Bemari kerholaiset !

Torvet soi !

Sellasta vaan että jatkossa pollarit ottakoon kiinni jokaisen "bemari kerholaisen" tai osan ainakin. Tuollaiset on liikenteessä vaarallisia sivullisille. Tuollaiset lapsukaiset pois bemarin ratista. Suomessa ei harrasteta mitään BullRunnia ! Menkööt leikkikentille leikkimään !

19

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No Shit Sherlock!
    • sdfgsdgsdgsdg

      Kaks volvo v70 meni eilen ylinopeutta mun ohi.
      Poliisit pidättäköön kaikki volvokuskit koska kaikki volvolla ajavat ovat vaaraksi liikenteelle.
      Hei oikeesti 20 ihmistä tekee jotain ja te yleistätte tuhansia? Hankkikaa ny elämä ja menkää ulos niin tulee omia mielipiteitä. Saatatte nähdä vaikka rajotusten mukaan ajavan bmw:n.
      Ainiin ootte mielummin kotona koneella ja teette mielipiteitä uutisten perusteella

      • mutterikasa

        Kyllä bemareiden ympärillä pyörii rikollisuutta automerkeistä ylivoimaisesti eniten. Pieni porukka munaa koko merkin maineen.


      • Torvet soi!
        mutterikasa kirjoitti:

        Kyllä bemareiden ympärillä pyörii rikollisuutta automerkeistä ylivoimaisesti eniten. Pieni porukka munaa koko merkin maineen.

        Mutterikasa on oikeessa ! Kakarat bemun ratissa on iso ongelma..hyi h.vetti. Hävetkää !


      • Kiikariville

        En istu kotona vaan seuraan puskasta kiikarilla milloin kaahari bemukuski tulee ja rekkari ylös jepeille !


      • ajokielto-arttu
        Kiikariville kirjoitti:

        En istu kotona vaan seuraan puskasta kiikarilla milloin kaahari bemukuski tulee ja rekkari ylös jepeille !

        Bimmerit k~~vähti. Se tekee moosnaa niille. Ikävää ettei ollu ketjukolaria.


    • bbhhyy

      Tuossa Koskelantiellä näkyy yks oikein perusjonnen E36 keulasta kolaroituna parkissa.. neonkeltaiset alut alla, muuten auringon polttama punainen= )

      • Torvet soi!

        Vai bemulla keula kurtussa...niillä nyt on muutenkin torson näköinen keula. Ei ole kuski reagoinut kun perä on tullut lähelle.


    • baader-meinhof-wagen

      Voitaisiin ajokiellon tai alkolukon sijasta tuomita bimmereihin nopeudenrajoitin.
      KIvaa olis ajaa bimmerillä vuoden verran 80 km/h raivokkaasti rajoitinta vasten.
      Ei se olisi sen kohtuuttomampi rangaistus kuin ajokieltokaan ja tekisi hyvää.

    • das5t43

      WAUuuuu, mäkin haluun bemarin!!!

    • joutsenon bemaristi

      Onko muuten lappeen rannassa mitään bemari kerhoa ? Joutsenossa on aika hiljasta sillä klubi rinta malla.

      • Torvet soi!

        Ei niitä "kaaharikerhoja" joka perähikiään kannata perustaa koska niistä on vaan oma ongelmansa.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      118
      1157
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      674
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      102
      473
    Aihe