Kävin juuri katsomassa mol.fi:n kautta

väärää tietoo.

omat tietoni. Ja hups mitenkäs siellä on tapahtunut outoja. Sillä on viimeksti tehty tuo työnhakusuunnitelma 2009 - heh hehe - ja mitäs ei siellä aikaisemmin ole mun mielestä ollut sellaista riviä että olisi toiminut ...... mm. ..... No nyt on, ja kaiken lisäksi se ei pidä paikkaansa! Että joku on käynyt vissiin tekemässä jotain vai?

No, ei se mitään, kertoohan tuo 2009 jo kaiken. Niin mä en sitä silloin kirjoittanut, vaan täti kirjoitteli sen siinä kun puhuttiin. Ja tasan tarkkaan sitä paikkaan joka ei siis pidä paikkansa ei ole siellä ollut aikaisemmin.

8

325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopa joo.

Miksiköhän se on sinne kirjoitettu? Ja itse asiassa olin hieman epätarkka tuossa, sillä se on kirjattu työnhaun suunnitelmaan.
      Ehkä siinä on tarkoitus kierolla tavalla mustamaalata minua, sillä tässä on selvitystilanne. Eli jos toi on tarkoitus mennä te-toimiston lausuntona, niin haluavat kai kertoa että olen syypää joka asiaan itse! Joo, niin varmaan - työnantajassa ei mitään vikaa.

• joo.....

Vieläkin muistin sanan väärin :)))))
        Työnhaun kartoitukseen kirjattu siis.
        Ja piti vielä käydä tsekkaamassa muuten lisää, eli no, työsuhde päättynyt syy määräaikainen työsuhde on useimmissa aikaisemmissa. Että jos tolla tekstillä mitä sinne on kirjoitettu halutaan todistaa, että olen - jaa mitä - syypää, niin tota jaa, no, määräaikainen, kai sitä kaikki saa aina määräaikaisen jälkeen pestin aina ja aina vaan, että kun mä en saa niin mun vika!

Joo. Että mä vihaan tota työvoimatoimistoa ja niitä ihmisiä!

• tunne mol.puolinen

Nyt en tiedä mitä siinä sokellat, mutta tuleeko sulla noita selviä päiviä ollenkaan? Vai onko kaikki tätä yllä olevaa? Tuskin nekään sinusta siellä paljoa ilahtuvat kun et osaa edes asiaasi esittää.

• mene kotiis!

Joo, mä arvaan mikä sua haittaa - se tietenkin kun en kirjoittanut paria sanaa tuohon aloitukseen. Eli en kertonut mitä tehtävää väittivät minun olleen muka tekemässä siellä ja siellä.

Eli joku työvoimatoimiston ihminen on kirjoittanut tietoihini työnhaun kartoituskohtaan että olen muka ollut siinä ja siinä tehtävässä siellä ja siellä. Eli keskinyt omasta päästään. Itse en ole ollut heidän kanssa mitään suunnitelmia 2009 jälkeen tekemässä, ja tuo silloinen teksti on itselläni vielä paperiversionakin tallella.

Että siis. Ei se mun vika oo, että sinä et ymmärrä!

Ja nyt kun on tällä hetkellä yksi selvitystilanne menossa te-toimistoon päin niin ajattelin vaan, että sitäkö varten sinne nyt on joku satuillut tietoini ikään kuin että olisin ollut jossakin paikallisessa työpaikassa ja tämä ikään kuin merkkinä siitä, että olen muka itse jollakin tavalla viallinen ja vikapää että nyt on mitä on. Niin! Että siinä tekstissä ikään kuin vihjaillaan että on ollut työtä tarjolla mutta jostain syystä ei ole sitten tullut mitään pysyvämpää. No, jos työnantajalla on määräaikainen tehtävä, niin ei ole mun vika jos se ei muutu pysyväksi. Määräaikaisuudella kun pitää olla syy, ja kun se syy poistuu, niin ei työnantajan ole pakko ottaa ja perustaa uutta tehtävää. Ja kuitenkin esim. työtodistukset ovat kiittäviä. Että se siitä.

Mitä selviä päiviä. Sinäkö väität että te-toimiston asiakkaat ovat juoppoja! Aha! Mitä varten sinä, teini, tänne tulet, kun et elämästä tiedä mitään!

• selkeä tämä

Mene uudestaan samoille sivuille hakemaan työtä.

• joo...

Ai, no, mutta olenhan minä toki hakenutkin. Mistä sinä niin päättelit etten ole hakenut, olen jopa hakenut muualta kuin mol.fi-sivuilta! Miksi sinä, teini, tänne tulet!
        Minkäs kyttävahti-poliisi-roolin sinä olet ottanut tämän palstan ja varmaan monen muunkin palstan suhteen?

• täytyy ymmärtää polo
        joo... kirjoitti:

Ai, no, mutta olenhan minä toki hakenutkin. Mistä sinä niin päättelit etten ole hakenut, olen jopa hakenut muualta kuin mol.fi-sivuilta! Miksi sinä, teini, tänne tulet!
        Minkäs kyttävahti-poliisi-roolin sinä olet ottanut tämän palstan ja varmaan monen muunkin palstan suhteen?

katsos kalervo nuivaniemi on mielenterveydellisistä syistä johtuen sairaseläkkeellä!,

• kibta

No me on tehty jo 22 rikosilmoitusta ko. asioissa. Joten ei hätää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      198
      1519
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      944
    3. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      931
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      902
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      816
    6. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      720
    7. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      719
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      338
      671
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      664
    10. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      74
      646
    Aihe