vaikka liikunta on lisääntynyt viisinkertaisesti ja kalorimäärä pudonnut kolmanneksen.
Kaikki on suunniteltu yhdessä ravitsemusterapeutin kanssa, mutta paino ei putoa!
Paino ei putoa,
6
<50
Vastaukset
- mikä mättää
3 kk on aikaväli. Eikö siinä ajassa pitäisi näkyä jo jotain? Hyvä, ettei ole noussut paino...
- badi-treining:.!1%#?
.
"Älä syö enää niin paljoa"
Varsinkaan * LAARDIA *
Har!
. Kuinka pitkä olet? Entä painosi? Paljonko syöt tai liikut? Noin yleisesti ottaen ihminen kuluttaa noin 70% energiasta pelkkien elintoimintojen ylläpitoon. Liikkumalla on todella vaikeaa kuluttaa ylimääräiset kalorit, jos syö tai juo liikaa.
Sitä paitsi minusta on hieno saavutus, jos ihminen pystyy kuluttamaan puoli kiloa läskiä viikossa. Liika yritys ajaa elimistön säästötilaan, eikä laihtumista tapahdu, vaikka paastoaisi. Siis sen jälkeen, kun liian suolan elimistöön kereyttämä neste on kadonnut.- wr
Läsä ja lihas vaihtaa paikkaa?
Vaihtoehtoja:
-Lihas painaa enemmän kuin läski. Jos se kalorimäärä ja treeni on laskettu niin tasan, että näin käy.
-paino eikä varsinkaan painoindeksi kerro aina koko totuutta. Oletko mitannut itsesi? Muutos saattaa näkyä ensin senteissä. Esim onko vatsanseutu pienentynyt? Tosin, ikävä totuus on se, että läsä lähtee viimeisenä vatsan alueelta ja naisilla perseestä. Ensimmäisenä naamasta ja rinnoista. Reisistä palaa aika tehokkaasti jo heti alkuun. Mutta siinä on myös isot lihakset.
Proteiini (lisätty sun ruokavalioon?) kasvattaa nimenomaan lihaksia. Lihakset polttaa rasvaa. - wr
Äläkä anna lehtien pikadieettien hämätä. Oikea ja pysyvä tulos saavutetaan hitaalla tahdilla. Painonhallinta pitää olla elämäntapa, eikä pikakuurit ole toimivia.
Laidutuskuuri on nimensä mukaisesti vain kuuri. Terveellisen ja tasapainoisen elämäntavan oppimiseen tarvitaan aikaa. Mutta totta, kyllä 3kk:ssa pitäis näkyä jo jotain. - Oma Järki riittää
ei siihen mitään terapeutteja tarvita,paljon liikettä ja vähän ruokaa,siinä toimiva resepti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941145
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483