse ihastuin mieheen ihan hulluilla heti ekana iltana, mut otin rauhallisesti ja ajattelin et meen miehen tunteiden mukaan. Itse en aluksi näyttänyt tunteita lainkaan ja olin ihan lukossa. Mutta nykyisin ollaan jo oltu naimisissa kaksi vuotta ja meillä yhteinen lapsikin ja miehelleni edellisestä liitosta kaksi ihanaa lasta. Joten toivon vain sinulta paljon jaksamista kyllä teidän suhde vielä tulee toimimaan. Onnea toivotan paljon. Yritä vain jaksaa.
- sinkku aina vaan...
Löytyisipä tuommoisia naisia, niin olisin heti "myyty".!
- Ei aina ujo
Olen muutama vuosi sitten eronnut mies. Itsetunto saattaa olla aika lähellä nollaa aika pitkäänkin ja ujostelee uusia juttuja (ei yhden yön). Nyt täytyy sanoa ,että eräs nainen on sinnikkyydellään saanut minut heräämään ja aina paranee... joka kerta. Nyt rakastan häntä ja hän minua. Hän sai mitä halusi ja yritän olla sen arvoinen.
- mammamia
Kuuleppa tee sille selvä aloite. Rupeat vaan puhumaan sen kaa ja kun olet siihen päässyt, sinun pitäisi vaan tehdä pojalle aloite , pyydät kotiin ja.... eli suoraan sanoen mennä sänkyyn sen kaa.
Jotkut ihmiset ovat vaan sellaisia. Pelkäävät jotain missä ei ole mitään pelättävää.
Kyllä jos kaksi ihmistä tykkää toisistaan ja varsinkin jos vähän viiniäkin alla, homma hoituu.
Ja kun siitä ekasta kerrasta pääsee pois, kaikki on vaan niin paljon helpompaa.......
Usko pois, hänellä saattaa olla samat tunteet kuin sinulla.- suht
Tämän vastauksen laitoin vain sen takia. Poikani kuuluu just niihin ihmisiin jotka eivät käy ravintolassa, eivätkä edes käytä alkoholia.
Joskus ehkä. Mutta uskon, että pojalleni on vaikeus olla eli miten ollatytön kaa.
Fiksu nuori mies koulutettu, etsii tyttöystävää, muttei osaa sitä etsiä, on 25 vuotias.
Me tytöthän tämän osaamme paremmin koska puhumme toistemme kaa siitä.
- Tavarat
Kysy veisikö hän Sinut syömään jos Sinä tilaisit pöydän valmiiksi jostakin tavallisesta ravintolasta.
Jos tuntuu vastahakoiseslta niin kysy tulisiko Sinun luoksesi syömään kun laittaisit hänelle jotakin.
Ravintolan jälkeen seuraavaksi Sinun luoksesi syömään aina vaan useammin.
Jossakin vaiheessai mies huomaa asuvansa luonasi, joten sanot vaan että hae loputkin tavarasi tänne. - booobb
itsekin olin ujo poika enkä uskaltanut puhua naisten kanssa paljoakaan. Sitten se oikea heitti lasson kaulan ympäri ja kertoi suoraan mitä halusi. En väittänyt vastaan koska ujona poikana en uskaltanut lähestyä ihastustani. Joskus se natsaa kun vaan yrittää. Nyt onnellisessa suhteessa oman hammasrautatytön kanssa.
- 4+17
Ihminen oppii kaikenlaisia ajatuksia ympäristöltään lapsuudesta lähtien, ja erittäin moni näistä ajatuksista on sitä että ajattelee mitä muut ajattelevat omasta henkilöstä. Tämä johtaa epävarmuuteen, sillä nuo ajatukset pyörivät mielessä esimerkiksi sosiaalisissa tilanteissa, ja siksi ihminen alkaa uskomaan että hän on ujo. Ilmiö on tottakai todellinen, mutta se ei ole henkilökohtainen ominaisuus, vaan ajatuksista johtuva tila.
Suosittelen tutustumaan kirjaan Alkuajatus - Elämän pieni käsikirja. Kirjasta löytyvän tiedon varassa oppii tarkastelemaan ajatuksia mielessään. Kun ajatus paljastuu, siitä tulee tietoiseksi, jolloin sen voi valita pois. Sitä ennen se vaikuttaa toimintaa ohjaavana, tai estona, ilman että sitä edes huomaa. Tätä työtä tehdessä tietoisuus omasta itsestä kasvaa, ja sen myötä myös aito itsevarmuus. Ajatukset vaikuttavat meihin kaikissa elämäntilanteissa, joten tästä on hyötyä muutenkin. Lisää löytyy täältä: www.alkuajatus.org - ujo4ever
Kyllä se aloite on tultava naiselta jos kiinnostusta on. Pallon jättäminen ujolle miehelle ei toimi, koska ujo mies ei uskalla tehdä siirtoa pelätessään ystävyyden menetystä. Ujot eivät myöskään ole sinnikästä sorttia. Jos tulevat torjutuksi eivät yritä uudestaan, ei kannata esittää vaikeasti tavoiteltavaa ujon kanssa.
- joopa joo
Muttä pitää ruveta ajattelemaan realiteettejä. Oletko, käytkö missä, oletko puhelias jos sinua puhutellaan, oletko rauhallinen. Entä tunteikkuus,.
Kaikki ovat hyviä tunteita, Otat vaan kiinni niistä ja olet.
Tiedätkö ei naiset koskaan ajattele niin paljon ne vaan on, tässä hetkessä. Koska muuta mahdollisuutta ei ole.
Se on todellisutta. - ibu5dd
Lutunen olet ittekkin.
Ota kylmästi korvista kii ja pussaa...
mikä parenraa!!!! - halut22
anna pillua
- otan mielelläni
Uuhh...alko jöpöttää!! PILLUA!
Pillu on ihana sana ja ihana on sisältökin.
- Ultimatum
Sano sille "Sun kannattais rohkaista itsesi, ja HUOMENNA kysyä mua treffeille". Täten se ujo poika saa vuorokauden kerätä itsensä, joten näet onko oikeasti kiinnostunut jos hakeutuu "ujona" sun seuraan huomenna, sai sitten kysyttä (toivottavasti) tai ei.
- Meridien
Miepä tein sen! Eli iskin itselleni ujon miehen. Vuoden verran kateltiin toisiamme ja huomasin, että olin haluttua seuraa hänelle, mutta kuitenkaan ei mitään sen kummempaa tapahtunut. Niimpä sitten istuimme kaveriporukalla iltaa paikallisessa baarissa ja kun mies meni ulos tupakille, mie menin ns. seuraksi. Ajattelin, että nyt tai ei koskaan ja kiedoin käteni hänen ympärilleen ja pussasin häntä. Toinen meni aivan hämilleen, mutta hyvällä tavalla. Siitä sitten viikon verran treffailtiin ja sitten yövyttiinkin jo yhdessä. Tämä tapahtui tammikuussa ja nyt asumme yhdessä ja meillä on jo koiranpentukin. Yhteistä elämään suunnitellaan.. Että onnea! Kuten muutkin ovat sanoneet, ei ujo mies pussaa jos ei ole tunteita jo sinua kohtaan!
- 6+4
Taisin ihastua sinuun. Missä muut tuollaiset naiset piileskelevät? :)
- ujo mies...
Tuntuu että naisia kiinnostaa pelkästään sosiaaliset miehet, mutta löytyykö naisia jotka ovat kiinnostuneet myös ujoista miehistä?
- 18
Tottakai kiinnostaa ujot. Vaikeusastetta lisää jos ujouteen liittyy tytön pakeneminen ihan fyysisestikin, ja kaikenlainen vaikeilu, tuskailu ja vetkulointi. Kärjistäen voisi sanoa että naiset ovat kiinnostuneita kaikenlaisista miehistä, varsinkin söpöistä/komeista, jotkut miehet vaan tekevät kiinnostuksen osoittamisen vaikeaksi pakoiluillaan.
- vähän tätä epäilevä
mutta jos mies ei olekaan sinusta kiinnostunut vaan käyttää sitä hyväkseen että on MUKA ujo ja vedättää vaan sua
- Epäilevä myös
Just näin! Erinomainen pointti (vähän tätä epäilevä). Eikä "ujokaan" välttämättä enää ole ujo, kun todella saa tavoitella ihanaa tyttöään. Mutta jos nainen on ihka tyrkyllä tunteinensa, niin ujosta tulee ujo, haluaa vetäytyä kuoreensa - eli tulee MUKA ujo. Ap.lle suosittelen, että älä turhaan enää tuhlaa aikaasi moiseen pähkäilyyn, siirry seuraavaan ja etsi sellaien käsiisi, jossa sun ei tarvi olla epätietoinen toisen tunteista. Tuollainen ei palvele ketään paitsi sun egomieltäsi, sillä sydämestä tuleva juttu on erilainen.
- _mies_86_.-
Sori mutta ei. On miljoona kertaa helpompi olla jatkuvasti äänessä kuin ujo. Ei kukaan ala esittämään ujoa sen että saisi pimpsukkaa. Olen itsekin ujo ja monesti kyllä ihmettelen missä jotkut ihmiset keksivät jatkuvasti jutun juurta. Pitää olla jatkuvasti äänessä että vaikuttaisi avoimelta. Kyllä tämä elämä olisi niin paljon helpompaa jos olisin syntynyt ruunebergiksi. Olisi naisia ympärillä ja voisi valita sen kenet tahtoo. Tai sanotaan nyt näin että olen asiallisella tasolla ujo, kyllä mä uskallan puhua luotettavien ihmisten kanssa ja yleensä minä olen se joka aloitan keskustelut esim. uusien ihmisten kanssa työpaikalla. Tosin koska en jauha paskaa niin kanssani tulee niitä hiljaisiakin hetkiä.
- Raaka totuus
_mies_86_.- kirjoitti:
Sori mutta ei. On miljoona kertaa helpompi olla jatkuvasti äänessä kuin ujo. Ei kukaan ala esittämään ujoa sen että saisi pimpsukkaa. Olen itsekin ujo ja monesti kyllä ihmettelen missä jotkut ihmiset keksivät jatkuvasti jutun juurta. Pitää olla jatkuvasti äänessä että vaikuttaisi avoimelta. Kyllä tämä elämä olisi niin paljon helpompaa jos olisin syntynyt ruunebergiksi. Olisi naisia ympärillä ja voisi valita sen kenet tahtoo. Tai sanotaan nyt näin että olen asiallisella tasolla ujo, kyllä mä uskallan puhua luotettavien ihmisten kanssa ja yleensä minä olen se joka aloitan keskustelut esim. uusien ihmisten kanssa työpaikalla. Tosin koska en jauha paskaa niin kanssani tulee niitä hiljaisiakin hetkiä.
Kun mies on puoleensavetävä, voi hän esittää ihan mitä tahansa, olla ujo, puhelias, tyly tai vaikka rypeä itsesäälissä, ja vientiä on siitä huolimatta. Jos et ole erityisen hyvännäköinen, et olekaan enää yhtä hyvässä asemassa eikä kukaan piittaa vaikka ujostelisit yksinäsi koko loppuelamäsi. Aloittaja ei kertonut onko kaveri komea, mutta epäilen että on.
- tasa-arvoa
Tuntuu että mitään vaaraa ei ole siitä, että hän ei sinusta pitäisi. Joten jos mies ei uskalla aloittaa, siitä vain reippaasti ohjat haltuun ja menoksi.
- lähekkö ulos
Huh. Luin henkeä pidätellen tätä ketjua. Minusta on tullut ujo nainen ja olen tavannut ujohkon miehen. Todella mielenkiintoinen mies....mut en uskalla pyytää kahville. Viimeisin tilaisuus tuli niin yllättäen...olin väsynyt, rohkeus karkasi, huh
Uskallan jutella niitä näitä ja tehdä tikusta asiaa...miten se voi olla niin, ennen uskalsin. Tuhansien pakkien jälkeen ei meinaa uskaltaa enää sanoa suoraan ja pyytää ulos kahville.- herätys
ai niin ja piti sanoa: kiitos ap.
ite oon saatanan ujo mies, ja voin sanoo että me ollan vaikeita. ite en ainakaan pysty jutteleen vieraimpien ihmisten kans selvinpäin, mut mä tutustun ihmisiin silloin kun olen pienissä, ja jokusen kännihöpötys kerran jälkeen sitä pystyy jo jutteleen selvinkinpäin . joten juttele sen miehen kans silloin kun se on viä nousuhumalassa että se oppii luottaan suhun, niin voit kysyä sitä joskus kahville. mutta älä oo liian hyökkäävä, seuraa tilannetta rauhassa ja ujomman puoliskon ehdoilla.
- repepe
Oon ite ujo ja tapasin tosi kauniin tytön, joka kysy mua jatkoille, mutta sanoin vaan että taidan mennä kotiin. Jälkeen päin ajateltuna vituttaa kovasti. En tiedä miksi sanoin niin, oon vaan niin ujo.
- Myös ujo mies.
Mukavaa, että jotkut naiset jaksavat yrittää ujojenkin miesten kanssa. Emme ole mitään helpoimpia tapauksia. Neuvoni on, että ap:n kannattaa tehdä selvä aloite, eli pyytää kahville/elokuviin/syömään. Itse olisin ainakin helpottunut, jos nainen tekisi tälläisen aloitteen.
Itsekkin olen ujohko, ja olen joutunut kamppailemaan tämän kanssa. Olen kotoisin pieneltä paikkakunnalta, jossa ei oikein oman ikäisiä naisia teini-iässä päässyt tapaamaan (syrjäisen sijainnin takia). Muutettuani yliopistoon opiskelemaan olen pakottanut itseni sosiaalisiin ympyröihin, ja nyt jo onnistuu naisillekin juttelu opiskelu-ruokalassa, kahvihuoneessa tai muuten tavatessa. Mutta vielä tuo aloitteen tekeminen ts. treffeille kysyminen on helvetin hankalaa, vaikka olenkin koittanut karsia ujoutta itsestäni useita vuosia.
Vieläkin vaivaa ajatukset, voiko toinen olla kiinnostunut minusta, miksi hän suostuisi treffeille jne... Jolloin aloitteen tekeminen on hankalaa. Lisäksi naisen vihjeet, siitä että hän olisi kiinnostunut, saatetaan jättää huomiotta, juurikin ajatuksella, miten hän oisi olla kiinnostunut.
Mutta tsemppiä ap:lle, kannattaa vain ottaa ohjat omiin käsiin. - ujo_man_86_.-
Kysyt jossakin sopivassa tilanteessa ehdottomasti kahdenkesken että kiinnostatko häntä. Jos ei osaa vastata niin sanot että sulle on päivä aikaa miettiä, kysyt uudestaa seuraavana päivänä ja jos on kiinnostunut niin sitten treffeille ja sinä voit tätä vielä ehdottaa ja sehän nyt sitten tietysti riippuuaa treffeistä miten edetään.
- xfghjgfj
kiinnostaako ilmanen?
http://tc.tradetracker.net/?c=3081&m=104449&a=81475&r=&u= - nainen_:vm_81
Kyllähän se niin on että jos nainen uskaltaa rakastua ujoon mieheen niin suurella todennäköisyydellä saa kaikkea sitä turvaa mitä naiset haluavat. Yleensä ujot omaavat hyvät käytöstavat ja ottavat toiset huomioon. Ujon käytös saattaa joskus ulkopuolisesta näyttää ylimieliseltä. Tosiasiassa ujo kätkee heikkoutensa näennäisen ylimielisyyden taakse, koska ei halua näyttää heikolta. Mutta kun tuon kovan pinnan alle pääsee niin sieltä löytyy todellista kultaa.
- JK
PUHUMALLA
- gnhgjyuhjuj
Olen ujo mies, mutta jos pääsen pussailun tasolle niin en kyllä sen enempää, tosin jos teidän piireissä pussailu on vähän sellaista mitä voi kaikkien kanssa tehdä niin se tavallaan siirtää intimiteetin rajat jonnekin paljon hankalammalle alueelle.
Mutta jos unohdetaan alkomahoolit ja vapaamielinen pussailu, niin normaalisti ujo mies valloitetaan seuraavasti: "Otat kädestä ja viet". Se mitä se milloinkin tarkoittaa riippuu ihmisistä.
Ujo mies haluaa osoittaa kiinnostuksensa teoilla, jos haluaa tietää onko ujo mies kiinnostunut, kannattaa lähettää piiloviestejä avuntarpeesta johonkin. Ei siis pyytää apua, vaan juuri käyttää niitä rivienvälejä, joita miehet ei yleensä lue tahallaan tai tahattomasti, mutta koska huomion hakuinen ujo mies etsii kovasti mahdollisuutta, jossa voisi pelastaa neidon pulasta tämä kikka toimii. - Ujo-M-76
Täälläkin on yksi ujo mies. Minulla on myös ap:n tapainen tapaus takana. Tapailin yhtä naista monta kuukautta mutta homma ei oikein edennyt satunnaista pussailua pidemmälle. Silloin laitoin se ujouteni piikkiin. Mutta myöhemmin olen tajunnut että kyse oli muustakin. Eli siitä että olin enemmän vain otettu siitä että vihdoin joku nainen oli kiinnostunut minustakin. En siis ollut kuin vähän ihastunut ja se oli syy siihen että homma ei edennyt, ei ujouteni.
Hetkeä myöhemmin nimittäin tapasin elämäni naisen ja se olikin sitten sellaista menoa että ujous unohtui johonkin ihan kokonaan vaikka ennen vain naisille puhuminenkin oli ollut minulle vaikeaa.
Ujo saattaa siis olla ihastunut vain siihen että joku on hänestä kiinnostunut, ei itse ihmiseen eikä halua lopettaa sitä pientäkään suhdetta sillä se on kuitenkin parempi kuin ei mitään. - ihmettelen...
Näinä suulaiden paskanjauhajien aikakautena on todella vaikeaa kun on ujo ja herkkä luonteeltaan.
Tuntuu, että tässä yhteiskunnassa pääsee vain röyhkeydellä ja turhalla läpättyksellä eteenpäin.
Jos et ole tuon sortin ihminen, sinua pidetään outona ja jopa tyhmänä.
Kaikki vain ei ole turhaan äänessä koko aikaa ja sekaannu joka asiaan röyhkeästi ja itsekeskeisesti, tyrkyttäen itseään joka paikkaan/asiaan.
Empaattisuus ja terve nöyryys tuntuu olevan ihmisiltä unohtunut tässä ahneuden ja itsekeskeisyyden aikana. - Viivi1989
Otta Munasta kiinni ja sanot tahdon tätä. :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1233124Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen372486Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302435Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631112149- 1141690
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1711398Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .241297Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2901234Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi2761218- 621077