Miksi mies ei sano kauniiksi?

angry bird

... vaikka kumminkin sitä olen (ainakin monen muun mielestä).

Kumminkin muita naisia on sanonut hyvännäköiseksi, siis ei heille suoraan, vaan tyyliin "kaveri yritti pokata yhtä hyvännäköstä muijaa" jne. että sokea hän ei kumminkaan ole :D Mutta tää kyllä aika lailla mua ärsyttää. Ollaan puolisentoista kuukautta tunnettu. Tosiaan ei mullekaan koko ajan täydy hokea miten ihmeellinen oon, mutta oishan se kiva tietää että miellytän! Vai enkö miellytä sitten? Täytyiskö vaan vaihtaa sellaseen, joka arvostaisi mun ulkoistakin olemusta enemmän? Onko se joillekin niin vaikeaa vaan sanoa jotain positiivista ihmiselle suoraan?

25

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet..

      rumakko!

    • Jesus Montesquie

      mies ei halua ruokkia ilmiselvää turhamaisuuttasi

    • uuuk

      tyhmyys ilmenee monin tavoin.

    • Jaa-a ehkäpä hän ei pidä sinua mainittavan kauniina? :-/

      • Noin minäkin sen tulkitsen :\ Voi olla, että jos mies näkee heti ruohon vihreämpänä naapurissa, niin rumuuden tunnesenkun lisääntyy -> parisuhde hirtää pian kiinni. Jostakin syystä sitä odottaa huomioimista, vaikkei se pitemmässä juoksussa olisi ihan niin täysin absoluuttinen totuus :D


      • Olen kiinnostunut
        sxthsens kirjoitti:

        Noin minäkin sen tulkitsen :\ Voi olla, että jos mies näkee heti ruohon vihreämpänä naapurissa, niin rumuuden tunnesenkun lisääntyy -> parisuhde hirtää pian kiinni. Jostakin syystä sitä odottaa huomioimista, vaikkei se pitemmässä juoksussa olisi ihan niin täysin absoluuttinen totuus :D

        sxthsense peräsuolesi toiminnasta. Kerro siitä vaikka tämänpäiväiset kuulumiset :)


    • angry bird

      Niin, kun tosiaan sanoin jo etten ole ruma, vaikka en mitenkään väitä että mäkään kaikkien makuun olisin. Tämä hämmentää mua nimenomaan sen vuoksi, että oletin miehen alunperin alkaneen mun kanssa pyörimään enemmän ulkonäköni kuin rakastettavan luonteeni takia, koska sitä luonteen rakastettavuutta on kenties useammin pidetty kyseenalaisena. En oikein osaa sanoa olenko liian turhamainen, ja onko se turhamaisuus mitenkään ilmiselvää. En jatkuvasti puhu ulkonäöstä enkä kehu itseäni (siis normaalisti:p). Onko se sitten liiallista turhamaisuutta, että haluaisi edes joskus olevansa kaunis sen mielestä, jonka kanssa on?

      • vain neitsyt mulle

        veristä reikääsi kiertää kuin kissa kuumaa puuroa.


      • vain neitsyt mulle kirjoitti:

        veristä reikääsi kiertää kuin kissa kuumaa puuroa.

        Lopeta tuo typerä törkyviestien laittaminen. Naisten kiertoja et ymmärrä kuin luonnottomuutena. Seukkaa jonkun miehen kanssa, niin ei tarvitse kakoa :\


      • .
        sxthsens kirjoitti:

        Lopeta tuo typerä törkyviestien laittaminen. Naisten kiertoja et ymmärrä kuin luonnottomuutena. Seukkaa jonkun miehen kanssa, niin ei tarvitse kakoa :\

        Törkeä vili taas lähettelee viestejänsä.

        Hyvä että olit tiukkana!


    • Ehkä hän haluaa kuitenkin sinun tietävän että arvostaa pinnan alusta enemmän kuin pintaa. Ei siis ihan kokonaan ymmärrä naisen sielunmaisemaa =)

      • Hähä xD

        Ehkä ja ehkä. Ehkä hän haluaa lähteä nykiin.

        Mitä nykimään tarkoittaa ?


      • Hähä xD kirjoitti:

        Ehkä ja ehkä. Ehkä hän haluaa lähteä nykiin.

        Mitä nykimään tarkoittaa ?

        Katkokävelyä New Yorkissa. Walk ja Don't Walk-katujen kulmassa on sellanen baari, kannattaa käydä. Voi se pilkkimistäkin tarkottaa.


      • .
        bravo.bravi kirjoitti:

        Katkokävelyä New Yorkissa. Walk ja Don't Walk-katujen kulmassa on sellanen baari, kannattaa käydä. Voi se pilkkimistäkin tarkottaa.

        Kuitenkin olisi hyvä joskus parempi lähestyä asioita lähempänä maata.

        Kaatuu se isompikin torni.


      • . kirjoitti:

        Kuitenkin olisi hyvä joskus parempi lähestyä asioita lähempänä maata.

        Kaatuu se isompikin torni.

        Näino. Ei sitä turhaan sanota että maa kutsuu.


    • angry bird

      Hmm. Tuntuu jotenkin absurdilta, jos en olisi "tarpeeksi hyvä" ulkoisesti tälle ukolle, kun monelle muulle vaikuttaisin olevan, ja kun hän ei itse ole esimerkiksi rikas tai treenattu. Mun silmää miellyttävä silti.
      Itelläni homma menee yleensä siten, että kiinnostun mua ulkoisesti viehättävästä miehestä, ja mikäli myös ajatukset käy yksiin niin juttu voi jatkua ja ihastun lisää myös näihin juuri hänen henkilökohtaisiin fyysisiin ominaisuuksiinsa. Sitten taas jos tyyppi alkaakin tutustumisen aikana ärsyttää, niin usein myös ulkoisista piirteistä alan löytää itseäni ärsyttäviä juttuja.

      Mutta mitäs mun nyt pitäisi tehdä asian kanssa? :D Itelle kumminkin olisi tärkeää olla just sen oman mielestä ihana. Mutta miten tollasta voi edes kysyä? "Enkö oikein olekaan kaunis sun mielestä?" Vastaus olis luultavasti, oli se sitten totuus tai ei, että olet joo kaunis.

    • ..

      Oletko sinä kaunis vasta sitten kun joku sanoo kauniiksi, vai oletko kaunis muutenkin?
      Tunnetko itsesi kauniiksi?

      Ei miehet uskalla sanoa kauniiksi. Ovat niin koviksia.

      Se on ny sellanen juttu, että katsot itseäsi peiliin ja päätät, että ole kaunis vaikka hän ei niin sanoisikaan. Onko selvä? Siitä lähdetään.

    • haa, ymmärrän täysin! sitte ku ite koittais laittautua nätiksi niin saa kuulla närkästyneen kommentin että no mitä sääki nyt tälläydyt, oothan sää jo muutenki ihan hyvännäkönen :D ihan ku pitäis pitää jonain itsestäänselvyytenä ettei mies pitäis jonain löysänä lötkönä.

      bravo.bravin kannalle täten silti taivun. ehkä se luulee että se kehu nousee sun hattuun, olkoonki vaan yks kehu mutta sen jälkeen janoaisit aina vaan lisää :D joka tapauksessa pienetki kohteliaisuudet tuntuu aina mukavalta kenestä tahansa.

      • .

        Eikö niitä kohteliaisuuksia sitten tule ihan tälläytymättäkin.

        Kaikenlaisia miehiä tekin valitsette.


    • lopeta se itku

      Miksi naiset suuttu jos heitä ei ole koko ajan joku kehumassa. Tollasen itkupillin kanssa ei kannattais edes olla.

    • angry bird

      Kiitos vastauksista!

      "Ehkä hän haluaa kuitenkin sinun tietävän että arvostaa pinnan alusta enemmän kuin pintaa"

      Ihanan postitiivinen näkökulma bravo.bravilta. Tuo ei todellakaan ollut edes tullut mieleeni :D

      Tulen tänne kertomaan, mikäli mies jättää minut kun olen sittenkin ruma tai jos jotain muuta jännää tapahtuu. :p

      • "Tulen tänne kertomaan, mikäli mies jättää minut kun olen sittenkin ruma tai jos jotain muuta jännää tapahtuu."

        Toivotaan rakkauden riehuvan valtoimenaan ja jos kuitenkin huonosti käy, mietit toisenkin kerran täältäkö parhaat parisuhdevinkit irtoaa :D


      • vali vali

        Tuskin se jättää sut ulkonäön takia. Vaan sen takia että haluaa kokeilla muitakin naisia kun ei halua sitoutua yhteen naiseen. Ja sitten varmaan luulet että kun se jättää niin olet ruma sen mielestä. Miehet on samanlaisia melkein kaikki. ei ne halua sitoutua kun ovat nuoria ja elämä edessä. Sitoutuminen tarkoittaa et kaikki hauskanpito jää vähemmälle ja se ei liity sun ulkonäköösi mitenkään. Sulla on itsetunto ongelma ja haluat liikaa huomiota


    • ITSESTÄÄN SELVIÄ ASIOITA EI TARTTE SANOA, NE VAIN ON NIIN.

    • ~cissi~

      No, mieti ite kuinka käy kun mies alkaa kehua kauniiksi.. Kohteliaisuuksien panttaaminen on fiksua varovaisuutta. Parhaimmillaan kauniit sanat on vahingossa lipsahtaneina, vailla tarkoitusperiä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      147
      2068
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      116
      1602
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      95
      1407
    4. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      94
      1380
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1302
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      207
      1141
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      49
      1111
    8. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      205
      1096
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      98
      1057
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      241
      899
    Aihe