Miksi?
Oma vastaukseni; genitaali.menthol..naisen se ja pahanhajuinen se ja mynthon siellä.
Mitkä nimimerkit saa nauramaan?
7
57
Vastaukset
- ....
Kortteeri.Pollari TTt
Onhan toikin tavallaan ihan huvittava, jos alkaa miettimään enemmän genitaalia ja mentholia. Hulluhko yhdistelmä jokseenkin. :-/
Mua aikoinaan itseä hiukan huvitti, kun Genion kanssa tuttuun tapaan oltiin taas kerran vääntämässä ja vänkäämässä... juupas eipäs jne. Ja mua sitten rupes kyllästyttään sen Genion ainainen oikeassa olemisen hinku ( oonhan mä kyllä itekin vähän samanlainen minä olen oikeassa tyyppi toisinaan ). Ja sitten kun se känniskin täällä välillä filosofisoi, niin tuli sit mieleen Gänä. Mäntti lemppari sille.
Gänä niinkun kännissä ja mäntti niinkun sen asenne mua kohtaan. Nojoo..tää tämmöstä historiikkiä. Pot pot. :-)- Korjataanpas nyt
vähän...
Muistaakseni kyseinen nimimerkki ei ole oikein ikinä ollut kovin halukas keskustelemaan tai vääntämään sinun kanssa. Sinä olet ollut sellainen takertuva perskärpänen, joka on väen vängällä halunut joka kerta vääntää mainitsemasi nimimerkin kanssa.
- .
Teekupit on aika huvittava.
- määmy
Kaikki puskatrollit. Puskat kuvittelee olevansa jotai muuta mitä tod. ovat. Puskat voi kieriä kaikessa rauhas omas säälittäväs skeidas eikä niiden tertte studaa et joku tsennaa kuka tod. on.
- ufo-äämä
Yx kaheli nicci on flying saucers=teevadit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841359- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142769
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604