Olen tapaillut muutaman kerran 35v naista, jolla on käheä ääni ja saadakseen äänensä kunnolla ulos hänen täytyy puhua aika kovaa. hän on muuten mukava, mutta en voi sille mitään että käheä ääni häiritsee minua paljon.
Ehkä yksi syy on siinä, että minulle tulee heti mieleen sanonta että "on juonut äänensä". Tunnen pari tapausta, jossa kova alkoholin käyttö läpi nuoruuden muutti naisen ääntä selvästi. Tupakka on ilmeisempi syy, mutta tämä nainen ei ainakaan enään tupakoi. Varmaan on sellaisakin, joilla on syntymälahjana matalan käheä ääni.
Olenko tässä yksin vai onko "söpö" mieluiten vanhemmallakin naisella melko hiljainen tyttömäinen ääni keskimäärin enemmän miesten mieleen?
Onko mielstänne naisen äänen käheys merkki aiemmasta tai nykyisestä todennäköisestä reippaasta alkoholin käytöstä?
Käheä-ääninen nainen
6
595
Vastaukset
- .....
Se on juonut paljon spermaa. Kovat suihinottajat saa käheän äänen.
- åoeigjreå
Mikset kysy naiselta suoraan? Siis hienovaraisesti kuitenkin...
- nainen23v.
ei välttämättä.
esim. jos on spasoodinen dysfonia, kuten itselläni, se vaikeuttaa äänen tuottamista joa voi saada äänen kuulostamaan käheältä, itkuiselta, pätkivältä jne. eli ei kaikki todellakaan ole itse pilanneet ääntään. - kähisen korvaasi
Mun äänellä kanssa voisi tienata ns seksilinjoilla:P Olen käheäääninen ja se johtuu että sain astman työpaikkani homeista eikä ääni enää palaudu...en ole tupakoinut (enkä aio ruvetakaan:)) ja en ole alkoa kitannut...enkä ole lihavakaan..Näillä mennään..
- Ööööööö?
Siis miten käheällä äänellä vois tienata seksilinjoilla? Itse ainakin joskus muinoin löin heti luurin kiinni jos jotain kähinää kuului toisesta päästä.
- Järki hoi
Ööööööö? kirjoitti:
Siis miten käheällä äänellä vois tienata seksilinjoilla? Itse ainakin joskus muinoin löin heti luurin kiinni jos jotain kähinää kuului toisesta päästä.
Lady dominan kuuluu olla vähän seksyn käheäääninen..Mutta ette ilmeisesti tosikkona tajunneet ed,kirjoittjan huumoria! Mä aianakin otin sen juuri sellaisena hänen itseeensä kohdituneena ironiana..Mitä monet eivät edes osaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803