Täällä on ollut useita aloituksia korujen puhdistuksesta liittyen hopeaan yms. Mutta miten puhdistatte rihkamakoruja?
Käytän aika paljon sellasia muutaman euron halpiskoruja (Lindex, KappAhl yms, koska haluan vaihdella koruja päivittäin. Niihin kertyy kuitenkin likaa ja esim. hiuslakkaa.
Tuntuu että halpiskoruista muutenkin lähtee värit kulumalla todella nopeasti, voisiko tiskiaineliuoksella ja vaikka hammasharjalla pestä näitä, jotta esim. rihkamakorujen kullanvärinen pinta ei lähde pois? Vinkkejä kaivataan.
Korujen puhdistus
9
1
1520
Vastaukset
- trikkimv
Hei! Mulla on aika paljon Kalevala-koruja, jotka on pronssia. Kysymys, miten saan ne itse korut ja ketjut puhdistettua. Mulle oli todella yllätys, ku en ollut käyttänyt yhtä korua pitkään aikaan ja ku avasin sen laatikon niin koru on tosi huonon näköinen. Joten miten saan ne puhtaaksi, en viitsi viedä niitä kultasepälle vaan oma apu paras apu, jos tietäisin keinon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004786906- 262521
- 2192488
- 1431774
- 1141708
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601113- 741113
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41105Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.1381032Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu62920