Kynnet tietenkin!

KyNsI oNgElMaInEn!

Niin siis mitä voisin tehä kynsilleni, kun ne on lyhyet, liuskottuvat, kynsinauhat ovat rumat, syön kynsiäni ja iho kynnen ympäril on pureskeltua. Haluisin lakata kynsiäni, mut niiden kunnon takia en kehtaa ja toiseks en oo lakannu niit ikinä ja mietin mitä kaverit sanois, kun oon uskotellu niille et muo ei se kiinnosta. Help!

15

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vivian^^

      No voit hommata jonkun kovettavan aluslakan (kirkas) jota voit levittää kynsiis mikä vahvistaa ja suojaa hauraita kynsiä. Lisäksi suosittelen käyttämään kynsinauhaöljyä jota levität kynnen ympärysiholle ja lakattomille kynsille. Liuskottumista voi vähentää sellaisella kiillotusviilalla jossa on 2-4 eri viilauspintaa niitä saa kosmetiikkaliikkeistä esim sokokselta kun kysyy. Viila poistaa kynnen pinnalta epäpuhtaudet ja päälimmäisen ehkä vaurioituneen kerroksen ja lopuksi kynnen pinnalle saadaan kaunis kiilto ilman lakkoja. Lisäksi jos käytät kynnellä jotakin kirkasta suojaavaa ja vahvistavaa kynsilakkaa näyttää värilakkakin kynnellä kauniimmalta. Ja tosiaan kannattaa tosissaan yrittää eroon kynsien pureskelusta, sillä se saattaa vain pahentaa kynsien liuskottumista. Noilla mä lähtisin eka liikkeelle.

      • Tän ketjun alottaJA.

        Ok, lisää!?


      • Lasiviilan puolesta!
        Tän ketjun alottaJA. kirjoitti:

        Ok, lisää!?

        Hommaa lasiviila. Kannattaa ostaa Kicksistä KUNNON lasiviila, hinta on 7.50€. Tuota lasiviilaa voi käyttää monta vuotta, toisin kuin huonoja ja halpoja lasiviiloja, eikä se liuskoita kynsiä


      • Hakkaajavauva
        Lasiviilan puolesta! kirjoitti:

        Hommaa lasiviila. Kannattaa ostaa Kicksistä KUNNON lasiviila, hinta on 7.50€. Tuota lasiviilaa voi käyttää monta vuotta, toisin kuin huonoja ja halpoja lasiviiloja, eikä se liuskoita kynsiä

        Miten tosta kynsien pureskelusta vois päästä eroon? Mä pureskelen niitä nimittäin silleen, et en ees huomaa.


      • 4+1
        Hakkaajavauva kirjoitti:

        Miten tosta kynsien pureskelusta vois päästä eroon? Mä pureskelen niitä nimittäin silleen, et en ees huomaa.

        Jätät laittamatta kynnen suuhun.


      • hy
        Hakkaajavauva kirjoitti:

        Miten tosta kynsien pureskelusta vois päästä eroon? Mä pureskelen niitä nimittäin silleen, et en ees huomaa.

        Kaupastahan saa noita hyvin pahalle maistuvia aineita, joita sivellään kynsille kynsilakan tapaan. Huomaat kyllä, kun kynnet ovat suussasi.

        Tosin ihan kynsilakkakin ajoi itsellä aikanaan saman asian. Ei viitsinyt kynsiä syödä, kun oli lakat kynsissä.


      • Hakkaajavauva
        hy kirjoitti:

        Kaupastahan saa noita hyvin pahalle maistuvia aineita, joita sivellään kynsille kynsilakan tapaan. Huomaat kyllä, kun kynnet ovat suussasi.

        Tosin ihan kynsilakkakin ajoi itsellä aikanaan saman asian. Ei viitsinyt kynsiä syödä, kun oli lakat kynsissä.

        Mulla ne ei vaan auta. Oon käynyt läpi lähes kaikki ne pahalta maistuvat aineet. Totun niin helposti niiden makuun. En syö kynsiäni tietoisesti - olen jopa syönyt niitä unissani.


      • 7+4
        Hakkaajavauva kirjoitti:

        Mulla ne ei vaan auta. Oon käynyt läpi lähes kaikki ne pahalta maistuvat aineet. Totun niin helposti niiden makuun. En syö kynsiäni tietoisesti - olen jopa syönyt niitä unissani.

        Hansjat käteen.


      • 7+4
        7+4 kirjoitti:

        Hansjat käteen.

        siis hanskat


      • Hakkaajavauva
        7+4 kirjoitti:

        siis hanskat

        Ihan hyvä, mut en viittis pitää hanskoi kesäl


    • Auttaja

      Mä sanon et sää " Hakkaajavauva" Teet samalla tavlla ku minäkin:) pistät aluksi tavalliset rankkenne/teko-kynnet, mielummin rakenne, Ne kestää pitkää ja totut että et pysty syömään niitä. Se on mun tapa:D. Ja...! voit myös pistää niihin joskus kun olet kipeä, teipit ja kiedot ne sormien ympärille. Ei tosin kauhen kireälle että verikulkee:D

      • Hakkaajavauva

        Rakennekynnet! :D Kiitti ideoist Auttaja!


      • Hakkaajavauva
        Hakkaajavauva kirjoitti:

        Rakennekynnet! :D Kiitti ideoist Auttaja!

        Oho. En voi pitää rakennekynsii kun soitan selloo.


      • Ammattialan claim
        Hakkaajavauva kirjoitti:

        Oho. En voi pitää rakennekynsii kun soitan selloo.

        Do you can help me?


    • Heinäkuun alusta al.

      Hankkikaa Bioteekin TEHO PII kalkki-D :hiukset, iho ja kynnet.Lisäksi kynnenkovettajaa TRIND,olen käyttänyt muitakin merkkejä ei ole ollut mitään hyötyä kun tästä yhdestä.Kynnenkovettajaa laitetaan ensin yksi kerros joka toinen päivä sekä pillereitä kolme päivässä.Kolmessa kuukaudessa on pitkät kovat kynnet.Viila kannattaa ostaa lasisena ,tekee parasta jälkeä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe