Islamilaisen maailman kristitty ja siunattu apostoli isä Zakaria tulee pian Suomeen
Kutsu isä Zakarian tilaisuuksiin 24.5. ja 26.5.
http://www.irr-tv.fi/uutiset/18/299-kutsu-isae-zakarian-tilaisuuksiin-245-ja-265
Isä Zakaria Suomeen
Seminaari to 24.5. klo 9–13, Hotel Arthurin juhlasali
Seminaari la 26.5. klo 14–16:30, Siion-seurakunta
Medialähetysjuhla la 26.5. klo 18–20, Siion-seurakunta
Osallistun Hotel Arthurin tilaisuuteen 24.5, tule sinäkin, jutellaan Jumalan rakkaudesta ja ihanista asioista. Isä Zakatriaan puheet tulkataan suomeksi. Tule sellaisena kuin olet, tervetuloa. Tämä on kutsu sinulle, joka tunnet kiinnostusta Jumalaa kohtaan ja haluat selvittää onko Jumalaa olemassa tai sinulle, joka jo tiedät Jumalan olevan olemassa.
Voit tulla 24.5.2012 tapaamaan minua ennen tilaisuuden alkamista Hotelli Arthurin eteen klo 8.30 - 8.45. Olen siilipäinen ( kuulemma skinin näköinen ) ja mulla on musta lippalakki, jossa lukee Jesus is christ, sano vaan moi ja vien sut/ teidät/ itseni sisälle tapahtumaan. Minulla on huone hotellista varattuna. Älä arkaile minua. Seurassani voit olla oma itsesi ja hartiasi rentoutuvat nopeasti. Minussa ei ole mitään jännitettävää kuten ei kenessäkään mussakaan ihmisessä. Tule/tulkaa rohkeasti tilaisuuteen tai tapaamaan minua. Lupaan, ettet jää ajatuksitta.
Ei muuta tällä kertaa. Kenties näemme tai sitten emme. Isä Zakarias ja David Pawson ovat ihailemiani uskonsotureita ja Sanan julistajia.
Jumalan rauhaa: Puhujavieras kaukaa
11
<50
Vastaukset
- Sirpale onnea
Se on torstai. Muute kiva juttu ja oot tosi rohkee kun kutsut näin ihmistä varmaan mahtavaan tilaisuuteen, mutta asun Lahdessa ja torstai-aamu ei sovi mulle. Uskonasiat kiinnostavat ja uskovaiset kun en oo sellaisen kanssa muutamii sanoi enempää koskaan jutellut ja silloinkin vain koittanut pötkiä pakoon liusallisesta tilanteesta kun tivataan ties mitä ja on sellainen epämiellyttävä tunne ku koen, et mut valitaan silmätikuksi vaikka eihän se niin ole mut kuiteski. Ja uskon kyllä Jumalan olemassaoloon mutta se "päällekäyminen" ja nurkkaan ajaminen ei tunnu hyvältä, ehkä must vaan tuntuu siltä....
Johonki tilaisuuteen joskus vielä menen kun on henkimaailmasta varma tieto et se on olemassaki.- Kunnian mies
Kyllä tapahtumaan kertyy paljon nälkäisiä ihmisiä. Minä en tyrkytä mitään. Vaikka minulla olisi vastaukset, en anna niitä ellei niitä kysytä. Jos ei ole samaa mieltä jostakin asiasta niin en tuomitse. Perhekin kokoontuu koska on perhe. Emme kasva ja opi samaa tahtia. Ei kaikkien tarvitse olla samaa mieltä, mutta totuutta on hyvä ihmisen etsiä.
Jeesuksen maksama hinta riittää jokaiselle. Kuinka olla ostamatta jotakin kun se on jo maksettu? - Sirpale onnea
Kunnian mies kirjoitti:
Kyllä tapahtumaan kertyy paljon nälkäisiä ihmisiä. Minä en tyrkytä mitään. Vaikka minulla olisi vastaukset, en anna niitä ellei niitä kysytä. Jos ei ole samaa mieltä jostakin asiasta niin en tuomitse. Perhekin kokoontuu koska on perhe. Emme kasva ja opi samaa tahtia. Ei kaikkien tarvitse olla samaa mieltä, mutta totuutta on hyvä ihmisen etsiä.
Jeesuksen maksama hinta riittää jokaiselle. Kuinka olla ostamatta jotakin kun se on jo maksettu?Hotellihuone? Miksi, sähän asut Helsingissä??? Teetkö ihmetekoja, käveletkä veden päällä vai uppoatko? Paastoatko ja rukoiletko kuinka usein?
- Soile paltalk
Paltalkin kohtuus kuules, tule kristittyjen huoneeseen huomenna. Pertsa 2012 odottaa vastausta ilmestyskirjan suosikkikohtaasi, jonka tunnut hänen mielestään ymmärtäneen, koska onnistuit opettamaan kahdesti konkaria.Höpötystäsi on kaivattu =)
Terkuin Soile, Herran rauhaa ja siunausta elämääsi.- KunNian mies
Olin flunssassa reilut 3 viikkoa yskien lähes jatkuvasti, puhuminen ei luonnistunut. Ollaan yhteyksissä huomenna. Nyt minä menen nukkumaan. Ei muuta kuin selkäpiin varaan ja hyvää yötä. Pertsallekin terveisiä. Kun pysyy lapsen kaltaisena niin kaikki on seikkailua.
Taivaan salattu voima on käsissä, jos muistat viimekertaisen. Habakukin kirjassa on salamoista juttua, linkittyy siihen. Salamat lähtevät kädestä.
- Soile paltalk
Vai että miehn logiikkapalsta...hm.....luova valinta...se on hyvä tämän palstan saada juoksevaa vettä.
Kauniita unia. - Venäjän varma voitto
Pelaan Venäjän voiton puolesta pitkävetoa. Olisin pelannut USA:n voiton puolesta, mutta en jaksanut. Hyvä tuuri oli mulla kun en jaksanut ja Suomellakin ihme onnea kun potkumaalikin hyväksyttiin. Koivuhan teki selvän potlu ohjauksen kun hidastusta katsoo.Huomenna jaksan lähteä tekemään pitkävetoa jos Venäjän voittokerroin on edes 1,5
- Aavikkoisien perintö
Totuus tulee kertoa. Joulupukki on valhetta ja Jumala totta. Kerro totuus alusta alkaen. Äitini sanoi mulle lapsena, että joulupukki on saatanan valhetta lapsille. Olen siitä kiitollinen, että oli niin tomera.
Vuotta ennen Beatlesiä:
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=WAJJE5Wo_OY
Noi oikeesti tuli _kaukaa_.JUMALA ON PERSEESTÄ, SE MULKKU EI PIÄ PUHEITAAN.
SAATANAANKIN ON LUOTTAMINEN PAREMPI)VITTU JUMALAA EI OLE OLEMNASSA TAI JOS ON, NIIN TAPAN SEN MULKUN
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa752833- 572766
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172533- 412072
- 522026
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2771995Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211301- 421150
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo21090Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.96999