sääri karvat

teini tyttö

Millä ne kannattas ajella? Oon miettiny niitä vaha(?) liuskoja kun sheivaamal tulee heti sänki. :/ sattuuks se? Vai oisko semmone epilaattori parempi ja sattuuks se?

8

274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

Epilointi vahalla tai epilaattorilla sattuu aina. Ensimmäisellä kerralla paljonkin kun karvoja on paljon ja tiukassa. Ehkäpä ensimmäinen kerta kannattaisi käydä kosmetologilla vahauksessa tai sokeroinnissa niin kipu olisi hetkellinen. Kun sen jälkeen karvat alkaa taas kasvamaan, voi ajella itse epilaattorilla huomattavasti vähemmällä kivulla. Uusinta-ajelu kannattaa tehdä jo ennen kuin karvat ehtii kasvaa edes kunnolla näkyviin niin pääse vain pienellä nipistelyllä.

• "kivat" karvakädet

teitääks kukaan voiko epilaattorilla ajella myös käsikarvoja kun ois iha kivat karvat käsis semmosen 2cm nii silllä epilaattorilla kuulemma sais pitktä aikasesti ne karvat veks ku en oikeen uskallam niitä vahallakaan...

• Kyllä voi

Kyllä, epilaattori on käsivarsien karvanpoistoon hyvä valinta. Epilaattorilla voi poistaa karvoja lähes mistä tahansa vartalolta, sitä ei ole tarkoitettukaan pelkästään säärien ajeluun. Itsekin ajelen sääret, käsivarret ja kainalot.

• easysheivi

http://www.efishop.fi/product.cfm?id=9&opprkode=12900&gclid=CP6I4PaRkrACFYMvmAodH3L8oQ Minulla on tuollainen intuition-laite. Siihen ostetaan tuo perus varsi juttu ja sitten jatkossa riittää kun tilaa semmoisia terä osia (tulee n. 6 paketissa).

On tosi kätevä, terän ympärillä on valmiiksi saippuaa joten voi vaan vedellä suihkussa ollessaan (ilman mitään vaahtoa). Itse sheivaan pari kertaa viikossa tällä jalka ja kainalokarvat. Sänki kyllä kasvaa, mutta tällä on niin helppo ja nopea sheivata useamminkin. Ja terä osaa ei tarvitse vaihtaa useasti kun sheivaa lyhyttä sänkeä. Itse käytän samaa terää noin 1-2 kk, eli hyvin riittoisaa!

Ainut miinus on, että ainakin minulle jättää ihon aika kuivaksi, että kannattaa käyttää jotain perus rasvaa sheivauksen jälkeen.

• esa57

efi on sieltä minne aurinko ei paista.tilasin näytteen ja nyt jo lähettävät jonkun kestotilauspakkauksen jota en ole tilannut,aivan revasta

• mee kouluun

Säärikarvat on yhdyssana.

Teinityttö on yhdyssana.

• Säälittävä teini

Samaa mieltä!

• Keksi muuta
        Säälittävä teini kirjoitti:

Samaa mieltä!

Ja kirjakielisäännöistä pilkuttavat ovat yhtä säälittäviä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 532
      8517
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3662
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2193
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      157
      1153
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      796
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      722
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      34
      715
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      706
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      42
      676
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      637
    Aihe