Minne kaikki perussuomalaiset olutta juovat, vähäpuheiset, epäromanttiset ja jääkiekkoa tuijottavat miehet ovat kadonneet? Omalle kohdalleni on osunut pelkkiä selkärangattomia takiaisia, jotka puhuvat ja käyttäytyvät yliromanttisesti, eivätkä tunnu osaavan olla omia itsejänsä. Mistä tämä johtuu? Enkö vain ole tavannut niitä perussuomalaisiksi kutsuttuja miehiä, joiden epäromanttisuudesta kaikki valittavat? Vai ovatko tällaiset piirteet katoamassa, kun naiset valtaavat itselleen oikeuksia?
Suomalaiset miehet
10
272
Vastaukset
- tyhjä arpa
Mä en tiedä romanttisuudesta mitään joten täällä on yksi. Olen myös aika hiljainen ja jääkiekkoa katson aina kun tulee. Olutta ei tule kitattua kovin usein, joten toivon että se ei haittaa
- tyttötällainen
No ei se olut nyt ole se pääasia, vaan lähinnä mietityttää se, miten miehillä ei tunnu enää olevan selkärankaa. Ja he vaikuttavat olevan suhteessa se takertuvampi osapuoli - vai olenko tavannut pelkästään niin epätoivoisia miehiä, että he ovat pitäneet minusta kiinni peläten jäävänsä yksin?
- ...........
Feministiäitien kasvattamista pojista on tullut nössöjä, jotka luulevat, että naiset haluavat tunteellisen ja romanttisen miehen.
- sadgasdg
Provo. Selvä makkaraa syövän juntin kirjoitus.
- alan homoksi
Ne hyvät perusmiehet on potkittu jonnekin sohvan alle pois silmistä ja tilalle on tullut meikkaavat fruittarit, jotka tuoksuvat paremmalta kuin naiset. Nyky miesten minäkuva on sotkettu liialla tasa-arvo paatoksella. Miesten pitäisi olla kaikkeen pystyviä loistavia yksilöitä, että kelpaisivat nyky naisille. Kokeile kurkata sohvan alle...
täälläkin yksi hienhajuinen mehtäläinen istuu kaljapullon kanssa lueksimassa näitä kirjotuksia kun ei oo muutakaan tekemistä.
- Fiasko
Ovat suurimmalta osin vissiin linnassa istumassa; juovuspäissään vetelevät muijaa turpaan...kattelevat ottelun loppuun....ja poliisi noutaa pois.
Kaipaako joku muija tosissaan tälläistä showta: lättyyn joka perjantai jne.- lalalaa
Ei kaikki suomalaiset miehet ole tuollaisia! :P Alkoholiahan käytetään kohtuudella.
Suomalaisen miehen tulisi olla suomalainen myös luonteeltaan, muttei sellaisia miehiä taida löytyä enää edes Suomesta, joka on heidän alkuperämaa, luultavasti... - Jos metsään haluat..
lalalaa kirjoitti:
Ei kaikki suomalaiset miehet ole tuollaisia! :P Alkoholiahan käytetään kohtuudella.
Suomalaisen miehen tulisi olla suomalainen myös luonteeltaan, muttei sellaisia miehiä taida löytyä enää edes Suomesta, joka on heidän alkuperämaa, luultavasti...Täälläkin yksi takamehtien tähti.....tuu tänne tarpeeksi mehtään....
Oikeasti ei mitään suomalaista luonnetta ei ole olemassakaan....se on pelkkä olettamus;)
- normi mies 36
Minusta tavallisempaa miestä ei ole. En ole romanttinen, katson usein urheilua, ylipainoa jonkin verran, ei liikaa siis. En ole kovinkaan sosiaalinen joten en puhu paljon. ryhmässä olen taatusti se hiljasin ja tota olutta en kittaa useinkaan. kavereita ei juurikaan ole, en todellakaan meikkaa ja dödöä käytän tarpeellisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592