ja tässä ensimmäisenä oma arvioni.
mistä pidän.
-käsistäni ja jaloistani. Vaikka kummatkaan eivät ole täydellisiksi trimmattuja, niin kokooni ja painooni nähden käteni ja jalkani ovat mielestäni ihan hyvän näköiset ja ainakin esittelykelpoisimmat osat vartalossani. (Eli kehtaan käyttää hihattomia puseroita ja minihameita, vaikka olenkin isommanpuoleinen ihminen)
- kasvojeni mallista. Sillä onnekseni kasvoihini ei juurikaan kerry rasvaa, ja esimerkiksi monella paljon hoikemmalla on paljon suurempi kaksoisleuka, kuin minulla koskaan
Mistä en pidä.
- Tasan tarkkaan kaikesta rintojen (ne ovat ok) alapuolelta reisien yläosaan. vartalomalliani kuvaa lähinnä termi "tynnyrimäinen". Ja vaikka lantioni ei tolkuttoman leveä olekaan, niin iso vatsani ja iso ja ulkoneva takapuioleni saavat alavartaloni ainakin sivusta katsottuna näyttämään jättimäiseltä.
vartaloarvio- mistä pidät ja mistä et omassa ulkonäössäsi
Anskukk
0
85
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890