Hulavanne ja menetetyt sentit ja kilot!

hulahooppaaja

Ostin tässä 1½ -2 vk sitten hulavanteen Hobby Hall:sta. Vanne on siis ihan oikea aikuisten mittoihin tehty, eli painoa 1,2kg ja halkaisija 1m.
Joka päivä olen pyörittänyt väh. 1,5h, musiikin tahtiin (nopeaa, hidasta, vaihtelevaa) ja nyt on näkynyt tuloksia! Senttejä on lähtenyt 4cm ja kiloja 1kg, joka on mielestäni aivan uskomatonta, vaikka teinkin samalla ruokavalio muutoksen.
Olen niin iloinen tästä, että suosittelen todella tätä kaikille, joilla on vain innostusta treenata tällä vaikka musiikin tahtiin tai telkkaa katsessa! Ainoa mitä tähän vaaditaan on vähän harjoitusta ja iloista mieltä !

Onko muilla minkälaisia kokemuksia hulavanteista? :-)
Eli miten on toiminut?

17

28777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gyggyggggf

      Jep, itse olen myös miettinyt tuota "oikean" hulavanteen ostoa:) Paljonkohan maksoi muistatko?

      • Miettinyt minäkin

        Niitähän on myynnissä nykyisin kasaan menevinä ja lisäpainoilla olevia.
        Halpahallit tarjoaa niitä edeullisesti.
        Toknetissä näyttäis olevan 1,2 kg 13,95.
        Samaa ketjua ovat kai Robin Hood, Tarjoustalo, Vapaavalinta ja varmaan vielä muitakin.
        Kannattaa katsoa myymlöistä jos on lähellä ei tule postikuluja.


      • hulahooppaaja

        Minulla tuo hulavanne maksoi sieltä hobby hallista 23 e. :)


      • vyötärö esiin
        hulahooppaaja kirjoitti:

        Minulla tuo hulavanne maksoi sieltä hobby hallista 23 e. :)

        Minä ostin paikallisesta Urheiluliikkeestä,1.7 kg pari viikkoa olen harjotellu,ensin tuli ihan karmean näköset mustelmat vyötärön seudulle,nyt pikkuhiljaa alkaa sujumaan pysyy jo muutaman minutin ylhäällä,ja mustelmat haalistumaan päin ei ole enää tullu uusia,se on laji siinä mitä joku muukin, harjotus tekee mestarin.Niin ja hinta oli 24.90


    • ,,,,,,,,,,

      Hulailen muun liikunnan ohessa, joten en osaa sanoa onko minulla vaikuttanut vyötäröön. Muutosta on tapahtunut huimasti. Vielä keväälä olin plösö ja painokin oli yipainon puolella. Nyt paino on -5kg ja olen kokoa pienempi. Vatsalihaksetkin alkaa näkymään kivasti. Alamahan kanssa olis vielä töitä ja rasvaa pitäs massusta saada pois.

      • 11+3

        Tää on jo yli vuoden vanha ketju, mutta onko teillä muilla ne koottavat hulavanteet pysyneet kasassa? Itse ostin semmosen, mutta ei sitä voi pyörittää kun osat irtoaa. Vanne painaa 1,2 kg ja siinä on jonkinlaisia hierovia nystyröitä. En tiedä, että pysyiskö vanne koossa jos koitan jesarilla teipata sen. Kai se on kohta mentävä ostamaan ihan tavallinen hulavanne. Harmi vaan jos ei tolle ostetulle tule nyt käyttöä :(


      • Anonyymi
        11+3 kirjoitti:

        Tää on jo yli vuoden vanha ketju, mutta onko teillä muilla ne koottavat hulavanteet pysyneet kasassa? Itse ostin semmosen, mutta ei sitä voi pyörittää kun osat irtoaa. Vanne painaa 1,2 kg ja siinä on jonkinlaisia hierovia nystyröitä. En tiedä, että pysyiskö vanne koossa jos koitan jesarilla teipata sen. Kai se on kohta mentävä ostamaan ihan tavallinen hulavanne. Harmi vaan jos ei tolle ostetulle tule nyt käyttöä :(

        oletko kokeillut laittaa ne kunnolla voimalla kiinni, siitä pitää kuulua kunnon "NAKS" ääni että ne ei lähde irti, tämä toimi itselläkin..


      • Anonyymi

        Hulavanteeni on liian iso. Voiko siitä ottaa yhden palan pois?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hulavanteeni on liian iso. Voiko siitä ottaa yhden palan pois?

        Voit tietenkin ottaa palan pois. Kokeilin, mutta se ei enää pyörinyt kunnolla.


      • Anonyymi
        11+3 kirjoitti:

        Tää on jo yli vuoden vanha ketju, mutta onko teillä muilla ne koottavat hulavanteet pysyneet kasassa? Itse ostin semmosen, mutta ei sitä voi pyörittää kun osat irtoaa. Vanne painaa 1,2 kg ja siinä on jonkinlaisia hierovia nystyröitä. En tiedä, että pysyiskö vanne koossa jos koitan jesarilla teipata sen. Kai se on kohta mentävä ostamaan ihan tavallinen hulavanne. Harmi vaan jos ei tolle ostetulle tule nyt käyttöä :(

        Ostin meidän kuntosalille pari rengasta. Painavampi jo rikki reilun kk käytön jälkeen. Löytyyköhän kuntosalin kestäviä mistään. Taitavat olla tarkoitettu vain yksityiskäyttöön.


    • aloilija

      Hei. Ostin viikko sitten hulavanteen. Aluksi pari osaa siitä irtosi kunnes loksautin ne kunnolla paikalleen. Nyt on pysynyt kovassakin käytössä.

    • Hulahullu

      Ketju on supervanha, mutta vastaan siihen kuitenkin, koska olen niin innoissani tuloksistani! Aloitin viikko sitten hulaamisen jälleen pitkän tauon jälkeen ja senttejä on vyötäröltä kadonnut huimat 5! Minulla on noin 2 kilon painoinen voimavanne, jolla olen hulaillut 30-45 minuuttia päivittäin. Aluksi tuli mustelmia ja muutamana ensimmäisenä päivänä hulaus tuntui todella pahalta, mutta tämä loppui kuitenkin nopeasti.

    • Anonyymi

      kyllä 1,5 tunnin päivittäisellä huhkimimisella kilot karisee ja vyötärö ohentuu. Riippumatta liikunnan tavasta. On kyseessä sitten hulavanne, tanssi, voimistelu,naruhyppely tai portaiden juoksut. Eikös tuollainen jatkuva vanteenpyörittely tuntitolkulla ala tuntua sekopäiseltä puuhalt. On varsin yksipuoiista hommaa. Itse satsaisin mieluummin monipuolisesti kuntoiluun. Saisi parempaa treeniä koko kropalle. Välttyisi myös revähdyksislltä. Saa se vanne toki olla osa kuntoilua mutta muutakin tekemistä enempi mukaan.

    • Anonyymi

      Miten hemmetissä te saatte pyöritettyä sitä jopa tunnin!?!??!!! Vaikka kuinka yritän vatkata, se tippuu parin kierroksen jälkeen nilkkoihin ja nilkat on täynnä mustelmia!

      • Anonyymi

        Veikkaisin että ei ne nyt koko tuntia putkeen hulaa vaan aina kun tippuu niin uudestaan vaan nostetaan vyötärölle että siitä kertyy yhteensä jonkun tunnin verran


    • Anonyymi

      Urheiluliikkeestä ostin puolitoista viikkoa sitten, 1,5 kg painoilla. Minulla meni pari päivää ennen kuin pyöritys alkoi sujua, mustelmia tuli jostain syystä lantion seudulle. Vielä ei näy muutoksia vyötäröllä. Olen yli 60 v. ja minulle neuvottiin, että ainakin aluksi kannattaa pyöritää vain 5-6 min. kerrallaan. Toivottavasti niitä senttejä alkaa pian kadota.

    • Anonyymi

      Hulavanne alkaa vihdoinkin pyöriä edes jotenkin. Mutta niskahartioiden rentoutus on hankalaa kun kädet pitää kuitenkin pitää ylempänä. Miten olette ratkaisseet tämän vai olenko ainoa?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1779
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe