Osaisiko joku kokenut fastarikävijä kertoa, millainen paikka Helsingin Kalasatama on konserttipaikkana? Kiinnostaisi tietää eritoten äänentoistosta. Olen itse pari senttiä päälle 160, joten tällä vartalolla sinne ei mennä paljon näkemään, mutta entä kuulemaan? Kannattaako lähteä? Mahdollinen lippu olisi tiedossa ja Metallica kiinnostaa aina.
SONISPHERE 2012 - Kalasatama
Rixu78
4
307
Vastaukset
- esa88
ite oon käyny foo fightersit siel tsekkaa, ja hyvät on äänentoistolaitteet ei herranjumala siitä oo kii, ja paikka itsessään iha jees. Suosittelen, itsekkin menossa!
- miä
Näyttää lupaavan vesisadetta koko viikonlopuksi, joten kiinnostais tietää, pitääkö Sonisphereen varaustautua kumisaappailla? Siis onko pohja nurmea, joka tallautuu märkänä mutavelliksi?
- tebvsc
se soniksen koko festarialue on hiekkaa, jonnekki sinne keskelle on tehty tekonurmesta sellanen makoilumesta
- BLOOD IS LIFE
Siellä mitään nurmea o missään, pelkkiä kiviä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4833303Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1502346- 1352172
Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel361673Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71615Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2131416Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1771404Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien141224- 91172
- 571126