Tyhmä töitä tekee, viisas pääsee helpommalla...
Vuokratyöläiset tyhmiä
9
483
Vastaukset
- hakapakalaka
Helpottiko tämä avautumisesi??? No tulehan sinäkin idiootti jyväskylään ja alota rakennusala aivan pohjalta eli apparista ja sanoppas millonka saat töitä muualta kun vuokrafirmasta?
- en tule.
En tule koska minulla on sosionomin koulutus, ja vakivirka
- puhu pukille
en tule. kirjoitti:
Eli sinulla on vain irtisanomisajan pituinen virka että taitaa tuo vakivirka tai -työ olla tänä päivänä vähän kaukaa haettua puolustelua.
Vakityöt ovat olleet niin metsäteollisuudessa kuin Nokiallakin mutta nyt työt on naamioitu nimikkeelle tukityöllistäminen. - sosionomi.
puhu pukille kirjoitti:
Eli sinulla on vain irtisanomisajan pituinen virka että taitaa tuo vakivirka tai -työ olla tänä päivänä vähän kaukaa haettua puolustelua.
Vakityöt ovat olleet niin metsäteollisuudessa kuin Nokiallakin mutta nyt työt on naamioitu nimikkeelle tukityöllistäminen.Kerroin vain että minulla on vakivirka, ja on itseasiassa ollut jo 5 vuotta.
Ja jatkuu edelleen. - Lauri 92
en tule. kirjoitti:
VITTU OLET VARMAAN KUSIPÄÄ IHMINEN VEDÄ PÄÄHÄS JA AMMU ITTES.
- ignorance..
itse olen valtiotieteiden maisteri. ja vuokrafirmassa yli 3v töissä. vapaaehtoisesti. koska haluan. ei siksi ettei muuta olisi. vakivirkoja olisi tarjolla. en ota.
että en ihan suosittele että lähdet haukkumaan muita tyhmiksi tietämättä mitään faktoja. - kermikeijo
miks lukea sosionimiks ku kattohommissa tienaa parmmin eikä tarvi edes opiskella.
- 28
Toiset tykkää perseillä valtion piikkiin ja jotkut tykkää tehdä hommia ja kehittyäkin siinä. Itse olen päässyt vuokratyöläisenä moneen hyvään yritykseen, hyvään projektiin ja verkostoitunut.
Toiset tekee mitä tahtoo ja toiset mitä osaa. - kuskitrukkina
Heh,
Sosionomi toimistohommissa tienaa siinä hieman yli 2000euroa kuukaudessa.
Koulussahan tuota sosionooomi nimikettä varten pitää istua 3 vuotta.
Keskusliikkeen varastolla trukkia ajava kaveri tienaa vuoroista riippuen 2600-3800euroa kuukaudessa. Koulutus tuota hommaa varten kesti 4 tuntia.
Saman verran tienaa myös vuokrafirman kautta varastolla töitä tekevä kaveri.
Mietipä sitä..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379