Olen meikkaaja-maskeeraja-ripsiteknikko teen 11.6 alkaen Ypäjällä ripsien pidennyksiä minun kotonani tai mahdollisen asiakkaan luona. Ypäjä ja lähikunnat, tai niin pitkältä kuin asiakas haluaa tulla.
Ripsien pidennys perustuu siihen, että omien luonnollisten ripsien juuriin kiinnitetään yksitellen hieman eri pituisia synteettisiä ripsikuituja siihen tarkoitetulla erikoisliimalla. Ripsikuidu......t kiinnitetään niin, että niistä muodostuu mahdollisimman tasaisen kaareva ripsilinja, jossa ripset ovat hieman pidemmät ulkolaidalla ja lyhenevät kauniisti sisänurkkaa kohti.
Ripsien pidennyksistä käytetään myös nimeä ripsien tuuhennus. Ripsien pidennykset näyttävät samalta kuin omat ripsesi, mutta ne ovat huomattavasti pidemmät ja tuuheammat. Synteettiset ripset ovat hyvin kevyet. Niitä ei oikein ja huolellisesti laitettuina erota luonnollisista ripsistä, eivätkä ne käytännössä tunnu miltään. Ripsien pidennyksissä käytetään synteettistä materiaalia, koska se säilyttää paremmin muotonsa kuin luonnon materiaalit eikä se myöskään allergisoi yhtä helposti.
Ripsien pidennyksen laittamiseen menee aikaa noin kaksi tuntia, ja kiinnitetyt ripset kestävät paikoillaan noin 2-8 viikkoa riippuen ripsen luonnollisen kasvusyklin vaiheesta.
Näin näytät aina huollitellulta ja kauniilta.
"salongeissa" nämä maksavat alk.100€ ja huollot alk.65€-90€
Teen näitä edulliseen 40-55€ hintaan ja huolto 25-35€
Kyselyitä ja varauksia voi tehdä [email protected]
Ripsienpidennykset Ypäjä, Loimaa, Forssa tms + 30km
Heartvictor
2
712
Vastaukset
- Terttulia
Saako sulta kuitin?
- Milia.m
Vieläkö tekee ja mikä mahtaa olla päivän hinta pidennyksillä ja kulmien värjäyksellä.miten saa yhteyttä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403007- 702497
- 1742334
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?332018- 181426
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411366Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221363- 131249
- 101244
- 221221