Mun mielestä pitkät ja isokokoiset miehet on iiihania!!! Ei tarvitse olla mikään kukkakeppi vaan sellainen iso (yli 190cm) ja painava (100kg saa mennä rikki).
Mistä löytyisi mulle oma?????
pitkä mies
9
314
Vastaukset
- onnea matkaan
et mistään
- 34+5
hahhah vitun hyvä
- mister BIG
Kyllä meitä oikeita miehia löytyy..:) siis miehen kokoisia..muut on pieniä..:P Olen 198cm ja painan 108kg..
- hdtssr
Aikas hoikka poika vielä :)
- ihana
hdtssr kirjoitti:
Aikas hoikka poika vielä :)
Ei kun just sopiva :-)
- hdtssr
ihana kirjoitti:
Ei kun just sopiva :-)
Niin no, makuja on monia. Ex oli 199 ja 102 kg ja hivenen "luiseva"... Parimetrinen mies saa rauhassa painaa yli 110 ennen kuin näyttää edes olevan lihaa luiden ympärillä
Nykyinen on 190 ja painoa reilu 120... Maukas paketti ;-)
Jaa a, mulla on kyl pituutta hitusen päälle 190cm ja painoaki on yli 130kg... et on meitä vapaanakin. Mutta arvaankin että sitten muut asiat ei varmaankaan nappaa, oletan ainakin.
- lyhyt 23
Aivan totta! Lyhyet miehet eivät ole miehiä ollenkaan mutta miksi minulla on silti penis? Olen hämmentynyt.
Kyllä te ihmiset osaatte olla älykääpiöitä. Aloittaja saa muuten painua helvettiin.- juu..
Eipä näistä viesteistä kannata välittää. Tännehän voi kuka tahansa kirjoittaa mitä tahansa. Luulempa tosin,että aloittaja on oikeasti mies,pitkä ja tanakka sellainen ja joka nyt hykerrellen odottelee siellä myötäileviä kommentteja aloitukselleen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530