Päällikkö vtuttaa

2+17=19

Oon miettinyt että pitäiskö oikeasti tehdä kohta valitus pääliköstä.
Se ailahtelee ihan vitusti ja puhuu paskaa seläntakana. Työpaikalla on yksi kenestä oikein kukaan ei pidä niin se on siitä puhunut kaikille että se on itse tehnyt valituksen omalle esimiehelle ja nyt se on alkanut puhumaan kaikista muille työntekijöille että se on unohtanut taas tehdä tuon ja tuon se on tehnyt päin persettä mutta taas ei sille joka on unohtanut jonkin tehdä niin ole sanonut mitään. Ja sitten kyttää kameroista mitä ollaan tehty ja taas kerrotaan muille työntekijöille mitä ei ole tehty. Minullekin omaan kuulemma annettu jokin tehtävä jo viikkoja sitten mitä en ole tehnyt mutta enpä voi sitä tehdäkään kun en tiedä mitä on tekemättä. Olen siis kaupassa töissä ja jos sattuu että onkin kiire päivä että ei kerkee tehdä jotain niin siitäkin valitetaan. Tosin muille mutta ei heille joille se kuuluis. Tämä kyseinen päällikkö kuullemma siirrettiin meidän myymälään koska se ei tullut toisessa myymälässä toimeen työntekijöitten kanssa. En kyllä ihmettele. Onko muista normaalia ?

2

221

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jatkuuviela

Niin ja sitten jotkin normaalit päivittäiset hommat mitä tehdään niin jos niitten tekeminen muuttuu erinlaiseksi esim. Tähän asti ollaan laitettu illalla -30% lappu kaikkiin ylihuomisiin tuotteisiin niin yht äkkiä laitetaankin ne vain huomisiin tuotteisiin ja valitetaan siitä kun onkin laputettu väärin. Mikä taas johtuu siitä koska päällikkö ei ole ohjeistanut kuin yhtä työn tekijää joka on ollut sen kanssa samassa vuorossa. Toimiston seinällä on ohjeet miten toimia mutta nekään ei pidä paikkaansa. (paitsi jonain päivinä)

• Sattuukohan kyseessä olemaan tarjoustalo, kuulostaa meinaan ihan mun entiseltä pomolta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      119
      1185
    2. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      79
      1140
    3. haluaisin paljastaa

Kuka tämä :/ on
      Ikävä
      77
      621
    4. Taiteiden yö

Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...
      Kuhmo
      9
      548
    5. Hyvää yötä kaipaamalleni

Vanhwmmalle naiselle, olet rakas❤️❤️
      Ikävä
      17
      521
    6. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      513
    7. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      44
      485
    8. Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?

Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/
      Ikävä
      112
      461
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      452
    10. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä