Ripsienpidennykset Ypäjä, Loimaa, Forssa tms + 30km

Heartvictor

Olen meikkaaja-maskeeraja-ripsiteknikko teen 11.6 alkaen Ypäjällä ripsien pidennyksiä minun kotonani tai mahdollisen asiakkaan luona. Ypäjä ja lähikunnat, tai niin pitkältä kuin asiakas haluaa tulla.

Ripsien pidennys perustuu siihen, että omien luonnollisten ripsien juuriin kiinnitetään yksitellen hieman eri pituisia synteettisiä ripsikuituja siihen tarkoitetulla erikoisliimalla. Ripsikuidu......t kiinnitetään niin, että niistä muodostuu mahdollisimman tasaisen kaareva ripsilinja, jossa ripset ovat hieman pidemmät ulkolaidalla ja lyhenevät kauniisti sisänurkkaa kohti.

Ripsien pidennyksistä käytetään myös nimeä ripsien tuuhennus. Ripsien pidennykset näyttävät samalta kuin omat ripsesi, mutta ne ovat huomattavasti pidemmät ja tuuheammat. Synteettiset ripset ovat hyvin kevyet. Niitä ei oikein ja huolellisesti laitettuina erota luonnollisista ripsistä, eivätkä ne käytännössä tunnu miltään. Ripsien pidennyksissä käytetään synteettistä materiaalia, koska se säilyttää paremmin muotonsa kuin luonnon materiaalit eikä se myöskään allergisoi yhtä helposti.

Ripsien pidennyksen laittamiseen menee aikaa noin kaksi tuntia, ja kiinnitetyt ripset kestävät paikoillaan noin 2-8 viikkoa riippuen ripsen luonnollisen kasvusyklin vaiheesta.

Näin näytät aina huollitellulta ja kauniilta.

"salongeissa" nämä maksavat alk.100€ ja huollot alk.65€-90€

Teen näitä edulliseen 40-55€ hintaan ja huolto 25-35€

Kyselyitä ja varauksia voi tehdä [email protected]

2

704

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terttulia

Saako sulta kuitin?

• Milia.m

Vieläkö tekee ja mikä mahtaa olla päivän hinta pidennyksillä ja kulmien värjäyksellä.miten saa yhteyttä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1702
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1528
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      993
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      899
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      861
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      816
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe