Olen viikon syönyt ahdistukseen Efexor 75 mg ja huomasin että kaapissani on Reductilia 15 mg 20 kapselia ja nämä vanhentuvat parin kuukauden päästä.
Ylipainoa minulla on 25 kiloa ja olen ne Reductilit siihen saanutkin mutta kuuri jäi aikaisemmin kesken. Kysynkin onko kenelläkään tietoa tuleeko noista kahdesta lääkkeestä paha coctail jos syö niitä kumpiakin. En viitsisi jättää niitä Reductilia syömättäkään koska ovat todella kalliita...
Lääkäriltä tietysti pitäisi kysyä mutta sattuupi juuri nyt olemaan lomalla.
Kiitän etukäteen jos joku vastaa.
Ylipainoa minulla on 25 kiloa ja olen ne Reductilit siihen saanutkin mutta kuuri jäi aikaisemmin kesken. Kysynkin onko kenelläkään tietoa tuleeko noista kahdesta lääkkeestä paha coctail jos syö niitä kumpiakin. En viitsisi jättää niitä Reductilia syömättäkään koska ovat todella kalliita...
Lääkäriltä tietysti pitäisi kysyä mutta sattuupi juuri nyt olemaan lomalla.
Kiitän etukäteen jos joku vastaa.
Vastaukset 2
Vanhimmat
Älä käytä samanaikaisesti tai kysy ainakin lääkäriltä ensin!! Molemmat lääkkeet estävät serotoniinin takaisinottoa aivoissa, jolloin vaarana on serotoniinioireyhtymä.
Molemmat ovat myös noradrenaliinin takaisinoton estäjiä. Vaarallinen yhdistelmä.