ACKD Easy Diet - paino noussut 2 päivänä (12.päivä menossa). WTF

ACKDjaPainoNousee

Ihmettelempä tätä pussidiettiä. Onko muilla samaa kokemusta? Eka viikko ja tulos -2.6kg. 7.-9.päivä 3 päivää paino samassa. Kymmenentenä päivänä paino nousi 300g. 11.päivänä paino laski 500g eli pääsin jo tulokseen -2.8kg. Ja nyt aamulla paino oli noussut 900g. Mitä ihmettä?

En syönyt muuta kuin pussihässäköitä ja join kivennäisvettä eilen sekä buffer stick tmv. et happamuuteen vaikuttais. Taustatietona: karpannut 08/2010 lähtien. Useasti ketodiettitasollakin jopa..

4

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaventuja

      Musta tuo painon heilahtelu kuuluu tuohon dieettiin ja arvelisin, että se johtuu nestetasapainon vaihteluista. Itselläni olen huomannut ihan vastaavia painon nopeita muutoksia, päivän aikanakin voi vaihdella. Juuri nyt paino jumittaa viidettä päivää.

      Tsemppiä kuurille!

    • ACKDjaPainoNousee

      Herkästi tulee mieleen et vois kai sitä syödä peruskarppiruokaa sen n.3 x 200kcal päivässäkin ni sama tulos tulee. Lätkäsis siihen luontaistuotehyllyn tabletit niskaan (vitaminit sun muut kalarasvat) ni avot. Noh.. Jos söis loput pussit pois ja heittäis sitte sinne itte valmistettavan ruoan puolelle karpisti, tietty.

    • Kokemusta on

      Easy Diet keittot on tosi pahan makuisia.
      Ei syö "susikaan ulvomatta."
      Oliskohan Nutrilet parempaa?

    • Sarilii

      Itse olen tykästynyt ED. pusseihin. Aiemmin söin 5 viikkoa yhteen menoon ja sitten kevempää ruokaa 4 viikkoa. Sitten nyt toukokuun alussa aloitin uudelleen ED. pussit ja olen syönyt niitä nyt 20 päivää.

      Kun niihin tottuu niin ovat todella hyviä ja helppoja.Alku on aina hankala 3-4 päivän ajan, mutta sitten ne alkaa meneen alas hyvin.
      Tuo paino tosiaan voi heitellä edestakas, mutta itse käyn joka aamu vaakalla ja se riittää. Niin vielä tuosta veden juomisesta, se on näissä dieteissä erittäin tärkeää, vähintään 2.5 - 3 litraa päivässä.
      Yritä vielä jatkaa....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe