Miten reagoisitte, jos lähtisitte kaverin ja tämän miespuolisen ystävän kanssa laivalle kaverin pyynnöstä, ja nuo kaksi harrastaisivat seksiä sinun ollessasi samassa hytissä? Matkan aikana he myöskin suutelevat non-stoppina, jopa silloin, kun heille yrittää puhua. Sinulle ollaan sanottu ennen matkaa, ettei heidän välillään ole mitään, ja kärsit itse sydänsuruista (sinut on juuri jätetty).
Seksiä kaverin edessä
5
711
Vastaukset
- m.i.e.s.
Pyytäisin päästä mukaan kimppaan. Olen harrastanut seksiä tyttöystäväni kanssa kun kaveri on nukkunut vieressä. Ei ole isokaan juttu
- BeautyCreep
Yök.. mutta he tiesivät minun olevan hereillä, ja jatkoivat muina miehinä... Itse en kyllä ilkeäsi.
- BeautyCreep
Anyone? :)
- 9+13
No törkeältä kyllä kuulostaa minun korvaani. Itse en ymmärrä tuollaista jatkuvaa nuoleskelua enkä varsinkaan seksin harrastamista tuollaisessa tilanteessa. Eikö pysty sen vertaa olemaan erossa toisistaan, että tekisi kahdenkeskeiset temppunsa tosiaan kahdestaan? Satunnaisen suutelun vielä ymmärtäisin mutta en sitä, että ryhdytään syvällisempäänkin toimintaan jos kaveri (vielä jätetty ja surullinen!) on samassa pienessä hytissä.
- Jina
No kuulostaa vähän siltä, että molemmat ovat täysin keskenkasvuisia, todistelunhaluisia ja huomionkipeitä. Ite en todellakaan katselisi noin tahditonta hommaa keneltäkään, tosin laivalla on tietysti aika paha edes yrittää eroon tuollaisesta parivaljakosta. Mulla on yksi tuttavapariskunta, joilla oli suhteen alkupuolella tapana kiehnätä jatkuvasti esim. illanvietoissa toisten läsnäollessa, oli se melko raivostuttavaa kun yrittää keskustella normaalisti ja mies kopeloi eukkonsa tissejä ihan pokkana paidan alta siinä muiden silmien alla - ja ei siis edes mitenkään sillä lailla ohimennen vitsinä, se olisi vielä jotenkin käsitettävissä. No, kyllähän se siitä sitten vähitellen loppui kun alkuhuuma oli ohi.
Kyllä se varmaan noillakin kahdella menee ohi kun vähän tuosta kasvavat, ikää ei käytöksestä päätellen taida olla yli 20 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2522308- 1921694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä481367Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501045- 41846
- 15827
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31810Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23778Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25776Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647