oma ikä, paino, penatulos ja älykkyysosamäärä..
paljonko penkistä? laita
8
133
Vastaukset
- Tukeeko penkkiä
14v, 56kg, 550kg, kakkaa pyllyssä.
- liikaa kakkaa
Ai että sulla on siis 550kg:n verran kakkaa pyllyssä, mitä jos kävisit toiletissa välillä.
- Jaska.
17v, 140kg, Olen kuusaan urheilutalon nurkassa aina pylly pystyssä.
- flsibdhjskdn
15v
63kg
penkki 65kg Taitaisin ehkä sen tangon saada ilmaan. Muut asiat voi luottamuksella tarkistaa profiilista. ÄÖ on hyvin heikko, luonnollisesti.
- 2141dfs34
Miksi helvetissä haluat tietää paljonko minulta menee penkistä? Luuletko tämän olevan joku vitun vitsi? Jokainen laiha paskiainen kysyy minulta paljonko minulta menee penkistä on naurettavaa. Teidän homojen pitää oppia tekemään tosimiesten nostoja: kyykkyjä ja maastanostoja. Jos haluat tulla isoksi kuin minä sinun pitää nostaa perkeleen raskaita painoja.
- penkkiurheilija:)
ikä 18v
paino 87
penkkipunnerrus 115kg
äo (tieteenkuvalehden testi) 135- Räkis.
Pikkupoika.. Räkänokka!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381