On hiljaista

Hiljaisuus

Jääkiekkokilpailut pitäisi siirtää kesäkuukausiksi,kun muutenkin hiljaista.Täällä on käsittämättömän hiljaista.

16

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sviduili-ja

      Haitanneeko tuo mittään? Mielestän palstalla pitääkin olla hiljaista hörhöjen taholta.

      • silence...

        Jaa jaa, näyttää ne hörhötkin olevan hiljoilleen...


    • Vanha vaanari

      Kyllä tuolla karavaanareiden sivuille on näköjään tullut taas uusi hörhö, joka sekaantuu melkein kaikkiin kirjoituksineen, vaikkei tiedä asioista hölkäsen pölyä. Taitaa mies parka ollut liian kauan homeisessa karmanissaan. Rupeaa jutut olemaan sitä luokkaa!

    • sviduili-ja

      Vars- tiainen on ollut karavaanareiden sivuilla horhöilemässä jo vuosikausia, kuten näilläkin sivuilla, Välillä tietenkin Anttina.

      • sviduili-ja

        Kysymys kuuluu: "Mistä tiedän, että monipersoonalta on "hihat palaneet totaalisesti"?
        Vastaus: "Aina kun saan järkytettyä monipersoonan mielentilan, niin monipersoonalle tulee suunnaton tarve käyttää nimimerkkiäni omiin tarkoituksiinsa.
        Noita "pakonomaisia tarpeita" on monipersoonalla ullut usein aivan viime viikkoina.

        Miettikääpä miksi?

        On toivottavaa, että mahdollisimman moni kiinnostuisi ottamaan oma-aloitteisesti selvää monipersoonan irwailujen kohteilta, minkälainen tilanne todellisuudessa on. Tämä oikean tiedon saanti mahdollisimman monen tietoon kaventaa monipersoonan mahdollisuuksia mielikuvitus tiedon levittämiseen totuutena. Levittäähän se monipersoona edelleen kuvitelmiaan, mutta niiltä putoaa pohja pois, kun kukaan ei niitä enää usko.

        Monipersoonan sivupersoona yrittää hämätä. Ei onnistunut.
        Ottakaa selville AINA, pitääkö monipersoonan väitteet alkuunkaan paikkaansa.

        Netissä on yllättävän paljon tietoa esille ongittavissa tästä meidän monipersoonasta


    • Helmat synnissä

      Autot ja liikenne:

      Autohifistit
      Autokoulu
      Autoliikkeet ja auton ostaminen
      Automerkit
      Auton maahantuonti
      Autovarkaudet
      Autoverot ja vakuutukset
      Dieselit
      Hybridi- ja sähköautot
      Italoautot
      Itäautot
      Jenkkiautot
      Joukkoliikenne
      Kaivinkoneet
      Karavaanarit
      Katsastus
      Kevytliikenne
      Kuorma-autot
      Lava-autot
      Liikenne
      Liikenneonnettomuudet
      Maasturit
      Mobilistit
      Moottoripyörät
      Museoautot
      Pakettiautot
      Parkkisakot
      Polttoaine
      Ralli- ja peltoautot
      Taksit
      Tieverkosto ja kunnossapito
      Traktorit
      Tuning ja harrasteautoilu
      Työsuhdeautot
      Varusteet ja huolto
      Yleistä autoilusta

      AIHEALUEET:

      Ajanviete
      Autot ja liikenne
      Harrastukset
      Koti ja rakentaminen
      Lemmikit
      Matkailu
      Muoti ja kauneus
      Nuoret
      Paikkakunnat
      Perhe
      Ruoka ja juoma
      Ryhmät
      Seksi
      Suhteet
      Talous
      Teknologia
      Terveys
      Tiede ja kulttuuri
      Tori
      Työ ja opiskelu
      Urheilu ja kuntoilu
      Viihde
      Yhteiskunta

      MUUTA:

      Suomi24
      Aakkosellinen hakemisto

      Suomi24 / Autot ja liikenne / Karavaanarit / On hiljaista
      6 Vastausta 20 Lukukertaa
      On hiljaista

      Tilaa palstan RSS-syöte
      Aloita uusi keskustelu
      Poista kirosanafiltteri käytöstä

      Hiljaisuus
      19.5.2012 14:03
      0
      Jääkiekkokilpailut pitäisi siirtää kesäkuukausiksi,kun muutenkin hiljaista.Täällä on käsittämättömän hiljaista.

      VASTAA
      Jaa viesti
      Ilmoita asiaton viesti

      Kutista kaikki kommentit
      sviduili-ja
      19.5.2012 16:47
      0
      Sulje
      Haitanneeko tuo mittään? Mielestän palstalla pitääkin olla hiljaista hörhöjen taholta.

      VASTAA
      Jaa viesti
      Ilmoita asiaton viesti

      silence...
      19.5.2012 17:01
      0
      Sulje
      Jaa jaa, näyttää ne hörhötkin olevan hiljoilleen...

      VASTAA
      Jaa viesti
      Ilmoita asiaton viesti

      Vanha vaanari
      19.5.2012 17:28
      1
      Sulje
      Kyllä tuolla karavaanareiden sivuille on näköjään tullut taas uusi hörhö, joka sekaantuu melkein kaikkiin kirjoituksineen, vaikkei tiedä asioista hölkäsen pölyä. Taitaa mies parka ollut liian kauan homeisessa karmanissaan. Rupeaa jutut olemaan sitä luokkaa!

      VASTAA
      Jaa viesti
      Ilmoita asiaton viesti

      sviduili-ja
      19.5.2012 17:56
      Vars- tiainen on ollut karavaanareiden sivuilla horhöilemässä jo vuosikausia, kuten näilläkin sivuilla, Välillä tietenkin Anttina.

      VASTAA
      Jaa viesti
      Ilmoita asiaton viesti

      sviduili-ja
      19.5.2012 18:49
      Näin kirjoittaa monipersoona.
      "sviduili-ja 19.5.2012 17:56

      Aina kun saan monipersoonan mielenrauhan järkkymään, niin yksinkertaisen suoraviivaisena hemmo tekee saman tempun. Lainaa käyttämääni nimimerkkiä.

      Näin asialinjalla pysyttelevät : helmat synnissä Tampereelta kaksikko.
      Hyvin olet onnistunut, kun jaksat vastailla itsellesi jatkuvasti.

      • Jesstas

        Taitaapa olla Möllikala taas iskenyt!


    • Luulisin varsitiaista syylliseksi tuohon sotkuun, ei tuollaiseen muut viitsi alistua. Ei Pentti ainakaan, pysyy rohkeasti asialinjalla kuten pitääkin kääkkien alistus. yrityksistä huolimatta. Vaatiikin kovasti luonnetta tätä saastalaumaa kohtaan pysytellä rohkeasti asiassa. Va kuinka lemu papat.???? Löytyisiköhän teilla selkärankaa pysyä asiassa, ei varmaankaan..

    • Pentti ei sorru moiseen luulisin että varsitiaisen hommia. sieltähän ne sekopäisimmät jutut lähtee.

    • Hirmuinen jorrrma

      Volga, Volga, helmoissa on ruostetta, ei voi enää hitsata öhhöhhöhhöhhöö....

    • JoV@ lempparista

      Ei kai vain nuppisi ole lopullisesti tyhjentynyt, mene taas hoitoon ennenkuin vaaralliseksi muutut


      JoV@ lempparista

    • Pölkyllä päähän!

      Mikä helvetin "sviduilija" tuota samaa roskaa näillä sivuilla joka paikkaan kirjoittelee. Hoitoon pitäisi hakeutua.......

      • sviduili-ja

        Se on tämä meidän monipersoona, joka on rekisteröinyt itselleen sviduilija nimimekkejä monella tavalla kirjoitettuna vaikka kuinka monta.
        Vielä monipersoona ei ole "ehtinyt" rekisteröidä sviduili-ja nimimerkkiä, mutta se onkin vuorossa seuraavana.


    • Jokkeri hakeutuu vain eihän sitä meille kannata ilmoitella, eihän se meille järkeville kuulukaan.

      • sviduili-ja

        Kauniisti ilmaistuna. Monipersoonan vilkas mielikuvistus saa joskus oudon vainoharhaisija muotoja.
        Voisiko rekisteröity nimimerkki "heinonenjorma" monipersoona tarkistaa väitteensä todenperäisyyden. Eipä tietenkää tarvitse tarkistaa, kuntietää itsekin sen oman mielikuvituksensa tuotteeksi.
        Ei se tarkistaminen mikään vaikea tehtävä ole. Voin sen kertoa omasta kokemuksestani.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe