huoltoasemien kahvikissat

älä tuki!

Tänäin kiersin kolme huoltoasemaa, että tarkastaisin ilmat.Ei onnistu. Jokaisessa jokin hikinen jakeluauto parkkeerattu ilmanotto paikalle. Kuski kahvilla ja jauhamassa paska sisällä. Eivät jaksa kevellä, vai typeryksiä?

10

166

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heitä tarvitaan aina

Jakeluautonkuskit ovat sitäpikkuplkkaisten joukkoa, joten annetaan heille edes joku mahdollisuus olla huipullla ja antaa lupa parkkeerata ihan mihin vaan.

• toinen ryhmä

Hikiset rottelot, muutkin, kuin mannet!

• sipsun sipsun

Nykyään on paljon jakeluautokuskeina tyttömäisiä poikia, jotka siviilissä ajelee ylimielisinä velkaisella Audilla tai GTI volkkarilla ja kuvittelee ettei heitä mitkään säännöt koske, sama meininki on sitten firman autollakin ajaessa.
      Peileistäkään eivät osaa katsoa muuta kuin itseään.

• minäitte

Sellanen se ihminen vaan on, ajatus ei riitä oman navan ulkopuolelle. Sitä saa kokea ihan päivittäin liikenteessä, kaupassa, työpaikalla ja vielä kotonakin, joka paikassa, missä ihmisiä vaan on. Väliin tulee mieleen, olenko ainoa. Onneksi välillä osuu kohdalle ilonpilkahduksiakin, jaksaa sitten itsekkin vielä huomioida muita edes jotenkin.

• ghjhgj

minua kiinnosttaa yhtään mihin autoni jätän, pelastustielle,invapaikalle,perhepaikalle ym. sakkojen maksu ei ole ongelma minulle ja jos joku jotai tulee narisemaan niin osaan kyllä narista takaisin puolet pahemmin!

• hammurabin laki

naarmuja avaimella kylkeen kouluttaa mukavasti, pinttyneen lian ja saven liotus jarrunesteellä tepsii myös mukavasti. Siinä ei vinkuminen auta.

• kaikki seis

Ainoa vaan ilman jakeluautoja ei suomi pyörisi paria päivää enempää vaan koko maa pysähtyisi.

• Öplö

Se Paketti-raketti vie sinne huoltsikalle rahaa, kun ostaa kaffetta ja pullaa.
      Sinä kierrät etsimässä ilmaisia palveluja, etkä tuo huoltamoyrittäjälle kuin vaivaa.
      Kierrät kyttäämässä kun ihmiset nauttii einestään. Tekisit töitä, niin sinun ei tarttis isäntäsi ajalla kurvailla kyttäämässä muiden tekemisiä.
      Jospa ne jakarikuskitkin on tekemässä töitään esim. tavaraa tuomassa. Tai sitten ne on myös tarvinnu ilmaa gummipyörään.

• matalotta!

Luuletko, että aunoni toimii pyhällähengellä, nuija. Tarvii se bensaa, pesuja ja juoltoja. Vähän on mitä jakelutörpön kahvista tienaa..
        Nämä paikat on vielä merkattu selvästi, mutta jakelutörpön älylle ilmeisesti ei..

• turha enään itkeä

Nämä nuoret urhot ovat nykyisen kasvatuksen tuloksia. Vanhempien kiinnostus lapsiin loppuu siihen tekovaiheeseen ja sen jälkeen lapset hylätään yhteiskunnan kasvatukseen. On siinä tarhantäti ja ala-asteen opettajalle tehtävää kun tuo lauma ilman mitään tapoja ja rajoja hyökkää luokkaan.

Jokainen lapsia siittänyt ja kasvatuksen laiminlyönyt on suurin syyllinen nykymenoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1600
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      105
      807
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      608
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe