Joko uskaltautuisi näin miehenä shortsit jalassa sukkahousut alle puettuna ruveta liikkumaan kaupungilla ja muutenkin yleisille paikoilla.
Mitä mieltä asiasta naiset/miehet?
Kesä tulossa
35
2141
Vastaukset
- Aikaheppujavapaana
Homomaista meininkiä,laita hame samantien
- Olet kummaheppu
Enpäs ole kuullut että homot käyttäisi hametta. Kaikki tuntemani homot käyttää aivan tavallisia miesten vaatteita, mm. pitkiä housuja.
Mutta aloitukseen. Todella hassu kysymys, miksi mies pistäisi sukkahousut shortsien alle. Vähän kun odottaa että ilmat lämpenee niin sitten voi jo vaihtaa pitkät housut shortseihin ja nimenomaan ilman sukkahousuja. Jotkut miehet ovat kulkeneeet jo shortseissa paljain säärin.
- Yksi sukkahousumies
Olen itsekin käyttänyt sukkahousuja shortsien alla, vaikka olenkin mies. Pääasiassa olen käyttänyt niitä kotioloissa, mutta joskus ihan julkisillakin paikoilla.
Shortsit ja sukkahousut on huomattavasti kevyemmän tuntuinen asu, kun pitkäthousut, mutta huomattavasti lämpöisempi kun pelkät shortsit. Eli sopii hyvin nimenomaan kevät ja syys käyttöön. Näinhän naisetkin pukeutuvat. Muotinäytöksissä on jo esitelty paljon tuota shortsi sukkahousu yhdistelmää myös miehille, joten kyllä ne vähitellen alkaa katukuvaan ilmestyä.
Suosittelen muitakin miehiä kokeilemaan, jos vähän leikkimieltä löytyy, ainakin siis kotona.- Huhhuhmitäneitejä
Kyl sukkanauhat ja shortsis ois upeita
- aloittajalle
Ihan hyvin voi kulkea shortsit ja sukkahousut jalassa ja tuon
edellisen viestin kirjoittajan kanssa olen samaa mieltä tuosta,
että on kevyemmän tuntuinen.
Itsekkin olen kulkenut ihmisten ilmoilla valkoiset shortsit
ja mustat ohuet sukkahousut jalassa. - Muodikas mies
Ajoin säärikarvat ja 40 denin ihonväriset sukkahousuja ei juuri kukaan huomaa että ne ovat jalassani shortisen kera.Kannattaa kokeilla.
- 40 DEN+lyhyt lahje
Hesassa ollessani minulla oli säännöllisesti sukkikset ja shortsit yllä, mutta kun kotikaupungissa yritin sitä, meinasivat lynkata. Näin on erilaista suomi-neidon maassa.
- U.RPOKO OOT
Hesassa ja Tampereella miehet kulkevat kesäisin sukkiksissa ja shortseissa. Aika monella oli myös hame/sukkis yhdistelmä. Toi on ihan normaalia noissa kaupungeissa...
- Sukkisajot Hietsussa
Viikonloppuna olis miesten sukkahousukokoontuminen Hietsussa ! Jokaiselle miehellä pitää olla yhdenkoon Pirkkasukkikset ja musta veklkihame.
- julkisesti
Mitenkähän muilla paikkakunnilla käyttääkö miehet sukkahousuja julkisesti.
- Nääs nääääääässss
Ainoastaan Tampereella ja Helsingissä miehet kulkevat noissa vaatteissa. Tampereen sälleillä taitaa olla vielä mustamakkara tuubassaan...
- On nähty
On näkynyt muuallakin kun pelkästään Hesassa ja tampereella.
- Jöötiä tuubaan
On nähty kirjoitti:
On näkynyt muuallakin kun pelkästään Hesassa ja tampereella.
Ootsä nähny et Tampereen sälleillä on vielä mustajööti tuubassaan.
- nähty
Jöötiä tuubaan kirjoitti:
Ootsä nähny et Tampereen sälleillä on vielä mustajööti tuubassaan.
Tarkoitin shortsit ja sukkahousut jalassa kulkemista muillakin paikkakunnilla.
- bulityyri
kuulostaa naurettavalta...miks ihmees pitäisi kulkea shortseissa yleisellä paikalla...vapaa-ajan vaate...karsea näky...ihan yhtä karsea kuin mamma130kg minihameessa/leggingseissä
- Johanna T.
Miksi kuulostaa naurettavalta? Etkö ole koskaan nähnyt ihmisiä shortseissa vaikka kaupassa tai muualla kaupungilla kulkemassa?
- SukkisBoy
Johanna T. kirjoitti:
Miksi kuulostaa naurettavalta? Etkö ole koskaan nähnyt ihmisiä shortseissa vaikka kaupassa tai muualla kaupungilla kulkemassa?
Täytyy vaan muistaa et on ajanut säärikarvat veks. Muutes näyttää rumalta jos karvat rehottaa sukkisten alta.
- Kesäasuste?
Kyllä se ihan ok on, mutta se shortsien lahkeen pituus polven kohdilla.
Lyhyemmät viestii ilman olevan lämpimän ja silloin ei sukkahousuja tarvita.
Netissä sivu jolla tyylikkäitä ruutu ja raita kuvioisia sukkahousu malleja.- kesäkelit
Käyhän ne yksi väriset mustatkin ihan hyvin, jos ei tykkää kuviomalleista.
Valitsee vaan tarpeeksi ohuet. - ....................
kesäkelit kirjoitti:
Käyhän ne yksi väriset mustatkin ihan hyvin, jos ei tykkää kuviomalleista.
Valitsee vaan tarpeeksi ohuet.Eihän ohuet sukkahousut sovi miehen säärille. Paksut jalkaan niin muut luulee että kalsarien päältä on unohtunut päällyshousut.
- SukkisBoy
.................... kirjoitti:
Eihän ohuet sukkahousut sovi miehen säärille. Paksut jalkaan niin muut luulee että kalsarien päältä on unohtunut päällyshousut.
Kuka hullu käyttää kesällä paksuja sukkahousuja kun ohuetkin on keksitty. Minä käytän 15 denin sukkiksia ja kylmemmillä ilmoilla sitten paksumpia.
- 10-20den
SukkisBoy kirjoitti:
Kuka hullu käyttää kesällä paksuja sukkahousuja kun ohuetkin on keksitty. Minä käytän 15 denin sukkiksia ja kylmemmillä ilmoilla sitten paksumpia.
Siinä olet oikeassa. Minä käytän 10-20 denin sukkahousuja. Tuo 20 den näin kesällä maksimi. Ilmojen kylmetessä paksummat sitten.
- Jessus sentään
Käytättekö jeesus sandaaleja sukkahousujen kanssa ?
- hameukkeli
Mä käytän ihan rehellisesti hameita, enimmäkseen kilttejä, mutta en sukkahousuja. Sukkikset on inhottavat ja hiertää ja kutittaa. Lisäksi mulla on niin karvaiset jalat että karvat paistaisivat läpi ja olisi hölmön näköistä.
- helvetin hyvä9
Saman havainnon kyllä tampereen näyttelijäkerhosssa tein sen ja mitäs muuta . Ei oo rapula päiviä
- nainen 32
Ihan hyvin voi miehetkin kulkea vapaasti sukkikset jalassa.
Ei siinä mitään pahaa ole. Rohkeasti vaan.
Oikeastaan toivoisinkin tuolla liikenteessä näkeväni enemmän
miehiä sukkikset jalassa.- SukkisBoy
Tänään oli shortsit ja 15 denin ihonväriset Amarit. Muutama silmänisku tuli parilta rouvalta...
- Minna
Siitä vaan shortsit ja sukkahousut jalkaan.
Kelitkin on jo sen verran hyvät,
että pärjää ihan hyvin.- Sortseissa
Kesäisin liikun tilanteesta riippuen 10-15 denin sukkahousuihin ja sortseihin pukeutuneena.
Sortsien pituus on sellainen, että polvet jäävät näkyville.
Nautin sukkahousujen tuomasta seksikkäästä mielihyvästä jonka myötä olen käynyt huolehtimaan enemmän jaloista/sääristä ja kehosta.
Hyvännäköiset jalat/sääret erottuvat jo kauempaa.
- vapaasti vaan
Ei sukkahousuja tervitse pelätä. Eikun sukkikset jalkaan vaan, sillä olen määkin jo kuljeskellut sukkahousut ja shortsit jalassa kaupungilla saati marketeissa asioilla, eikä ole pahalla katsottu.
Muistat vaan varovasti pukea ettei rikkoudu- Juu, vapaasti
Kun miehet ovat ottaneet shortsit ja sukkahousut käyttöön, naiset pistävät paremmaksi. Toissapäivänä näin nuoren naisen joka oli jättänyt shortsit pois sukkahousujen päältä. Kaupunkiasuna oli pusero ja paksut sukkahousut. Kyseessä oli siis todellakin sukkahousut eikä leggingsit. Tuntuukin hassulta että leggareita voi käyttää pelkästäänkin mutta samanpaksuisten sukkahousujen päälle pitää pukea shortsit.
- Kalle 55
Mä saan ihottumaa sukkahousuista sik käytän styuppeja.
- sukkis mies
Olen m40 paljon kuljen sukkahousut ja shortsit yhdistelmän kaa. Ajaa vaan karvat ja ihon väriset sukkikset, jos haluu huomiota niin kiiltävät muuten matta pintaiset. Nyt 13 kesämuoti vielä suosii miehilläkin lyhyitä shortseja.
Naiset voi tosiaan kulkee pelkissä sukkiksissa tai leggareissa se on kiihottavan ja kivan näköistä kun peppu näkyy tiukoissa vaatteissa. - Olet kummajainen
sukkis mies kirjoitti:
Olen m40 paljon kuljen sukkahousut ja shortsit yhdistelmän kaa. Ajaa vaan karvat ja ihon väriset sukkikset, jos haluu huomiota niin kiiltävät muuten matta pintaiset. Nyt 13 kesämuoti vielä suosii miehilläkin lyhyitä shortseja.
Naiset voi tosiaan kulkee pelkissä sukkiksissa tai leggareissa se on kiihottavan ja kivan näköistä kun peppu näkyy tiukoissa vaatteissa.Näillä helteillä riittää miehellä pelkät shortsit. Voisivathan naiset kulkea pelkissä leggareissa tai sukkiksissa, mutta kun eivät kulje. Jo säädyllisyyden (ja kaltaistesi miesten) takia päälle puetaan vähintään mikroshortsit, tai riittävän pitkä tunika.
Olet kummajainen kirjoitti:
Näillä helteillä riittää miehellä pelkät shortsit. Voisivathan naiset kulkea pelkissä leggareissa tai sukkiksissa, mutta kun eivät kulje. Jo säädyllisyyden (ja kaltaistesi miesten) takia päälle puetaan vähintään mikroshortsit, tai riittävän pitkä tunika.
Kyllä mä käytän naisten kiiltäviä sukkahousuja vaikka olen mies ja on mukavat päällä eikä purista. tuo säihkettä elämään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645616Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204257Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1702227
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231774- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988