Porukka menossa Seinäjoelle ? Mitäs bändejä ajattelitte katsoa ? Piti hommata nyt aikaisemmin liput 3pv ja camp provinssiin myös majoitus. Meinasi viime kesänä mennä tiukille liput sinne :)
Provinssirock 2012
Justice1
3
283
Vastaukset
- Provinssibööna
Pakkohan Provinssiin on mennä! Aivan mahtava paikka, fiilis ja kanssajuhlijat. Aattelin mennä kattomaan ainakin Snow Patrolin, Eagles of death metallin, M83, Rise againstin, Zebra and Snake... Listasta tulee ihan liian pitkä, jos mä kaikki artistit tähän rupeen luetteleen. Tänä vuonna on kyllä NIIIIIIIIIIN hyvä kattaus, että pakko päästä tsekkaan kaikkii edes hetki! Danny on myös aivan must!
- sjokiiproväns
paras tunnelma on sielä seinäjoen lerintäalueella! Ei oo parempaa!
- jukamies
Ois pari camp lippua myynnissä
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024457Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821178- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83903Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816