Joe blascon meikit

ffhjosajo

Olen käyttänyt nyt reilun vuoden ajan Joe Blascon Alabaster ultrabase-mekkivoidetta,joka on sopinut aika hyvin ihoni sävyyn. Ajattelin nyt kuitenkin kesällä hankkia jonkinlaisen rusketuksen,ja haluaisin saada myös hieman aiempaa tummemman meikkivoiteen.Osaisiko kukaan sanoa mikä Joe Blascon meikkivoiteista olisi ns.seuraavaksi tummin sävy tuon Alabasterin jälkeen?
Olen siis aika vaalea ihoinen,eikä sävy saisi siksi olla kuitenkaan liian ruskea,mutta sellainen mikä nyt sopisi parhaiten lievästi ruskettuneelle iholle.

Ja toinen kysymykseni koskee Joe blascon peitevärejä. Olen käyttänyt nyt Joe Blascon Orange Highlight 1 valoväriä häivyttämään tummia silmän alusia ja juonteita,mutta näyttää siltä,ettei tämä sävy peitä kuitenkaan kauhean hyvin,vaan tummat kohdat paistavat hetken päästä läpi,ja liikaakaan ei voi peiteväriä laittaa samaan kohtaan..

Onko kellään kokemusta noista muista valoväreistä nimenomaan tummien silmän alusten peittämisessä?Vai toimisiko jokin Joe Blascon neutralisoijista paremmin tähän ongelmaan?Tai entäs sitten tämä Tattoo cover?Voiko sitä käyttää silmänalusiin?Senhän pitäisi ainakin olla peittävä,mutta voiko sitä käyttää siihen tarkoitukseen?Sitähän löytyy vain yhtä sävyä,ja ongelmana on sitten myös se,että sointuuko se siihen valitsemaani peiteväriin..

Tiedän,että nää on erittäin vaikeita kysymyksiä vastata tällä tavalla näkemättä,mutta jos jollain asiantuntijalla olis antaa edes jotain neuvoja tai jollakulla kertoa jotain omia kokemuksia näiden meikkien käytöstä? Kyllähän niitä meikkejä tulee sitten paikanpäällä joka tapauksessa testattua,mutta se valaistushan nyt ei välttämättä vastaa hirveesti todellisuutta..Enkä viittis muutenkaan kyllä ihan joka purkkia alkaa räpeltään :/

4

2338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysypä CosmeShopin nettikaupausta. Myyvät Blascoa ja Artdecon camouflage peiteaineita, jotka ovat mielestäni parempia kuin Blascon. Käytän itse punoitukseen Artdecoa, paljon parempi kuin Blascon red neutralizer. Tattoo cover on varmaan liian paksu silmien alle. Itse olen käyttänyt Lumenen (muistaakseni blue neutralizer) meikkivoiteen alla ja valokynää esim. Lumene, Loreal, no kaikilla sarjoilla melkein on, meikkivoiteen päällä. Riittää minulle. Itse olen saanut hyvää asiakaspalvelua Cosmeshopista. Eikä tarkoita että sun pitäisi tilata sieltä mitään.

• darkcircles

valoväreistä en osaa sanoa. Itselläni ollut käytössä silmien alla lumenen blue neutralizer, joe balscon ihan tavallinen meikkivoide (ainakin minulla toimii ihan ok sekin), ja cliniquen all about eyes concealer toiseksi vaalein sävy. Clinique on suosikki, koska se on ohut voide tuubissa, mutta silti peittävä, eikä korosta juonteita niin kuin paksummat peitevoiteet.

• Koulutuksen saanut

Hei, olen saanut Joe Blascon koulutuksen.

Itselläni on myös alabaster, seuraava sävy olisi olive beige 1 tai special lite olive 1.

Itselläni on tummat silmänaluset niin niihin on parhaiten sopinut Dermaceal tai sitten tattoocover. Ne sisältävät 70-85% väripigmenttiä, eli ovat hyvin peittäviä. Nämä levitetään joko sormin tai siveltimellä, ja lopuksi se kiinnitetään puuterilla. Tattoo coveria pitäsi löytyä kahta eri sävyä. Sanoisin että Dermaceal olisi jopa parempi peittämään tummat silmänaluset. Nämä eivät kuivata iho, ovat vedenkestäviä ja kestävät iholla hyvin.

Toivottavasti tästä olisi jotain hyötyä, hyvää kesää! :)

• Joe

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1787
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1598
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      49
      1134
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1010
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      939
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      46
      838
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe