Hyvät naiset. Annan teille erinomaisen vinkin kasvojen ihonhoitoon. Ostakaa Hega-partabalsamia ja pyyhkikää sillä kasvonne aamuin illoin, balsamissa olevat hoitavat aineet puhdistavat ihon hellävaraisesti kuivattamatta sitä. Käytettyänne sitä tunnette kuin olisitte nuortuneet vähintään kymmenen vuotta. Muita kasvovoiteita yms. ette tarvitse. Hegaa saatte ehkä parhaiten ns. halpiskaupoista tai kemikalio-liikkeistä. Ja hinta on vain pieni osa verrattuna naisten kasvojenhoitotuotteisiin. Vaimoni ihmetteli pitkään kuinka kasvojeni iho on niin sileä ja ilman ryppyjä. Kun sain hänet kokeilemaan tätä Hegaa, niin muuta ei enää suostu käyttämään. Hegassa olevat aineet eivät tuki ihohuokosia vaan avaavat ja raikastavat kasvot. Haluaisin kuulla kokemuksia kun olette käyttäneet Hegaa jonkin aikaa.
ps. Ostakaa myös miehellenne Hegaa, tekee ihmeitä ulkonäölle.
Iho sileäksi
13
1049
Vastaukset
- Ketchup-gurl
Mainostus... Kaikkea p*skaa te no-liferit tääl jauhatte
- Hega-fani
Ei ole mainos. Tekstistäsi päätellen olet nuori kaikkitietävä bitch. Onneksi on ihmisiä, jotka uskaltavat ajatella itsekin ja kokea asioita ennakkoluulottomasti.
- Hega, Hega, Hega...
Kyllä tuo teksti minunkin mielestäni on aika mainostava, vaikkei sitä olisikaan. Siinä hoetaan koko ajan vain Hega, Hega... ja kirjoitustyylikin on mainostava.
- en usko kaikkea
Niin no..mainostettiinhan ennen LUX-saippuaa maailman kauneimman naisen rypyttömiksi leikatuilla kasvoilla...
- Tarkastaja!
Aika vähän tietoa tuosta tuotteesta.
http://www.google.fi/#hl=fi&sa=X&ei=5B-1T5WwNPDT4QSg95CNDg&ved=0CBAQvwUoAQ&q=Hega partabalsami&spell=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=1b7f09788f349930&biw=1071&bih=799
ps. mainostaminen kielletty! - Hega-fani
Se ei olekaan uskonasia. Kokeilkaa ennenkuin annatte arvionne. Ostakaa pullo ja eikun kasvoja pyyhkimään. Arvon naiset, kuinka monta purkkia olette ostaneet pelkän mainoksen takia? Meillä Hega-käyttäjillä on omakohtaista kokemusta. Sitä samaa toivon nyt teiltä. Kokeilkaa ensin ja kirjoittakaa arvionne sitten. Haukkukaa jos on aihetta.
- 30-kymppinen rouva
Kävin ostamassa pullon Hegaa, oli varsin halpa. Kotona peilin ääressä kastelin sitä pumpuliin ja pyyhin kasvoni. Yllätys, yllätys, olo tuli erittäin raikkaaksi ja iho oli pehmeän tuntuinen ja puhdas. Tuoksu oli miellyttävä. Suoraan sanoen, olen vähän hämilläni kun epäilin ennen kokeilua, nyt testaan tätä aamuin illoin. Kommentoin lisää viikon päästä.
- xxxxx:
Perheyritys siinä vaan mainostaa!
Kun ei kerran kolahda, niin urakalla sitten. - Tuhkimo
xxxxx: kirjoitti:
Perheyritys siinä vaan mainostaa!
Kun ei kerran kolahda, niin urakalla sitten.Rupisammakko kommentoi. Kannattaisi kokeilla.
- nnnn
Tuhkimo kirjoitti:
Rupisammakko kommentoi. Kannattaisi kokeilla.
No mä kokelin, ja oli ihan täyttä paskaa! Iho oli paljon parempi ennen tätä...
- rypytkin siliävät
En ole ennakkoluuloinen heti kättelyssä, vaan ostin tuota partabalsamia ja aloin käyttää sitä säännöllisesti. Kohta puoli vuotta takana ja uskomaton juttu, iho on tullut sileämmäksi ja pehmeämmäksi. Levitän sitä joka aamu pesun jälkeen kasvoihini, ja voi sitä puhtauden ja raikkauden tunnetta sen jälkeen. Tuoksu on mieto ja miellyttävä. Kaiken lisäksi se on riittoisaa ja edullista verrattuna paljon mainostettuihin tökötteihin ja rasvoihin, jotka vaan tukahduttavat ihon. En koske enää näihin rasvapurkkeihin. Olen maininnut työpaikallani muutamalle työtoverille tästä jutusta, ja nyt hekin ovat puolihäpeillen sanoneet käyttävänsä tätä ainetta. Puhun nyt naisista koko ajan. Olen todella kiitollinen palstan aloittajalle ja vinkin antajalle.
- Olivia1980
Sattumalta huomasin tämän keskustelupalstan n. vuosi sitten ja uteliaana ostin ko. tuotteen. Ensinnäkin hinta oli edullinen ja käytössä riittoisaa. Sitten käyttöön. Normaalisti pyyhin aamuisin kasvoni vedellä ja laitan sitten päivävoiteen. Nyt pyyhin kasvoni myös kostealla pumpulilla tms. ja sen jälkeen laitan ko. balsamia käsiini ja hieron sitä kasvoihini, myös silmäluomiin. Olo on kuin kuningattarella. Tuoksu on miellyttävä ja hillitty. Muut voidepurnukat olen hylännyt, tätä on helppo käyttää ja helppo kuljettaa mukana. Suosittelen.
- mitähähhäh
Ei kai tuo sentäs kosteusvoide ole????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346