Tässä joitakin ihmissuhdetaitokirjojen vinkkejä koskettamiseen. Näistä on ollut itselleni valtavasti hyötyä.
http://jaanmurtajat.blogspot.com/2012/04/koskettele-kivasti-vahingossa.html
Mitä mieltä olette, meneekö asiat noin?
Vinkkejä koskettamiseen
4
657
Vastaukset
- koskettelija
Koskettaminen on tärkeää. Mutta se ei ole aina kovin helppoa. Meillä kotona ei kosketeltu paljonkaan. En oikein vain jotenkin muista koskettaa. Mitenkään hankalaa se ei ole. Mutta harjoitus kai tekee tässäkin mestarin.
Koskettamisessa voi kehittyä. Pitää käydä harjoittelemaan erilaisia hipaisuja eri paikkoihin, hieman voimakkaampia kosketuksia, pieniä hierovia liikkeitä, silityksiä, taputteluja, hipaisu ja suukko yhtä aikaa, liki vetäminen, halaus, kunnon rutistus, pieni hellä nipistys, pään pörrötys, niskan sively... - kassye
Jep, on ihanaa, kun se onnistuu ja sillä tavalla on läheisempi monen kanssa.
- suolaka
Romanttiset suhteetkin alkaa kosketuksesta, joten ei siltä voi tai kannata välttyä. Treenillä olen itse parantunut ja on ihanaa, kun sitä ei tarvitse jännittää.
Muistan, kun vuosia sitten leirillä itselläni oli kamala olo, kun en uskaltanut lohduttaa ja halata itkevää kaveria. - -Shay-
Kiva aihe.
Kaveripiirissäni kyllä jaellaan runsaasti halauksia ja suukkoja poskelle aina kun tavataan se on vaan jotenkin luonnollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368662Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5370824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102231Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1671242Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17896Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40784Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72744- 46725
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657