Autovero vaati tällä kertaa todella hirvittävän hinnan.
Neljä henkeä poissa lopullisesti. Aivan turhaan.
Syvä osanottoni. Hävetkää Suomen rikolliset poliitikot!
http://www.lapinkansa.fi/Lappi/1194743304884/artikkeli/rakennusfirma kuolonkolarin uhrit nelja virolaismiesta.html
Heittelehtiminen olisi voitu estää ESP:llä.
Törmääminen taas olisi voitu estää keskikaiteella.
Ja voipi olla, että kuolemat olisi voitu estää turvakoreilla ja ilmatyynyillä.
Mutta vaikka rahoja revitään yli 7mrd Euroa liikenteeltä, määrärahoja tienpitoon tulee vain 0,7 mrd takaisin.
Autovero tappoi taas
10
110
Vastaukset
- 12+12
"Silminnäkijän havaintojen mukaan pakettiauto olisi ollut virolaiskilvissä. Auton oli myös nähty tekevän monia uhkarohkeita ohituksia ennen turmaa.
Rekka-auton kuljettaja uskoi kuskin nukahtaneen rattiin." - verotonta meininkiä
Vai että autovero tappoi? Kyllä kai joo. Viron kilvissä olevaa pakua ei täällä Suomessa ole verotettu sentin vertaa. Ei myöskään rekasta mitään autoveroja ole peritty. Että siis täysin verovapaasti mentiin.
Tästä näkee kuinka pahasti ketjun avaajan logiikka pettää. Taas kerran.- K.LP54
Jollain muulla pettää luetun ymmärtäminen:
"Törmääminen taas olisi voitu estää keskikaiteella."
"Mutta vaikka rahoja revitään yli 7mrd Euroa liikenteeltä, määrärahoja tienpitoon tulee vain 0,7 mrd takaisin." K.LP54 kirjoitti:
Jollain muulla pettää luetun ymmärtäminen:
"Törmääminen taas olisi voitu estää keskikaiteella."
"Mutta vaikka rahoja revitään yli 7mrd Euroa liikenteeltä, määrärahoja tienpitoon tulee vain 0,7 mrd takaisin."Ahaa, aloittaja yrittikin sanoa, että riittämätön autovero tappoi taas. Siis jos oltaisiin peritty vaikka 70 miljardia, oltaisiin saatu 7 miljardia takaisin, ja sillä oltaisiin saatu keskikaistatieosuutta lappiin estämään sujuvaa liiikkumista niiden harvojen iloksi, jotka vielä viitsisivät asua siellä...
Ihan hyvä pointti.- munaleikkurikaide
The_Rat kirjoitti:
Ahaa, aloittaja yrittikin sanoa, että riittämätön autovero tappoi taas. Siis jos oltaisiin peritty vaikka 70 miljardia, oltaisiin saatu 7 miljardia takaisin, ja sillä oltaisiin saatu keskikaistatieosuutta lappiin estämään sujuvaa liiikkumista niiden harvojen iloksi, jotka vielä viitsisivät asua siellä...
Ihan hyvä pointti.Lapissa olisikin kiva ajaa keskikaidetiellä seuraavan kylän ohituskaistalle saakka..., kun se kylä on 200 km päässä...
- verorotta
The_Rat kirjoitti:
Ahaa, aloittaja yrittikin sanoa, että riittämätön autovero tappoi taas. Siis jos oltaisiin peritty vaikka 70 miljardia, oltaisiin saatu 7 miljardia takaisin, ja sillä oltaisiin saatu keskikaistatieosuutta lappiin estämään sujuvaa liiikkumista niiden harvojen iloksi, jotka vielä viitsisivät asua siellä...
Ihan hyvä pointti.Sinulta voisikin aloittaa perimään autoveroa 200% vuosittain noin hyvään tarkoitukseen.
verorotta kirjoitti:
Sinulta voisikin aloittaa perimään autoveroa 200% vuosittain noin hyvään tarkoitukseen.
Juu, kyllä minulla prosentteja riittää. Voin antaa vaikka miljoona prosenttia autoveroa.
Eurojen kanssa taas vähän niin ja näin...
- r2fuc
Aika paha moka mennä syyttämään Suomen autoveroa virolaisen pakettiauton kuolonkolarista.
Keskikaiteita minäkin kannatan. Jokainen rattiin nukahtava tai itsemurhaaja on hirveä riski syyttömälle vastaantulijalle. Sielläpähän pysyisivät omalla puolellaan tietä kaiteen takana! - Parempi ei
kun siirretään autot raiteille niin ei voi koukata. Stadissa en ole koskaan kuullut että spora olisi koukannut vastaantulijan kaistalle.
Mitä se keskikaide pelastaa ?Minä taas olen stadissa nähnyt, kun spora vaihtaa kaistaa vieressä ajavan päälle - vaikka kiskot jatkuivatkin suoraan. Jäi muuten kivat jäljet asfalttiin.
Mutta joo. Heti kun junalla pääsee kaikkialle, aina, nopeati ja vieläpä halvemmalla kuin omalla autolla, siirryn junamatkustajaksi. Noh, sellainen toivomus vielä, että matkustusmukavuus olisi edes lähellä omaa autoa... Viimeksi kun junassa istuin, oli ulkona 30 ja sisälllä 40 astetta. VR:n laatua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431444
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15563ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402