Kertokaapa joku joka tietää, että mitenkäs kokoaikaisen työntekijän sairasloman aikainen palkka määräytyy tapauksessa, jossa työnantaja tiesi etukäteen, että tulen olemaan sairaana muutaman viikon (itse siis ilmoitin, koska tiesin tästä tulevasta sairaslomasta) ja tämäpä ei sitten laittanut yhtään työvuoroa sairaslomani ajaksi, jolloin viikkotuntini näyttävät puhdasta nollaa....eli selkokielellä tämä meni täysin omaan piikkiin????
Sairasloma
3
214
Vastaukset
- sdköakdasöl
Ei vuoroja, ei sairasajan liksaa. Kela maksaa mitä maksaa, eli hakemus sinne...
- eivielä
Ennen kuin vaivut epätoivoon, mene kysymään luottamusmieheltä tai palkanlaskijalta tai lue tessistä. Sieltä voi löytyä oikea vastaus esim. tätä vastaava
Mikäli työvuorolistaa ei ole laadittu, lasketaan 3kk keskimääräinen päiväpalkka ja kerrotaan se sairauspäivien lukumäärällä (5pv/ viikko) - palkanlaskijana
Aloitetaan siitä että mikä ala? (mitä tessiä noudatetaan?
Puhut kokoaikaisesta, saatko kuukausipalkkaa vai tuntipalkkaa?
Se ettei merkata tuntilistaan työtunteja ei tarkoita palkanmaksun keskeytymistä vaan sitä että turhaa niitä sinne sotkea kun tiedetään ettet ole paikalla --> helpompi tehdä tuntilistat muille.
Eli tes ja työsopimuksesi muoto määrittävät palkanmaksun perusteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
USAn Vance oikeassa: ei ole turvallisuutta, jos pelätään erilaisia mielipiteitä. Euroopan muututtava
Yhdysvaltojen varapresidentti Vance moitti Münchenissä pitämässään puheessa Eurooppaa mm. sananvapauden rajoittamisesta5494144- 953978
- 1133863
Miksi et katoa mielestäni
Pitäisikö minun yrittää unohtaa sinut? Pidän sinusta edelleen ja haluaisin kyllä selvittää välimme. Mutta tämä välimatk262406Unissa ja ajatuksissa
olet jo mun beibe. Kävin kaiken läpi, en enää välitä mistään muusta. Olisimme kaunis pari, jotkut voisi paheksua, mutta311932Miten saisin kauniimman naaman?
Ei ole varaa kauneusleikkauksiin. Mulla on rumat kasvonpiirteet.371293- 1251285
- 221127
Media ja "asiantuntijat" hyperventiloivat hätäpäissään ja ennen aikojaan Trumpin rauhanaloitteesta
Mediassa esiintyneet "asiantuntijat" ja toimittajat ovat olleet sekaisin kuin käkikellot kun Trump heidän mielestään muk901100Nimet näkyville
Laittakaa nimiä ja maakunta ketä kaipaatte! Arvuusleikkiä ja lapsellista! Nössöt.411066