tapaturma, kalju kohta, toimenpide ?

apua tarvitseva

Hei, olen kolauttanut pääni ja mulla on takaraivossa peukalonpään kokoinen läntti joka on lähes tyystin kalju. Hiuksia kasvaa tosi niukasti siinä kohtaa ja lähinnä vain keskellä.

Onko kellään ollut vastaavaa ja on tehty kirurginen toimenpide ?

en tarkoita mitään hiustensiirtoa alueelle, vaan sitä että siitä kaljusta kohdasta leikataan osa pois ja ommellaan reunat yhteen, täten pienentäen sitä aluetta.

Jos jollekin on tehty, haluisin kovasti kuulla tarinasi / tietoa toimenpiteestä?

9

160

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tohtori toloin

Kyllähän näitä tehdään ei siinä mitään ihan normi juttu

• Niittää kylvää Uknow

Olet tätä aiemminkin kysynyt ja kun yritettiin auttaa niin kävit vittuilemaan.Joten vedäppä vaikkapa mustaa miranolia päähäsi niin ei kalju paista.Hauskaa päivänjatkoa!

• ASSHOLE-FACE

Mee sä mainostamaan hiussiirteitäsi muualle.

Mitä järkeä istuttaa vaurioituneeseen ihoon hiuksia ? Jos muutenkin höylää päänsä kaljuksi niin sun mielestä ratkaisu on siis laittaa kymppitonnilla hiustukko muuten kaljuun päähän`?

sulla on jotenkin todellisuudentaju hämärtynyt... ehkä se raha mitä saat mainostamalla FUE (FUCK.U.EVERYBODY) BULLSHITTIAS ON SUMENTANUT SUN AIVOT, MULKKUNAAMA

• El bimbo
        ASSHOLE-FACE kirjoitti:

Mee sä mainostamaan hiussiirteitäsi muualle.

Mitä järkeä istuttaa vaurioituneeseen ihoon hiuksia ? Jos muutenkin höylää päänsä kaljuksi niin sun mielestä ratkaisu on siis laittaa kymppitonnilla hiustukko muuten kaljuun päähän`?

sulla on jotenkin todellisuudentaju hämärtynyt... ehkä se raha mitä saat mainostamalla FUE (FUCK.U.EVERYBODY) BULLSHITTIAS ON SUMENTANUT SUN AIVOT, MULKKUNAAMA

Ajat pääsi kaljuksi ja sinua häiritsee kalju kohta.....buahahahah.. Tuo haistatteluviestisi oli sitä tuttua käytöstäsi.Luuletko tosiaan että ketään kiinnostaa auttaa?Haluat siis lisää arpia kaljuun päähäsi päänahan kuromisella...tee se :)

• perse hönkäilija
        El bimbo kirjoitti:

Ajat pääsi kaljuksi ja sinua häiritsee kalju kohta.....buahahahah.. Tuo haistatteluviestisi oli sitä tuttua käytöstäsi.Luuletko tosiaan että ketään kiinnostaa auttaa?Haluat siis lisää arpia kaljuun päähäsi päänahan kuromisella...tee se :)

Laita nordströmin hiussiirto kikkeliisi

• munakarva-hius
        El bimbo kirjoitti:

Vastaappa ihan rehellisesti miksi aina tunget joka paikkaan FUE-juttujasi ?
        Sanonko mihin voit ne tunkea? Mene vaan sinne hiusten lähtö -palstalle, siellä epätoivoiset päälaen peilailijat varmaan kaipaa neuvojasi.

Suositteletko palovammoihinkin munakarvojen siirtoa ?

On se vittu kumma kun ei asiallista vastausta saa mistään.
        Vitut näistä nettipalstoista, meen suoraan plastiikkakirurgian erikoislääkärin luokse ennemmin.

• Trtrh

Herkkä poika. :) Kirjoittelujesi perusteella voi sanoa että suurin vika ei ole pääsi ulkopinnalla.Palsta ei paljon menetä kun lähdet täältä raivoamasta.

• vitun hintti

vitun neitimäinen hinttari sovitaan vaan tapaamispaikka niin tapan sut.

• Hiussiirto ulkomailla

Leikkaus Suomessa:
      - 3000 hiusta (n.1500 siirrettä), hinta 8400€
      - Toimenpiteen kesto 9:30-18:30
      - Seuraavana päivänä turvotus erittäin kova, kesti 2-3pv. Kivut niin kovat, ettei pystynyt leikkauksen jälkeisenä yönä nukkua ollenkaan
      - Panacodia yms särkylääkkeitä joutui syömään
      - Rankka kokemus, en toivo sellaista kenellekään
      - Arvet mitkä jäivät follicular unit micro graft leikkauksesta ovat rumat ja huonosti ommeltu kiinni

Leikkaus Georgiassa:
      - 7500 hiusta (3100 siirrettä), hinta 3600€ sisältäen majoituksen, kyydit ja ruokailun. (lentomatkan maksat itse, lentolippu n. 300€)
      - Toimenpiteen kesto 11:00-15:00
      - Turvotusta ei ollut lainkaan seuraavana päivänä, vain pientä kipua ja kireyttä
      - Lakki päähän ja pystyin menemään kiertoajelulle seuraavana päivänä katselemaan pääkaupunkia

Tiedän millaista on kärsiä itsetunnon ongelmista. Itselläni alkoivat hiukset tippumaan päästä jo 18-vuotiaana. Kärsin asiasta. Varsinkin se, että ystävät ja tututkin saattoivat mainita asiasta. Se vaikutti suuresti elämääni. 24-vuotiaana kävin Suomessa hiussiirrossa. Lopputulokseen en ollut tyytyväinen. Aloin etsimään 1,5 vuoden päästä uusia vaihtoehtoja. Niitä ei ollut.

Nyt 26-vuotiaana kävin Georgiassa hiussiirrossa. Epäilykseni olivat aluksi suuret, mutta se henkilökunta ja heidän positiivinen ilme ja luonne olivat mahtavan tuntuisia. Georgia on mukava ja hieno paikka. Jos et halua maksella itseäsi kipeäksi, niin suosittelen että mietit muitakin vaihtoehtoja kuin vain Suomessa tehtävää hiussiirtoa.

- Neuvot ja vinkit mitä saat minulta ovat ilmaisia!
      - Kyseinen klinikka Georgiassa on erikoistunut hiussiirtoihin ja tehnyt niitä jo yli 15 vuotta. Heillä on kaksi tiimiä, jotka ovat olleet alusta asti mukana.
      - Klinikka pystyy arvioimaan esim. Skypen kautta ja kuvien avulla paljonko siirteitä tarvitaan ja mitä se tulee maksamaan. Kaikki tämä voidaan hoitaa minun kautta.
      - Autan lentolippujen ostamisessa yms.
      - Klinikka hoitaa kyydit ja majoituksen Tbilisissa. Sinun ei tarvitse muuta, kuin päästä Tbilisin lentokentälle ja muut asiat Klinikka hoitaa.

Autan mielellään kaikkia ketkä ovat kiinnostuneita asiasta. Tiedän, että varsinkin nuoremmilla ihmisillä on itsetunnon kanssa ongelmia jos hiuksia ei ole päässä.

Rohkeasti kyselemään ja tiedustelemaan. Vastaan mielellään kysymyksiin.

Yhteystiedot:
      Puh: 358 46 846 3994
      Sähköposti: [email protected]
      T: Max

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe