Nutrilett-dietti, onnistujia?

Abig

Tiedän, että täällä on paljon Nutrilett-aiheita, mutta haluaisin kokemuksia erityisesti niiltä, jotka ovat onnistuneet dietissä.

Itse aloitin osanutrauksen 112 kilosta (pituus 186cm / BMI ~30), ja nyt olen siirtynyt käyttämään ainoastaan pirteilöitä (muut tuotteet eivät maistu). Nälkää juuri ei ole, ainoastaan jos välit jäävät turhan pitkiksi. Painoni pudonnut jo reilussa viikossa 106 kiloon, suurin osa nesteitä, mutta toivottavasti osa myös rasvaa. Urheilen säännöllisesti, 8-10 kilometrin kävelyitä, 1-1,5 km uinteja, kuntopyörällä polkemista lihaskuntoa ~60min yms. Hölkkä olisi tarkoitus aloittaa kun painoa on lähtenyt vielä jonkun verran. Viimeisinä päivinä paino on pudonnut todella nopeasti, jopa 700g päivässä. Pirteilöiden lisäksi en syö muuta, paitsi sokerittomia Läkeröl-pastilleja satunaisesti makeanhimooni.

Itselläni on aikaa "välietappiin" noin 8 viikkoa, jonka aikana olen toivonut pääseväni ainakin alle 100 kg. Tällä vauhdilla näyttäisi menevän alle, mikä on positiivistä. Nutrilett tuotteet aion vaihtaa osanutraukseen tai muunlaiseen vähäkaloriseen ruokavalioon muutamassa viikossa. Onneksi motivaatio on kohdalla, niin en usko repsahteluihin.

Kuinka nopeasti muilla täys-nutraajilla on paino pudonnut?

2

416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nutrilett123123

heippa!
      itse laihdutin vuosi sitten 12 kiloa nutreilla ja nyt aloitin taas tänään...Lähtöpaino on 91 kg ja pituus 162 cm....vuodessa lihosin kilot takaisin,joka oli omaa syytäni koska en välittänyt mistään mitään ,vaan jatkoin mässäämistä ja lopetin liikkumisen. Mittani o niin täysi kun en mahdu mihinkään vaatteisiin ja muutenkin ylipaino on aikamoinen terveysriski. Olisi mukava jos me nutraajat kirjoitettaisi tänne vaikka kerran viikoon miten meillä menee, saisi itekin motivaatiota tähän laihduttamiseen. Ei ole kyllä ollut helppoa,nyttenkin on kova nälkä, mutta kun pari kolme päivää menee niin nälkä unohtuu. Minulla toimii niin että olen kokonutrauksella, jos laitan jotain muuta suuhun niin yleensä repshdan heti..Kuten tänään töissä,kun yksi ihana mummeli tarjos fazerin suklaata, no otin yhden palan :( mutta jatkossa pitää todella pysyä tiukkana.

• -.

16 viikkoa reilu 5 vuotta sitten nutrasin, painoa lähti 39 kg, pysyneet poissa, itse asiassa lähti vielä reilu 10 kg sen vuoden aikana

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe