Löysin muuton yhteydessä kasan vanhoja koruja ja muuta kamaa Jolla en tee enää yhtää mitään. Mm. Puolikas sydän jossa exän nimi :)
Tätä kamaa on ehkä joku 100-200g. Tilasin paketin www.aurumia.fi sivulta. Toimiiko toi palvelu? En halunnut pistää mihinkään ulkomaalaiseen firmaan.
Romukulta
2
226
Vastaukset
- NaisOstaja
Moikka!
Itse kultaa ostavana yrittäjänä suosittelisin, että vertaat eri kullan ostajien tarjoamia hintoja. Itse en laittaisi omia korujani postin kautta menemään, sillä et itse pysty todentamaan mistä sinulle maksetaan ja kuinka paljon. Kuluttajansuojaa kun ei ole niin postikultamyynnissä hyötyjä on vain yritys...
Moni kotimaiselta näyttävä firma toimii todellisuudessa ulkomailla. Tästä kyseisestä yrityksestä en kyllä tiedä mitään, vaikka alalla olenkin ollut jo vuosia.
Kysy kultasepänliikkeistä sekä kiertäviltä ostajilta. Kiertävänä ostajana neuvon ettei kannata myydä jos tarjotaan alle 17,50€/g ( 14k). Meitä on monta tällä alalla joten löydät varmasti hyvän ostajan koruillesi :)
Aurinkoista kesän odotusta! - Ilmatar
Moikka, olen itse tilannut tuolta Aurumiasta paketin ja lähetin esineet sinne. Varokaa palvelua, ensin ei kuulunut mitään 2 viikkoon ja sitten kun yritin soittaa ei vastattu meiliin eikä spostiin...Varokaa tota palvelua!, en ole vielläkään saanut rahojani ja niin on kuulemma käynyt monille ton Aurumian kanssa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3083058Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun161840Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151800Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141565Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3931426Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t331300Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2031154Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631036Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19955- 75918