Onko kokemuksia autokorjaamoista Tallinnassa?

Neppo

Vuoden 2005 Fiat punto kaipaa huoltoa ja Tallinnaan suuntautuvalla matkalla ajattelimme huollattaa autoa. Tietääkö kukaan missä on luotettavaa huoltoa Tallinnan ympäristössä? Montako päivää pitää varata huoltotöihin? Vinkkejä kaivataan.

9

1861

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • internet!!

      sa kirjota haku, huolla auto virosa. Tai helista meren taa.

    • Matkamees1

      Moi, virossa on monia hyviä autokorjaamoita kuin myös huonoja, kuten suomessakin, hinnat vain ovat halvemmat, esimerkiksi jakohihnan vaihto 400€ suomessa 1000e, ehkä tämä sosialistinen ihmemaa suomi on syynä että meillä kaikki maksaa.....

    • Brigo

      www.carops.fi minulla ainakin oli hyvää kokemus ;)

    • Olllllddf

      Hiteh ollut hyvä. Myös Rellun merkkihuollolle pisteet, vaikka ei kai sinne Fiattia kannata viedä.

    • Olen huollattanut Mersuni usean vuoden Tallinnassa. Olen kirjoittanut siitä useillakin nimimerkeillä. Olen käyttänyt merkkihuoltoa Silber-Autoa.
      Ei tosin ole kokemusta, mutta Virossa en kuitenkaan käyttäisi ns. pikkukorjaamoita.

    • Anonyymi

      Onko virossa mazda rx8 auto korjaat.Kone vaatii remontit?????

    • En ole varsinainen asiantuntija.
      Eikö kuitenkin Mazdan RX-8 ole ns. Wankelmoottori?
      Erikoisen, mutta muutamilta osiltaan kiinnostavan moottorityypin suurimmaksi ongelmaksi
      on vuosien varrella muodostunut sen tiiviys. Asiasta voi lukea lisää ns. moottorilehdistä.
      En kuitenkaan ns. "suin päin" lähtisi viemään autoa Viroon. Minkä tahansa korjaamon tuntiveloitushinnat ovat tietenkin meikäläisiä edullisemmat, mutta Wankelia en antaisi kenen tahansa korjattavaksi.

    • Anonyymi

      Kysyin kuudesta korjaamosta korjaustarjousta katsastajan vikalistaan mailaamalla se korjaamoille.

      Yksi tarjosi 1200€ - kotosuomessa korjausarvio 500 - 600€.

      Yhden maillinuero ei ole käytössä.

      Neljä muuta eivät ole tarjonneet - ainakin yhdellä kieliongelma.

    • Anonyymi

      Tallinnasta löytyy hyviä ja huonoja huoltopalveluita. Jos firmassa käy ulkomaiset asiakkaat voi yleensä luottaa että työ ja asiakaspalvelu on länsimaista tasoa. Omalla kokemuksella voin suositella mm. Flameko autohooldus.ee ja Volrem.ee. Sen sijaan esim Royal Garage royalgarage.ee tulee ehdottomasti välttää, myyvät toimenpiteitä joita eivät osaa tehdä ja kun niistä syntyy kalliita ongelmia, syyttävät sinua ja haluavat lisää rahaa jotta korjaavat omat virheensä! Eli kierrä tämä neukku-garage kaukaa, sinne en vie enää fillariakaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe