Kesä ja kevyet vaatteet

?

Kuinka monen itsetunto on koetuksella, kun vartaloaan ei saa vaatteiden alle piiloon?

24

293

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen36

      Täällä yksi!

      Olen kyllä laihiksella, mutta mitä enemmän laihdun sitä enemmän inhoan kroppaani. Läski mikä läski eikä naamaa laihduttamalla kondikseen saa.

      Inhoan miesten katseita, tekis mieli hautautua maan alle. Eikä sitä oikein peittävissä kuteissa pysty olemaan jos tulee yhtä kuuma kesä kuin viime vuonna, saa lämpöhalvauksen. Tai sit pysyttelee sisätiloissa mahdollisimman paljon.

      Kai rumalla ja ylipainoisellakin on oikeus liikkua ulkona kesäisin? Luulis ainakin.

      • Asiahan on niin, että sitä herkästi itse kuvittelee muiden ajattelevan jotain kamalaa. Vaikka todellisuudessa ne ei hirveästi ajatuksiaan ohikulkijoihin tuhlaa.

        Vai ajatteletko itse tosi ikävästi, kun vastaan tulee joku, joka ei mahdu kauneusihanteisiisi.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Asiahan on niin, että sitä herkästi itse kuvittelee muiden ajattelevan jotain kamalaa. Vaikka todellisuudessa ne ei hirveästi ajatuksiaan ohikulkijoihin tuhlaa.

        Vai ajatteletko itse tosi ikävästi, kun vastaan tulee joku, joka ei mahdu kauneusihanteisiisi.

        Esim... objektiivisesti helvetin ruma mies. Montako ikävää ajatusta vaivaudut muodostamaan, jos se nyt ei haise helvetin pahalle siinä kassajonossa.


      • nainen36
        hahmotelma kirjoitti:

        Asiahan on niin, että sitä herkästi itse kuvittelee muiden ajattelevan jotain kamalaa. Vaikka todellisuudessa ne ei hirveästi ajatuksiaan ohikulkijoihin tuhlaa.

        Vai ajatteletko itse tosi ikävästi, kun vastaan tulee joku, joka ei mahdu kauneusihanteisiisi.

        No en tietenkään ajattele mutta onpa sitä meikäläiselle muutaman kerran huudeltu törkeyksiä kaupungilla, ei paljon huvita vähissä vaatteissa kulkea. En usko että yksikään nainen vajoaa niin alas että huutelee terassilta ohikulkeville miehille törkeyksiä, vain miehet pystyvät moiseen.


      • ,....,
        nainen36 kirjoitti:

        No en tietenkään ajattele mutta onpa sitä meikäläiselle muutaman kerran huudeltu törkeyksiä kaupungilla, ei paljon huvita vähissä vaatteissa kulkea. En usko että yksikään nainen vajoaa niin alas että huutelee terassilta ohikulkeville miehille törkeyksiä, vain miehet pystyvät moiseen.

        " En usko että yksikään nainen vajoaa niin alas että huutelee terassilta ohikulkeville miehille törkeyksiä, vain miehet pystyvät moiseen."

        Niinpä. Pitäisköhän tänä kesänä alkaa huutelemaan ja huomauttelemaan kaikille miehille, joiden punainen hikinen möhis roikkuu huosujen päällä. Ei mulla kyllä itellä olis varaa mut ei se mitään..


      • ,....,
        ,...., kirjoitti:

        " En usko että yksikään nainen vajoaa niin alas että huutelee terassilta ohikulkeville miehille törkeyksiä, vain miehet pystyvät moiseen."

        Niinpä. Pitäisköhän tänä kesänä alkaa huutelemaan ja huomauttelemaan kaikille miehille, joiden punainen hikinen möhis roikkuu huosujen päällä. Ei mulla kyllä itellä olis varaa mut ei se mitään..

        ...housujen...

        Tai pahimmassa tapauksessa niitä housuja ei edes näy möhiksen alta. Siis jos on uikkarit jalassa.


      • nainen36 kirjoitti:

        No en tietenkään ajattele mutta onpa sitä meikäläiselle muutaman kerran huudeltu törkeyksiä kaupungilla, ei paljon huvita vähissä vaatteissa kulkea. En usko että yksikään nainen vajoaa niin alas että huutelee terassilta ohikulkeville miehille törkeyksiä, vain miehet pystyvät moiseen.

        No huutelu on varmaan pienen miesten marginaalin monopoli. Tosin sivusta kun kuuntelee, niin naiset sitä tapaa usemmin kovin törkeästi sanoa, selän takana.


      • nainen36 kirjoitti:

        No en tietenkään ajattele mutta onpa sitä meikäläiselle muutaman kerran huudeltu törkeyksiä kaupungilla, ei paljon huvita vähissä vaatteissa kulkea. En usko että yksikään nainen vajoaa niin alas että huutelee terassilta ohikulkeville miehille törkeyksiä, vain miehet pystyvät moiseen.

        Niille miehille voi sanoa, että millähän verukkeella se sinäkin huutelet siinä. Mee nyt hyvä ihminen kattomaan itteäs peilistä, ennen kun avaat sen suus. Tai että sinuna en paljon siinä huutelis tolla ulkomuodolla. On sitä vikaa ittessäskin. Pidä vaan naama kiinni.

        Mää luultavasti sanoisin huutelijalle vaan, että hahhaa sinähän se ootkin paras mahdollinen asiasta huomauttamaan. Ja nauraisin päälle. x-D


      • hahmotelma kirjoitti:

        No huutelu on varmaan pienen miesten marginaalin monopoli. Tosin sivusta kun kuuntelee, niin naiset sitä tapaa usemmin kovin törkeästi sanoa, selän takana.

        Nojuu, naiset on kieroja taas. Ne haukkuu kaverinsakin seljän takana, joilla siihin taipumusta on.


    • Ei muutamaan vuoteen ole vaivannut tämä asia.

    • Teiniperse havaittu

      En tiedä mutta eilen illalla näin oikein A-luokan teininaisen perseen. Seurasin sitä asematunnelista aina siihen asti kun se meni junaan, vaikka en ollut menossa edes samaan suuntaan. Blondi, kireät housut, unelmien täyttymys tuli kun se nousi rullaportaita ylös ja uudestaan kun se nousi junaan, meinasin laueta pappakalsareihini. Tätä muistellen vetelin monta kertaa.

      • Nimenomaan. Kesä on pienten ilojen aikaa.


    • Eipä tuo haittaa yhtään, kun löytyy aina t-paitaa ja vähintäänkin shortsia päälle. Kuumemmasti jos lämpö nousee niin paitakin lähtee poies.

      Joten ei mun mielestä oo koetuksella.

    • ...........

      Mulla päinvastoin. Puen mielelläni tiukat ja kevyet vaatteet päälle. Nautin siitä tunteesta, kun päät kääntyy miehillä. Niin ja en edes ole mikään laiha. Normaalivartaloinen ja osaan pukeutua korostaen parhaita puoliani.

      • Hyvä hyvä. Ja tänäänhän se kesä viimestään alkaa. Shortsit ja hihaton paita työvaatteina luonnollisesti.


    • zääh..

      Allergituttaa niin perkeleesti ettei tuommosia ehi miettimään.

    • läps läps

      Jaa, selvästi on tullut aika kaivaa esiin legginsit, raskauspaita ja flip flopit.

    • mies salilta

      Ei mun itsetunto ole koetuksella vaikka 8 kg on ylipainoa. Käyn salilla monesti viikossa kuitenkin et olen aikas hyvänkuntoinen. Tuol salilla olen kattellut kun naiset siellä käy. Osa on huomattavan ylipainoisia ja en tajua miksi ne edes käy siellä kun ei niille tule edes hiki siellä. Sellaset 30-40 vuotiaat naisetkin on siellä kauluspaita päällä ja hame jalassa yrittää venytellä. Sit ne polkee 5 minsaa kuntopyörää kevyimmällä vastuksella. En usko et ne pääsee edes 10 vuodessa kuntoon kun niille ei tule edes hiki siellä salilla. On siel sit muutamii nuorii naisii kans jotka rehkii hiki hatussa ja niistä näkee et ne haluu kauniin kropan. Eli miksi naiset käy edes salilla kun ei ne tee siellä mitään

      • röyh..

        Sali harjoittelu vaatii itsekuria joka monilta puuttuu. On paljon helpompaa lipittää sohvalla siideriä ja köyä salilla lukemassa uusimmat nasiten lehdet kuin harjoitella kurinalaisesti.


    • ...

      No mun ainakin. Tosin asialle vois pikkuhiljaa jotain ruveta tekemään, mutta enää ei ainakaan täksi kesäksi ehdi. Ehkä ensi kesäksi sitten.

      • ...........

        No mulla ainakin tippui kuukaudessa -5kg ihan vaan sillä et jätin turhat hiilihydraatit pois. Joten ihan hyvin kerkee edes jotain tekemään.


      • ...
        ........... kirjoitti:

        No mulla ainakin tippui kuukaudessa -5kg ihan vaan sillä et jätin turhat hiilihydraatit pois. Joten ihan hyvin kerkee edes jotain tekemään.

        Aijaa. No ehtishän sitä heinäkuuksi pudottaa ehkä sen 5 kg, mutta koska muodonmuutos ei mun 10 kilon ylipainolla ole huikea, en tiedä viitsinkö vaivautua.


    • Summer2012^^

      Itse en kiinnitä kadulla vastaan tuleviin ihmisiin minkäänlaista huomiota, ei vaikka olisi minkäkokoinen tai näköinen hyvänsä. Olen tottunut näkemään kaikennäköisiä ihmisiä joten eipä minua mikään hetkauta. En kiinnitä ylipäätään kenenkään ulkonäköön juurikaan huomiota, paitsi tietenkin hyvänäköisiin miehiin. En arvostele vastaan tulijoita, enhän edes kiinnitä heihin huomiota muutenkaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      79
      1879
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1206
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1084
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      17
      1074
    5. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      271
      907
    6. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      906
    7. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      829
    8. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      819
    9. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      212
      794
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      766
    Aihe