Mannavelli ja vaalea leipä.
Sanokaa vatsaystävällisiä ruokia
5
206
Vastaukset
Jooei, mun vatsa huutais noista armoa ja olisin linkuveitsenä lopun päivää, jos en seuraavanakin.
Mutta varmoja vatsaystävällisiä: mustikkakeitto (kaupasta saa purkkikeittoa, jos ei itse pysty tekemään), jaffa, ja jos ei ole keliakiaa, niin kanelikorput ja suolakeksit. Noita on vatsataudissa tullut syötyä.Kuulostaa aivan edesmenneen mummoni resepteiltä. Olen tosin joskus miettinyt, että mihinkähän ne perustui.
- Dazu.
Näkkileipä.. riippuu nyt vähän siitä onko vatsatautia kyseessä, vai yleensäkin ottaen.
Banaani, maustamaton jogurtti, soijajogurtti, piimä, pinaattikeitto, kaikki kiisselit, marja-piltti ruuat on hyviä, juusto pienissä määrin, itsetehty makaronilaatikko missä ei ole paljon lihaa, tässä vähän esimerkkejä.
- ..
Syö käpyjä.
Hähä xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011785- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4421129- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51708
- 57681