SONISPHERE 2012 - Kalasatama

Rixu78

Osaisiko joku kokenut fastarikävijä kertoa, millainen paikka Helsingin Kalasatama on konserttipaikkana? Kiinnostaisi tietää eritoten äänentoistosta. Olen itse pari senttiä päälle 160, joten tällä vartalolla sinne ei mennä paljon näkemään, mutta entä kuulemaan? Kannattaako lähteä? Mahdollinen lippu olisi tiedossa ja Metallica kiinnostaa aina.

4

298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esa88

ite oon käyny foo fightersit siel tsekkaa, ja hyvät on äänentoistolaitteet ei herranjumala siitä oo kii, ja paikka itsessään iha jees. Suosittelen, itsekkin menossa!

• miä

Näyttää lupaavan vesisadetta koko viikonlopuksi, joten kiinnostais tietää, pitääkö Sonisphereen varaustautua kumisaappailla? Siis onko pohja nurmea, joka tallautuu märkänä mutavelliksi?

• tebvsc

se soniksen koko festarialue on hiekkaa, jonnekki sinne keskelle on tehty tekonurmesta sellanen makoilumesta

• BLOOD IS LIFE

Siellä mitään nurmea o missään, pelkkiä kiviä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7293
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      52
      4906
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4599
    4. 69
      4370
    5. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4158
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      3188
    7. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      8
      2908
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      39
      2458
    9. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      47
      2397
    10. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      209