Kynnet tietenkin!

KyNsI oNgElMaInEn!

Niin siis mitä voisin tehä kynsilleni, kun ne on lyhyet, liuskottuvat, kynsinauhat ovat rumat, syön kynsiäni ja iho kynnen ympäril on pureskeltua. Haluisin lakata kynsiäni, mut niiden kunnon takia en kehtaa ja toiseks en oo lakannu niit ikinä ja mietin mitä kaverit sanois, kun oon uskotellu niille et muo ei se kiinnosta. Help!

15

199

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vivian^^

      No voit hommata jonkun kovettavan aluslakan (kirkas) jota voit levittää kynsiis mikä vahvistaa ja suojaa hauraita kynsiä. Lisäksi suosittelen käyttämään kynsinauhaöljyä jota levität kynnen ympärysiholle ja lakattomille kynsille. Liuskottumista voi vähentää sellaisella kiillotusviilalla jossa on 2-4 eri viilauspintaa niitä saa kosmetiikkaliikkeistä esim sokokselta kun kysyy. Viila poistaa kynnen pinnalta epäpuhtaudet ja päälimmäisen ehkä vaurioituneen kerroksen ja lopuksi kynnen pinnalle saadaan kaunis kiilto ilman lakkoja. Lisäksi jos käytät kynnellä jotakin kirkasta suojaavaa ja vahvistavaa kynsilakkaa näyttää värilakkakin kynnellä kauniimmalta. Ja tosiaan kannattaa tosissaan yrittää eroon kynsien pureskelusta, sillä se saattaa vain pahentaa kynsien liuskottumista. Noilla mä lähtisin eka liikkeelle.

      • Tän ketjun alottaJA.

        Ok, lisää!?


      • Lasiviilan puolesta!
        Tän ketjun alottaJA. kirjoitti:

        Ok, lisää!?

        Hommaa lasiviila. Kannattaa ostaa Kicksistä KUNNON lasiviila, hinta on 7.50€. Tuota lasiviilaa voi käyttää monta vuotta, toisin kuin huonoja ja halpoja lasiviiloja, eikä se liuskoita kynsiä


      • Hakkaajavauva
        Lasiviilan puolesta! kirjoitti:

        Hommaa lasiviila. Kannattaa ostaa Kicksistä KUNNON lasiviila, hinta on 7.50€. Tuota lasiviilaa voi käyttää monta vuotta, toisin kuin huonoja ja halpoja lasiviiloja, eikä se liuskoita kynsiä

        Miten tosta kynsien pureskelusta vois päästä eroon? Mä pureskelen niitä nimittäin silleen, et en ees huomaa.


      • 4+1
        Hakkaajavauva kirjoitti:

        Miten tosta kynsien pureskelusta vois päästä eroon? Mä pureskelen niitä nimittäin silleen, et en ees huomaa.

        Jätät laittamatta kynnen suuhun.


      • hy
        Hakkaajavauva kirjoitti:

        Miten tosta kynsien pureskelusta vois päästä eroon? Mä pureskelen niitä nimittäin silleen, et en ees huomaa.

        Kaupastahan saa noita hyvin pahalle maistuvia aineita, joita sivellään kynsille kynsilakan tapaan. Huomaat kyllä, kun kynnet ovat suussasi.

        Tosin ihan kynsilakkakin ajoi itsellä aikanaan saman asian. Ei viitsinyt kynsiä syödä, kun oli lakat kynsissä.


      • Hakkaajavauva
        hy kirjoitti:

        Kaupastahan saa noita hyvin pahalle maistuvia aineita, joita sivellään kynsille kynsilakan tapaan. Huomaat kyllä, kun kynnet ovat suussasi.

        Tosin ihan kynsilakkakin ajoi itsellä aikanaan saman asian. Ei viitsinyt kynsiä syödä, kun oli lakat kynsissä.

        Mulla ne ei vaan auta. Oon käynyt läpi lähes kaikki ne pahalta maistuvat aineet. Totun niin helposti niiden makuun. En syö kynsiäni tietoisesti - olen jopa syönyt niitä unissani.


      • 7+4
        Hakkaajavauva kirjoitti:

        Mulla ne ei vaan auta. Oon käynyt läpi lähes kaikki ne pahalta maistuvat aineet. Totun niin helposti niiden makuun. En syö kynsiäni tietoisesti - olen jopa syönyt niitä unissani.

        Hansjat käteen.


      • 7+4
        7+4 kirjoitti:

        Hansjat käteen.

        siis hanskat


      • Hakkaajavauva
        7+4 kirjoitti:

        siis hanskat

        Ihan hyvä, mut en viittis pitää hanskoi kesäl


    • Auttaja

      Mä sanon et sää " Hakkaajavauva" Teet samalla tavlla ku minäkin:) pistät aluksi tavalliset rankkenne/teko-kynnet, mielummin rakenne, Ne kestää pitkää ja totut että et pysty syömään niitä. Se on mun tapa:D. Ja...! voit myös pistää niihin joskus kun olet kipeä, teipit ja kiedot ne sormien ympärille. Ei tosin kauhen kireälle että verikulkee:D

      • Hakkaajavauva

        Rakennekynnet! :D Kiitti ideoist Auttaja!


      • Hakkaajavauva
        Hakkaajavauva kirjoitti:

        Rakennekynnet! :D Kiitti ideoist Auttaja!

        Oho. En voi pitää rakennekynsii kun soitan selloo.


      • Ammattialan claim
        Hakkaajavauva kirjoitti:

        Oho. En voi pitää rakennekynsii kun soitan selloo.

        Do you can help me?


    • Heinäkuun alusta al.

      Hankkikaa Bioteekin TEHO PII kalkki-D :hiukset, iho ja kynnet.Lisäksi kynnenkovettajaa TRIND,olen käyttänyt muitakin merkkejä ei ole ollut mitään hyötyä kun tästä yhdestä.Kynnenkovettajaa laitetaan ensin yksi kerros joka toinen päivä sekä pillereitä kolme päivässä.Kolmessa kuukaudessa on pitkät kovat kynnet.Viila kannattaa ostaa lasisena ,tekee parasta jälkeä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe