Suomessakin pitäisi myydä vahvempaa viinaa niinkuin Virossa. Onneksi on vielä toinen pullo jääkaapissa.
Nyt on hyvä mieli
9
79
Vastaukset
- vaki palstalaine
Olen kännissä kuin apina. Jos haluatte tietää jotakin tai vaikka raskauttaviatositeita niin nyt kannattaa kysyä. Antaa tulla!!!
- .
Millaista oli rosiksessa?
- ............
. kirjoitti:
Millaista oli rosiksessa?
Vain todellinen paskahousu kyselee tuollaisia. Piekse joku mulkku niin tiedät.
- --------------
Viina paras lääke on, saisinpa bentsot pian.
- -----------
Aloitin juopottelun vajaa vuosi sitten. Sen jälkeen olen saanut ensisuudelmani, joutunut putkaan poliisille vittuilun vuoksi jne.....
Kiitos vaan Suomen alkoholikulttuuri. Ironista on se että teininä en halunnut olla massaa ja juopotella niinkuin muur nuoret koska äitini oli fanaattinen alkoholin vastustaja.- Kerro -
Kenelle annoit suuta, koirako nuolaisi?
- ...............
Kerro - kirjoitti:
Kenelle annoit suuta, koirako nuolaisi?
Kaunis, vaalea teininainen. Olisi antanut pilluakin himassaan mutta olin liian kännissä. Valitettavasti vain kännissä olen itsevarma ja hauska ja nyt päädyin oksentamaan pyttyynt kauniin blondin nussimisen sijasta.
- ...,,.
............... kirjoitti:
Kaunis, vaalea teininainen. Olisi antanut pilluakin himassaan mutta olin liian kännissä. Valitettavasti vain kännissä olen itsevarma ja hauska ja nyt päädyin oksentamaan pyttyynt kauniin blondin nussimisen sijasta.
Paska tuuri.
Mietittekö palstan miehet naista suudellessanne moniko kyrpä siellä suussa on ollut? - hkdghskdgskh§
...,,. kirjoitti:
Paska tuuri.
Mietittekö palstan miehet naista suudellessanne moniko kyrpä siellä suussa on ollut?En miettinyt kun olin niin humalassa. Varmaan teininaista olisi hävettänyt jos olisi tiennyt millaisen kahelin antoi lääppiä jua suudella :DDD Minulla oli intissä lihava, punaniskainen tupakaveri joka nussi yliopisto tyttöjä ja pilkkasi myöhemmin kamuilleen näiden arvomaaílmaa ja opisekluja,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että332664- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564