Jahas, sitä ollaan parisuhdetta haettu jonkun aikaa, mutta ei sopivaa löydy.
Olen ollut nyt 1.5 vuotta selibaatissa, ja olen oikeasti kaunis nainen. Ikäni 38. mutta näytän kuulema alta kolmekymppiseltä.
Pitäisikö nyt siis ottaa ns. kesäkolli? Olen 98-63-95, urheilullinen, todella kaunispiirteinen ja hauska nainen. Mietin, että otetaan sitten ekaa kertaa elämässä satunnaista seuraa. Näytän ennemminkin Kim Basingerilta tai Charleneltä kuin Pamela Andersonilta, ja olen elänyt tätä ennen parisuhteessa. Osaan kyllä pitää miestä hyvänä.
Onko miehiä jotka osaavat antaa nautintoa ja saada sitä? Kesä yhdessä? :)
Nyt riitti :)
17
263
Vastaukset
- FabioEf
No täällähän niitä riittää. Kelpaako 33v. pitkäaikaistyötön mies, jolla poikuus tallella?
- CindyCee
Työttömyys ei nyt kiinnosta :) Oletko miehekäs ja pystyvä? kai sitä muut voi opettaakin :)
- FabioEf
En. Olen naisellinen ja arka. Laukean todennäköisesti reisillesi, mutta jos jaksat odottaa hetken, niin seuraavalla kierroksella jaksan pidempään.
- kaunis nainen
Ei toi vielä mitään...mun selibaatti on jatkunut jo 16 vuotta.
Miehistä vain pieni osa pystyy parisuhteeseen ja muistaa myös että seksi liittyy myös suuri vastuu (lisääntyminen, taudit). - mustispeppers
Niih, on tää munkin selipaatti kestänyt, kestänyt ja kestänyt. Ajoittain surettaa enemmän, mutta minkäs teet. Turha mutista fraasia, että kaikille on joku.
- CindyCee
Nyt odotankin niiden kovien miehien yhteydenottoja, olen kaunis, todella, ja baarien miehet eivät nappaa :)
- CindyCee
Haha, melkein. En vaan ihan niitä kovimpia panomiehiä etsiskele :)
Ehkä joku, jolla on myös aivot mukana ja tietty hellyys. Mutta ehkä sitten baarista- ei tarvita kuin pikku vinkki. - pohjoisenmies78
Tääl ois lapissa kolli vapaana.
- CindyCee
Liian kaukana :)Tre-Jkl -seutu...
- pohjoisenmies78
:( Aina ei voi onnistaa
Onnea etsintään !
- jokunytvaa
Kas kummaa -täällähän pitäisi palstat olla pullollaan seksinhaluisia miehiä.
- inyCee
Oliko sulla lisää tähän aiheeseen vai haluatko naista? :)
- dsfhahfdds
Heheh, aivan. ATM:t vinkuu kun kukaan ei hae kotoota ja sitten kun nainen on tarjolla niin ollaan niin kusi sukassa.
Juu, ei voi kuin nauraa näille "kunnon miehille":D - FabioEf
dsfhahfdds kirjoitti:
Heheh, aivan. ATM:t vinkuu kun kukaan ei hae kotoota ja sitten kun nainen on tarjolla niin ollaan niin kusi sukassa.
Juu, ei voi kuin nauraa näille "kunnon miehille":DTarjosin seuraani, muttei ilmeisesti kelpaa. Nykynaisilla on rima niin korkealla.
- yksi iso vika
dsfhahfdds kirjoitti:
Juu, ei voi kuin nauraa näille "kunnon miehille":DTämä on käytetty nainen. Haluan käyttämättömän.
- jossain muualla
Onhan meitä mutta useimmat ei siellä Tre-Jkl- seudulla. Taitaa siellä olla naistarjonta riittävää?
- Fairlane_jkl
CindyCee: Kiinnostaisit kovasti. Otappa ja laita mailia kolmevitoselle sporttiselle miehelle, niin tehdään tuttavuutta. Olen vapaa ja Jkl:stä. Email: [email protected]
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama194909Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä543922Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve603493Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942858On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622698Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732658Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä982634Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1362386Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta562284Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl582084