Karun komea

rudeboy75

Täh? Karun komea mitä se naisista nyt sitten on?

29

661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Paleface on

        ihan vaan ruma.


      • Paleface on kirjoitti:

        ihan vaan ruma.

        Heh, ei mun mielestä. Mun silmään Pale on ihan katseltavan miehen näköinen. :-)

        Kuka mistäkin tykkää. Kyllä mä tommosta lärviä jaksaisin kattella.


      • teevadit kirjoitti:

        Heh, ei mun mielestä. Mun silmään Pale on ihan katseltavan miehen näköinen. :-)

        Kuka mistäkin tykkää. Kyllä mä tommosta lärviä jaksaisin kattella.

        Tietysti valokuva on vähän eria asia, jähmettynyt tietty ilme, kun nähdä ihminen liikkumassa. Ilmeet yms.

        http://www.youtube.com/watch?v=SRYM0DEnvYc&feature=related


      • mustispeppers
        teevadit kirjoitti:

        Heh, ei mun mielestä. Mun silmään Pale on ihan katseltavan miehen näköinen. :-)

        Kuka mistäkin tykkää. Kyllä mä tommosta lärviä jaksaisin kattella.

        Mä en noista parroista niin tykkää, mutta musta noi on ihan mukiin mahtuvan näkösiä miehiä :)


      • Parrakas mies
        mustispeppers kirjoitti:

        Mä en noista parroista niin tykkää, mutta musta noi on ihan mukiin mahtuvan näkösiä miehiä :)

        Nyt kuule en iskekään sua, kun olen pitkään miettinyt, että tulen ja isken sut, mutta menetit nyt kuule elämäs miehen, että silleen. Toivottavasti kaduttaa.


      • mustispeppers kirjoitti:

        Mä en noista parroista niin tykkää, mutta musta noi on ihan mukiin mahtuvan näkösiä miehiä :)

        Aijaa, musta taas noille miehille kummallekin sopii parta vallan mainiosti. Mä oon varmaan tottunut partaan, kun isälläkin on aina ollut parta. Mä en aina silleen ees kiinnitä huomiota siihin, että oliko jollain parta vai ei. :-)

        Miehellänikin on joskus partaa ja joskus ei. Parta tekee kivan pörröiseksi ja nallemaiseksi ja taas ilman on niin babyface ja nuoren näkönen. :-)

        Molempi parempi. Makuasioitahan nää ilmanmuuta on. :-)


      • mustispeppers
        Parrakas mies kirjoitti:

        Nyt kuule en iskekään sua, kun olen pitkään miettinyt, että tulen ja isken sut, mutta menetit nyt kuule elämäs miehen, että silleen. Toivottavasti kaduttaa.

        :DD Voihan sitä mieli muuttua, yleensä kaikkea ei tarvi ottaa niin tosissaan ja on olemassa myös sellaisia partamalleja, mistä mäkin tykkään, jopa :P Sänki on sitten jo eri asia ;) Niin ja kyllä näistäkin huomaa, että sitä partaa siistitään, siitä extraplussat :)


      • mustispeppers
        teevadit kirjoitti:

        Aijaa, musta taas noille miehille kummallekin sopii parta vallan mainiosti. Mä oon varmaan tottunut partaan, kun isälläkin on aina ollut parta. Mä en aina silleen ees kiinnitä huomiota siihin, että oliko jollain parta vai ei. :-)

        Miehellänikin on joskus partaa ja joskus ei. Parta tekee kivan pörröiseksi ja nallemaiseksi ja taas ilman on niin babyface ja nuoren näkönen. :-)

        Molempi parempi. Makuasioitahan nää ilmanmuuta on. :-)

        Nyt kun oikein mietin, niin meidän suvussa on suosittu parratonta olemusta. Mummo aina räpätti, jos miehet oli "ruokottoman" näköisiä :D Ehkä syynä on myös se, ettei parta tahdo kasvaa :DDD


    • en käytä ilmaisua

      Tulee mieleen joku metsäläinen

      • no

        Ei sitten muuta kuin atm:t viiltelemään arpia naamaansa.


      • Arvet taitaa olla juuri niitä mitkä tekee karummaksi? Mutta ei ne nyt missään tapauksessa ole välttämättömyys, en usko et kelleen vai onko?


    • sillitrooli

      Karun komea, rumankomea sekä karismaattisella tavalla komea tarkoittavat kaikki samaa asiaa (naisethan tällaisia sanoja lähinnä käyttävät)

      Miehen rumuuden voi erotella kahteen lohkoon, joista nuo edellä mainitut naisten termit menevät kaikki ensimmäiseen lohkooh:

      1) Tappajan näköinen "ruma mies" = ruma mutta samalla niin aggressiivisen/ pelottavan/ hallitsevan näköinen mies, että nainen kiihottuu

      2) Nörtin näköinen ruma mies = ruma mies, joka ei näytä pelottavalta, jolloin naiset näkevät vain rumuuden


      -------------------------------------------------

      Vaikka naiset sen kieltävätkin yleensä järjestelmällisesti, niin heitä kiihottaa muita huonosti tai väkivaltaisesti kohteleva mies todella paljon. Erityisesti muita miehiä huonosti kohteleva mies. Ilmeisesti siksi naisten mielissä myös miehet, joiden ulkonäkö näyttää siltä, että kohtelevat muita miehiä huonosti, muuttuvat naisen silmissä komeiksi. Tästä varmaan johtuu arpienkin seksikkyys; arvet naamassa viittaavat ilman parempaa tietoa siihen, että mies on ollut rankassa tappelussa, ja päässyt näin kohtelemaan muita miehiä väkivaltaisesti.

      • wonder guy

        Tunnen yhden ns. tappajan näköisen miehen. En sanoisi että tämä olisi ruma, hyvin monet naiset ovat mieltyneet hänen ulkonäköönsä ja naisten taso määrä kertoo että on todellakin YTM.

        Tummien piirteiden, lihaksisen olemuksen sekä arpien ja tatuointien kanssa näyttää ihan linnakundilta..

        En ole kuitenkaan kateellinen, olen normaalin näköinen suomalainen mies ja saan normaalin näköisiä naisia. Varmaan suurin osa palstan AT-miehistä ovat täysin normaalin näköisiä, jotka saisivat niitä "taviksia" miksei ne kelpaa, miksi pitää katsoa kateellisena aidan toiselle puolelle ja luulla että ruoho on siellä vihreämpää?


      • terve vaan sinnekkin

        Sinä ja sinun "teoriasi" ..........


      • sillitrooli
        terve vaan sinnekkin kirjoitti:

        Sinä ja sinun "teoriasi" ..........

        Osuin niin oikeaan että suutahdit?


      • eywrwdsywsdg

        Tuo fireflyn tyyppi on kyllä tuollainen mammanpojan näköinen untuvatukka. Ja Han solokin on aika klassisen miehekäs piirteiltään, missä en mitään karua näe. Dafoe on kyllä sitä karua komeutta itseään.


      • eywrwdsywsdg kirjoitti:

        Tuo fireflyn tyyppi on kyllä tuollainen mammanpojan näköinen untuvatukka. Ja Han solokin on aika klassisen miehekäs piirteiltään, missä en mitään karua näe. Dafoe on kyllä sitä karua komeutta itseään.

        Kyllä se firelyn tyyppi on liikkuvassa kuvassa vähemmän kiiltokuvamaisen näköinen.


    • Iggy Pop

      Sama kuin ruman kaunis. Eli ei mitään.

      • Naisten versio olisi varmaankin epätavallisella tavalla kaunis.


    • Romukauppias

      Karun komea on juuri sitä mitä minä en ole.

      Eli naaman pitäisi olla sellainen kirveellä veistetyn näköinen tai ainakin leukaperien olla vahvat. Mielellään myös sopivasti sänkeä ja jotain arpea naamassa.

      Tällainen peruslookki pyöreillä leukaperillä ja lempeä vaalea naamataulu taas on noiden vastakohta.

      • Karva=karisma

        Tommi korpelan tapasin junassa, ja on se vain komea mies. Mutta minä pidänkin melkein yksinomaan karvanaamoista. Yhdistettynä siihen hänen möreään ääneensä kertakaikkisen seksikäs mies, vaikka minua paljon vanhempi onkin.


    • Jeppelius

      Kyllä Paleface varmaan itsekin myöntää olevansa erittäin ruma.

    • Nainensanoo

      Karun komea = ruma

    • crux

      Sehän on naisten tapa peitellä pinnallisuuttaan tai ainakin selittää se parhain päin. Jostain syystä naisten mielestä on hyväksytympää ja vähemmän pinnallista pitää karun komeasta ulkomuodosta kuin klassisemmasta ulkonäöstä vaikka ihan sama ulkonäkökeskeisyys on silti kyseessä.

    • Mikäepäselvääsiinäon

      Se on karun komea

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe