HairStore kusettaa!

Superkiukkuinen

Alkuviikosta metro-lehdessä oli kuponkeja joissa oli alennuksia hairstoren palveluihin. Varasin itselleni ajan netistä ja kirjoitin siihen lisätietoihin kupongin tekstin: " hiustenvärjäys 30e, tarjous voimassa tällä kupongilla kaikissa hairstore-liikkeissä 25.5. asti happy hour- aikana ma-pe 8-15. Pitkien hiusten lisä/ 2-värivärjäys 17e. Tarjouskoodi *******". Kampaajalle mainitsin heti ilmottautuesaani kupongista. Kerroin samalla mitä halusin.

Hän sanoi että kuponki oikeuttaa vain kahdeksaan raitaan hiusten päälle ja selitti että ihmiset haluavat kesäraikkautta. Ulkomaalainen nainen, puolista en saanut selvää, suomalainen tyttö vieressä nytti nurkkaan ajetulta. Pistin vastaan ja selitin mitä kupongissa sanotaan ja vaadin mitä halusin. Hän sanoi, että tämä tarjous on vain niille jotka tulevat paikan päälle varaamaan aikaa. Nojuu, lehdessä kuponkien vieressä lukee " varaa aika numerosta***** tai hairstore.fi". Sanoin tämän, intti vastaan. Tietty aika väiteltiin kunnes pyysin laskemaan arvion hinnasta raidoille ja pohjavärille. 106 e oli hinta- ilman leikkausta! Prkl, enhän mä edes halunnut leikkausta, sillä sitä ei ollut kupongissa- vain värjäys.

Kusetusta! Tästä lähtee valitus eteenpäin. Älkää muut menkö samaan lankaan. 

Vai löydättekö te jonkun porsaanreiän mitä itse en huomaa?

140

28619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en tajuu????????????

      haloo ,eihän 30€ voi mitään värjäystä saada ???????????????????????

      • paska pulju

        jos 30 eurolla ei voi saada värjäystä niin semmoista mainosta ei pidä laittaa minnekään houkutellakseen asiakkaita.

        Olisin vaatinut värjäyksen sillä hinnalla, pois kääntyminen saattaa auttaa koska tilalle ei välttämättä saa uutta asiakasta.


    • BadHairStore

      Itselläni myös erittäin negatiivisia kokemuksia Hairstoresta! Ensinnäkin,palvelut maksavat maltaita ja silloinkin kun olen käynyt,en ole ollut tyytyväinen lopputulokseen,koska tekevät lähinnä liukuhihna työtä ja tuntuu se raha olevan tärkeintä(no eihän mikään pulju ilmaiseksi pyöri).

      Parina kertana olen käynyt esimerkiksi kasvohoidossa,kun on ollut tarjouskuponki ja kulmat kävin värjäämässä viikko sitten. Silloin minulla ei ollut mitään kuponkia,vaan menin,koska hinta oli edullinen. 17,50€ värjäys ja vahaus.

      Olin varannut ajan netistä,enkä saanut tilausvahvistustakaan sähköpostiini. Sitten siinä kun alettiin kulmia laittamaan,niin sanottiin,että sulla oli kulmien ja ripsien värjäys. Olin että ei ripsiin väriä ja oli kulmien vahaus. Siitä huolimatta tämä työntekijä alkoi nyppimään pinseteillä ja sain taas sanoa,että haluan ne vahalla. No näin tehtiin ja lopputulos oli kuitenkin hyvä. Eli todella epäselvää touhua! Huhhuh!

      Muutoin olen karttanut puljua ahkeraan! Tosiaan kusetuksen maku tossa touhussa. Ja tosiaan saan parempaa palvelua ihan muualla. En suosittele kenellekään. Jos on jo löytänyt hyvän luottokampaajan,niin kannattaa laittaa sinne rahansa niin saa varmasti mitä haluaa.

      • Hair Store

        Myös tosi huonoja kokemuksia Hair Storesta (Kamppi, elokuu 2012) Hiukseni leikkasi keski-ikäinen nainen.Aika hätäinen homma; lLeikkaus pesuineen kuivauksineen oli valmis 25 minuutissa. (Myöskin ensimmäinen kerta, kun hoitoainetta ei mitenkään hierottu päähän, vain sipaisu ja hätäinen huuhtelu) Jo muutaman viikon kuluttua olin pakotettu menemään uudelleen (nyt toiseen...) kampaamoon kun en oikein saanut hiuksia laitettua mitenkään. Toinen kampaaja totesi, että leikkauksessa oli tehty kaikki perusvirheet, miten ei koskaan saa leikata. Järkyttävää, ilmeisesti tuo Hair Storen kampaaja oli käynyt vain jonkun pikakurssin.
        Olen huomannut, että Hair Stroren omistaja palkkaa aika heikot taidot omaavia kampaajia; ilmeisesti myöskään palkkaa ei tarvitse niin paljon maksaa. Itselleni tämä oli nyt viimeinen kerta ko. kampaamossa. Laittaisin koko puljun boikottiin.


      • todellahuonojakokemuksia
        Hair Store kirjoitti:

        Myös tosi huonoja kokemuksia Hair Storesta (Kamppi, elokuu 2012) Hiukseni leikkasi keski-ikäinen nainen.Aika hätäinen homma; lLeikkaus pesuineen kuivauksineen oli valmis 25 minuutissa. (Myöskin ensimmäinen kerta, kun hoitoainetta ei mitenkään hierottu päähän, vain sipaisu ja hätäinen huuhtelu) Jo muutaman viikon kuluttua olin pakotettu menemään uudelleen (nyt toiseen...) kampaamoon kun en oikein saanut hiuksia laitettua mitenkään. Toinen kampaaja totesi, että leikkauksessa oli tehty kaikki perusvirheet, miten ei koskaan saa leikata. Järkyttävää, ilmeisesti tuo Hair Storen kampaaja oli käynyt vain jonkun pikakurssin.
        Olen huomannut, että Hair Stroren omistaja palkkaa aika heikot taidot omaavia kampaajia; ilmeisesti myöskään palkkaa ei tarvitse niin paljon maksaa. Itselleni tämä oli nyt viimeinen kerta ko. kampaamossa. Laittaisin koko puljun boikottiin.

        itse kävin Itäkeskuksen hairstoressa muutama kk sitten, olin ainut asiakas ja hiukseni leikkasi ulkomaalainen mies tosi hätäisesti. Hän ei edes näyttänyt minulle takapeilistä lopputulosta vaan pyysi minut heti leikkuun jälkeen kassalle. Vähän häkeltyneenä meninkin ja maksoin leikkuun. Jatkoin shoppailua muissa kaupoissa, kun tarkastin sitten sovituskopin peilistä tulosta, hiukset olivat ihan silmiinpistävän epätasaiset, siis hiuksissa näkyi useampi pitkä hiussuortuva/pieni tupsu, jotka olivat paljon pidempiä kuin muut hiukset ja otsatukka oli eripituinen oikealla kuin vasemmalla. En ole koskaan käynyt valittamassa jälkikäteen hiustenleikkuusta, mutta tässä tapauksessa oli aivan pakko!
        menin takaisin liikkeeseen ja minua vähän ahdistikin tilanne, kun en normaalisti tee reklamaatioita ja olen mukava ihminen. Kampaaja sitten totesi, että olisin voinut heti huomauttaa asiasta eikä jälkikäteen tulla itkemään tuloksesta? Sanoin hänelle, ettei hän edes näyttänyt minulle lopputulosta joten miten olisin voinut huomauttaa asiasta silloin? kampaaja ei kommentoinut tähän, käski minut tuoliin ja hätäisesti ja ärsyyntyneen näköisenä sitten napsi hiuksistani jotenkuten ok-näköiset (siis kyseessä oli pitkien hiusten normaali leikkaus). Sitten hän käänsi minut nopeasti tuolissa, laittoi peilin eteeni ja kysyi ärtyneenä onko nyt ok. Nyt muutaman kk jälkeen kävin toisessa liikkeessä ja kampaaja ihmetteli missä olin oikein käynyt, kun hiukset oli niin epätasaiset ja niin paljon leikkausvirheitä oltiin tehty. VIIMEINEN KERTA IKINÄ, KUN KÄYN LEIKKAUTTAMASSA HIUKSENI MISSÄÄN HAIRSTORESSA!.


      • Anonyymi
        todellahuonojakokemuksia kirjoitti:

        itse kävin Itäkeskuksen hairstoressa muutama kk sitten, olin ainut asiakas ja hiukseni leikkasi ulkomaalainen mies tosi hätäisesti. Hän ei edes näyttänyt minulle takapeilistä lopputulosta vaan pyysi minut heti leikkuun jälkeen kassalle. Vähän häkeltyneenä meninkin ja maksoin leikkuun. Jatkoin shoppailua muissa kaupoissa, kun tarkastin sitten sovituskopin peilistä tulosta, hiukset olivat ihan silmiinpistävän epätasaiset, siis hiuksissa näkyi useampi pitkä hiussuortuva/pieni tupsu, jotka olivat paljon pidempiä kuin muut hiukset ja otsatukka oli eripituinen oikealla kuin vasemmalla. En ole koskaan käynyt valittamassa jälkikäteen hiustenleikkuusta, mutta tässä tapauksessa oli aivan pakko!
        menin takaisin liikkeeseen ja minua vähän ahdistikin tilanne, kun en normaalisti tee reklamaatioita ja olen mukava ihminen. Kampaaja sitten totesi, että olisin voinut heti huomauttaa asiasta eikä jälkikäteen tulla itkemään tuloksesta? Sanoin hänelle, ettei hän edes näyttänyt minulle lopputulosta joten miten olisin voinut huomauttaa asiasta silloin? kampaaja ei kommentoinut tähän, käski minut tuoliin ja hätäisesti ja ärsyyntyneen näköisenä sitten napsi hiuksistani jotenkuten ok-näköiset (siis kyseessä oli pitkien hiusten normaali leikkaus). Sitten hän käänsi minut nopeasti tuolissa, laittoi peilin eteeni ja kysyi ärtyneenä onko nyt ok. Nyt muutaman kk jälkeen kävin toisessa liikkeessä ja kampaaja ihmetteli missä olin oikein käynyt, kun hiukset oli niin epätasaiset ja niin paljon leikkausvirheitä oltiin tehty. VIIMEINEN KERTA IKINÄ, KUN KÄYN LEIKKAUTTAMASSA HIUKSENI MISSÄÄN HAIRSTORESSA!.

        Itse kävin myös itiksen hair storessa pyysin kokenutta kampaajaa hiusteni laadun vuoksi, minulla oli pitkät hiukset, Kampaajaksi tuli nuori tummaihoinen tyttö joka näytti pelästyneeltä kun selitin mitä halusin, välillä kysyn ymmärsi hän mitä tarkoitin, vastaus oli arka yes madam, Silloin olisi pitänyt lähteä pois, tyhmänä luulin kuitenkin hän ymmärtäneen, useaan kertaan kun hän leikkasi huolestuin ja kysyin oliko hän ymmärtänyt hän vastasi vain yes madam, Lopputulos oli kauhea, pitkät hiukset oli kynitty afrikkalaiseen tapaan lyhyeksi pörröksi. Ilmeisesti hair store pikakouluttaa maastamuutajia, maksaa alipalkkaa eikä välitä suomenkielen taidoista. Eikö tämä ole juuri ihmiskaupan vai miksi se on luokiteltu, tyttö saa varmasti alipalkkaa ja minä jouduin menemään korjaamaan tämän afron muualle. EI KOSKAAN ENÄÄ HAIR STORE EN, VÄLTTÄKÄÄ


    • ok

      En oo ite hairstoresta ostanu muuta ku hiuslakkaa, ja sit niil on sellasta hyvää hiusvahaa mitä muualta ei saa. Mut aivan helkutin kalliita kaikki tuotteet siellä.

    • huonokokemus

      Minulla myös huonoja kokemuksia hairstoresta...
      Me käytiin kerran poikaystävän kanssa samaan aikaan eräässä hairstoressa Vantaalla kun huomattiin, että siellä oli just sillon sekä kampaaja että parturi vapaana ja meijän molempien hiukset kaipas leikkausta.. No mentiin sit sinne.

      Poikaystäväni hiukset leikkasi todella nopeasti joku hieman huonosti suomea puhuva mies, eikä edes kysynyt mieheltäni millaista tämä halusi ja lopuksi ei myöskään kysynyt, että onko leikkaus hyvä saati näyttäynyt peilillä takaa vain sanoi vaan että "valmis". Poikaystäväni pyysi saada nähdä hiuksia takaa ja pyysi jos sivuilta voisi ottaa vielä lisää. Mies oli kyllä ihan ystävällinen ja leikkasi loppuenlopuksi ihan hyvin.

      Noh.. Minun hiukseni leikkasi sitten eräs aasialainen nainen, joka ei puhunut suomea ollenkaan, eikä englantiakaan kuin muutamia sanoja! Olisin halunnut, kokeilla silloin jotain uutta mutta en uskaltanut, koska en uskonut, että nainen olisi ymmärtänyt mitä halusin. Naisella oli TODELLA pitkät rakennekynnet ja kun hän pesi hiuksiani niin hän oikein raastoi päänahkaani kynsillään ja hiukseni tarttuivat hänen kynsiinsä kiinni.. Se oli todella epämukavaa ja sattui.. Sitten nainen leikkasin hiukseni.. Yhteensä pelkkään leikkaukseen ja hiustenpesuun meni aikaa 1,5h, eikä kampaaja tehnyt muuta kun vähän lyhentänyt ja muuten leikkasi samaan tyyliin kuin ennenkin oli ollut...
      Koko aikana hän ei puhunut minulle juuri mitään ja hinnaksi tuli 60e.. Eikä kukaan edes hyvistä ystävistäni huomannut, että olin käynyt kampaajalla.. EN ENÄÄ IKINÄ MENE HAIRSTOREEN!!

      • m26o

        mun hiukset saa leikata aasialaiset muijat ihan millon vaan...


      • Hyvä kampaaja

        Sun oma vika, miks et käy omalla kampaajalla? Miks käyt, kampaajalla johon et luota?


      • Anonyymi
        Hyvä kampaaja kirjoitti:

        Sun oma vika, miks et käy omalla kampaajalla? Miks käyt, kampaajalla johon et luota?

        Ei kaikilla ole aina vakkarikampaajaa tai parturia. Joidenkin on pakko saada juuri sillä hetkellä leikkaus. Lisäksi asiakkaat luottavat aina saavansa ammattimaista palvelua missä sitten ovatkaan. Ei kaikki asiakkaat lue netin arvosteluja paikasta. Eikä välttämättä tiedä sen mainetta. Jos sä meet johonki paikkaan, tottakai odotat henkilökunnan osaavan hommansa.

        T: Parturi-kampaaja (järkyttyny ja huolissaan)

        P.S. Se on kyllä totta, että tollanen meininki pilaa todellisten ammattilaisten maineen ja koko alan maineen. Ku kyse on enemmän rahasta kuin palvelun laadusta


    • fghjkjhgtfr

      Oon käynyt 2 kertaa HairStoressa enkä enää mene.

      Ekalla kerralla halusin kaartuvan otsatukan, nainen leikkasi suoran ja lyhyen tyngän.

      Tokalla kerralla menin eri HairStoreen, ja halusin jälleen kaartuvan otsatukan ja tasoitusta HIEMAN, koska kasvatan hiuksia. Mies leikkasi myös suoran ja lyhyen tyngän otsahiuksista ja pituutta lähti muista hiuksista lähes 10cm !!!

      EI ENÄÄ IKINÄ MIHINKÄÄN HAIRSTOREEN.

    • rgerthyetjt6

      En käytä Hairstoren palveluita, enkä mene edes ostoksille vaikka ois kuinka halpaa ja hyvin oon pärjännyt. Ikävä kuulla, että sulle kävi noin! Tollaisiahan ne tarjoukset just välillä on:/

    • eiikinähairstoreen

      itselläni on samainen kuponki, varasin ajan netistä samanlaisesti kuin sinäkin, mutta onneksi peruutin ajan juuri sen takia, että hairstoressa ei IKINÄ palvella asiakaslähtöisesti vaan työ on liukuhihnatyötä. Ei mietitä, mikä sopii asiakkaalle ja mikä ei, ei anneta vinkkejä tai neuvoja.. Päätin varata ajan tutulle kampaajalle, joka oikeasti kertoo mitä kannattaa tehdä ja antaa myös vinkkejä mitä tuotteita kannattaa päähän iskeä, vaikka joudunkin nyt maksamaan siitä kalliimman hinnan :)

    • Hämmentynytasiakas

      Tässä yksi minun "hienoista" asiakaspalvelukokemuksista Hairstoressa joka selvästi on hyvin asiakaslähtöinen pulju...
      Kävin kerran hairstoressa etsimässä sellaista suihketta joka suojaisi hiuksia suoristuraudan kuumuudelta. Kauppa oli iso, enkä tiennyt edes millaista pulloa etsin joten päätin kysyä myyjältä joka oli hyllyjen välissä järjestelemässä jotain. Sanoin ystävällisesti "anteeksi" myyjälle ja hän kääntyi katsomaan minua nyrpeä ilme kasvoillaan eikä sanonut sanaakaan. Kysyin asiani ja myyjä vastasi aika tylyyn sävyyn "Siis tollasia tuotteita on tosi paljon." Kysyin, että mitä hän suosittelisi. Myyjä otti edessään olevasta hyllystä yhden pullon ja ojensi sen minulle "Näitä on niin paljon, että menis ikuisuus jos rupeisin kaikkia esittelemään mutta tässä on yksi". Otin myyjän tylystä käytöksestä hämmentyneenä pullon käteeni ja myyjä käveli kiireesti pois järjestelemään toisia hyllyjä... Laitoin pullon takaisin hyllyyn ja lähdin pois. Tämä tapahtui Espoossa...

    • Komppaan

      Jumbon HairStoressa on aivan poikkeuksellisen tympeät myyjät. Yleensä heitä ei näy missään, ja kun ei soittokelloakaan ole, asiakas joutuu roikuskelemaan tiskin liepeillä ostokset sylissä ja toivomaan, että joku tulisi vaikka vahingossa näkyviin. Myyjien vaihtuvuuskin tuntuu olevan suuri, joten ei se taida olla henkilökunnallekaan kiva paikka olla. Tämän ei kuitenkaan pitäisi näkyä asiakaspalvelussa, mutta kylläpä näkyy. Paikan yleisilmeen vuoksi en ole koskaan edes harkinnut kampaamon puolelle menoa.

      Tuolla on muuten töissä pienikokoinen peroksidiblondi, jonka meikkikynällä puoliväliin otsaa piirretyt kulmakarvat näyttävät ihan tummanruskeilta lakunauhoilta. Tekisi mieli nuolaista peukaloita ja vetäistä niillä neidin kulmat vielä jännemmän näköisiksi. Toivottavasti itsehillintä sentään pitää.

      • axcfghjk

        Joo, Jumbon HairStore on aika pska. Ei kuunneltu, saksittiin vaan.


      • Hahahaa :)

        Siis mitäh?? Meikkikynällä kulmakarvat??Ja vielä otsassa asti! Ja näyttääkin vielä ihan lakunauhoilta!?? Siis käsittämätöntä että noin paska työntekijä voidaan ees palkata!siis ettei osaa edes kulmakarvoja laittaa niin että asiakas on tyytyväinen! Pöyristyttävää! Mä en kyl niin enää koskaan tuu käyttää Hairstoren palveluita enkä todellakaan suosittele muille! Kiitos sulle paljon kun varotit muita muita et siellä on kauheen rumat kulmakarvat koska senhän täytyy olla aivan paska paikka!!


      • huh huh

        hanki äkkiä itelles lääkettä, jos tuolta tuntuu. parempi vielä, jos kirjaudut vaik suljetulle vähäks aikaa. sua ei ihan oikeesti sais päästää ihmisten ilmoille.


    • 42524324365

      En ole koskaan Hairstoressa käynyt, mutta nettikaupasta olen tilannut ja tuskin tilaan enää. Toimitus aivan järjettömän hidas, kuusi viikkoa kesti paketin tulossa vaikka olen saanut useasti Kiinastakin tulleet lähetykset kahden viikon sisällä. Nettikaupan sivut ovat muutenkin melkoisen kököt, eivät houkuttele tilaamaan.

    • Paha pettymys

      Kävin Columbuksen Hairstoressa leikkaamassa hiukseni ti 19.6.

      Tulos oli kauhea. Hiuslaatuni on erittäin ohut ja kysyin kampaajalta kun hän vauhdikkaasti ohensi tukkaani, että kannattaako sellainen näin ohuelle tukalle tehdä. Hän vakuutti, että toimenpide toisi lisää kuohkeutta kampaukseen.

      Ei tuonut. Lopputulos on täydellisen litteä ja harottava samaan aikaan. Koskaan ei missään ole tukkaani näin huonoksi onnistuttu leikkaamaan ja olen sentään käynyt useissa maissa ja kaikenlaisissa paikoissa kohta 40 vuoden ajan...

      Sekin hieman hämmensi, että ostamani "kampaamopalvelu" kesti repliikistä "istu siihen vaan" repliikkiin "kiitti moi" reippaasti alle vartin. Pesua en tarvinnut, mutta vauhti oli kyllä sen verran päätä huimaavaa, että viereisen tuolinkin asiakas katseli kauhistellen menoa.

      Tylsä valittaa - en sitä yleensä tee, mutta nyt tuli kyllä harvinaisen paha mieli. Hiukset kasvavat hitaasti ja saan kärsiä harottavasta lättänätukastani vielä kauan.

    • HairStore ei kiitos

      Samanlaisia kokemuksia.

      Kävin tänään Malmin HairStoressa ja tarkoituksena oli yli vuoden hiuksien kasvattamisen jälkeen hieman siistiä, ei siis lyhentää paljoakaan. Niskatukka siistiksi ja muualta vähän tasoittelua.

      Parturi (nuori tyttö) kävi välillä useampaan kertaan juoksemassa kassalla ja taisi unohtaa välillä mitä oli leikkaamassa koska yhtäkkiä otsahiuksista otettiin yli puolet pois kun muualta oli siistitty vain vähän.

      Nyt on niin torspon näköiset hiukset että, ja reilun kuukauden päästä pitäisi mennä kirkossa vihille. Ei juuri nyt paljoa naurata. Ja tämä ei ollut ensimmäinen huono kokemus HairStoren palveluista, mutta varmasti viimeinen.

      Kyseiseen puljuun en enää jalallani astu, en hiuksia laittamaan tai tuotteita ostamaan. Mieluummin maksan vähän enemmän jotta saan ammattitaitoista palvelua. Harmittaa vain että ainoa tapa saada hiuksista jollain tavalla siistit on lyhentää niitä entisestään jotta niistä saa 'tasapainoiset' ennen suurta päivää.

    • yks vaan

      ylöjärven elossa tosi huono asiakaspalvelua kun ostin hiuslakan. en käy enään ja ei sielä kyllä oo ikinä asiakkaita kun ohi menee...ei ihme..

    • nimimerkki varattu

      Eipä ole minullakaan kovin hyviä kokemuksia HairStoresta. Tilasin nettikaupasta useamman tuotteen ja maksoin tilauksen samantien, koska silloin postimaksu oli halvempi. Kun paketti saapui, paketista puuttui yksi tuote. Oli vain maininta, että tuote loppuunmyyty. Tilalle ei ollut laitettu mitään vastaavaa, vaikka maksu oli suoritettu etukäteen. Jouduin ottamaan yhteyttä useampaa kertaan, ennekuin sain hyvityksen.

    • NMTS

      Kävin HairStoressa viime viikolla ja sain pettyä pahemman kerran. Halusin hiuksiani vaaleammiksi ja myös leikkauksen. Sanoin mielestäni ihan selkeästi, että minkälaiset hiukset haluan yms. Leikkaus epäonnistui ihan täydellisesti ja otsatukkanikin on kuin 5v leikkaama räpellys. Vaalennuksesta ei tullut mitään vaikka kampaaja vakuutti, että muutaman pesun jälkeen hiukseni vaalenevat...odotan vieläkin tätä ihmettä tapahtuvan. Ja koko lystistä maksoin 120e!!!!

      Olisi pitänyt jo ensimmäisellä kerralla uskoa, että tästä kyseisestä paikasta ei hyvää seuraa. Silloin pyysin permanentin. Sen sain, mutta se kesti tasan 2 viikkoa päässäni. Koko sen episodin aikana kampaaja selitti, että nykyään ei enää permanentteja laiteta ja samalla haukkui hiuslaatuani huonoksi.. Miksi ihmeessä permanentti on ennen pysynyt hiuksissani? Nyt on varattava aika OIKEALLE kampaajalle joka korjaa tämän toisen jäljet...

      En enää koskaan IKINÄ mene HairStoreen.

      • Anonyymi

        Sama homma täällä


    • blondityttöö

      ite oon käyny hairstoressa lähinnä ostamassa hopeeshampoota ja muuta pientä mut yks juttu minkä huomasin et ku kävin sokoksel ni siel sama hopeeshampoo mitä ostin oli kallimpaa ei siin ollu ku 3 euron ero , en oo ikinä käyny siel kampaajan puolel enkä oo muutenkaa tarvinnu asiakaspalveluu ni ei oo kokemusta ite oon sillai tyytyväinen vaikka onki kallimpaa, mut nää muitte kommentit pistää miettii.. :)

    • unicornstar

      Kerran olen hairstoressa ollut ja toiste en mene. Oli kallista hupia.. Seuraavan kerran kävin vessassa saksien kanssa ja olin paljon tyytyväisempi. Tosin hiustuotteita open sieltä saanu edullisesti

      • siniset sormet

        kävin 10-vuotta sitten hairstoressa värjäämässä pitkät hiukseni mustiksi ja tasottamassa latvat. Kampaaja, nuori suomalainen nainen ei olisi halunnut, väitti että on liian tumma ja että hän ei sitten ala vaalentaa jos en tykkää. En tajua, sanoin että kyllä sopii, on ollut ennenki mustat ja haluan nytkin mustiksi.
        No, kampaaja alkoi leikata latvoja samalla valitti kuinka joutuu menemään lattialle tekemään sitä koska mulla on niin pitkät hiukset.(???)

        Sitten väri päähän, ilman hanskoja, siis kampaaja ei käyttänyt hanskoja. Siinä sitten istuin 30-minsaa ja luin lehteä, sinä aikana sinne tuli joku mies valittamaan miten hairstore oli pilannut hänen paitansa hiusväriin. En tiedä saiko korvauksia koska menivät johonkin takahuoneeseen.

        No, väri pois, ILMAN HANSKOJA! kampaaja pesi mun hiuksia ja samalla VALITTI MULLE miten hänen sormet ja kynnet ovat aivan siniset. (vattuako se mulle kuuluu jos se ite on niin urpo ettei osaa käyttää hanskoja).

        Maksoin, muistaakseni 480-markkaa, menin ulkooven luo pukemaan takkia päälle, ja kuulin kuinka kampaaja valitti kaverilleen kuinka hänellä on nyt mennyt viikonloppu TÄYSIN PILALLE koska sormet ja kynnet on ihan siniset.

        Sen jälkeen en ole ikinä koskaan käynyt tai ostanut sieltä mitään.

        Kaverini sanoi että ne myy vanhentuneita tuotteita, oli irrottanut pullon pohjasta hintatarran ja sen alta löytyi vanha päiväys.


      • Pipsukka6
        siniset sormet kirjoitti:

        kävin 10-vuotta sitten hairstoressa värjäämässä pitkät hiukseni mustiksi ja tasottamassa latvat. Kampaaja, nuori suomalainen nainen ei olisi halunnut, väitti että on liian tumma ja että hän ei sitten ala vaalentaa jos en tykkää. En tajua, sanoin että kyllä sopii, on ollut ennenki mustat ja haluan nytkin mustiksi.
        No, kampaaja alkoi leikata latvoja samalla valitti kuinka joutuu menemään lattialle tekemään sitä koska mulla on niin pitkät hiukset.(???)

        Sitten väri päähän, ilman hanskoja, siis kampaaja ei käyttänyt hanskoja. Siinä sitten istuin 30-minsaa ja luin lehteä, sinä aikana sinne tuli joku mies valittamaan miten hairstore oli pilannut hänen paitansa hiusväriin. En tiedä saiko korvauksia koska menivät johonkin takahuoneeseen.

        No, väri pois, ILMAN HANSKOJA! kampaaja pesi mun hiuksia ja samalla VALITTI MULLE miten hänen sormet ja kynnet ovat aivan siniset. (vattuako se mulle kuuluu jos se ite on niin urpo ettei osaa käyttää hanskoja).

        Maksoin, muistaakseni 480-markkaa, menin ulkooven luo pukemaan takkia päälle, ja kuulin kuinka kampaaja valitti kaverilleen kuinka hänellä on nyt mennyt viikonloppu TÄYSIN PILALLE koska sormet ja kynnet on ihan siniset.

        Sen jälkeen en ole ikinä koskaan käynyt tai ostanut sieltä mitään.

        Kaverini sanoi että ne myy vanhentuneita tuotteita, oli irrottanut pullon pohjasta hintatarran ja sen alta löytyi vanha päiväys.

        Kampaajana tätä lukiessani olen kauhusta kankeena ihmetellyt näitä toimia. Mistähän koulusta nämä ns. "kampaajat" ovat valmistuneet... Taitaa olla Hair Storella ihan oma pikakoulu.... Huhh, huh hirvittää....

        Kampaaja Tuusulasta


      • Anonyymi
        Pipsukka6 kirjoitti:

        Kampaajana tätä lukiessani olen kauhusta kankeena ihmetellyt näitä toimia. Mistähän koulusta nämä ns. "kampaajat" ovat valmistuneet... Taitaa olla Hair Storella ihan oma pikakoulu.... Huhh, huh hirvittää....

        Kampaaja Tuusulasta

        Samaistun. Lisäksi mun työpaikkaki yläkerrassa on hairstore


    • surkeaa sanon minä

      Itse varasin ajan pelkille raidoille ja tyhmänä sitten suostuin parturin ehdotukseen laittaa vaaleaa väriä alle ja siihen tummat raidat. Ei mitään jos olisi onnistunut, mutta vaalea väri jäi ällöttävän kellertäväksi ja parturi vielä myönsii että vaikutusaika jäi vähän lyhyeksi. Kassalla kummastelin hintaa ja nainen sanoi, että kun oli sekä värjäys, että raidat niin oli siksi niin kallis. Sanoin värjäyksen menneen pieleen, koska vaikutusaika oli lyhyt ja parturi sanoi, että joutui kiirehtimään, koska aika oli varattu vain roidoille. Vittuako sitä sitten piti edes lähteä ehdottamaan saati tekemään muuta kuin ne raidat.

      Ja niin töykeää oli palvelu etten toiste mene. HairStore jkl, siinä citymaketilla.

    • huonoja kokemuksia

      mulla kans, nuorempana kävin välillä värjäyttämässä ja leikkuuttamassa hairstoressa ja ikinä en ollut tyytyväinen leikkaukseen enkä väriin. ja älyttömät hinnatkin siellä on..

    • Angry Bird

      Kävin eilen siellä ja oli tarkoitus värjätä liukuvärjäys ja pohjavärin piti olla niin lähellä mun omaa väriä kuin mahdollista että se näyttäis luonnolliselta...toisin kävi!

      Mulla on nyt aivan liian tumma pohjaväri ja ihan platinablondit latvat että kampaaja kyseessä ei käyttänyt foliota niin hiukset ovat myöskin ihan läikikkäät!!!

      ja tästä maksoin 106e Jumbon Hairstores. Taidan tänään käydä pyytämään korjausta koska tälleen en voi näyttäytyä missään...mut tän jälkeen niin ei tarvitse käydä Hairstores enää ikinä!!!

      • HairStoreSucks

        Mäkin kävin äsken malmin hairstoressa, toiveena liukuväri. Tulos on järkyttävä. Olis edes viivottimella vedetyn näkönen raja, mut nyt mul menee vaakatasos ainaki kolmes eri kohtaa raja. Toivottavasti joku pystyy tekee tälle viel jotain. Harmi kun ei tullut luettua näitä kommentteja ENNEN sinne menemistä. Mä käyn muutenkin niin harvoin kampaajala ja aattelin et nyt palkitsen itteni.. :( en voi kyl missään nimessä suositella kenellekään!


    • Layrenn

      Jumbon HairStorella itsekkin olen kerran käynyt hiukseni leikkauttamassa. Oli virhe. Näytin kuvasta millaisen mallin hiuksiini haluan ja myös selitin asian. Ystäväni joka ei ole kampaaja ymmärsi tarkalleen mitä tarkoitan mutta kampaaja ilmeisesti ei. Kun hän oli leikannut vähän otsatukkaani, pystyin lukemaan hänen kasvoilta ilmeen "voi v****" ja kun hän siirtyi taakseni seisomaan, tulos oli aivan järkyttävää. Mulla nous kyyneleet silmiin ja änkytin että pystyykö tästä enää leikkaamaan tavallista otsatukkaa. Kampaaja sanoi helpottuneena siihen että "joo, se olis vähän helpompi". Hinta tuolle itkua nostattavalle letille oli järjetön. Muutenkin myyjät on siellä tosi tympeitä jne.

    • parturi.

      Heh heh, täällä pari samaa tyyppiä kirjoittaa paskaa kyseisestä puljusta! Olette varmaankin kilpailevan puljun omistajia!

      Bisnestä!

    • hiusten laitto jäi

      Äitini huomasi lehdessä niiden tarjouksia, kuullosti edes siedettävältä, 20e parturi ja 30e kampaamotyönä ja värjäys 30e.
      Mitään yhteystietoja liikkeisiin ei ole, ainoa on sikakallis palvelunumero euron per minuutti eli maksat väh. 5e, että saat ohjeet, miten sivuilla täytetään jne. 70v. äitini ei osaisi edes kirjautua sivuille ja ei ole mitään numeroa, mistä varaisi Vantaan Jumboon.

      Jokaisen palvelutarjouksen alla on tuotekoodi, mikä pitäisi syöttää, mutta tietenkään juuri samalla nimellä vastaavia ei palkista klikkaamalla löydy. En todellakaan rupea sokkona klikkailemaan muilla nimillä palveluita, kun ei mitään varmuutta mitä on saamassa, jos ylipäätään saa. Sitten pitäisi hyväksymisellään vahvistaa, tuskin olisi yllätys, että pitäisi maksaakin korteilla etukäteen näkemättä edes tulosta. Arvatkaapa suostuisinko moiseen, kun luin, etteivät edes kuuntele, vaan kaksi kertaa sama virhe otsatukan kanssa tai aivan luokaton "ammattitaito" kuten ilman käsineitä värit tai 1,5 h pesu ja latvojen tasaus. Ohjeet menneet ihan kuuroille korville.

      Itsekin olin ajanvarauskohdassa, niin oli tasan kaksi valittavana, joku Ling Phang ja toinenkin aasialainen nimi, joka puhuu vain englantia. Sanavarasto hyvä jos , yes, no, short, niillä on sitten pärjättävä. Tulee varmaan hyvä leikkaus itselleni ja väri äidilleni.

      Olisin valittanut, miten järjettömän vaikeaa voi olla yksinkertainen ajanvaraus eri tarjouskoodeineen, mutta ei ole edes palautetta varten yhteystietoja, sen sijaan pitäisi vastata kyselyyn, kuinka usein käyttää palveluja ja mitä tuotteita ostaa jne. Siellä sitten jokin pikku ruutu, mitä sitäkään ei ole varmaan reklamaatioihin tarkoitettu. Kyseiselle firmallehan ei varmaan reklamaatioita ikinä tule, kun on omasta mielestä niin "hyvää palvelua", "ammattitaitoa" ja "hallitsevat ajankäytön" asiakasta kohden täydellisesti.

      Tuokin kertoo hyvin, että lähdetään tekemään väriä, mihin ei edes aika riitä ja tulos ala-arvoinen. Rakennekynsillä raastetaan päänahkaa pesulla, huhhuh. Tuossa ammatissa ei voi olla edes mitkään pitkät kynnet omatkaan, saati rakenne. Tuonne pääsee kuka vaan töihin, kielitaidosta ja ulkoasusta viis. Tietenkin heillä onkin ollut jotain häikkää juuri työntekijöiden oikeuksien suhteen, oli nyt sitten palkkauksessa tai missä lie.
      HairStorehan jäi kiinni, kun myivät tarjouksessa tuotteita, joiden parasta ennen oli tietenkin peitetty tarralla, mikä on täysin laitonta.Ei enää mikään tuossa firmassa yllätä, niin surkeaa on joka osa-alueella.
      Tällä kertaa menettivät väh. 50e, sillä ei ole edes harkinnassa,meni niin maku koko hommasta. Mieluummin maksan ammattilaiselle enemmän kuin räävitään aivan järkky, kun itsellänikin on todella haastava leikattava, ohuet otsahiukset ja todella paksut sivut, niin hyvä kun kouluttajien kanssa yhdessä arvioiden on saatu hyvin, oppilaiden kanssa ei koskaan.
      Ainoa harkinta, tuskin sitäkään, voisi olla mennä suoraan paikan päälle ja vaatia suomalainen parturi ja tehdä tasan tarkkaan seväksi, mitä sisältyy. Muuten EHDOTON EI !!!!!!!!!!!!!!!

    • tuurilla

      Itse olen ollut melko tyytyväinen kyseisen kampaamoketjun palveluihin ja tutetarjouksiin.

      No, kerran laitatin tummaan tukkaan lilat raidat, joita ei sitten kyllä hyvällä tuurillakaan näkynyt hiuksistani. Kerran taas tein netissä ajanvarauksen ja kirjoitin haluavani ripsien ja kulmien laiton samalla, mutta työntekijä ei ollut sitten lukenut ko.kenttää ollenkaan ja sai verenpaineeni nousemaan, kun eihän siihen nyt ole aikaa varattu.

      Nyt sitten törmäsin kesätyöntekijään, joka hiusteni lisäksi onnistui leikkelemään itsensä, kun ilmeisesti sain hänet hermostumaan toiveillani. Kaiken huipuksi ei löytänyt vanhaa mallia päästäni, vaan leikkasi ja föönäsi kauhean, pitkähkön mummotukan. Alkoi kysellä, että olisiko tämä tässä( 45min. deadline puski päälle), vaikka olin selvästi kertonut , milloin hiukseni olivat leikatut ja niiden pitää olla lyhyet. Ilmeisesti luuli minua 60-vuotiaaksi, koska teititteli minua koko ajan. Korvien läheltä hiuksien epävarma ajelukin parturikoneella näytti niin pelottavalta, että pelkäsin moisen kääntelyn ja koneen lipsumisen aiheuttaman minulle kaljuja kohtia. Lopulta sain haluamani hiukset tarkat ohjeistuksen myötä, mutta toisaalta säälitti epävarma tyttöparka. Miehen kanssa saatiin hyvät naurut mummoutumisestani!

    • Pettynyt ex-asiakas

      Itse olen käyttänyt HairStorea vuosia, mutta nyt ne eivät enää ainakaan minun kohdallani edes pese geeliä pois hiuksistani, vaan suihkuttelee vaan vähän pullosta vettä hiuksiin ja vetäsee koneella enimmät hiukset pois ja sitten nopeasti seuraava asiakas. No, koko operaatio oli ohi 7 minuutissa, joten ainakin sain nopeasti hiuksistani lyhyemmät, mutta mieluumin silti olisin ottanut kunnon leikkauksen ja hiusten pesun / päänahan hieronnan kun kerran hintakin oli kuitenkin sama.

    • 6+10=16

      Miksi te menette sitten paikkaan, jossa on jo vuosia ollut huono maine? Ei tarvitse maksaa edes paljoa enempää niin saa laadukasta palvelua. Olen itse boikotoinut raskaanaolevien irtisanovaa ja ulkomaalaisten hyväksikäyttäjää jo vuosia. Ettekö te ihmiset lue lehtiä lainkaan? Käykäämme vain niissä paikoissa, joissa saa kuitin ja joissa hoidetaan kaikki yrittäjä/työntekijämaksut asianmukaisesti.

    • asipjfivcjd

      Olen kampaaja ja meidän kampaajien keskuudessa ajatellaan että vain vastavalmistuneet (jotka ei tunne paikkaa) tai jotenkin ongelmaiset tai kampaajina huonot menee Hairstoreen töihin. Joo, tiedän että kuulostaa pahalta, mutta kukaan hyvä, itseään arvostava kampaaja ei suostu menemään Hairstoren palkkalistoille. Poikkeuksen voi muodostaa tietysti pienet paikkakunnat, joissa työt on kiven alla, silloin tietty hyväkin kampaaja voi valita mennä Hairstoreen töihin, mielluummin kuin on työttömänä.

      • Suttu98989

        Tämä on näköjään totta. Leikkautin pitkät hiukseni Jumbon Hairstoressa. 55e 10minuutin "leikkauksesta". Ulkomaalaistaustainen mies napsautti pitkät poikki, hieman ohensi sieltä täältä, kuivasi ja oli oikein tyytyväinen itse. Kuyn sanoin ystävällisessti, voisiko edestä lyhentää, ei kuulemma olisi viisasta. Äänestä kuuli että siis sehän suuttui!! Kun kysyin, voisitko ottaa takaa vielä vähän että tukassa olisi edes jotain muotoa, -" no ei se mitään, voin vähän ottaa". Siis, kuvan kanssa istuin tuoliin, ja lähdin erittäin järkyttyneenä leikkuun jälkeen. Menin suoraan toiseen kampaamoon.


      • huhuhuh halooooooo

        teillä taitaa olla töissä luppo aikaa ja hiljaista kun tollasesta kerkeette työpaikalla jauhaa...


      • Anonyymi

        Totta, itse olen ollu kampaajana vajaa kaksi vuotta, ja en menisi edes miljoonasta eurosta sinne töihi. Arvosan laatua ennen kaikkea palvelussa


    • älytöntä

      Olen saanut kyllä hairstoressa oikein hyvää palvelua. Parempaakin kuin muutamassa pienemmässä paikassa. Ehkä osaltaan riippuu myös jos tollasilla asenteilla siellä heilutaan ei lopputulos ole hyvä vaikka se olisikin. Luulisin että ammattitaito on aika yksilöllistä, mutta onhan jokainen kampaaja koulut käyny....

    • Hair Store

      Itse käytin saman kupongin Hair Storessa. Kupongin ehtona oli kello 10-15 välinen aika. Sain ajan klo 14.45. Kun maksun aika koitti, sanoi kampaaja että kello on jo yli 15. Totesin, että varaukseni alkoi jo ennen kolmea, niin kuin kupongissa sanotaan. Hän totesi että leikkauksen pitäisi myös loppua ennen kello kolmea! Pidin pintani ja sain kuten kuuluukin leikkauksen kupongissa luvatulla hinnalla. Aika TÖRKEÄ kokemus, jäi harmittamaan. En mene toiste.

    • Hair Store

      Oletko laittanut valitusta eteenpäin? Jos, onko kuulunut mitään? Olisi kiva kuulla miten kävi.

    • Viisaampi ihminen

      Onko firman syytä siis jos ihminen on niin idiootti ettei osaa käyttää tietokonetta/nettiajanvarausta. Luulisi että typerämpikin ihminen löytää sieltä netti sivuilta puhelinnumerot eri liikkeisiin kun tämän osaa 70v. mummonikin :P

    • diipadaapa

      Ihmettelen näitä kirjoituksia suuresti. Ensinnäkin tietääkseni jokainen joka on kyseisessä liikkeessä töissä on valmistunut ammattinsa, tietenkin on myös harjoittelijoita, mikä ilmoitetaan (ainakin minulle ilmoitettiin) varausta tehdessä ja huomioidaan hinnassa. Hinnat eivät todellakaan ole kalleimmat päästä, ja jos tarvitsee hinnasta valittaa pitäisikö siinä vaiheessa tehdä itse niin ei tarvitse maksaa ja "saa mitä haluaa". Ihmettelen että koko firma haukutaan kuulopuheidn mukaan, itse kun olen molempia palveluita käyttänyt olen saanut hyvää palvelua (en ole siis mennyt liikkeeseen jo valmiiksi ajatellen että ei onnistu ja paska paikka). Eihän silloin mikään palvelu ole tarpeeksi hyvää. Ja itse jos joku ei olisi mieleen kyllä sanoisin sen suoraan liikkeessä ja haluaisin korvauksen (jokainen tekee virheitä) joten ihmettelen tätä ripostelua. Tuotteethan kyseisessä liikkeessä on useasti erittäin edullisesti, itse aion jatkossakin käyttää kyseisen firman palveluita ja tuotteita, sekä VAIKEITA alennuskuponkeja.

    • YksMies'

      Parempaa/laadukkaampaa hiustenleikkuuta en ole koskaan saanut, kun noin viikko sitten Kotkan liikkeessä.

      Nuori,huippuammattilainen,uskallan sanoa.

    • virhekorjaamo83

      Kampaajana sanon aina asiakkaalle että jos väri tai leikkaus näyttää kotona tehdyn pesun ja kuivauksen jälkeen väärältä, niin on pakko tulla takaisin jotta saan mahdollisuuden korjata virheet ;)

      Ei kampaaja muuten opi, jos menette aina toiseen kampaamoon korjaamaan virheitä. Uusi kampaaja ei voi tietää mitä värejä on käytetty tai mitä ylimpien värikerrosten alta paljastuu.

      Joskus väri menee myös päin mäntyä juuri niiden alla olevien kerrosten takia, ja sille ei voi mitään. Jos tummaa hiusta värjää värjää ja värjää ja sitten haluaa hyvännäköiset raidat niin se tulee olemaan työn ja tuskan takana.

      Itse sanon siitäkin asiakkaalle, joka tulee tummatukkaisena ja haluaa koko pään raidat, ettei siitä välttämättä tule ekalla kerralla sellanen mistä on haaveillut. Se on ihan maalaisjärki-ÄO:ta. Jos on sata kerrosta tummaa kestoväriä, niin raitojen vaikutusaika pitenee ja hius menee huonoon kuntoon jne.. Näissä tapauksissa kampaajan ainoa virhe on se, ettei kommunikoi tätä asiaa asiakkaalle. Ikinä ei kampaajan tulisi luvata liikaa. Luonnonväriseen hiukseen saa taiottua just sitä mitä haluaa, mutta jos on liikaa värikerroksia niin voi mennä vaikeeks..

    • 11+7

      Itsekin olen käynyt Hairstoressa. Kerran vuonna 2008, enkä mene uudestaan.

      Minulla oli jo vuosia ollut lyhyet hiukset, ja ajattelin, että haluan sen verran lyhyet hiukset, että saan ne pystyyn edestäkin.

      Marssin sisälle liikkeeseen, koska siellä näytti olevan tilaa. Minut otti vastaan venäläissyntyinen nainen. Hän tuntui puhuvan suomea ihan hyvin, mutta luulen, että jotain ymmärtämisvaikeuksia hänellä oli.

      Kun sanoin haluavani lyhyet hiukset, siis lyhyemmät kuin mitä ne jo olivat, hän tuntui todella töykeältä, ehkä hieman pilkalliselta. "Haluatko miehen hiukset?" oli kysymys, ja hän osoitti viereisellä paikalla istuvaa miestä.

      Lopulta hiukset sitten leikattiin. Niistä ei ollut paljoakaan pahaa sanottavaa. Kun kerran halusin lyhyet hiukset, niin sitten ne olivat lyhyet. Malli olisi tietysti voinut olla naisellisempi kuin olikaan, näytin ihan oikeasti pojalta niissä hiuksissa. Hiukseni leikannut nainen ei selkeästikään ymmärtänyt, että miksi nainen haluaa lyhyet hiukset, ja ainoa vaihtoehto oli leikata miehen hiusmalli.

      Koko lysti maksoi 42 euroa. Mielestäni aika kallista, kun kerran hiukseni olivat jo valmiiksi lyhyet.

      Palvelun takia päätin, että en enää koskaan mene Hairstoreen.

      Nykyään käyn ammattikoulun opiskelijaparturissa. Siellä menee aikaa, mutta tulos on aina ollut hyvä. Ja jos menee pieleen, ymmärrän senkin, koska kyseessä on opiskelija. Kumma kyllä, olen aina ollut tyytyväinen opiskelijaparturointiin ja värjäykseen, vaikka olen kuullut niistä kauhutarinoita.

    • Chenec

      Kävin vuosi sitten HairStoressa ensimmäistä ja todellakin viimeistä kertaa. Lehdessä oli kuponki, jolla sai kaksi samanaikaista kampaamo/parturipalvelua yhden hinnalla ja ajattelin että voisimme mennä poikaystäväni kanssa samalla kertaa hiusten leikkaukseen. Ajanvaraamisessa ei ollut ongelmia, mutta sitten kun menimme paikan päälle Selloon, oli poikaystäväni parturi "sairastunut" (näin kun työntekijä essussaan ja terveystohveleissa makasi hoitopöydällä puoliksi verhon takana). No hän sai kuitenkin ajan seuraavalle päivälle. MInä menin sitten tuoliin istumaan ja kerroin että haluan vain pari senttiä latvoista ja vaaleita raitoja niin että voin kasvattaa omaa väriäni takaisin niin ettei selvää rajaa näy. Ulkomaalainen kampaaja vaikutti koko ajan hyvin kiireiseltä enkä ollut varma ymmärsikö hän mitä halusin. Nainen kuitenkin kysyi haluanko jotain juotavaa, vastasin että voisin ottaa teetä, mutta mitään juotavaa ei sitten kuitenkaan tuotu.. Väri jäi hiuksiini liian pitkäksi aikaa ja raidoista tuli aivan liian vaaleat. Lisäksi kun menimme pesemään väriä pois olisi minun kuulunut saada hieronta hoitoaineen levityksen aikana mutta kampaaja väin lättäsi aineet päähän ja jätti minut 10 minuutiksi itsekseni makaamaan pää altaassa niska takakenossa. Todella huonoa palvelua ja työnlaatua, joista hintaa kehdattiin peräti pyytää yli 140 euroa! Selvästi oli myös poikaystäväni seuraavan päivän leikkaus sisällytetty hintaan vaikka kampaaja väitti että se johtui minun pitkistä hiuksistani (olkapäille asti).
      Laitoin valituksen HairStorelle jossa kerroin huonosta palvelusta ja mitä tuolloin oli tapahtunut, mutta sain vastaukseksi viestin, jossa vain kumottiin kaikki ja sanottiin että jos en ollut tyytyväinen lopputulokseen, voisin tulla uudestaa laittamaan hiukseni Hairstoreen.. joo kiitti ei!!!!

    • mcnuggets

      Olin itse joskus opiskeluaikana työharjoittelussa Malmin Hairstoressa, siellä oli tapana jättää kertomatta asiakkaalle että olin opiskelija jottei tarvinut antaa alennusta :) olipa tosi kiva siinä leikata (kun ei kokemusta löytynyt juuri ollenkaan) samalla kun asiakas valittaa hitaudesta ja kyllähän sen huomaa jos toinen on ihan amatööri.. Eikä asiakkaille saanut kertoa että olin opiskelija!

      • ärsytys

        no voi hyvä hitto minkä ihmeen takia suostuit sitten moiseen?????????????????????


    • kerta riitti kiitti

      Joo noissa Hairstoren putiikeissa ei kyllä ole asiakaspalvelusta kuultukaan, tai ei ainakaan hajuakaan mitä se on.
      Itse olen kerran käynyt, sain lahjakortin hiustenleikkaukseen, soitin varatakseni ajan ja siellä vastasi joku hoono suomi, hirveä inkutus että mistä olen lahjakortin saanut, no ostettu heiltä, mitä lahjakortissa lukee, no siinä lukee että lahkaortti jolla saa hiusten leikkauksen, tivasi ja tivasi kortista ja oli tosi tympee ja epäkohtelias, itselleni tuli olo niinkuin oisin varastani kortin heiltä vähintäänkin, niin onhan se varmaan kun hinnan ovat jo kortista saaneet niin nyt ois pitäny työkin tehdä vielä sen eteen!!!!

      • kaksonen80

        yleistät kaikki liikkeet. kampaajat ja liikkeet ovat yksilöitä ja palvelun taso erillaista pienemmissä liikkeissä. esim seinäjoella olen saanut mahtavaa palvelua,mukavia eteläpohjanmaalasia. Raision Myllyssä on palvelu ollut hyvää ostaessani tuotteita.


    • porkkana1

      No eiköhä melkein jokasessa kampaamossa tehä paskatyötä! Ainoa missä olen ollut tyytyväinen on ABC-kampaamo Sörnäisessä/Valillassa jossa on niitä opiskelijoita vai harjottelijoita töissä ja ne osaa hommansa paremmin ko 10vuotta kampaajana ollut!
      Muissa kampaamoissa jos pyydetään leikkaamaan se 1-2cm, ni eiköhä ne sitte leikkaa 7cm pois, ja jos pyydetään paljon ohuita raitoja ni laitetaan vähän paksuja raitoja..
      Mutta asiaan, Hairstoressa olen kerran käynyt kulmien ja ripsien värjäyksessä ja olin tosi tyytyväinen! Ja nytten aion juuri varata uutta aikaa itelleni sinne :)

    • kananhakki

      En ole muuten käynyt kun hoitotuotteita ostamassa. Olen kyllä aikonut monesti mennä koska paikasta olen saanut sellaisen käsityksen että paikka on laadukas ja tasokas jo ihan hintojenkin takia. Ajattelin että sillä hinnalla saa ammattitaitoa ja osaavaa omaavan kampaajan.

      Rahatilanteen ja kampaajiin kohdistuvan luottamuspulan takia olen leikannut itse hiuksia sekä värjännytkin itse.

    • Ritu54

      kyllä on jotenkin erikoisisa nämä Hair Storen alennukset ja kusetukset. Liikkeen ulkopuolella oli ilmoitus että ilman ajanvarausta 30 euroa ja kun menin sisään valojen vilkkuessa vihreätä - ei ole ketään joka voisi tehdä vaikka liuta kampaajia siellä seisoi tekemättä mitään.........

    • Ex-nettiasiakas

      HairStore on syvältä ja kaukaa

      Tästä on aikaa muutama vuosi, oiskohan 6 vuotta sitten.

      Rekisteröin HairStore sivulle, laitoin omat tiedot sinne. Klikkasin ruksin, "tietojani ei saa lähettää suoramarkkinointiin" , mutta kuinkas kävikään, Hairtore oli lähettänyt minun tiedot suoramarkkinointiin ja mainoksissa todellakin luki- Lähde: HairStore

      Annoin palautetta HairStorelle ja he suuttuivat minulle ja kertoivat etteivät enää lähetä minulle heidän lehtiään. Eipä ole ikäväkään!

    • Caritass

      Pakko jakaa kokemus Kampin hairstoresta. Olen muutaman kerran käväissyt ihan kokeilemassa, josko liikkeessä osattaisiin myydä hiustenhoitotuotteita. Työskentelen alaa hipovasti palvelu- ja myyntityössä, joten teen epämääräistä havainnointitutkimusta samalla. Budjetikseni olin päättänyt 150€ ja asennevammaisena päätin myös, etten osta mitään ellen saa palvelua. Olen viettänyt liikkeessä neljä kertaa 15 min kerrallaan, eikä kukaan ole edes tervehtinyt. En siis ole ostanut mitään. Hassua, etteivät asiakkaiden rahat kiinnosta. No, samoja tuotteita saa kampaamoista ja vaikka maksaisi hieman enemmänkin, saa ainakin palvelua.

    • ongelmahius

      käyn muutaman kerran vuosittain Myllyn hairstoressa ja menen aina samalle hyväksi kokemalleni kampaajalle. Kun ollaan tultu tutuiksi, niin on kiva, että tietää etukäteen mitä on suunnilleen tulossa ja samalla voi vähän jutellakin leikkauksen lomassa. jos joskus ei huvita, niin pidän lehden tiiviisti nenussa kiinni... Kyllä omat luottokampaajat on aika varma valinta. En varaa aikaa jos vakkarillani ei ole aikaa leikata. Hairstoren etu on nopeasti saatavat ajat.
      Harva nuori tyttö kampaajaksi halutessaan tajuaa, miten monipuolisen roolin voi/saa/täytyy ottaa kampaajana. Samalla on vakiasiakkaille ystävä, terapeutti, kuuntelija, rohkaisija, piristäjä. Ainakin minun Hairstore-kampaajani:)

    • miukkid

      Halusin vaalentaa hiusväriäni ja ajattelin sitten kokeilla kampaajalla että jos se tulisi halvemmaksi siellä, no menin hairstoreen ja minulla oli kaksi henkilöä (en tiedä miksi) laittamassa värinpoistoa päähäni ja no jotenkin tuntui että se homma oli ihan älytöntä säätöä, loppujen lopuksi poistuis liikkeestä hiusten latvat tapettuna, epämääräisesti leikeltynä, hiukseni olivat ORANSSIT !! WTF? ja koko homma maksoi päälle 200€!!!! mitä vittua, no menin sitten tyhmänä, sinisilmäisenä varaamaan vielä toisen ajan, samallaista sähläämistä ja lopputulos oli edelleen täysin sama oranssi.... -.-' ja hinta...250€!!!! sitten tein homman loppuun kotona ja parin vkon päästä olin nätti blondi..

    • morsian2011

      ei voi olla totta!!! mulla on ihan samanlaisia kokemuksia kyseiseltä firmalta... mun hääkampauksen teki aasialaistaustainen keski-ikäinen nainen, joka ei puhunut suomea kunnolla eikä tiennyt / kuunnellut toiveitani.

      meni kyllä niin mönkään ja harmitti hääkuvauksissa kyseinen temppu. oli niin ammattitaidotonta touhua!! mun piti siitä valittaakkin... mut oltiin häämatkalla ja kas kummaa kun saavumme takaisin Tampereelle, ei kyseistä puljua näy missään!!!!! :o

      • morsian12

        mainittakoon vielä edelliseen... miehelläni oli myös parturi / hiusten muotoilu aika varattuna samalle päivälle. noh, sairastapaus! eipä ollut ketään joka leikkaisi hiukset... oli kyllä niin syvältä koko touhu!!!

        joo ja loppujen lopuks mun kampauksen tuli tekemään joku esimies... hiukset oli mitä oli, siis ihan ookoo... ei kuitenkaan semmonen minkä olisin halunnu. kolme tuntia siellä istuin ja lopputulos oli se että olisin kotonaki osannu tehä hienomman kampauksen itte! eikä minkäänmoista hyvitystä....

        sinä samana päivänä ku mies meni hakee sormuksia, ni niitä ei löytynykkään. selvis sitte et joku harjottelija laittanu kassa kaappiin säilytykseen eikä ne ikinä sepälle ollu menny... no kaiverrukset saatiin sit vähän myöhemmin.

        onneks kimppu oli kaunein ikinä! sanottakoon että ikimuistoisin hääpäivä !!! :D


      • Mummeli
        morsian12 kirjoitti:

        mainittakoon vielä edelliseen... miehelläni oli myös parturi / hiusten muotoilu aika varattuna samalle päivälle. noh, sairastapaus! eipä ollut ketään joka leikkaisi hiukset... oli kyllä niin syvältä koko touhu!!!

        joo ja loppujen lopuks mun kampauksen tuli tekemään joku esimies... hiukset oli mitä oli, siis ihan ookoo... ei kuitenkaan semmonen minkä olisin halunnu. kolme tuntia siellä istuin ja lopputulos oli se että olisin kotonaki osannu tehä hienomman kampauksen itte! eikä minkäänmoista hyvitystä....

        sinä samana päivänä ku mies meni hakee sormuksia, ni niitä ei löytynykkään. selvis sitte et joku harjottelija laittanu kassa kaappiin säilytykseen eikä ne ikinä sepälle ollu menny... no kaiverrukset saatiin sit vähän myöhemmin.

        onneks kimppu oli kaunein ikinä! sanottakoon että ikimuistoisin hääpäivä !!! :D

        Miten muuten tuo sormusasia ja kukkakimppu liitty Hairstoren palveluun?

        Minä olen myös tosi tyytymätön Hairstoren palveluun tai siis palveluun mitä en koskaan saanut.
        Kävin syksyllä 2012 30 kympin tarjouskupongilla leikkautamassa hiuksiani. Kerroin haluavani tosi lyheyn hiukset ja näytin vielä kuvaakin ajokortistani. No odotin innolla että koskahan kampaaja alkaa tosi touhuun...no nipsasu sieltä ja nipsasu täältä: Aikaa meni n. 25 minuuttia ja lopputulos huonompi kuin mennessä. Minulla melko lyhyet hiukset jo mennessä joten ei olisi pitänyt olla vaikeaa ottaa vähän enemmän jne..Tämä kyseinen liike on Kotkan Citymarketin tiloissa.

        Mies kysyi kun menin kotiin että eikö sinun pitänyt käydä tänään kampaajalla :-)


      • jgjkghjgj
        morsian12 kirjoitti:

        mainittakoon vielä edelliseen... miehelläni oli myös parturi / hiusten muotoilu aika varattuna samalle päivälle. noh, sairastapaus! eipä ollut ketään joka leikkaisi hiukset... oli kyllä niin syvältä koko touhu!!!

        joo ja loppujen lopuks mun kampauksen tuli tekemään joku esimies... hiukset oli mitä oli, siis ihan ookoo... ei kuitenkaan semmonen minkä olisin halunnu. kolme tuntia siellä istuin ja lopputulos oli se että olisin kotonaki osannu tehä hienomman kampauksen itte! eikä minkäänmoista hyvitystä....

        sinä samana päivänä ku mies meni hakee sormuksia, ni niitä ei löytynykkään. selvis sitte et joku harjottelija laittanu kassa kaappiin säilytykseen eikä ne ikinä sepälle ollu menny... no kaiverrukset saatiin sit vähän myöhemmin.

        onneks kimppu oli kaunein ikinä! sanottakoon että ikimuistoisin hääpäivä !!! :D

        Mitä helv*ttiä? Menetkö itse sairaana töihin? Haluatko räkää valuvan/aivastelevan/kuumeisen/oksentelevan kampaajan ihollesi?? :D Ihmisiä kun kloonata ei vielä taida voida ja asiakkaita kun ei pysty kerralla yhtä enenmpää tekemään :D


    • hitsin hitsi

      Voi hitsi itse sain joululahjaksi lahjakortin HairStoreen.. Jää vissiin käyttämättä, kun lukee näitä arvosteluita..

      Itse kävin kerran siellä katselemassa vaaleille hiuksilleni jotain taittavaa hoitoainetta. Katselin alennustuotteita ja joku nainen tuli siihen että tarvitsenko apua. Sanoin että en kiitos, katselen vain. Hän alkoi kanamaisella äänellä tyyliin huutamaan että noi ei sovi vaaleille hiuksille koska jotain ja jotain. Katsoin aivan äimänä sitä naista ja lähdin ovesta pihalle.

    • jaah??!

      Minä ainakaan en koskaan ole käynyt kampaamossa ajatuksella,että siellä säästäisi mitään. Tosin toi Harstore oli minunkin osalta rumimman ever kampauksen tuottanut pulju, ja lisäksi niiden etuovesta veti siten, että sain pahan flunssan..

      OK Haluatte kehuja firmoille: mulle tavikselle on 2 kertaa elämässäni tetyty kaunis tukka, ja toinen oli Harri Paanasen tekemä ja toinen se , joka värjäsi pyytämättä mun tukan sen oman väriin. Vaikka inhoan tätä väriä, voi yhä vain ihailla,että joku tajuaa mikä on mun oman tukan väri, koska mitään juurikasvua ei koskaan tule.


      Lattakaa ne siat porvarit kampaamoon: ei tosIn auta, koska PORVARI on ruma, vaikka mitä tekisi, läskit porvarimiesten akat.:D

    • nevereveragain...

      Multakin löytyy aika negatiivinen kokemus kyseisestä puljusta. Taisi olla joku muutama vuosi sitten, kun kävin värjäämässä tyvikasvun ja leikkaamassa hiukseni HairStorella. Minulla on oikeasti tummat hiukset, mutta silloin oli toisella kampaamolla laitettu vaaleampaa päälle. Parissa kuukaudessa oli tietenkin tullut muutama sentti tyvikasvua, joten ajattelin kai silloin säästää ja mennä harjoittelijalle HairStoreen.
      Siellä oli luonnollisesti pari opettajaa ohjeistamassa oppilaita. Taisi olla monta oppilastyötä samaan aikaan käynnissä. Kun sanoin, että tummempi tyvikasvu pitäisi värjätä piiloon vaaleammalla, niin ei opettaja voinut uskoa että alempi väri oli omani. Katsoi vain epäuskoisesti ja pari kertaa piti inttää, että kyllä - kai minä itse tiedän mikä on oikea hiusvärini ja mikä ei. Kertooko se jo ammattitaidosta jotain, että opettajallakaan ei tunnu olevan tietoa hiusten päälle?
      Jossen aivan väärin muista, lopputulos taisi olla oranssihko, eikä oikein vastannut alkuperäistä väriä.
      Toisen kerran kävin leikkauttamassa latvat ja kuten täälläkin on todettu, niin on se aikamoista liukuhihnahommaa. Ulkomaalaisia työntekijöitä ja homssuista työjälkeä...

    • hyviä kokemuksia

      Itse olen ollut tyytyväinen Ylöjärven Elossa saamaani palveluun ja laatuun.Muutaman kerran olen käynyt samalla pitkähiuksisella mukavalla kampaajalla. Myös kupongit ovat toimineet kuten niissä lukee. Toiveenikin on osattu toteuttaa ja vinkkejäkin olen saanut...

      Väärinymmärryksiä voi tulla missä tahansa paikassa ja etenkin silloin, jos kommunikointi ei toimi ulkomaalaisuuden takia kunnolla.

      • Jenny 15.v

        Ihan oikeessa oot...!:) minäkin olen ollut hairStoressa hiustenleikkuussa ja oli mukava leikkaaja ja hyvin hän sitten leikkasi kin


    • kokemukseni

      Itse olen käynyt kerran hair storesa, Itäkeskuksessa ja oikein hyvin leikkasi tämä nuori nainen. Tosin oli töissä jossakin toisessa Hair Storessa (en muista oliko Jumbo vai mikä) ja oli vain tuuraamassa, mutta todella mukava ja kysy, että pidänkö jne. Juuri hankin lahjakortin sinne ja menen ehdottomasti uudelleen. Kallis paikka se ainakin on, jonne en mene ilman diiliä / lahjakorttia.

    • viimeinen kerta

      kävin tänään jumbon hairstoressa leikkauttamassa poikani hiukset.leikkaus tehtiin pääasiassa koneella ja kesti kymmenen minuuttia.Kun menin kassalle hinnaksi ilmoitettiin 34.50 e.Mitä v''''ua!!!Yksityisellä lääkäriasemalla huippukirurgin puolen tunnin aika tutkimuksineen maksoi 200 e. Hairstoren tuntiliksat yksinkertaisissa koneleikkauksissa nousevat siis yli 200 euroon.Haloo!!!!!Oli tasan viimeinen kerta kun menen siihen lafkaan.Olisin itse leikannut koneella samanlaisen lopputuloksen .VI****ttaa, ku tällaset amiksen tai jonkun parin kuukauden parturikurssin käyneet liukuhihnaduunarit pääsee velottamaan naurettavan helposta ja ammattitaitoa vaatimattomasta työstä näin järkyttäviä hintoja.Sit ollaan niin tyhmiä ja ylimielisiä, että kun annat palautetta kassalla kovasta hinnasta jänkätään jotain hintalistaa,ei anneta miiruakaan periksi,eikä hallita asiakaspalvelun alkeita, että miten asiakas saataisiin lähtemään liikkeestä edes jotenkin tyytyväisinä lopputulokseen, eikä raivoa uhkuvana ja tapauksen ikuisesti muistavana ja taatusti kaikille kavereille sekä keskustelupalstoille palautteen antavana erittäin pettyneenä asiakkaana. Olen todennut että kouluja käymättömiä, sivistymättömiä ihmisiä ei kannattaisi koskaan päästää vaativaan asiakaspalvelutyöhön. Ennen pitkää kaikki asiakkaat lähtevät. Puskaradio on paras markkinointikeino. Olisi mielenkiintoista tietää minkälainen koulutus on Hairstoren ulkomaalaistaustaisilla työntekijöillä.Mikäli asiakaspalvelija ei ole suorittanut edes peruskoulun oppimäärää ei hänellä voi olla riittäviä taitoja asiakaspalveluun. Leikkaan ja värjään omat hiukseni aina itse enkä koskaan ole pettynyt lopputulokseen. ei ole tarvinut kärsiä pettymyksistä ja stressistä, kun rahanahneet "ammattilaiset" eivät ole päässeet pilaamaan kuontaloani, rahastamaan sillä ja aiheuttamaan monen viikon v..tuksen. Suosittelen kaikille !!!

      • ila

        Lue kirjoituksesi uudelleen, sinun käyttäytymisessä olisi myös paljon korjattavaa.Onko kampaajan syy jos sinulla ei ole varaa maksaa ostamaasi palvelua.


    • vierailija8

      Käsityö maksaa -aina, työllistäminen on suomessa luvattoman kallista. Kampaamotyössä yksi kampaaja on sidottuna asiakaaseen helpostikin 2 tuntia. Tuntilaskutusta pitäisi olla n. 60 euroa jotta saa edes kulut katettua. Joten kulurakennetta miettien kalliita hairstoren palvelut eivät ole.
      Taso on aika lailla samaa kuin missä tahansa muuallakin.
      Ammattikoululaisia he kaikki ovat, valmistuvat nuorena tehtäväänsä, yllättyvät asiakaspalvelun ja asiakkaiden vaativuudesta.
      Työn tulos on kaikkien arvosteltavana ja virheitä ei saa samalla tavalla anteeksi kuin muilla työpaikoilla.
      Vähän niin kuin joka asiassa, ne jotka pitävät suurinta meteliä eivät yleensä ymmärrä asiasta kuin prosentin verran. Kokonaiskuvan ymmärrys vaatii toki aina ihmiseltä paljon.
      Asiakkaiden harhaluulot ja odotukset kahden tunnin asiakaspalvelusta ovat myös näidenkin puheiden perusteella aika kovia. Se on kuulkaas pojat sillä tavalla että ladasta ei saa mersua vaikka olisi kampaajalla 120 diplomia seinällä.

    • Tyytymätön asiakas

      Kävin kerran enkä mene toiste, parturi oli koko ajan hiljaa, sanoin että ottaisi otsatukkaa vain niin että silmät näkyvät, kampaaja leikkasi vinon otsatukan eli toisella puolella on 3cm pitkät hiukset ja toisella 7cm ja mikä parasta, hiuksista piti tulla vähän tummemmat vaaleat kuin ennen, mutta ovat nyt järkyttävät ruskeanharmaatl! Kiitoksia HairStore.

      • jooooooooooooo

        Jos pyyntö on ollut tummemmat vaaleemmat niin en ihmettele, että lopputulos on jotain siltä väliltä :D HAhaha


    • kaarin7

      Olen käynyt jo pitkään asiakkaana Sellon ja Jumbon Hairstoressa eikä ole ollut valittamista. Itse en ole jäänyt miettimään ikivanhaa lehtijuttua joka sekin tuntemieni kampaajien mukaan oli hyvin puolueellisesti kirjoitettu. Eikä tämä ole ainut asia minkä suhteen en ole uskonut kaikkea mitä lehdet kirjoittaa. Ehkä muutkin joskus heräävät.

      En jaksa täällä alkaa kinastelemaan muiden kanssa mutta sanon vaan että myös niitä ihmisiä on jotka ovat kampaajiin tyytyväisiä ja myös niitä kampaajia jotka ovat tyytyväisiä Hairstoressa työskentelyyn.

      Harva tulee vaan tänne kirjoittamaan saamastaan kivasta tukasta

      • vakioasiakas jatkossakin

        Siinä se käsityö on kallista ja mitään ei saa ilmaiseksi.. joskus vain ihmiset eivät osaa arvostaa toisen työtä itse saanut monesti hyvät hiukset ja se on varmaa. Tietty vittupää asenteella kampaajakin huomaa jos asiakkaalla takapuolessaan on se rautakanki. Yleinen käsitys tää on paska niin eihän siitä päästä enää asenteen osalta pois olisiko osalla syytä miettiä asennettaan siinä että miten siihen penkkiin istuu.. olen meinaan käynilläni törmännyt tapaukseen jossa kampaaja parka leikksi asiakasta ja yritti kaikin puolin olla mukava mutta asiakas penkissä tunkee käsiään tukkaan ota tosta tuolta tästä miten lie tyttörukka sai leikattuakaan kun toinen tunkee näppejä sinne ja sekoittaa toisen työtä.viereisessä penkissä istuin ja kampaaja lekkkasi. Eivät nuo kommentit puljun tyttöjen ulkonäöstä ainakaan kerro asenteenne paremmuudesta. Itse todella tyytyväinen ja jatkossakin menen "paskapuljuun"......vanhat lehtijutut tosiaan kannattaa varmaan jättää unholaan eiköhän ihan sisäisiäkin muutoksia hairstoreen tullut jo. Ihan niinkuin te huomaatte että jos asiakaspalvelija huonolla tuulella hänkin aavistaa sen teistä....... mietikää nyt itsekkin.....


    • kiitos kaikille

      Oi,oi...Onneksi eksyin tänne lukemaan näitä ihmisten kokemuksia...
      Oli nimittäin juuri tarkoitus mennä ensimmäistä kertaa Hairstorelle leikkauttaa hiuksia ja laittaa raitoja,mutta enpäs taidakkaan mennä,kun näitä kommentteja luin.
      Huh,huh...
      Täytyy siis suunnistaa jonnekkin muualle missä hiuksista jotain tiedetään.

    • ei sen koommin

      Jotenkin sopii kokoelmaan myös tää mun kokemus Hairstoresta jostain 10-15 vuoden takaa: Cityshopparissa oli joku tarjous, että saa hiustenhoitotuotteet kaupan päälle leikkauksesta. Menin sitten, ja koko ajan oli sellainen olo, että mä oon jotenkin vaivaksi ja häiriöksi siinä. Mun hiuksia pesi, leikkas ja kuivas kolme eri ihmistä (aina lykättiin jollekin toiselle, että tee sä tämä). Sitten kun piti saada ne hiustenhoitotuotteet, niin mulle sanottiin etta "tässä ei ole sun hiuslaadulle sopivaa, mutta ota nämä ja anna vaikka poikaystävälle". Huikeeta palvelua. Ja ilmeisesti sama meno jatkuu nykyään...

      • samaa mieltä

        Juu ihan pas-ka paikka.


    • Ei kiitos!

      Paska kokemus myös Malmin Novan HairStoressa, kesällä ei kannata mennä, koska ilmastointi ei toimi, kuuma kuin pätsissä ja ilmastointi vuotaa vettä lattialle!

      Olin varannut ajan itselle ja äidilleni, oma aikani oli kadonnut! Ajanvarauksen katoamista eivät mitenkään pahoitelleet. Joten sillä kerralla vain äitini sai palvelua. Siitäkin yrittivät laskuttaa liikaa, vaikka oli kuponki käytössä.

      Ulkomaalaisia työntekijöitä, eivät puhu kunnolla suomea. Ihan, kuin yrittäisivät tahalleen pilata toisten ulkonäön.

    • babe4

      Joo huonoja kokemuksia mullakin, Kokkolan Citymarketin tiloissa sijaitsevassa liikkeessä. Kolme kertaa olen käynyt ostamassa tuotteita ja kerran olen myös erehtynyt hiukseni leikkauttamaan siellä...

      Palvelu on minusta siellä erittäin epäkohteliasta ja tökeröä, ei yhtään asiakaspalvelulähtöistä. Jos olisi vain kampaajalla huono päivä niin ei se mitään, mutta joka kerralla sama nokkava ja kohtelu, ei tervehditä ja apua/mielipidettä kysyessä viisasteleva ja tympeä vastaus.

      Hiustenleikkaus maksoi jotain 50 e, jälki erittäin hutaistu ja kertakaikkiaan viimeistelemätön. Ja asennetta riitti kampaajalla ''Voi hyvä luoja miten takkuinen ja huono hiuslaatu'' ''No ei näin ohueen takkupesään sellaista mallia saa'' jne. :D

      Nykyään löytänyt jo paremmat palvelut muualta. :)

    • swedws
      • hankielämäblogspot

        joo-o...kukakohan on ottanut kivan kuvan ja jaksanut sitä täällä mainostaa.


    • ????

      Jos kampaaja ei meinaa uskoa, että musta juurikasvu on oma värisi, hän ei välttämättä tarkoita epäillä sinua tai olla ilkeä vaan ehkä enemmänkin vilpittömästi hämmästelee näkemäänsä, sillä vaaleaihoisilla suomalaisilla sitä ei paljon näe. Monet "tylyt" teot tai kommentit kampaajilta täällä tuntuvat mielestäni enemmänkin vitseiltä tai hieman kireolta huumorintajulta, jolle olisin itse enemmänkin nauranut ja ajatellut, että hauska kampaaja, kun mulla on niin pitkät hiukset, että pitää maassa möyriä :D En olisi tulkinnut, että kampaaja valittaa minulle kohtalostaan, kuten joku täällä oli. Myös on ikuinen kysymys, pitääkö asiakkaita mennä ahdistelemaan heti ovella, että tarvitseeko apua. Jotkut tykkää siitä, jotkut inhoaa. Ota siitä nyt sitten selvää, miten miellyttää kaikkia. Ja se tyttö, joka sanoi "kanamaisella" äänellä, että tuo tuote ei sovi vaaleille hiuksille, koska plaa plaa, ei varmasti tarkoittanut olla kanamainen tai töykeä vaan yritti auttaa. Ei aina kannata katsoa muita niin negatiivisesti. Hairstoressa en ole koskaan käynyt, mutta aikamoista ylitulkintaa tästä ketjusta löytyi. Monet kampaajien kommentit eivät kuulosta niin pahoilta. Sen sijaan huono työnjälki on aina kamalaa. Rivikampaaja ei muuten voi alentaa hintaa, vaikka kuinka haluaisi! Hän ei hintaa päätä ja jos huudat hänelle, huudat väärälle ihmiselle. Pyydä mieluummin pomo paikalle huudettavaksi.

      • käsittämätöntä.

        Ylitulkintaa? Ihmiset ovat oikeasti saaneet surkeaa palvelua ja hiukset on pilattu sillä ettei kampaajat ole ammattilaisia?

        Joo kovasti naurattaa kun hiukset on kuin harakalla.
        Naura siinä nyt sitten kun olet vienyt kuvan ja pyytänyt ihan jotain muuta.

        Melkoista puolustelua ja vahvasti epäilen että olet itse kampaaja.

        Mun mielestä kampaaja ei voi ymmärtää väärin jos tarkkaan kerrot mitä haluat.
        Hairstoren kampaajien toimintaa kutsutaan VÄLINPITÄMÄTTÖMYYDEKSI eli ihan sama kunhan maksaa.


    • pettynyt kovasti

      Mulla kans huonoja kokemuksia, ylöjärvellä hairstoren kampaajalla ja otin leikkauksen ja värin. Aivan kamalaa jälkeä, kampaaja suti niin vauhdilla väriä päähän että sitä oli korvissa ja LÄHES PUOLESSA VÄLISSÄ OTSAA. Kuvittelin hänen sen pesevän pois kuten on muualla kampaamoissa aina otettu kasvoilta väri pois jos menee yli ( ei ollut yllättäen hairstore.) En kehdannut asiasta sanoa ja menin kotiin ja katsoin peiliin, oli pakko soittaa ja kysyä mitä teen kun kasvot on nyt ihan hiusvärissä.
      NO PUTSAA VIINALLA TAI JOLLAKIN TÄRPÄTILLÄ, KYLLÄ SE SIITÄ LÄHTEE.
      no ei lähtenyt, jouduin isot meikkikerrokset laittamaan moneksi viikoksi että kehtasi liikkua ulkona että väri haalistui suihkussa sitten ajan myötä.

      Ja leikkaus on nuorelle tytölle niin mummo tyyli kun voi vaan olla. Tämän jälkeen en ole käynyt edes ostoksilla. Aivan kamala paikka.

    • Liian vaativa?

      Tuli testattua Hairstore Jumbo. Leikkauksen lopuksi pyysin, jos otsatukkaa voisi vielä hiukan lyhentää. Tästä seurasi, että meinasi laskuttaa tuplasti, koska laski otsatukan siistimisen uudeksi leikkaukseksi? Tämä siistiminen oli ollut noin neljä napsausta ja kesti about minuutin, voiko se tuplata hinnan? Lopputulos oli, että totesin, että onpas paska palvelu, ja siihen marokkolaisen näköinen parturiäijä vastasi, että paska on asiakaskin. Hahaa. Lähdin hämmentyneenä pois ja onnellisena, että selvisin vain 34 euron kertamaksulla tuplahinnan sijaan.

    • Voi moro

      Kampin Hairstoressa on saanut niin jäätävää palvelua monta kertaa.

      Menin hiusten leikkauseen ja joku afrikkalainen nainen, joka puhui huonoa englantia, leikkasi pitkän tukkani kerroksittain, että näytin kamalalta munapäältä, vaikka pyysin, ettei kerrostaisi liikaa. Otsatukka, jonka pyydän aina leikkaamaan kulmakarvojen alapuolelle, oli noin kolme senttiä kulmakarvojen yläpuolella! Summa summarum, olin noin 3 v munapää. Onneksi olin intissä, koska ainoa kampaus, jota pystyin pitämään, oli tukka nutturalla.

      Kun hiusten kasvun jälkeen menin aivan huippukampaajalle, niin hän kauhisteli, miten joku on saanut aikaan sellaista jälkeä ja yritti pelastaa, mitä pelastettavissa on.

      Palvelun taso on aivan jäätävää. Kävin kysymässä jotain pohjustustuotetta nutturaan, niin myyjäneidon vastaus oli "emmätiiä". Ja yleensä kun kävin shoppaamassa jotain shampoota yms, niin yleensä myyjät näyttävät siltä, että heitä ketuttaa, että keskeytin heidän juoruhetken. Ikinä ei kysytä, että voinko olla avuksi ja kassalla joutuu odottelemaan, että jotakin myyjää nyt sattuis kiinnostamaan rahastaa.

    • nerovsa

      KUPONKI TARJOUS ON KUPONKI TARJOUS.
      JOS VÄRJÄYS ON KOSKENUT KAHDEKSAA RAITAA, TULEE SE KUPONGISSA LUKEA.

      KULUTTUJASUOJALLE ASIA. KYLLÄ NÄMÄ HUIJARIT TIEDTÄÄN.
      NOILLAHAN NIITÄ ON OLLUT. HIUSHOITOTUOTTEISIIN VAIHDETTU PÄIVÄYKSET ELI MYYTY VANHOJA TUOTTEITA UUSILLA PÄIVÄYKSILLÄ.
      RASKAANA OLEVA IRTISANOTTU. YMS.YMS.

    • Ykinkertaista

      Älkää käyttäkö ylihintaisia huonon palvelun paikkoja!

    • Me B

      Itse kävin kasvohoidossa ja sanoin että ei mitään voimakkaita aineita kun iho ei kestä.
      No sit sen jälkeen nousi kauhea ihottuma ja kesti monta päivää. Menin liikkeeseen näyttämään ihoa ja antoivat minulle uuden ajan samaan. Silloin se onnistui, mutta enää en käy tuon selkkauksen takia. Ihoni ei koskaan ole mennyt lähellekkään niin huonoon kuntoon kun silloin.

      Aijemmin tilailin nettikaupasta shamppoot ja hoitoaineet yms. Mutta eipäs verkkokauppaa tulekkaan. Parempi siirtyä muualle asioimaan...

    • tyytyväinen

      Itse asioin juuri Sellon liikkeessä ja sain LOISTAVAA palvelua! Kävelin suoraan sisään ja sain heti ajan hiusten leikkaukseen. Lopputulos oli paljon hienompi kun olisin osannut kuvitellakkaan ja hiukseni hoidettu ja laitettu upeasti. Kampaaja itse suositteli minulle sopivaa uutta mallia ja upeaa Redkenin syvähoitoo.

      Oli pakko kirjottaa tänne koska tääl on pelkkää negatiivista ja tää mollaa koko Hairstorea... Sellossa ainakin oli loistavaa palvelua ja taitavia kampaajia :)

      • whynot74

        Samoin! Vaikkakin hieman hämmennys sekoitti mieleni kun huomasin että erittäin viehättävällä aasialaistaustaisella kampaajalla oli aataminomena..leikkuun lopputulos oli loistava!! Menen uudestaan ja mielellään samalle naiselle. .. ;)


    • geg4re56

      Kuten viestin kirjoitusajasta ja tyylistä huomaa, niin sama tyyppihän täällä on noi haukut kirjoittanut.

      No itse käyn HairStrosessa kuukauden välein ottamassa leikkauksen ja värjäyksen. Todella mukavaa henkilökuntaa, ja juttelee mukavia, ja kysyy tarkkaan aina mitä haluaa, ja hiusten sävy on todella upea aina itselläni sen jälkeen

      Eikä hintakaan paha 71€ yhteensä

      Aikaa on varattu tuohon aina 1,5 tuntia, mutta yleensä selvitään reilussa tunnissa

      Mukava lisä on myös nettivaraus, voi vaikka keskellä yötä varata seuraan päivän

    • No HairStore Thanks!

      Jees, pakko kertoa nyt omakin kokemus kun muutkin täällä kertoilee. En ole koskaan leikkauttanut/ värjäyttänyt hiuksiani HairStoressa, enkä niin tule tekemäänkään, mutta kerran kävin kuponkitarjouksessa kulmien värjäyksessä nyppimisessä. Muija repi pinseteillä niin huonosti, että kyyneleet valui väkisin siinä yhteydessä (ainoa kerta kun on ollut niin kivuliasta), toinen kulmani jäi ihan eri muotoiseksi kuin toinen ja väri (pyysin ruskeata) oli kulahtavan harmaa joka ei enää muutaman päivän jälkeen ollut ollenkaan kulmissani. Koko toimenpide kesti alle 10 min. Tämä tapahtui pari vuotta sitten kampin HairStoressa, sen jälkeen pistin kyseisen ketjun boikottiin.

      • Mitä palvelua!

        Olinpa vihdoin varannut ajan hiusten värjäykseen ja leikkaukseen. Olin vaivoin saanut sovitettua ajan kalenteriini vihdoinkin. Kun saavuin Kampin HairStoreen jämäkkä täti totesi ettei heillä olekaan aikaa tällaiseen työhön. Ehdotti että voisin mennä toiseen firman kampaamoon iltapäivällä... en sinne päässyt enkä kyllä olisi mennytkään.


    • huhhuh3

      Uskomatonta että samat tyypit jaksaa täällä edelleen huudella vaan eri nimimerkeillä uudestaan ja uudestaan.

      SANON VAAN TEILLE JOTKA USKOTTE KAIKEN TÄMÄN TÄÄLTÄ SIVUILTA ETTÄ KANNATTAA OTTAA HUOMIOON ETTÄ OSA KOMMENTEISTA ON KESITTYJÄ JA SAMOJEN KAHDEN IHMISEN KIRJOITTAMIA!

      En tarkoita että kaikki kommentit mutta omaa järkeäkin näiden lukemisessa saa käyttää!

      Ylempänä jo kerran sanottukin hyvin että harva sitä tulee tänne kirjoittamaan, vaikka hyvää palvelua olisi saanutkin. Tämän takia aika yksipuolisen kuvan antaa tämä palsta....jokaisella saa olla oma mielipiteensä mutta kerroimpa vaan faktaa tämänkin palstan synnystä ja takaa

      • Järkyttynyt

        Kävin Jumbon hairstoressa pariin otteeseen taannoin laiittammassa kulmat ja ripset, ja molemmilla kerta minut jätettiin Yksin ripsienvärijäämisen ajaksi, vaikka erikseen Sanoin, että kirvelee helposti!! . Eli ripsiin aine, ja tyttö poistuu huoneesta! Jouduin sitten huutelemaan, että nyt kirvelee.. Hirveetä palvelua, suorastaan luokatonta. Terveisiä vain Jumboon!


      • N.K-85

        Mitä "faktaa" kirjoituksessasi muka oli? Kuvittelet että samat henkilöt täällä kirjoittelee, koska olet eri mieltä heidän kanssaan.
        Mielipiteesi EI ole fakta, taidat olla HairStoren työntekijä.

        Hyvä, että ihmiset kirjoittaa saaneestaan palvelusta, jos tekee työnsä hyvin, ei pitäisi olla pelkoa että saa huonon maineen.


    • Pamplz

      Itse olen pitkän aikaan käynyt Raision Hairstoressa ja olen edelleen hyvin tyytyväinen. Asiakkaana olen varmasti haastavimmasta päästä koska en tyydy puolittaiseen vaan haluan että lopputulos on sellainen mitä odotankin. Kertaakaan ei ole tarvinnut vääntää asiasta, ja turha sellaisen ihmisen on antaa kenenkään muun kuin itsensä tehdä värjäystä, leikkausta jne, joka ei ole valmis hyväksymään että virheitä voi sattua myös ammattilaisille. Tähän syynä aikasemmin mainitut pohjavärit ym. Tällöin odottamaton lopputulos korjataan kunnes asiakas liikkeestä/toisella ajalla.
      Yhtä samaa puljua ei voi sormella osoittaa sillä kehittyviä ammattilaisia on jokainen oman ammattinsa saralla. Näitä suuria ketjuja on kuitenkin helppo parjata koska niiden lukumäärä on huomattava puhumattakaan brändin esillä olemisesta, kun verrataan pienempiin puljuihin.

      Antakaa palautteenne suoraan liikkeelle, eikä täällä Suomi24:ssa niin saatatte saada virheelliseksi käynniksi mieltämänne "ajan ja rahan tuhlauksen" kääntymään vielä positiiviseksi.

    • Raitapäälle 1

      Ei toststa sun selityksestä mitään selvää saa, ei ihme että tuli russaasti raitaakin.

    • -.-123

      En muuten tajua sitä Hairstoren vihreä valo vilkkuu - banneria.
      Siis ajattelin että kyseinen valo tarkoittaa että heti on vapaata aikaa parturi / kampaaja / kosmetologille. Lampsin sitten Jyväskylän Hairstoreen ja pyysin (parturi- valon vilkkuessa) että ehtisivätkö he leikata poikaystäväni hiukset (hommaan menee max10min koneella) "juu ei , seuraava aika olis huomenna" - Aha. Siis vilkkuuko nää valot aina kun on vaan joku aika parin kuukauden päästä vapaana. Vittu mitä touhua :D

    • MarryLand
    • kaatzja

      Mulla myös huonoja kokemuksia. Kävin hiusten leikkauksessa pari vuotta sitten. Leikattiin semmoset 10cm. Makso 50e. Olin silleen mitä perkelettä, mutta pakkohan oli maksaa, kerrankun oli leikattu. Hinnat ovat järjettömiä, palveluun ja tulokseen verrattuna. Myös palvelu siis on huonoa. Kerran on ollut mies joka näytti siltä,ettei sillä ollut mitään hajua mitä se teki (oli siis laittamassa raitoja). Sitten nuori nainen, kun hän leikkasi hiuksiani niin hän mulkoili ja tilanne oli epämukava. Sitten olin tänään ostamassa hopeashamppoota, niin palvelu oli huonoa.
      sanoin että "moi"
      myyjä vastasi "no"
      sanoin että "olisiko täällä hopeashamppoota myynnissä"
      myyjä tuijotti ja sanoi "joo'o
      olin sitten että "missä sitä olisi"
      myyjä mietti, empi ja näytti sitten.
      Halusin että lopputulos olisi harmaa/hopea, hiukseni väri ei muuttunut juuri lainkaan. Myyjä suositteli vääränlaista tuotetta. En usko että saan rahoja takaisin, vaikka myyjä erehtyikin. Hairstoren sivuilla ei voi antaa palautetta. Tälläistä siis Lappeenrannan citymarketin Hairstoressa. En suosittele kellekkään liikettä.

    • EICMHAIRSTOREENIKINÄ

      24 03 2014. Kävin HAIR SATORESSA CityMarketissa, JKL. Kampaaja halusi laittaa muutam. rullan pään päälle kohotusmenetelmällä sekä kirkastushuuhtelun. TULOS:: HIUKSET HAISEVAT KÄRYLTÄ! HAJUA EI SAA POIS MILLÄÄN - EI EDES ETIKKAVEDELLÄ. APUA! Kiersin kysymässä muista Kampaamoista, mitä hiuksilleni on tapahtunut. -Kun kohotusaine on vaikuttanut, hiukset täytyy huuhdella huolellisesti ja riittävän pitkään, ennen kiinniteaineen laittoa. -Näin ei tapahtunut, jolloin hius "paloi". Nyt enää on turhaa kyseiselle kampaajalle valittaa, hän ei takuulla myönnä mitään. Toisessa HAIRSTOREn liikkeessä olen saanut asiallista palvelua. Minulle tarjottiin myös mahdollista allerigiaa, josta ei totta vie ole kysymys, sen jauhamisen saa lopettaa. Hiuksiani on käsitelty erilaisilla "kohotus"- tai permanenttiaineilla teini-iästä lähtien, eikä koskaan tällaista karmeaa hajua ole syntynyt. Moni kampaamo Jyväskylän alueella tunnisti tapahtuneen työvirheen, joten mietittäväksi jää koko firman vaihto, p******!!

    • en minäkään!

      EI CM-HAIRSTOREEN IKINÄ 24.3.2014
      24 03 2014. Kävin HAIR SATORESSA CityMarketissa, JKL. Kampaaja halusi laittaa muutam. rullan pään päälle kohotusmenetelmällä sekä kirkastushuuhtelun. TULOS:: HIUKSET HAISEVAT KÄRYLTÄ! HAJUA EI SAA POIS MILLÄÄN - EI EDES ETIKKAVEDELLÄ. APUA! Kiersin kysymässä muista Kampaamoista, mitä hiuksilleni on tapahtunut. -Kun kohot/perm.saine on vaikuttanut, hiukset täytyy huuhdella huolellisesti ja riittävän Pitkään, ennen kiinniteaineen laittoa. -Näin ei tapahtunut, jolloin hius "paloi". Nyt enää on turhaa ko. kampaajalle valittaa, hän ei takuulla myönnä mitään. Toisessa HAIRSTOREn liikkeessä olen saanut asiallista palvelua. Minulle tarjottiin myös mahdollista allerigiaa, josta ei totta vie ole kysymys, sen jauhamisen saa lopettaa. Hiuksiani on käsitelty erilaisilla "kohotus"- tai permanenttiaineilla teini-iästä lähtien, eikä koskaan tällaista karmeaa hajua ole syntynyt. Moni kampaamo Jyväskylän alueella tunnisti tapahtuneen työvirheen, joten mietittäväksi jää koko firman vaihto, p******!!

    • Mätä johto

      HairStore on pelkkä rahat pois pulju joka kohtelee työntekijöitään huonosti. En ihmettele jos asiakkaat ovat tyytymättömiä. Kun iso lafka saa kaikkialla suomessa huonoa asiakaspalautetta vika on johtamisessa ja yrityksen perusarvoissa asti. HairSote ei kunnioita sen enempää työntekijöitään kuin asiakkaitaan.

    • perkele5

      Hairstore on anaalista

    • Hyvä kampaaja

      Laadukas työ maksaa, halvalla et saa hyvää!

    • Jogurttirusina

      Itse olen monesti käynyt HairStoressa. Ajan saaminen on ollut nopeaa, joten siitä plussaa. Työntekijät ovat ihan mukavia, eivät paljon puhele. Leikkaukset eivät ole koskaan oikein ihastuttaneet, joskus muutosta ei ole ollut yhtään (muutama nipsaisu sieltä - täältä) ja joskus muutos on ollut turhankin radikaali (melkein polkkatukan leikkasivat, kun pyysin napsimaan huonoja latvoja ..) ja kaikista surkein kokemus on viime kerralta, kun kävin vaalentamassa hiuksiani värinpoistolla ensimmäistä kertaa hieman tummempiin hiuksiin. Päässäni oli jo valmiiksi raitoja ja pientä vaalennusta (C-vitamiinilla) ja tukkani oli oranssihtava. Tiesin, että en saisi haluamaani blondia vielä tällä värjäyskerralla, mutta oletin että vaalennus onnistuisi edes TASAISESTI ! Tyttö värjäsi tukkaani niin, että otti hiuksistani osioita, levitti aineen ja pisti folion sisään. Hän työskenteli TODELLA hitaasti. Sain istua tuolissa niin kauan, että takapuoleni puutui. Kun hän aloitti värjäyksen sivuilta ja lopetti taakse, oli aine kerennyt vaikuttaa tietenkin PALJON pidempään sivuilla kuin takana. Takahiuksissa oleva aine ei kerennyt vaikuttaa tarpeeksi, kun tyttö jo kiikutti minut hiustenpesulle. Tulos: keltaiset hiukset ja takana ORANSSI PIISKA. :) Näin hänen kasvoiltaan epäonnistumisen. Hän kuivasi hiukseni, maksoin nopeasti ja lähdin pois. Kyllä hävetti kulkea kaupungilla. Olettaisin, että ammattitaitoinen kampaaja tekisi tällaiset "vahvat" värjäykset (värinpoistot) ripeästi ja tasaisesti, että vältyttäisiin näiltä "piiskoilta". En ole menossa HairStoreen enää.

      • jatkajaa haetaan

        Eikä kukaan muukaan enään mene sinne, sehän meni konkkaan.


      • Teukka Salami
        jatkajaa haetaan kirjoitti:

        Eikä kukaan muukaan enään mene sinne, sehän meni konkkaan.

        Valitettavastio jatkaa, osin entisin voimin...


    • niina21

      Ensi viedää yritys konkkaan et päästään veloista ja sit luullaan et se ratkasee kaiken. Huono palvelu karkottanu jo asiakkaat kauas ja sadat työntekijätkin jo huomanneet miten ainaiset lupaukset on turhia paremmasta huomisesta. Juupa juu. Itse ainakin olen löytänyt osaavampaa palvelua jo muualta ja paluuta ei ole!

    • heioikeestiihmiset

      Miks täälä valitetaan kun on maksanut värjäyksestä tai hiusten leikkuusta niin paljon? Koska miksi te olette sitten menneet siihen kalliiseen puljuun?
      Itse ainakin ota aina hinnasta selvää kun/jos menen hiukseni leikkauttamaa, kyllähän palvelun hinta pitää vähintään suunnilleen tietää.

    • peikonkulmakarva

      Itsellä on pari kokemusta Joensuun Hairstorelta. Ekalla kerralla varasin ajan kulmien muotoiluun, ja kun saavuin paikalle, sain odotella tiskillä melkein kymmenen minuuttia ennenkuin kukaan tuli kysymään mitä olin vailla. Ystävällinen tyttö vei minut istumaan, kysyi minkälaista jälkeä halusin ja höpötteli kyllä työtä tehdessä mistä plussaa. Kuvailin tarkasti mitä halusin ja ihan hyvän tovin tyttö kulmia nyppikin. Hinta ei ollut kuin 11€, joten siitä en voi valittaa, mutta kun menin kotiin peilin eteen, petyin aika pahasti. Kulmia oltiin kyllä muotoiltu hiukan, mutta lopputulos oli hyvin epäsiisti, sillä esim. kulmien väliin oltiin jätetty kaikki ylikasvaneet karvat, samoin karvoja hörötti muuallakin.. Nypin itse loppuun.

      Toisella kerralla menin liikkeeseen lahjakortin kanssa ja olin vailla uusia hiustenpesuaineita. KUKAAN ei tullut itsenäisesti auttamaan, vaan näin sivusilmällä miten myyjät höpöttelivät taaempana. Menin itse tiskille ja taas sain odottaa, vaikka ilmiselvästi myyjät kyllä näkivät minut siinä. Lopulta heilautin kättä ka vähän hömelön oloinen blondi tuli neuvomaan. Kerroin hiuslaatuni ja mitä ominaisuuksia olin vailla. (Olen punapää, paksu tukka). Myyjä yritti myydä aivan jotain oudon merkkistä hopeashampoota?

      Ei ole palvelut hinnalla pilattu, muutenkin jäi sellainen juostenkustu maku suuhun. Joskus ostelen tarjouksista tuotteita, mutta en varmaan enää osta mitään palveluja..

    • Denise-Barbara

      Hairstoren myyjä kävi minulla asiakkaana (oli siis työvaatteissa), oli niin törkeä ja inhottava minua kohtaan vaikka olikin vain meidän asiakkaana. Kyllä heti katsoin, että jaaha paidan logosta, ettei tartte kyllä Hairstoren palveluita ostaa. Kannattaisi miettä, että jos firman paidassa tepastelee julkisesti, että millaisen kuvan antaa.

    • hairstoren edut?

      Tällä hetkellä cityshopparissa on HairStoren alennus: hiusten leikkaus -50%, hiusten monivörjöys 79e (norm. 102- 137e) ja -20e alennusa 50e tuoteostoksesta. Olen aiemminkin nähnyt tän palstan täällä ja päätin tulla tarkastamaan ja päädyin siihen tulokseen että vaikka houkuttaisikin nuo alennukset niin taidan skipata.. opiskelijana ei ole varaa mihinkään ''yllärin'' että kassalla perittäisiinkin huomattavasti suurempi summa ja toiseksi te jotka kiinnostuitte alennuksista (onhan ne hyviä, vaikuttaa jopa siltä että ei firmalla kovin hyvin mene) niin kannattaa kassalla näyttää etu ennen kuin suostuu parturin penkkiin ja sanoa ettei penniäkään enempää maksa. Eduissa ei kuitenkaan lue minkä mittaisille hiuksille tää alennus on joten poikatukasta pitkiin mun käsittääkseni pitäs tehä tolla hinnalla.

    • juhlakampaus pilalla

      Myös minulla on huonoja kokemuksia Haristoresta. Kävin erään Espoon Hairstore liikkeessä laittamassa juhlakampausta ystäväni häihin. Halusin aika helpon kampauksen: ranskalaisen letin toiselle sivulle ja simppelin, matalan nutturan, minulla oli jopa kuva mukana. Noh, lopputulos ei ollut ollenkaan sitä mitä toivoin. Kampaajani jopa sanoi että: "ai letin, en ole kauhean hyvä tekemään lettejä". HÄH?! Kampaaja joka ei osaa tehdä lettejä?? Kampauksen teko kesti noin 40 min vaikka minulla oli varattuna aikaa tunti. Oli myös kokoajan sellainen tunne, että olin vain vaivaksi heille vaikka olin maksava asiakas. En koskaan enää asioi Hairstoressa.

    • huonokampaaja

      Joo kävin tossa pari päivää sit Ideaparkin Hairstoressa värjäämässä hiukset, halusin violetit hiukset, niin nää on kyl ruskeet edelleen ja näissä on vaan violetin sävy... En mene enää hairstoreen!

    • hanssgu

      Moni hairstoresta on muuttunut nyt voxyhairiksi. Taitaa olla vielä pahempi kusetuspaikka! Olen kuullut ettei ole ihan puhtaat jauhot pussissa siellä!

      • jgfrau

        Joo!! Laittomia irtisanomisia ja muuta paskaa! Voxyhairista ....


      • ounouuu

        Missä tällasia, sehän on monella paikkakunnalla? Meinasin hakee sieltä työpaikkaa, mikä siellä on paskaa, uskaltaako hakee??


    • matkustajamaija

      Helsingissä( Kalevankatu) sijaitseva kampaamokoulu on tosi huono paikka!!!
      Ei edes värjäys onnistu kampaaja oppilaalta joka valmistuu kuukauden kuluttua -
      Omat hiukseni meni pilalle ja sain lähinnä haukut kun itsekin kuka korvaa!!
      Menee sinne jos haluat siilin sillä siellä poltetaan hiukset!

    • T.Pettynyt

      New Hairstore, Kerava.

      Kävin kyseisessä paikassa monisävyvärjäyksessä ( perus latvojen tasoitus). Halusin tyvestä tummempaa, latvoista vaaleaa. Näytin useita kuvia, joten kampaaja varmasti tiesi millaista sävyä hain. Olin tehnyt varauksen netin kautta (monisävyväri leikkaus, hinta 89,9 e). Paikan päällä kampaaja alkoi värjätä hiuksiani laittamalla ensin tyveen tummaa ja latvoihin vaalennusta. Värin levittelyn Jälkeen hän kertoi, että tässä ajassa (reilu 2 h) ei ole mahdollista saada kuvan mukaista väriä. Pitäisi kuulemma tehdä kahdella eri kerralla. Olisikohan siitä voinut mainita Ennen värien levitystä?

      Pesun jälkeen huomasimme molemmat, että jälki oli todella roisia. Laikkuja ja muita epätasaisuuksia oli paljon. Kampaaja itse ehdotti, että hän korjaa väriä lisäämällä vähän vaaleaa väriä kyseisiin kohtiin. Näin tehtiin, mutta epätasaisuuksia jäi silti jäljelle.

      Sovimme, että tulen seuraavalla viikolla uudelleen ja kampaaja korjaa vahingon laittamalla pari vaaleaa raitaa hiuksiin. Lähtiessäni minulta veloitettiin 129,9 e lystistä, kun oli niin "vaativa värjäys"!

      Palasin seuraavalla viikolla paikalle pidettyäni siihen asti hiuksiani koko ajan kiinni, koska värjäyksen jälki oli kauhea. Kampaaja laittoi minulle muutamia Paksuja palkkiraitoja vaalennusvärillä. Raidat alkoivat noin 5 cm tyvestä! Lopputulos: tyvestä keltaiset todella törkeän näköiset raidat molemmilla puolilla päätä.

      En uskaltanut mennä enää kolmatta kertaa korjauttamaan katastrofia samaan paikkaan. Kävin toisella kampaajalla näyttämässä jälkeä ja hänkin kauhisteli, miten ammattilainen voi tehdä tuollaista.

      Olen käynyt monenlaisissa paikoissa värjäyttämässä hiuksiani, mutta koskaan jälki ei ole ollut yhtä rumaa. Leikkaus meni ok, mutta eipä se ollut kuin tasoitusta latvoista. En voi suositella!

      T.Pettynyt

    • Asiakkaanpalvelijat

      Lahti hairstore paskaa ja tympeää palvelua. En ole koskaan kenenkään työntekijän nähnyt hymyilevän edes siellä.

      • kynitty

        Korsossa on Fiilis Parturin hinta on 33€ aika kova hinta korsossa!!!


    • Vaihda

      Minullakin kaksi huonoa kokemusta. Ensimmäinen edellisestä konkurssin tehneestä ja toinen New hairstoresta Oulussa. Edellinen oli jo päässyt unohtumaan ja menin vielä lankaan.
      Molemmissa tapauksissa minut ensin istutetaan tuoliin ja laitetaan essu kaulaan, sitten aletaan kertoa että tämä hinta ei olekaan se sovittu. Karvat nousevat pystyyn. Kiero taktiikka! Miksi tuota ei voi hoitaa jo ennen tuoliin istuttamista, olisi reilumpi peli.

    • Uteliastahtootietää

      Nyt kun olleet nämä newhairstoret pystyssä, ovatko asiat muuttuneet? Onko kukaan käynyt uteliaisuuttaan ja antanut toisen mahdollisuuden ja mitä siinä on käynyt? Ammattimaisempaa toimintaa?

      • Anonyymi

        Kävin Tampereen liikkeessä (nykyään sitä ei kai enää ole?) kaksi kertaa. Ensimmäisellä kerralla hiukset leikkasi Marika-niminen nainen, teki hyvää työtä ja oli muutenkin mukava. Seuraavalla kerralla hän ei valitettavasti ollut enää liikkeessä töissä, joten otin ajan kelle nyt sattui saamaan. Tämän toisen työntekijän leikkaukseen en kyllä ollut täysin tyytyväinen ja jouduin parantelemaan lopputulosta toisaalla. Joten yksi hyvä kokemus ja yksi huonompi kokemus minulla.


    • epäilyttävää

      Siis mikä tämä new hairstore on? Kävin kampin sivuilla ja siellä on jotain tammialeja ja pikkujoulutarjouksia, vaikka on heinäkuu. Todella epäilyttävää. Samoin siellä ei kerrota hintoja, listataan vain palveluita. Missä vaiheessa hairstore on muuttunut new hairstoreksi, ja mitä siellä on tapahtunut?

    • Anonyymi

      Kannattaa kiertää kaukaa Hairstore -kampaamot. Minulta pilattiin hiukset Ylöjärven Hairstoressa aivan täysin. Vaaleita raitoja lähdin hakemaan ja tulin ulos kampaamosta "ketunvärisillä" hiuksilla, raidoista ei ollut tietoakaan. Kun menin valittamaan, osa kampaajista oli sitä mieltä, että "ei kiinnosta yhtään", rahat sain kyllä takaisin kovan väännön jälkeen. Iso raksi tuli tuon yrityksen päälle ja se pysyy. Hiuksiani korjataan edelleen, ilmeisesti laitettiin kestoväri.

    • Anonyymi

      Muakin on kusetettu hair storessa, pyysin kokeneen kampaajan koska mulla on hankalat hiukset, nuori tummaihoinen tyttö ei varmasti kahtaviittä tuli leikkaamaan hiukseni ja pieleen meni, kysyin kauanko hän on ollut kampaaja, viisi vuotta kuulemma mutta siihen sisältyy koulutusaika, HAIR STORE KUSETTAA, Välttäkää!

    • Anonyymi

      Minulla myös huonoja kokemuksia Oulun New hair store liikkeissä. Ensimmäinen kerta, varasin ajan harjoittelijalle hiusten leikkaukseeen ( hinta halvempi ) ja tiskillä ilmoitettiin, että hän on sairastunut ja että hän leikkaa, istutti tuoliin, laittoi kuristus liinan ja ilmoitti vasta siinä: tämä on sitten kalliimpi hinta! Annoin mennä, mutta en mennyt toista kertaa.
      Sitten vuosien päästä yritin toisessa pisteessä. Muutama hyvä kokemus tasaus leikkauksesta, 25e. Sitten sama leikkaus, ilmoitin, että pituudesta pois n 5cm, kesti vartin ja kassalla kampaaja ilmoittaa, että tämä oli kampausleikkaus, normi hinta 40e, mutta nyt ilman pesua 34e!
      Kieroa!

    • Anonyymi

      Jooo...ammattitaidoton työntekijä poltti ja pilasi hiukseni. Ei enää koskaan.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe