Millä ne kannattas ajella? Oon miettiny niitä vaha(?) liuskoja kun sheivaamal tulee heti sänki. :/ sattuuks se? Vai oisko semmone epilaattori parempi ja sattuuks se?
sääri karvat
8
330
Vastaukset
- .....
Epilointi vahalla tai epilaattorilla sattuu aina. Ensimmäisellä kerralla paljonkin kun karvoja on paljon ja tiukassa. Ehkäpä ensimmäinen kerta kannattaisi käydä kosmetologilla vahauksessa tai sokeroinnissa niin kipu olisi hetkellinen. Kun sen jälkeen karvat alkaa taas kasvamaan, voi ajella itse epilaattorilla huomattavasti vähemmällä kivulla. Uusinta-ajelu kannattaa tehdä jo ennen kuin karvat ehtii kasvaa edes kunnolla näkyviin niin pääse vain pienellä nipistelyllä.
- "kivat" karvakädet
teitääks kukaan voiko epilaattorilla ajella myös käsikarvoja kun ois iha kivat karvat käsis semmosen 2cm nii silllä epilaattorilla kuulemma sais pitktä aikasesti ne karvat veks ku en oikeen uskallam niitä vahallakaan...
- Kyllä voi
Kyllä, epilaattori on käsivarsien karvanpoistoon hyvä valinta. Epilaattorilla voi poistaa karvoja lähes mistä tahansa vartalolta, sitä ei ole tarkoitettukaan pelkästään säärien ajeluun. Itsekin ajelen sääret, käsivarret ja kainalot.
- easysheivi
http://www.efishop.fi/product.cfm?id=9&opprkode=12900&gclid=CP6I4PaRkrACFYMvmAodH3L8oQ Minulla on tuollainen intuition-laite. Siihen ostetaan tuo perus varsi juttu ja sitten jatkossa riittää kun tilaa semmoisia terä osia (tulee n. 6 paketissa).
On tosi kätevä, terän ympärillä on valmiiksi saippuaa joten voi vaan vedellä suihkussa ollessaan (ilman mitään vaahtoa). Itse sheivaan pari kertaa viikossa tällä jalka ja kainalokarvat. Sänki kyllä kasvaa, mutta tällä on niin helppo ja nopea sheivata useamminkin. Ja terä osaa ei tarvitse vaihtaa useasti kun sheivaa lyhyttä sänkeä. Itse käytän samaa terää noin 1-2 kk, eli hyvin riittoisaa!
Ainut miinus on, että ainakin minulle jättää ihon aika kuivaksi, että kannattaa käyttää jotain perus rasvaa sheivauksen jälkeen. - esa57
efi on sieltä minne aurinko ei paista.tilasin näytteen ja nyt jo lähettävät jonkun kestotilauspakkauksen jota en ole tilannut,aivan revasta
- mee kouluun
Säärikarvat on yhdyssana.
Teinityttö on yhdyssana.- Säälittävä teini
Samaa mieltä!
- Keksi muuta
Säälittävä teini kirjoitti:
Samaa mieltä!
Ja kirjakielisäännöistä pilkuttavat ovat yhtä säälittäviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http3044906Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k1003233Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1383119Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn351607Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2401327Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.231300- 471229
Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu801118Onko 65-vuotias liian vanha lähtemään rintamalle?
Suomessa reserviläisikä nousee ensi vuoden alusta 65 ikävuoteen. Jatkossa asevelvollinen kuuluu reserviin sen vuoden lop3301096Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais641067