JenJenhouse..

Mette

Onko kukaan tilannut juhlamekkoja JenJenhousesta..? Mietityttää vähän että onko vain huijaus vai ihan järkevä osto paikka.

100

13828

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BirdieBridie

      Joo kertokaa please, muakin kiinnostaa, kun häihin aikaa reilu vuosi ja puku olisi hakusessa. Kauniita ovat mutta hinta vaikuttaa liiankin edulliselta?

      • Tikkakoski84

        Heissa. Mie tilasin hääpuvun toukokuun alussa ja on nyt helsingissä DHL:än kautta tulossa..tullissa odottaa toistaiseksi..jännityksellä odotan =)


    • Morsian 2013

      Tikkakoski84: oliko hyvä? Ja jouduitko maksamaan tullissa lisämaksua?

    • livlivliv

      Mäki haluaisin tietää onko jollekin tullut mekko sieltä. Itse tilasin sieltä mekon nopealla kuljetuksella ja sen pitäs jo olla tääl suomessa mutta eipä mekkoa oikeen näy. Vähän epäilyttää tämä sivu. Toivottavasti saan sen tai muuten maksoin melko kalliin hinnan turhaan.

    • Saanatar_79

      Oletteko saaneet tilaamanne puvut? Itse tilaamassa myös mutta jos huijausta niin eipä sitten kannata jos menettää vain rahat.

    • JenJenHouse

      tilasin mekon täältä jenjenhouse.net sivulta ja perille asti tuli:) kannattaa ottaa huomioon että mekon hinnan lisäksi myöhemmin tuotteesta peritään tullimaksu n.15€ tai ainakin minulta perittiin. luulin itekki et sivu on joku huijaus mutta mekko oli todella hieno ja hyvin tehty!

    • TikkaKoski84

      Hei. Kyllä minulta meni 14€ tulli maksua mutta kyllä kannatti. Hääpukuni oli aivan ihana ja juuri sopiva =) Suosittelen...

      • miira

        menikö kuinka kauan tilaamisesta kun hääpukusi tuli?


    • Hanne77

      Minäkin olisin kiinnostunut kuulemaan kauanko kaiken kaikkiaan toimituksessa on mennyt aikaa..?! Itse tilasin mekon 9 vrk:tta sitten ja vielä ei näy eikä kuulu...

    • tuleva morsian

      moikka. Itse tilasin Jenjeniltä boleron muutama viikko sitten. Toimitus oli nopea, alle viikossa tuli, mutta koko oli väärä. Nyt olen viikon verran yrittänyt ottaa yhteyttä asiakaspalveluun (sähköpostilla ainoastaan mahdollista) jossa tulee autom.vastaus että otetaan yhteyttä 24h sisään. Vieläkään (4 postia olen laittanut) ei yhteydenottoa ole tullut. Tuotetta ei siis voi palauttaa/vaihtaa ennenkun asiakaspalvelusta saa osoitteen mihin tuote lähetetään... Joten jos ihan oikeasti näin hankalaa on tuotteen vaihto/asiakaspalveluun yhteyden saanti, en jatkossa uskalla tilata ainakaan mitään kallista tai jossa mahdollista väärä koko... Onneksi kyseinen bolero ei maksanut kuin alle 50€ eli ei ihan kamala rahan menetys mutta harmittaahan sekin!

    • TikkaKoski 84

      Tilauksen yhteydessä kysytään milloin viimeistään tuotteen tulee olla, minulla toimitus kesti muistaakseni pari viikkoa, oli 10.5 suomessa, mutta sitten DHL hiukan kössi kuljetuksen kun muutimme tuona aikana..minulla ei mitään negatiivistä tilauksesta tullut =)

    • Hanne77

      No hei, mut mites teillä jotka olette tuotteenne saanut Suomeen asti ja tulevat tulliin, niin mitäs sitten, ottavatko sieltä puhelimella yhteyttä että tuote on saapunut vai kuinka ihmeessä se tullimaksu sitten maksetaan..?! :O

      • minä

        Minuakin kiinnostaa tämä nettikauppa! Olen katsellut muualta häämekkojen hintoja eikä köyhänä ole laittaa unelmamekkoon 1000€ :/ Suunnittelin että tilaan hyvissä ajoin mekon jenjenhouselta ja teetän sitten mahdolliset muutokset ompelimossa. Luulen, että silti tulee halvemmaksi kuin liikkeestä ostettu. Nettikaupoista olen sen oppinut, ettei toimitusaikoja kannata pilkunpäälle uskoa.. Joten onko mekkonne ollut halutunlainen?


      • Häähullu
        minä kirjoitti:

        Minuakin kiinnostaa tämä nettikauppa! Olen katsellut muualta häämekkojen hintoja eikä köyhänä ole laittaa unelmamekkoon 1000€ :/ Suunnittelin että tilaan hyvissä ajoin mekon jenjenhouselta ja teetän sitten mahdolliset muutokset ompelimossa. Luulen, että silti tulee halvemmaksi kuin liikkeestä ostettu. Nettikaupoista olen sen oppinut, ettei toimitusaikoja kannata pilkunpäälle uskoa.. Joten onko mekkonne ollut halutunlainen?

        Mikset vuokraa ko. mekkoa, on ihan älytöntä "yhden päivän" tuhlausta laittaa satoja euroja mekkoon, ja katsella sitä siten kaapissa seuraavat 50vuotta, kun se on kuitenkin valkoinen eikä voi muussa tilaisuudessa käyttää


    • Häätmenneetjo

      Minulla on ihan vastaava kokemus kuin tulevalla morsiammella. Tilasin boleron, mutta väärä koko tuli. Minun piti lähettää se omalla kustannuksella ja ainakaan vielä on ole saanut korvaavaa tilalle! Rahaa meni n. 70 euroa, onneksi ei enempää!

    • Hääh

      Hääpukua itsekkin tuolta harkitsen, mielipiteitä toimituksesta ei tullu löytyvän mistään? Ainoastaan boleroista jotka olleet liian pieniä mutta mekoista? Mitä kokoluokitusta ovat W-koot, ovatko niin isoja kuin luvataan? Pitääkö malli kuitenkin paikkaansa?

    • moraallinenkoooo

      "Korkea laatu & alhaiset hinnat: Tehokkaan valmistuskäytännön vuoksi, JenJenHouse.com tarjoaa aina hyvälaatuisia tuotteita. Lisäksi, JenJenHousella on massatuotanto ja edullinen työvoima käytössään, ja sen vuoksi tuotteet ovat saatavilla niin edulliseen hintaan."

      edullinen työvoima, hymmm??? :o

      • Eikannataollasokea

        Kaikki suomessakin myytävät mekot, oli ne sitten wanhojen tai häätapahtumine mekot, on tehty kiinassa edullidella työvoimalla 100%:sti.


    • heippurirallaa

      Olen erittäin tyytyväinen! Tilasin mittojen mukaan (näin kannattaa tehdä, koska heidän standardimittansa eivät kokoani vastanneet, vaikka Suomessa olen täsmälleen kokoa 36). Mekko oli kotiovellani 10:ssä päivässä tilauksesta, toimituksesta maksoin 15 € ja sillä tuotiin tosiaan kotiin asti. Istuu kuin valettu (vaikka on olkaimeton), on laadukkaasti tehty ja hyvistä kankaista, niitten määrässä pihtaamatta. Värikin täsmäsi tietokoneen ruudulla näkyvää. Suomessakin mekkoja teettäneenä, voin kehua tätä laadukkaammaksi. Tilaan kyllä toistekin!

      • häätmielessä

        Maksoiko omien mittojen mukaan tehtynä/tilattuna lisähintaa? Itsellä yläosa huomattavasti isompaa kokoa kuin alaosa..


    • Tilaus tulossa

      Hei!

      Mulla nyt tulossa mekko jenjenhousesta ja tässä mietin tuota tulli juttua.. Tuleeko sieltä erillinen ilmoitus että pitää hakea sieltä vai tuoko dhl sen kotiovelle ja maksetaan sitten vai miten koko homma toimii?

      Jännityksellä odotan minkälainen mekko sieltä tulee..

    • Mette

      Olen lueskellut nyt näitä kommentteja ja päätin tilata nyt mekon. Saa nähä tuleeko mekko kotiin vai menikö rahat kankkulan kaivoon.. Olen kuitenkin luottavaisin mielin. Toivon parasta..:)

    • Mette

      Sellaista haluaisin vielä kysellä että kun tein tilauksen ja maksoin Master Card:lla. Minulla ei ollut ennestään PayPall tiliä niin tarviiko sellainen ottaa eli tarviiko tili varmistaa sähköpostista jotta maksu menee perille..? Pikaista vastausta kaipailen..:)

    • maalismorsian

      Te ketkä olette nyt tilanneet sieltä puvun, tulettehan tänne kertomaan sitten miten kävi tilauksen kanssa, oliko sitä mitä pitikin?

      • joulumorsian

        tilasin mittatilauspuvun, oli viimeisenpäälle!
        tilaan todellakin uudelleen. kymmenen päivää luvattiin ja kuusi meni, suurin osa ajasta menee kuljetusliikesählinkiin, ja tullimaksun kirjautumiseen. tullimaksu on sama kuin alv.


    • Kirsi

      Minä tilasin 27.6. kolme morsiusneidon mekkoa ja ilmoitin varmuuden vuoksi H-hetken viikkoa aikaisemmaksi heinäkuun loppuun. Saa nähdä saanko puvut ajoissa. Tulli ilmeisesti ilmoittaa saapumisesta ja sitten tullimaksun voi maksaa netissä, minkä jälkeen paketti tulee kotipostiin. Olenko oikeassa?

    • Minna

      Minäkin tilasin eilen mekon JenJeniltä.. Toivottavasti ehtii perille ennen heinäkuun lopussa olevia juhlia.

      Tullista tiedän sen verran,että sieltä tulee ilmoitus, kun paketti on valmis tullattavaksi. Sitten voit tullata sen itse netissä (ihan helppoa) tai sitten antaa heidän tullata sen puolestasi maksua vastaan. Jos teet tullauksen itse maksat vain ALV:n et muita ylimääräisiä maksuja..

      Nyt vain odotellaan pukua!

      • Syksyn 2012 morsian

        Pakko oli tulla kertomaan oma kokemukseni. Tilasin mekon jenjeniltä 11.6 ja tänään saapui, eli noin 4 viikkoa meni. Maksoin visalla mekkoni ja otin pikakuljetuksen. Mekko tuli tulliin viikko sitten, josta mulle soitettiin/lähetettiin perään viesti. Pyysivät yhteystietoni, jotka lähetin s.postiin. Lasku alvista tuli s.postiin päivän päästä ja maksoin sen heti. Muistaakseni noin 25 egee. Tänään tosiaan saapui mekko kotiin (asun omakotitalossa), onneks olin kotona, kun eivät ilmoittaneet etukäteen mitään. Mutta itse puku oli tosi nätti, sellanen runsashelmainen unelma. Yläosasta ei istunut, mutta ompelimossa korjattavissa pikku jutulla. Kaikkiaan maksoin 250 egee. 100 egee olen varannut ompelijalle. Olen käynyt sovittamassa pukuja muuallakin eikä puku häviä kaupan puvuille. Höyrysilitystä tosin kaipaa vielä... Suosittelen nettikauppaa ja riskinottoa. Ihanaa hääpäivää kaikille.


    • Kirsi

      3 mekkoani on laivattu perjantaina (11 päivää tilauksesta) eli hyvin mahdollista, että saan ne jo ensi viikolla eli reilusti etuajassa luojan kiitos, jos tarvii korjauksia tehdä! Jännittää hiukan, jos mekot ovat mitä tilasin, olen ikihelpottunut. Minulla on pari ystävää samoihin kinkereihin tulossa, jotka pörräävät epätoivoissaan jalat rakoilla kaupungilla, eivätkä löydä mitään kelvollista tai kohtuuhintaista.

    • Tyytyväinen asiakas

      Tilasin kaverini häihin juhlamekon kyseisestä paikasta ja kaikki toimi niin kuin pitikin! Mekko oli tismalleen sama mikä kuvassa ja toimitukseen meni vajaat 2 viikkoa. Mekon hinnaksi tuli postituskuluineen n. 97e eikä jäänyt tulliin, vaan toimitettiin suoraan kotiovelle asti!

      Asiakaspalvelusta sen verran, että suomeksi sinne on turha lähettää yhtään mitään viestejä (siellä kun ei ole suomalaisia vastaamassa vaan ainoastaan sivut on suomennettu). Kannattaa siis kirjautua englanninkielisille sivuille ja sitä kautta ottaa yhteyttä, vastaavat melko nopeasti :) Ja jos ei ala kuulua, niin Facebookissa on kyseisen firman sivu, itsekin laitoin sinne viestiä kun vastausta ei alkanut kuulumaan ja kappas, vastaus tulikin saman päivän aikana! :) Rohkeasti vaan tilailemaan!

    • Jänskättää

      Tietääkös kukaan että mitä mekolle tapahtuu jos ei ole kotona sillä hetkellä kun se yrittää saapua? Meneekö postiin noudettavaksi? Tilasin mekon veljeni häihin, ja nyt jännittää että en kai jää ilman mekkoa ihan vaan sen takia etten päiväsaikaan ole kotona..

    • Mette

      Sain tänään mekkoni kotiin ja ihan ok se on, mutta vaikka mittatilauksena tilasin on mekko vähän iso.. pitää siis mennä korjauttaan sitä ompelimoon.. muuten ihan ok. ehkä toistekkin tilaan siltä jos tarvetta tulee.

    • Kirsi

      3 morsiusneidon pukua, jotka tilasin 27.6, kuljetettiin meille eilen tullista suoraan.
      Jännitin hirveästi, mitä sieltä löytyy. Mutta... toimitus oli TÄYDELLINEN. Puvut tulivat runsaasti etuajassa, kaikki olivat oikean kokoisia (standardimitoilla), oikean värisiä, kankaat erittäin korkealaatuisia, ei mitään polyesterirättejä todellakaan. Kaikissa puvuissa oli vuorikankaat, enkä usko, että kukaan suomalainen ompelija olisi kyennyt parempaan ompelujälkeen. Eräässä puvussa oli jopa tyllialushame alla kiinni, eikä tuotetiedoissa mainittu sitä lainkaan. Lisäksi puvut oli erittäin huolella pakattu, jokainen nurinpäin omassa pussissaan. Taivas, miten ne oli kauniita! Helpotus oli suunnaton. To-del-la-kin suosittelen täydestä sydämestä!

      Siirry ylös

    • Ninnimys

      Just eilen näin kaverin JenJeniltä tilaaman puvun, ja kyllä oli hieno! Ei yhtään häviä niille puvuille, joita olen itse sovitellut liikkeissä. Tämä puku oli maksanut alle kaksisataa, ja oli tosi kaunis ja laadukkaan oloinen.

      Aion todellakin tilata oman pukuni sieltä myös.

    • morsmaikku2013

      Onko kukaan laittanut JenJenHouselle omia mittojaan, kun se on mahdollista? Olen itse ostamassa pukua ja olen kokoa 36 vyötäröstä, mutta lantiolta ja rinnanympärykseltäni olen melkein 40. Muokkaavatko hyvin puvut heti siellä?

    • morsssian

      Hei
      Tilasin hääpuvun omilla mitoillani, 18.7. , ja nyt puku on jo suomessa tulossa!
      Tyytyväinen olen tähän saakka. Sähköpostitse tuli DHL:tä lasku, n. 24e veroja piti VAIN maksaa.

      Voin suositella! Toki pukuni on vielä näkemättä ja sovittamatta... :o)

    • viisaswanha-13

      Ajattelin tilata vanhojentanssimekon tuolta. Olen varautunut siihen, että sitä pitää mahdollisesti muokata minulle yksilölliseksi. Miten nuo standardi koot olen normaalisti 36, ovatko mekot mahdollisesti hieman isompaa kokoa vai onko mitoitus sunnilleen sama ?

      • mekkometsästäjä

        heillä on ihan oma mittajärjestelmä joka lähtee koosta 2 ylöspäin. otat itestä siis mitat ja katot mittataulukosta mikä osuu lähimpään. jos mikää koko ei tunnu hyvänkokoiselta niin voit ottaa sen mittatilausjutun, jossa puku tehdään sun mittojesi mukaisesti.


    • morssian

      Mekkopas saapuikin jo. Hieno on, toisenlainen kuin kuvassa.. Tiesin tähän varautua mutta en aivan näin isosti! Sopiva on, erittäin sopiva. ..mutta en tiedä onko tämä SE puku.. Jokin ihana väriläikkäkin aluskankaassa on! :/

      Älkää missään nimessä tilatko jos teillä ei ole aikaa tehdä esim korjauksia pukuun.

      Täytynee käydä jonkin ammattilaisen luona, ja katsella saisiko päällykankaaseen joitain pieniä muutoksia, uskosin että voi.

      • Tilsa

        Kaverillanii sama juttu. Itse tilasin puvun viime viikolla myday.fi-verkkokaupasta. Nopea asiakaspalveluja tarkistivat tilauksen moneen kertaan. Puku muuten postitetaan Suomesta. Mitään tulleja ei tarvitse maksaa.


    • vanhojenpukua etsin

      Entä onkos kukaan tilannut tuolta alushametta? Millaisia kokemuksia siitä on?

    • 30sade

      hei kaikille! aioin tilata jenjenhousesta mutta en tajuu tota maksujuttu.Voinko maksa nettipankissa? minulla ei ole mastercard eikä mitään visa,eli ajattelin pystykö että kirjautuu omassa nettipankissa ja maksaa??kiitos

      • Kirppu

        Eihän sinne voi maksaa kuin luottokortilla. Mä en kyllä luottaidi tohon. Niitä löytyy kotimaisiakin verkkokauppoja, ja puvun saa parilla kolmella sadalla. Myday verkkokauppa on suomalainen. Mekon voi valita melkein missä tahansa värissä. Melko tehdään omilla mitoilla. Nyt siellä on ale. Itse säästin 120 euroo.


    • Leona23

      No se EI ole suomalainen firma vaikka sivut suomeksi ovatkin, joten nettipankkimaksua tavallien Osuuspankin tililtä (tai vastaavalta) et voi suorittaa.
      Paypalilla voit, avaat tilin, siirrät sinne tarvittavan summan ja hoidat maksun sieltä.

    • 979797979

      kuinka paljon olette joutuneet maksamaan tulliin? jos esim tilauksen arvo olisi n. 180€? kauan kestänyt toimitus?

    • Mimosa85

      Tilasin häämekkoni Jenjenhousesta. Alennuksella hinta 201e räätälöidyllä koolla, vannehame myös alennuksella 27e ja värikartta n. 22e. Skeptisenä ihmisenä mietin jonkin aikaa, mutta koska häät vasta ensi vuonna ja hinta niin halpa, päätin kokeilla. Puku oli T-Ä-Y-D-E-L-L-I-N-E-N. Aivan samanlainen kuin kuvassa, brodeerauksia ja helmikirjailuja myöten. Toivomukseni mukaisesti helma oli ompelematta. Tätini on ompelija ja hänkin sanoi, että hyvin tehty, Suomesta ei olisi saanut varmaan edes kankaita tuohon hintaan plus päälle brodeeraukset ja kirjailut jotka olisi pitänyt teettää erikseen.

      Tilausta tehdessä (1.8.) ilmoitettiin arvioitu lähetyspäivä ja valitemani kuljetuksen (hinta 33e) kestoaika. Tilaukseni lähti ilmoitettuna päivänä, oli Suomessa tullissa 16.8. ja maksettuani tullimaksun (s-postiin ilmoitus) 32e, toimitettiin kotiovelle. Suomen päässä informaatio ei oikein toiminut, soitin tulliin erikseen asiasta ja sovin, että avopuolisoni ottaa paketin vastaan puolestani klo 15 jälkeen, annoin puhelinron ja lupasivat soittaa ennen paketin saapumista. Sain viestin puhelimeeni ilm. jakelupuolelta, soitin ohjeen mukaisesti ja viesti ei ollut kulkenut tullista. Annettuani samat ohjeet vielä sinne homma toimi, seur. päivänä oli klo 14.45 auto odottamassa oven edessä miehen tullessa töistä. Sain Pukuni. :)

      Olen todella tyytyväinen tilaukseeni, jenjenhousen puolella homma toimi hienosti. Vannehameesta täytyy ottaa muutama kerros tylliä pois, mutta muuten sekin hyvä, tämän nyt arvasikin, koska alushameet "standardimalleja", joten ei voi ihan täydellisesti joka malliin sopia. Suosittelen lämpimästi, aiomme tilata vielä hunnun ja kaasojen mekot samasta paikasta kokemuksen rohkaisemina. Ihania häitä kaikille! =)

    • RB & VB

      joo, tilasin. Toimitus kesti ja kesti, meinas jo itku tulla kun vähistä rahoista maksoin. Puku tuli ja oli rypyssä, organzaa en saanut suoraksi millään. Puku oli myös numeroa suurempi kuin tilaamani. Lähetin takaisin. Sain rahat viiveellä takaisin. No, kun rahaa ei ollut sitä enempää päätin vielä kokeilla nettitilausta mutta viisastuneena matkasin Jyväskylään testaamaan hääpukuja (www.royaldress.fi). Samalla reissulla tuli vietettyä polttareita (Jyväskylässä on muuten ihan hirveän paljon ravintoloita..), yövyttiin Solossa (ei ollut kiva h otelli vaikka uusi). Löysin elämäni puvun, minun kokoa ei ollut varastossa joten he tilasivat sen. Toimitus kesti 5 viikkoa ja tuli hyvin pakattuna (puku tarkistetaan myyjän toimesta ennen lähetystä) kotiin. Postitus minulle oli täysin ilmainen (eikä mitään tulleja tms). Sain vielä Royaldressin kamppanjatarjouksena villeroy&bochin aterinsetin häälahjaksi ILMAISEKSI. En voinut uskoa tuuriani. Puku maksoi 600 euroa, ateriasetin hinta on n. 150 euroa että eipä puvulle jäänyt juuri mitään hintaa.

    • huolestunut99

      ilmoittaako ne tullista millon mekko toimitetaan kotiin? ja entä jos ei ole kotona silloin kun mekko tulee niin minne se viedään? pikaisia vastauksia kaipailisin...

      • oiugo

        Mekko lähtee tullista aika nopeaa heti kun raha siellä näkyy, soita sinne tulliin ja pyydä laittamaan paketin mukana viesti kuriirille että soittaa kun tulossa, näin minä tein, niin osasin olla kotona.


    • wanha13

      Olen itsekin ajatellut tilata vanhojentanssipuvun kyseiseltä sivustolta. Täällä on paljon positiivista palautetta pikku vikoineen, mutta kun katselin jenkkisivustojen palautteita siellä suurin osa oli negatiivista ja varoiteltiin tilaamasta jenjenhousesta.
      Tietysti laadukkuus riippuu varmasti myös kankaasta, esimerkiksi kuulemma organza ei ole yhtä hyvä ja laadukas kangas kuin vaikka sifonki, joten kai sekin sitten vaikuttaa siihen pukuun.

      Ja onko kellään kuvia omasta puvusta?

    • Morsian2013

      alle 150 eurolla sain tilattua hääpuvun omien mittojeni mukaan (10e tuli lisähintaa) puku on todella hieno, eli tyytyväinen olen. Puku tuli alle kuukaudessa, ja tulleja maksoin 19e eli sähköpostiini tuli lasku DHL:llältä eli tullilta ja kun sen maksoin puku toimitettiin kotiovelle, todella kätevää :)

    • siihen tyssää..kö

      eli eikö voi maksaa visa electronilla, joka on pelkkä pankkikortti....ei siis ole luottopuolta siinä kortissa??

    • Mekkoa etsimässä
    • kylläkannattitilata

      Tilasin vanhojentanssimekkoni Jenjenhousesta ja se on täydellinen! Toimitukseen meni n. 3 viikkoa, kaikki koristeet ovat siististi tehty ja muutenkin mekko tuntuu todella laadukkaalta. Koko täsmää täysin antamiini mittoihin. Suosittelen lämpimästi tilaamaan jos sieltä mieleisensä mekon löytää :-)

    • wanhat2013

      Kaverini tilasi sieltä mekon wanhoihin ja kun mekko saapui, se oli väärän kokoinen ja koristelut olivat täysin kuvasta poikkeavat. Mekko oli kuitenkin kauniisti ja huolellisesti tehty.
      Mekko oli tosin tilattu valmiskokona ja ehkä heidän kokonsa eroavat Suomen kokoluokasta. Ja myöhemmin sivusto päivitti mekkojen kuvia ja nyt sivustolla oleva kuva mekosta vastaa tätä hänen saamaansa mekkoa.

    • wanha13

      TIlasin vanhojentanssimekon jenjenhousesta, ja se on oikein kiva! :) Toimitus oli mainio, tullimaksu vain 18e, mekkoni sain reilulla satasella!
      Tilasin mittatilauksena ja puku oli vähän iso, mutta paikallinen ompelija korjasi ongelman :)

    • tilaaja4

      Tilasin pitkän juhlamekon, melko kapealinjaisen, jossa ei käytetä alushametta. Puku oli reilun satasen hintaansa nähden erittäin laadukas ja hyvin istuva ja minä olen tarkka laadusta. Väri oli juuri sellainen, kuin olin kuvitellut. Olen melkolailla standardi kokoa 4 ja koko oli juuri oikea. Tiesin jo valmiiksi, että joudun lyhentämään pukua n. 5 cm. Kangas oli paksua ja laadukasta ja puku hyvin ommeltu. Ihan pieniä miinuksia oli ns. tavallinen toispuoleinen vetoketju selässä, eikä ns. piilovetoketju, niin kuin kalliissa puvuissa. Mutta tämä oli silti siististi tehty ja silitetty. Helmi ja strassikirjailut eivät ole ehkä niin upeat, kuin tonnin puvuissa ja olkaimettoman yläosan toinen reuna on hieman epäsymmetrinen vrt. toiseen puoleen, mutta kukaan ulkopuolinen ei tätä huomaa. Eli tällä hinnalla ei voi valittaa.

      Puku valmistui kiinassa muutamassa päivässä ja saapui suomeen puolessatoista vuorokaudessa. Puvut tulevat DHL:n kautta ja sähköpostiin tulee seurantakoodi, jolla voit seurata puvun matkaa. DHL sössi tullauksen ja puku makasi DHL:n varastossa lähes viikon, ja ei olisi varmaan vieläkään perillä, ellen olisi kolmea kertaa soittanut DHL:lle ja pyytänyt heitä lähettämään tullimaksua minulle. Kun sain maksulapun sähköpostiini, maksoin tullimaksun, 14e, lähetin heille printscreenin laskusta, puku tullattiin ja toimitetiin parin päivän päästä. ELi kannattaa varautua, että DHL:n kanssa kestää...

    • apua4

      Apua en ymmärrä tuota maksujuttua. Laitoin että maksan visalla, mutta tuleeko sieltä lasku? mitä teen?

      • jatko edelliseen

        "me emme ole vastaanottaneet maksuasi" mitä ihmettä miten maksan mekon?


    • huuuuuuuuuuuuuuuuuuu

      Minä tilasin juhlamekon 7.11.2012 netin kautta seurasin tarkkaan miten tilaus etenee.laitoin tarkan päivämäärän koska puvun pitää olla perillä. DHL lähetti tekstarirra pyynnön lisäveroja marten. maksoin ne heti samana iltana 27 €. Puku tuli kotiin asti sovittuna päivänä eli 19.11.

      Pettymys oli kuitenkin kova, koska puku ei sopinut minulle. Harmittaa koska mitat otti ammattilainen siis ihan ompelija. Tilasin puvun siis omilla mitoilla, mutta pieleen meni. Mekon yläosa on liian pieni ja poikkeaa täysin annetuista mitoista. Minun Ry on 109 cm. Mitta heittää 9 cm ja on minulle liian pieni. En voi viedä pukua korjattavaksi ompelijalle koska se on liian pieni. Tilasin samalla Boleron jota en saanut omilla mitoilla. Valmis bolero oli pieni.

      Ilmoitin asiasta HETI JenJen Houselle. Tarjosivat minulle 15 % hyvityksen ja suosittelivat ompelijalla käynttiä. Pieni varoitus myös työn laadusta. Puvun yläosassa on paljetteja jotka on rihkaman näköisiä ja pysyy heikosti kiinni. Maksoin puvusta 102 € 14 € lisämaksua omista mitoista. Postikulut oli 33 €. 27 £ veroja tullille.

      Morsiusneidon puku jonka tilasin samalla kertaa oli kaunis. Puvun yläosaan jouduimme tekemään muutoksia koska oli liian iso.

      Palautus näyttää olevan hankala, vaikka virhe on selkeästi heidän.

      Kannattaa siis miettiä tarkkaan mitä sieltä tilaa. En luovuta helposti laitoin palautteen myös Facebokiin joten toivon, että tämä julkisuus auttaa saamaan rahoja takaisin.

    • huuuuuuuuuuuuuuuuuuu

      JenJen Housesta ei kannata tilata, koka palautus on erittäin hankala ja täysin mahdoton. Halvalla ei saa hyvää. Itse olen erittäin pettynyt. Palautusehdot ei toimi, vaikka heidän sivuilla näin lukee. Olen lähettänyt heille monta valitusta, mutta keskustelu ei etene. Toimitin omat mitat jotka oli ottanut ompelija. Mekon yläosa poikkeaa 9 cm annetuista mitoista. Mekkoa ei voi korjata.

      Mekko oli kallis kun siheen lisättiin postikulut ja tullin. Kannattaa etsiä kotimaista firmaa ja tilata sieltä, koska siinä on 14 pv palautusoikeus.

      Onnea teille kaikille jotka olette saaneet rahalle vastinetta. Jos olet pitkä ja laiha niin saat todennäköisesti mekon joka sopii sinulle.

    • sasasa3

      Tilasin myös jenjenhousesta vanhojen tansseihin mekon, ja olin tosi tyytyväinen siihen! Halvalla sai ihan omien mittojen mukaan mekon. Väri vaan poikkesi netin väritaulukosta, kuvassa oli vaaleanpunainen kun mekko todellisuudessa oli hieman korallin värinen. Mutta olen tyytyväinen!
      Tullimaksuihin olen ainoastaan pettynyt, koska en tiennyt etukäteen että semmosiakin tulee vielä päälle ja huikeet 33e.
      mutta eipä mekko siltikään tullut kalliiksi :)

    • vaimoke

      joku mainitsi että 'jos olet pitkä ja laiha, niin saat todennäköisesti mekon joka sopii sinulle' , mutta onko kellään 'lyhyellä ja leviällä' hyviä kokemuksia?:) itte en oo pitkä enkä huisin laihakaan, että saankohan sen mitä tilaan? jos jollaki on kokemusta niin kertokaa:)

    • Iisa2

      Minä tilasin oman tanssimekkoni myday.fi:stä. Se tehtiin mittojen mukaan.Mitat tarkastettiin kyllä moneen kertaan ja ole tosi tyytyväinen, puku on juuri sellainen kuin pitikin. Se on kuulkaa täysin palvelusta kiinni ja ihmiset tekee sitä palvelua muuallakin kuin verkkokaupassa. Jos siellä sattuu asiakaspalvelussa olemaan huono päivä, niin mikään ei mene kerrasta oikein. Mydayssa vastasivat nopeasti ja palvelu oli asiantuntevaa.

    • mekkotyttö

      Itse tilasin iltapuvun jenny jospehlita, jolla on paljon samaa tavaraa. Otin standardikoon, kun ajattelin että sen saisi sitten palauttaa jos ei sovikkaan... YLLÄTYS, ei saanutkaan. Ohjeissa luki että jos mekko on tehty antamiesi tarkkoje mittojen mukaan, palautus ei onnistu... Kuulemma sitten nämä standardikootkin ovat sitten "mittojen" mukaan.

      Mekko oli kuitenkin upea ja laatu LOISTAVA. Ensi kerralla kun tilaan niin tilaan mittojen mukaan, sillä kaikilla jotka näin tekivät, on kuulemma ollut täydellinen mekko!

    • unelmien puku

      itse tilasin tammikuun 9pvä häämekkoni jenjenhouselta, mekko saapui kotiin ups:n kautta eilen. Se oli aivan upea, mittojen mukaan teetin ja oikea unelma, kaikki meni niinkuin pitikin ja toimitus oli nopea ja sujuva. Voin siis suositella kauppaa muillekkin !

    • Minä vain...

      Minäkin tilasin mekon jenjenhouse liikkestä, mutta toistaiseksi mekko ei ole vieläkään tullut!! Olen pettynyt, sillä mekon piti alunperin tulla jo viikon alussa mutta siirtyikin jostain syystä perjantaille.. Tänään on perjantai eikä mekkoa ole kuulunut!:( vanhojentanssit ovat jo 2 viikon päästä, joten tilauksellani on kiire. Toivottavasti mekko on sopiva ja sellainen mitä kuvittelin, sillä epäonnistumisiin ei ole varaa!

    • just dance

      Tilasin omien mittojen mukaan iltapuvun, puku oli käsissäni 2 vko tilauksesta ja istuu kuin hanska. Hyvälaatuinen ja edullinen, kangas ihanaa eikä mikään halpalaatua oleva rimpulamekko. Suosittelen!

    • pitsiii

      Suosittelen! Tilasin häämekon:
      http://www.jenjenhouse.com/Mermaid-Strapless-Chapel-Train-Satin--Lace-Wedding-Dresses-With-Lace-002000513-g513
      Mekko saapui tällä viikolla sovittuna aikana ja se on aivan ihana! Pelkäsin että se näyttäisi joltain halvalta tekeleeltä, mutta onneksi pelko osoittautui vääräksi :) Mekon pitsikuvio on tosi kaunis, vaikkei näy kunnolla tuossa kuvassa. Kaverinikin ihastuivat siihen ja sanoivat, että näyttää ihan yhtä kalliilta ja laadukkaalta kuin merkkipuvutkin!

      Tilasin standardikoon 6, joka oli tarkoituksella hieman reilu omiin mittoihini nähden (normaalisti olen noin kokoa 36). Halusin olla varma, ettei mekko ole ainakaan liian pieni ja voin käydä ompelimossa kavennuttamassa sitä.

      Suosittelen kyllä ainakin häämekkoja kaikille! Ei mistään saa näin halvalla näin hyvää mekkoa :)

    • RikasSydän

      me ei tilattu jenjenhousesta, vaan nettikaupasta www.milieu.ee. Omalta kohdalta olimme kyllä erittäin tyytyväisiä kyseiseen firmaan ;=)

    • Vanhojentanssija

      Tilasin tuolta Jenjenhouselta vanhojentanssimekon tälle vuodelle ja tuli täysin oikean kokoinen ja värinen! Tilasin shampanjan värisen mekon mittatilauksena, ja mekko näytti siltä miltä pitikin. Kuljetus tuotiin suoraan kotiovelle 2 viikon kuluessa, ja mekko näytti oikein hyvältä! Suosittelen omien kokemuksieni kautta tuota Jenjenhousea kaikille! :)

    • Melko hyvä

      Ei ole huijauspaikka. Ostin iltapuvun tuolta ja ensi silmäyksellä todella hyvin istuva omilla mitoilla teetetty upea puku. Mutta kun tarkemmin katsoo, niin pientä viimeistelyä puku kuitenkin kaipaisi. Saumat ovat vähän vinossa, langanpäitä löytyy, laskokset eivät ole yhtään symmetrisesti. Pitsisiin osiin paljetit on ommeltu niin, että lanka jatkuu aina seuraavaan paljettiin, vaikka matkaa olisi esim. 10 cm, joten lanka näkyy rumasti. Ensi silmäyksellä kaikkea tätä ei ehkä huomaa, mutta tarkemmalla katselulla kyllä. Tällaisia ongelmia ei varmaankaan tule Suomessa teetettyyn pukuun, mutta kun pienet kiinalaiset lapset näitä tekevät niin siksi tällaista kai sattuu. Hintaansa nähden kuitenkin erittäin hyvännäköinen puku.

      Kannattaa katsoa, minkälaisen mallin tuolta ostaa, koska tosiaan esim. laskoksia he eivät selvästikään osaa ommella symmetrisesti. Paljetit ovat myös vähän halvan näköisiä.

      Tällä hetkellä käyttävät UPS toimittajanaan ja tullauksen kanssa voi olla vaikeuksia. Netissä tullauksen tekeminen ei ole kovin helppoa, varsinkin jos kuljetusyritys on ilmoittanut väärän varaston id:n saapumisilmoituksessaan, kuten UPS teki. Silloin täytyy ymmärtää käyttää lentorahti-nimistä varastoa.

      • sanski2

        Olen tilannut ja sain juuri sen mitä halusin, ihan hyvin tehdyn mekon. UPS kuljetti kotiovelle eikä tullauksenkaan kanssa ollut mitään isompia ongelmia. Tullasin ensimmäisen kerran ja jouduin soittamaan tullin palveluun ja kysymään neuvoa, ja oli ihan oma moka kun luin UPS:ltä tulleet tiedot hätäisesti ja väärin. Suosittelen kyllä. Ja tilaan jatkossakin jos ja kun tulee juhlamekolle tarvetta.


      • Mekoton
        sanski2 kirjoitti:

        Olen tilannut ja sain juuri sen mitä halusin, ihan hyvin tehdyn mekon. UPS kuljetti kotiovelle eikä tullauksenkaan kanssa ollut mitään isompia ongelmia. Tullasin ensimmäisen kerran ja jouduin soittamaan tullin palveluun ja kysymään neuvoa, ja oli ihan oma moka kun luin UPS:ltä tulleet tiedot hätäisesti ja väärin. Suosittelen kyllä. Ja tilaan jatkossakin jos ja kun tulee juhlamekolle tarvetta.

        Onko kellään ollut ongelmia maksun kanssa ? Itse tehnyt tilauksen n.kuukausi sitten ja maksu ei vaan tunnu menevän läpi. Mietin vaan että onko ongelma pankissa vai firmassa.


      • jhgfvgfdbv
        Mekoton kirjoitti:

        Onko kellään ollut ongelmia maksun kanssa ? Itse tehnyt tilauksen n.kuukausi sitten ja maksu ei vaan tunnu menevän läpi. Mietin vaan että onko ongelma pankissa vai firmassa.

        Tarkoitatko Jenjenhousen vai tullin maksua?
        Tullin nettisivujen maksujärjestelmä on epäkunnossa tai ei ainakaan Danske Bankin kanssa ole yhteensopiva ja kannattaa maksaa suoraan verkkopankkiin, niin kyllä he näkevät sen maksettuna jossain vaiheessa. Kannattaa laittaa sen jälkeen tullille palautetta, että on maksanut maksut.

        Tullin nettisivut ohjeineen ovat SURKEAT.


      • Morsian,
        jhgfvgfdbv kirjoitti:

        Tarkoitatko Jenjenhousen vai tullin maksua?
        Tullin nettisivujen maksujärjestelmä on epäkunnossa tai ei ainakaan Danske Bankin kanssa ole yhteensopiva ja kannattaa maksaa suoraan verkkopankkiin, niin kyllä he näkevät sen maksettuna jossain vaiheessa. Kannattaa laittaa sen jälkeen tullille palautetta, että on maksanut maksut.

        Tullin nettisivut ohjeineen ovat SURKEAT.

        Itse tullasin juuri häämekkoni ja helposti tullin sivuilla se onnistui. Mielestäni erittäin helppo tehdä ja tullin nettisivuilla selkeät ohjeet.
        Tullaus vaan maksoi yllättävän paljon!! 92 euroa, kun itse puku noin 250e.
        Luin aiempia viestejä ja ihmettelin miten kaikki on maksanu vaan muutaman kympin tullille?? Soitin vielä Tullin asiakaspalveluun ja siellä sanoivat että ihan oikea määrä tuo 92e...


      • Mekoton
        Morsian, kirjoitti:

        Itse tullasin juuri häämekkoni ja helposti tullin sivuilla se onnistui. Mielestäni erittäin helppo tehdä ja tullin nettisivuilla selkeät ohjeet.
        Tullaus vaan maksoi yllättävän paljon!! 92 euroa, kun itse puku noin 250e.
        Luin aiempia viestejä ja ihmettelin miten kaikki on maksanu vaan muutaman kympin tullille?? Soitin vielä Tullin asiakaspalveluun ja siellä sanoivat että ihan oikea määrä tuo 92e...

        Maksoin maksun verkkopankissa ja maksu ei ikinä menny perille, vaikka oli ihan oikeat tiedot. Varmistin vielä uudelleen maksutiedot jenjenhouselta ja kaikki oli kunnossa. Nyt on menny jo ulkomaanmaksulisiä ja muita ja rahat on tulossa takasin. Jäin siis ilman mekkoa. :/


    • kannatan

      Tilasimme kaveriporukalla mekkoja. Oma hääpukuni istui täydellisesti ja on laadukkaan oloinen, kirjailut hienot, hieman paljetit paikoin hennosti kiinni. Vaan niin on suomesta ostaessakin usein. Mekossani oli kiinniommeltuna tyllialushame, joka tuli mukavana yllätyksenä. Kavereiden mekotkin olivat laadukkaita, ja miten paljon kangasta!!! Vuoret mekoissa todella tukevat. TIlasimme mekot mittojen mukaan ja kahden mekot istuivat täydellisesti, kahdella olivat hieman isot, mutta nämä kaksi joille mekot olivat hieman isoja jostain kohti, ovat laihtuneet mekon tilauksen jälkeen nin liekö siinä vika.
      Mekot tuli helposti kotiovelle saakka ja tullinkin kanssa homma toimi oikein hyvin kun maksoin tullin nettipankin kautta.

    • kannatan kyllä

      Tilasimme kaveriporukalla mekkoja. Oma hääpukuni istui täydellisesti ja on laadukkaan oloinen, kirjailut hienot, hieman paljetit paikoin hennosti kiinni. Vaan niin on suomesta ostaessakin usein. Mekossani oli kiinniommeltuna tyllialushame, joka tuli mukavana yllätyksenä. Kavereiden mekotkin olivat laadukkaita, ja miten paljon kangasta!!! Vuoret mekoissa todella tukevat. TIlasimme mekot mittojen mukaan ja kahden mekot istuivat täydellisesti, kahdella olivat hieman isot, mutta nämä kaksi joille mekot olivat hieman isoja jostain kohti, ovat laihtuneet mekon tilauksen jälkeen nin liekö siinä vika.
      Mekot tuli helposti kotiovelle saakka ja tullinkin kanssa homma toimi oikein hyvin kun maksoin tullin nettipankin kautta.

    • Mi\oon

      Prom dresses Prom dresses Prom dresses
      www.millybride.co.uk offer 2013 newest Wedding Dresses, Bridesmaid Dresses, Evening Dresses ,2013 Prom Dresses ,Flower Girl Dresses And Mother Of The Bridal Dresses.
      www.millybride.co.uk Prom dresses Prom dresses Prom dresses

    • tyytyväinen

      Tilasin yo-pukuni JJ's Housesta huhtikuun lopulla. Tänään paketti saapui, noin kahden viikon päästä tilauksestani. Ja täytyy sanoa, että rakastan pukuani! Juuri sellainen se on kun kuvassakin. Laatu on aivan mahtava, aivan eri kuin tilaisit normaaleista jostain Nelly.com:ista tai Bubbleroomista. Oli rahan arvoinen mekko (vaikka ei ollut edes kallis), ja otin vielä omilla mitoilla. Tarkistin mekkoni saumat ja hyvältä näyttää. Mutta koska mekko on yksiolkaiminen, joutuu olkainta vähän lyhentää kun aika pitkäksi jäi, helppoa onneksi itse on se tehdä. Pointsit JJ's Houselle!

    • ASASDSDAF

      Wedding Dresses Prom Dresses www.weddingdressesmore.com offer 2013 Wedding Dresses, Bridesmaid Dresses, Evening Dresses ,2013 Prom Dresses ,Flower Girl Dresses And Mother Of The Bridal Dresses. www.weddingdressesmore.com 2013 spring wedding dresses at www.weddingdressesmore.com offer 2013 Wedding Dresses,Bridesmaid Dresses, Evening Dresses,2013 Prom Dresses ,Flower Girl Dresses And Mother Of The Bridal Dresses.

    • Erittäin pettynyt

      Tilasin yo-mekkoni jenjenhouselta ja olin erittäin pettynyt. Tilasin sen mittojeni mukaan, mutta mekon helma oli liian pitkä ja olkaimet niin isot että melkein tippuvat koko ajan. Vyötärö taas on erittäin tiukka eikä puku oikein tunnu istuvan mistään kohin. Mitat otin itse jenjenhousen ohjeiden mukaan ja tarkastin useaan otteeseen. Mekko oli hieman tummempi kuin kuvassa, muuten samanvärinen. Kirjailut tosin olivat aika rumat läheltä, niitä kun ei kuvissa saanut zoomattua tarpeeksi. Nyt yritän palauttaa mekkoani ja viesteihini vastaa joku kiinalainen nainen (tietysti google translatea käyttämällä, joten herää epäilys ymmärtääkö se edes oikein sitä mitä koitan sanoa) ja pahoittelee koko ajan kun mekko ei sovi, mutta rahoista ei puhettakaan. Mistään en myöskään puhelinnumeroa kyseiseen paikkaan löydä, joten en voi soittaakaan. Ja minusta oli myös aika hauskaa se, että kun luin palautusohjeet mekolle, siinä sanottiin ettei saa käyttää mitään kuljetuspalveluja kuten UPS:ää, DHL:ää tai FedExiä, sillä he eivät aio maksaa tullimaksuja. Sen sijaan minä sain pakettini DHL:ltä ja maksoin 30e:n tullimaksun.

    • kyrpäottas

      joo jen jen houselta ei tosiaan kannata tilata!!! tilasin hääpuvun joka oli liian pieni. (eikä ollut edes omien mittojen mukaan tilattu) noo ajattelin sitten että vaihdan sen yhtä kokoa isommaksi mutta eipä suostu enää vaihtaan sitä!! jumalauta että vituttaa. tekis mieli räjäyttää koko paikka! ei muuta kun uutta mekkoa metsästään.....

    • asdffdfdh

      Prom dresses Prom dresses Prom dresses
      www.weddingdressesmore.com offer 2013 newest Wedding Dresses, Bridesmaid Dresses, Evening Dresses ,2013 Prom Dresses ,Flower Girl Dresses And Mother Of The Bridal Dresses.
      www.weddingdressesmore.com Prom dresses Prom dresses Prom dresses

    • Kesämorsian2013

      Voi suositella! 26.5 tilattiin äidilleni mekko häihini, UPSilta soitettiin 5.6 että paketti on Suomessa ja lähettivät spostiini ohjeet tullauksesta. Tullasin ja huomenna lähtee Vantaalta paketti mulle (UPS hieman ryssi tilanteen ja olivat unohtaneet paketin toimituksen ja vasta nyt kun otin yhteyttä lähettävät paketin). Kaasojen mekot tilattiin 2.6, tullasin 10.6 jälleen UPSin yhteydenoton jälkeen ja 11.6 lähettimies toi puvut kotiovelle, ja ne on UPEAT!!!
      Helppoa kun heinän teko. Tilaus vaan omien mittojen mukaan (suosittelen, sillä niihin valmiisiin kokoihin tulisi pituutta olla yli 180cm) ja maksu niin kyllä ohjeistetaan varmasti loppuun asti ja tuodaan kotiovelle asti. Spostiin ovat vastanneet JOKA KERTA, jos vaan osaa asian englanniksi selittää. Ei ongelmia. Mutta lähetti firmaa kannattaa "pitää silmällä" niinkuin näistä aikasemmistakin viesteistä voi päätellä. Mutta esim. UPSilla on kuitenkin ymmärtävää ja mukavaa henkilökuntaa ja heidät saa kiinni sekä puhelimitse että sähköpostilla hyvin.

    • minsku4

      Hei! TIlasin viimekesänä Jenjenhouselta mekon mittojenmukaan juhliin. Mekko oli hyvin tehty ja tuli nopeasti eli se toimi MUTTA mekko itsesäsän ei todellakaan vastannut lähellekkään sitä kuvaa, mikä oli netissä ja mekko ei istunut lainkaan vaikka mittojen mukaan tehtiinkin..

      Olin todella pettynyt, Mekko maksoi kuitenkin kaikkineen lähemmäs 200eur ja se jäi täysin käyttämättä. Palauttaa ei voinut..tästä päätin, että en ikinä tilaa ulkolaisista kaupoista ELLEN ole varma, että pystyy palauttamaan...Harmi vain, kun kaikki vaikutti niin lupaavalta..mutta halvalla ei saa hyvää...

      Ehkä tämä toimii, jos on kokoa 36 ja "standardi" mittainen, mutta jos on kokoa 42 ja hieman rehevämpi, ei toimi. Unohtakaa!

    • Sofia

      Suosittelen Jen Jen Housea lämpimästi! Tilasin omilla mitoillani kauniin sifonkisen iltapuvun, jonka valmistusajaksi arvioitiin 9-11 päivää ja toimitusajaksi 5-6 päivää. Olin hieman huolissani aikataulusta ja olinkin yhteydessä asiakaspalveluun, josta sain erittäin nopeasti hyvää englanninkielistä palvelua. Ja arvatkaapa mitä: puku oli päälläni kuuden päivän kuluttua tilauksesta!

      Mun mielestä tilaaminen ja maksaminen luottokortilla oli tosi helppoa, ja paketin seurantakoodi oli tosi iso plussa, tiesin tasan tarkkaan missä pakettini menee ja mitä sille tapahtuu. Tullista sain sähköpostitse laskun ja vinkin, että voin nopeuttaa prosessia lähettämällä heille verkkopankkimaksusta screen capin. Näin tein, ja kuriiri (DHL) soitti samana iltapäivänä sopiakseen toimitusajan. Puku oli hyvin pakattu ja mielestäni erittäin taitavasti tehty, istui kuin hansikas, enkä keksi kerta kaikkiaan mitään huomautettavaa! Pituuskin oli aivan täydellinen; nettisivuillahan todetaan, että tiettyihin pukuihin (kuten juuri tähän omaani) lisätään 5 cm kengänkorkovaraa. Loistava lisä oli myös olkaimettoman pukuni selkäpuolella ollut rintaliivimäinen kiinnitysmekanismi, joka toki jäi vetoketjun alle piiloon. Teki puvusta tosi tukevasti istuvan! Puku myös vastasi erittäin hyvin nettisivujen kuvaa niin mallin kuin värinkin osalta. Ihan mahtavaa!! :)

    • koko

      Itse tilasin tutun häihin juhlapuvun tuolta, pelkkää hyvää sanottavaa :) Seurantakoodilla näin että puku tehtiin ja saatiin Helsinkiin asti viikossa, mutta sitten kaksi viikkoa odottelinkin DHL:n yhteydenottoa jotta voisin loput verot maksaa, mutta ei kuulunut. Lopulta itse laitoin kyselyä että mikä mättää, ja sainkin heti samana päivänä laskun maksettavaksi, ja seuraavana arkipäivänä lähetti olikin oven takana :) Huonoa kokemusta siis vain DHL:n hitaudesta.
      Otin mittatilauksena mekon, ja ajattelin että laitan kuitenkin rintaliivit alle, vaikka mekon selosteessa olikin etta puvussa luut ja kupit että ei välttämättä tarvitse käyttää rintaliivejä. Mitat otin siis rintaliivit päällä, ja nyt kaduttaa se että mekkoa todellakin olisi ollut jopa kivempi käyttää ilman rintaliivejä, mutta nyt mitat liivien kanssa niin vähän reilu jos ei liivejä alle laita. Muuten kuitenkin tosi laadukas, monta kerrosta kangasta, täysin kuvaa vastaava, värikin mielestäni aivan sama kuin näytöllä :) Suosittelen ja aion itse ostaa ensi kesän morsiuspuvun sieltä itselleni.

    • 19+7

      Tuleeko tullista 100% varmasti jokin ilmoitus kun paketti pitää tullata? Tilasin hääpuvun tuolta JJ's house kautta ja nyt näkyy DHL:n seurannasta että puku olisi Suomessa ja ilmeisesti tullissa. Siellä se on seurantalistan mukaan ollut jo pari pvää eikä mitään sähköpostia tai tekstiviestiä/soittoa ole kuulunut... Hätäilenkö liian aikaisin?

    • Korko8

      Ehdottomasti suosittelen kaikille. Varsinkin, että teettätte omilla mitoilla!
      Huomioikaa, että tullimaksu tulee puvun hinnan päälle, mutta silti pukujen hankkiminen on todella halpaa tämän kautta!

      Kaikki kehuivat pukuani, olin TODELLA tyytyväinen siihen!

    • thinkbeforeyoudo

      Ottakaa huomioon, että jos mekko, jonka tilaatte jenjenhousesta ei istukaan päällänne, vaikka on tilaamaanne kokoa (tai jos ette muuten vain pidä siitä), sitä EI PYSTY palauttamaan. Itse tein sen virheen, että menin tilaamaan vanhojentanssimekon jenjenhousesta, joka näytti aivan ihanalta kuvan mallin päällä, mutta kun itse pistin mekon ylleni ei se aivan niin upealta näyttänytkään... Joten miettikää kaksi kertaa ennen kuin tilaatte jenjenhousesta, kun palauttaminen niin hankalaa on.

    • tyttövain

      tilasin jennyjosephilta (sama yritys) yksiolkaimisen sifonki mekon laahuksella. Siinä on jonkun verran paljetteja olkaimessa ja vyötärössä. Mekko istuu ihan hyvin ja nätti on :). Tilasin siis omilla mitoilla eli voin suositella kyseistä vaihtoehtoa. Itse en huomannut mitään narun pätkiä tai että paljetit olisivat olleet huonosti kiinni. Mekolla kesti tulla noin 10 päivää. Ainut vaan että laahus näytti hienommalta kuvassa, mutta ei se livenäkään ruma ole. Olen aika nirso mekoissa enkä kehu varsinkaan netissä syyttä!
      Suosittelen kyseistä paikkaa! Olin aluksi aika epäileväinen, mutta otin riskin ja se kannatti. :)

    • Väärä koko...

      Tilasin omilla mitoillani puvun tuolta. Mekko on kyllä kaunis, mutta liian iso... Pakko siis käyttää ompelijalla. Harmi sinänsä kun olen muuten pukuun tyytyväinen ja oletin sen olevan sopiva, koska tilasin omilla mitoillani.

    • huonokielipää

      Jos tulliin pitää soittaa niin puhutaanko siellä suomea?

    • ensikesana

      tilasin kesällä mittojen mukaan häämekon, ihan hieno on mutta helmiä jo 3kpl tippunut. koko oli ihan ok, mutta pienirintaisena tarvitsee täytettä sille alueelle jotta istuu paremmin. hinta oli 240e postikulujen kanssa mutta iso mutta,.. tullimaksut oli lähes 100e!! plus mekko on ryppyinen kun pakattiin pieneen pakettiin eli joudun pesulamaksun vielä maksamaan...ajattelin että pääsen alle 300e ja säästän mutta kävikin toisin, n. 400e menee kaikenkaikkiaan ja alushame hankittava vielä. mekkoon olen tyytyväinen, mutta väri oli vaaleanpun. mutta todellisuudessa on tosi himmeä.

    • Semmosia

      Hei! Itse tilasin n.150e maksavan vanhojentanssimekon ja tullimaksua tuli 40e... Kalliiksi tuli mutta mekko oli todella hyvä.

    • Tyytyväinenasiakas

      Tilasin sifonkisen halterneck-iltapuvun omien mittojen mukaan Jenjenhouselta. Tilaaminen oli helppoa. Asiakaspalvelu vastasi englanninkielisiin kysymyksiini vuorokauden sisällä (huom. aikaero). Mekko tuli kolmessa viikossa kotiin. En ollut pyytänyt kiirehtimään millään tavalla. Olin äärettömän tyytyväinen. Mekko istui kuin hansikas. Korkealaatuisesti tehty. Mekko näytti täsmälleen samalta kuin valokuvassa. Kannattaa todella ottaa omien mittojen mukaan! Tullimaksu oli aika kova (n. 50 euroa 136 euron mekosta) mutta silti loppuhinta oli edullisempi kuin vastaava olisi ollut Suomesta ostettuna. Tilaan jatkossakin. Minusta oli käsittämätöntä miten olivat osanneet tehdä niin hyvin istuvan mekon ilman, että olivat saaneet sovittaa sitä päälleni.

    • nnsdd888

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1769
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1674
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      64
      1513
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1505
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1485
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      57
      1392
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1371
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1202
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe