Mikä on musiikki joka tulee melkein aina tecnical timeout kohdassa? Siinä kappaleessa ei lauleta ja kappaleen rytmi nopeutuu kokoajan.
Jääkiekon MM 2012 musiiiki
10
673
Vastaukset
- -
Voisko olla kenkraft 400?
- kiitollinen ;)
tätä biisiä mä ainakin just etin,KIITOS TUHANNESTI SULLE!!!
- aa
mikä kappale tulee aina tsekin saadessa maalin ?
Entä mikä on se biisi jossa on urut ja sitte aina välillä napautetaan jtn rumpua ???
- SS
säkki järven polkka
- tere12341234
tietäskö kukaa sellasta biisiä (vähä vaikeeta selitystä tulossa ^^)jota on kyllä kuultu peleissäkin joskus... jossa tulee niiku sellane kitara"soolo"/melodia sitte loppuu ja "yleisö" huutaa yhessä sen melodian...tainosiis nii ^^ ja sitte kokoaja vetää uue melodia ja tälleen... jos ny kukaa tajus yhtää nii voisko kertoo oon ettiny tota biisiä aika helvatusti :D
- JuPiDa
olisikohan Joe Satriani - Crowd chant ?
- tere12341234
juu oliha se, kiitti :)
- tp
Mikäs oli se biisi joka muistutti vähän lmfao tai aviciita? teknoa....siinä oli basso rytmi hyvä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741