Hienostunut mies

epätietoinen75

Olen alkanut seurustelemaan miehen kanssa joka on paljon hienostuneempi kuin minä. Hän on todella kohtelias, puhuu aina sivistyneesti ja käyttäytyy hyvin. Hänen kotinsa on aina siivottu ja järjestyksessä. Minä taas puolestani olen vähemmän hienostunut. En muista olla aina kohtelias, asuntoni saattaa olla epäjärjestyksessä ja välillä puhun mitä sylki suuhun tuo. Tunnen itseni välillä huonoksi ihmiseksi kun en muista kaikkia kohteliaisuussäännöksiä tai en osaa kattaa pöytää hienostuneesti vaan laitan eriparia olevia aterimia/laseja pöytään. Hän myös pukeutuu merkkivaatteisiin ja ostelee aina kalliita ruokatarvikkeita/tavaroita kaupasta. Minulla ei ole varaa hienostella koska olen huonopalkkaisessa työssä. Tunnen tästäkin asiasta huonommuutta koska en minulla ei ole varaa luksustavaroihin. Voikohan tälläinen suhde pitemmän päälle toimia? Tulemme muuten hyvin toimeen ja pidän hänestä todella paljon ja ilmeisesti hänkin pitää minusta kun jaksaa kanssani olla.

5

405

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuuke946

Tietysti voi toimia! Mies varmaan vaan nauttii siitä, että 'kaiken ei tarvi olla aina ajateltu etukäteen ja asiat järjestyksessä' vaan hän on paljon kaavoihin kangistuneempi.

Hän varmaan nauttii siitä, että tuot hänen elämään spontaaniutta.

Pidä hänestä hyvää huolta, niin saat hänestä upean ja uskollisen miehen itsellesi.

• Näin miehenä, joka on järjestelmällisempi ja siistimpi kuin tyttöystäväni, on pakko sanoa, että parhaimmassa tapauksessa se tekee itsestänikin rennomman, ja tyttöystävästäni vähän siistimmän, eli ne toisen tavat vähän hioutuu tässä samalla.

Pikkuerojen takia ei kannata ruveta säikkymään. Isommat asiat ne ratkaisee. Entä sitten jos mies on varakkaampi tai kohteliaampi. Ei sinun tapasi tunnu miestä häiritsevän, jos kerta parisuhteessa olette. Voithan aina ottaa asian puheeksi, jos jokin mietityttää.

• epätietoinen75

Parhaani koitan pitää miehestä huolta sillä hän on ihana ja hellä mies. Jos vain tulemme toimeen niin luulen saavani hänestä hyvän miehen loppuelämäkseni.

• epätoivoinen75
        byronic.hero kirjoitti:

Näin miehenä, joka on järjestelmällisempi ja siistimpi kuin tyttöystäväni, on pakko sanoa, että parhaimmassa tapauksessa se tekee itsestänikin rennomman, ja tyttöystävästäni vähän siistimmän, eli ne toisen tavat vähän hioutuu tässä samalla.

Pikkuerojen takia ei kannata ruveta säikkymään. Isommat asiat ne ratkaisee. Entä sitten jos mies on varakkaampi tai kohteliaampi. Ei sinun tapasi tunnu miestä häiritsevän, jos kerta parisuhteessa olette. Voithan aina ottaa asian puheeksi, jos jokin mietityttää.

Lohdullista kuulla että vastakohdat täydentävät toisiaan. Yhteinen tulevaisuus ei ole siten täysi mahdottomuus.

• Mies,.----

Aika tekee tehtävänsä. Tuskin kukaan viihtyy pitkään ihmisen kanssa, joka "unohtaa" olla kohtelias tai puhuu, mitä sylki suuhun tuo. Olet siis huonokäytöksinen. FIksu käyttäytyminen on eri asia kuin hienostunut.

Muutoinkin kiinnität sellaisiin asioihin huomiota jo tässä vaiheessa,e ttä voi olettaa, ettet pitkään jaksa fiksua miestä kiinnostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      58
      1509
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      91
      981
    3. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      44
      777
    4. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      40
      750
    5. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      280
      724
    6. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      231
      626
    7. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      49
      589
    8. Lääkäri Ari Miettinen kuollut 50-vuotiaana

Sillähän on Youtubessa paljon videoita.
      Maailman menoa
      43
      563
    9. " Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?

Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied
      Pyhäjärvi
      68
      558
    10. Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista

Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l
      Maailman menoa
      111
      540
    Aihe