hassua ku miut espanjaksi täällä kutsutaan herrasmieheksi

sitä en ole ollut suomessa en venäjällä enkä ruotsissa, joten koen kaameeta psyykkistä krapulaa .

mie hurraan juttimaisuutta, jutti on=rehellinen toisin ku perkeleen herrasmiehet

30

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mutta sanoppas, missäpäin suomea asustelee kaikista juntein sakki?

• Sä olet kyllä rehellisen oloinen kaveri, se myönnettäköön.

• .

Monte on sammunut jo.

Turha siltä on mitään kysellä.

• Jokatapauksessa hänen teoriassaan on aukkoja. Jazuli... kovin on epärehellisen oloinen. Räjäytinkö tuon teorian vedestä just, vai hä?

Eilen tuli hetkeksi muuten kylmät väreet, kun tuli tunne että näin jazulin, mutta onneksi se meni nopeasti ohi... meinasi mennä reeni keskittyminen, vaan sitten tajusin että eihän se missään salilla sentään onneksi käy...

• Yksi yhteinen asia mulla ja Montella on, emme ole koskaan kokeneet sammumista.

• hahmotelma kirjoitti:

Jokatapauksessa hänen teoriassaan on aukkoja. Jazuli... kovin on epärehellisen oloinen. Räjäytinkö tuon teorian vedestä just, vai hä?

Eilen tuli hetkeksi muuten kylmät väreet, kun tuli tunne että näin jazulin, mutta onneksi se meni nopeasti ohi... meinasi mennä reeni keskittyminen, vaan sitten tajusin että eihän se missään salilla sentään onneksi käy...

Heh, joo et voinut nähdä mua. Mutta voitko kertoa millä salilla käyt? :-)

• .
        hahmotelma kirjoitti:

Jokatapauksessa hänen teoriassaan on aukkoja. Jazuli... kovin on epärehellisen oloinen. Räjäytinkö tuon teorian vedestä just, vai hä?

Oloinen ja oloinen.

Luottamustaan ei kukaan voi voittaa :)

• teevadit kirjoitti:

Heh, joo et voinut nähdä mua. Mutta voitko kertoa millä salilla käyt? :-)

...

Uimahallin salilla.

• .
        sue.ellen kirjoitti:

Yksi yhteinen asia mulla ja Montella on, emme ole koskaan kokeneet sammumista.

Minä olen, mutta vain muutaman kerran.

Yleensä menen nukkumaan.

Öö. Kerran heräsin eteisestä. Sitä kai voi kutsua sammumiseksi. Toisen kerran lumihangesta.

• hahmotelma kirjoitti:

...

Uimahallin salilla.

Aijaa, no sitten uskallan mennä toiselle salille. Mutta uimaan ei uskalla mennä. :-(

• .
        . kirjoitti:

Minä olen, mutta vain muutaman kerran.

Yleensä menen nukkumaan.

Öö. Kerran heräsin eteisestä. Sitä kai voi kutsua sammumiseksi. Toisen kerran lumihangesta.

Tosin puolustukseksi sanottakoon, että jos jaksaa eteiseen saakka, niin ei kai sitäkään sammumiseksi voi kutsua koska kotiin saakka on jaksettu. Sitten on vain ajateltu, että nukun missä nukun :)

• teevadit kirjoitti:

Aijaa, no sitten uskallan mennä toiselle salille. Mutta uimaan ei uskalla mennä. :-(

...

Eiku käyn gymillä, et mene sinne saatana.

• .
        teevadit kirjoitti:

Jazuli menee pohjaan kuin kivi.

-> ei uimaan.

• hahmotelma kirjoitti:

...

Eiku käyn gymillä, et mene sinne saatana.

Menenpäs saatana! Menen vielä aamuin ja illoin joka päivä! Olis vähän pakko mennä, kun tarttee saaha lihaskuntoo paremmaksi. Nyt on jo fysikaaliselta lupa saatana! >:-)

• . kirjoitti:

Jazuli menee pohjaan kuin kivi.

-> ei uimaan.

Rasva kelluu hei haloo. Mutta nää mun lihakset, ne painaa.

• teevadit kirjoitti:

Menenpäs saatana! Menen vielä aamuin ja illoin joka päivä! Olis vähän pakko mennä, kun tarttee saaha lihaskuntoo paremmaksi. Nyt on jo fysikaaliselta lupa saatana! >:-)

No onneksi on turha pelko että jaksat siellä käydä...

• .
        teevadit kirjoitti:

Rasva kelluu hei haloo. Mutta nää mun lihakset, ne painaa.

Ota mukaan teekupit. Ne kelluttaa.

• hahmotelma kirjoitti:

No onneksi on turha pelko että jaksat siellä käydä...

Heh, ei ole. Mulla on muusa mukana. :-)

Yhteisillä harrastuksilla on puolensa mä luulen.

• . kirjoitti:

Ota mukaan teekupit. Ne kelluttaa.

Mitkä?

• teevadit kirjoitti:

Heh, ei ole. Mulla on muusa mukana. :-)

Yhteisillä harrastuksilla on puolensa mä luulen.

Onko muuten gymillä millainen se puntti puoli? Onko penkkiä? Ettei ole vaan kaikenmaailman laitteita, kuten juoksumattoa ja kuntopyörää?

Vähän sen mukaan mennään, mistä löytyy voimailuun paremmat vermeet.

• .
        teevadit kirjoitti:

Mitkä?

No deekupit.

• .
        teevadit kirjoitti:

Mitkä?

Vähän tylsää tulee kun viestejä katoaa.

Boooooooooooring.

• teevadit kirjoitti:

Onko muuten gymillä millainen se puntti puoli? Onko penkkiä? Ettei ole vaan kaikenmaailman laitteita, kuten juoksumattoa ja kuntopyörää?

Vähän sen mukaan mennään, mistä löytyy voimailuun paremmat vermeet.

Suurin osa kaapeista käy uimahallilla.

• hahmotelma kirjoitti:

Suurin osa kaapeista käy uimahallilla.

Uimahalli on myös edullisempi. Menkää sinne.

• hahmotelma kirjoitti:

Uimahalli on myös edullisempi. Menkää sinne.

Ei se rahasta kii ole. Kaapeista? Meistä ei kumpikaan ole kaappi tai sitten säkin oot. :-) Ja mun mielestä sä et ole kaappi.

• teevadit kirjoitti:

Ei se rahasta kii ole. Kaapeista? Meistä ei kumpikaan ole kaappi tai sitten säkin oot. :-) Ja mun mielestä sä et ole kaappi.

Voimailijat suosii uimahallin salia kuitenkin...

On gymillä voimailuunkin riittävät vermeet. Ja gymillä on paremmat aukioloajat.
        Mutta jokatapauksessa voimailijat tuntuu päätyvän uimahallille useammin.

• hahmotelma kirjoitti:

Ja gymin asiakaspalvelu on tietenkin parempaa... mutta silti menkää hallille.

• hahmotelma kirjoitti:

Ok. Pitää käydä katsomassa paikat. Uikin nyt tiedänkin joten kuten, vaikka varmaan on sekin lukio ajalta vähän muuttunut. (toivottavasti)

Mulle vaan fysioterapeutti suositteli sitä gymiä, koska tiettyjen tukirakenne ongelmien takia olis tärkeetä, että joku ohjaa ja laatii mulle ohjelman jota sitten noudattaisin.

Mieskin toki osaa ohjata, mutta luulen ma ettei saa itse treenistä mitään, jos pitää mua vahtia samalla. :-)

• teevadit kirjoitti:

Ok. Pitää käydä katsomassa paikat. Uikin nyt tiedänkin joten kuten, vaikka varmaan on sekin lukio ajalta vähän muuttunut. (toivottavasti)

Mulle vaan fysioterapeutti suositteli sitä gymiä, koska tiettyjen tukirakenne ongelmien takia olis tärkeetä, että joku ohjaa ja laatii mulle ohjelman jota sitten noudattaisin.

Mieskin toki osaa ohjata, mutta luulen ma ettei saa itse treenistä mitään, jos pitää mua vahtia samalla. :-)

Halilla on kuulemma kaikki uusittu. Hieno paikka kuulen mä.

• hahmotelma kirjoitti:

Halilla on kuulemma kaikki uusittu. Hieno paikka kuulen mä.

Se ois hyvä. Siinä mielessä kyllä soppeli paikka, pääsis uimaankin välillä. :-)
        Noh, ei auta kun käydä katsomassa. Mutta emmä nyt sua tuu häirittemään, vaikka jossain näkisinkin. Mä voin leikkiä sokeeta tarvittaessa.

Mut nyt pihahommiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      69
      7294
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      42
      5033
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      91
      3157
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      46
      2219
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      20
      2081
    6. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      34
      2013
    7. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      17
      1767
    8. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1651
    9. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      14
      1633
    10. Tykkäätkö siitä

H- naisesta?
      Ikävä
      18
      1391
    Aihe