S24 profiileista

.....

Kun tekee suomi24:n treffit-osioon profiilin, niin voiko siellä asetuksissa jotenkin määrittää esim. sen, että omaa profiilia ei muut käyttäjät saa millään tähdillä arvostella?

Toinen asia, saavatko kaikki rekisteröityneet kirjoittaa profiilin vieraskirjaan, vai voiko sen jotenkin estää? Tuntuu hullulta että sinne saisi kuka tahansa kirjoittaa mitä tahansa.

Kiitos vastauksista

12

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Profiiliton

1) ilmeisesti voi, koska kaikilla ei niitä arvioita ole. Mua ei haittaa, että ihmiset antaa arvioita, mutta täällä joku kirjoitti, että arvioiden määrä kertoo siitä, että profiili on ollut kauan sivustolla ja on siten nirppanokka tai muuten outo. En ole samaa mieltä, mutta onhan se ikävää, jos ihmiset noin päättelevät. Itselleni kertyi 4 kuukaudessa 45 arviota.

2) Kun haluat estää jonkun profiilin pääsyn kirjoittamaan vieraskirjaasi, mene ko. profiiliin ja klikkaa "estä tämä profiili". Sen jälkeen ko. käyttäjä ei voi lähettää sulle viestejä eikä kirjoittaa vieraskirjaan. Viestit saa poistettu vieraskirjasta milloin vain.

• villi länsi

Käsittääkseni tähditystä ei pysty estämään millään tavalla. Joillakin ihmisillä vain ei ole tähtiä ollenkaan koska kukaan ei ole viitsinyt arvostella heitä.

Yleensä ne tähdet taitavat tulla pärstäkertoimen mukaan. Jos kuvaa ei ole, ei tule tähtiäkään.

Pelletouhuahan se on. Sopisi ennemmin kakaroille moinen tähditys.

Vieraskirjaankaan ei voi kai kirjoittelua estää millään tavalla.

• Profiiliton

Miksi joillain sitten lukee 0 arviota ja joillain ei ole samalla kohtaa yhtään mitään?

Vieraskirjaan kirjoittelun voi estää, kun estää profiilin.

• Toinen profiiliton

"Miksi joillain sitten lukee 0 arviota ja joillain ei ole samalla kohtaa yhtään mitään?"

Tästä syystä juuri minäkin olen ajatellut, että jollain tavalla sen arvostelukohdan voisi kokonaan poistaa tai ainakin piilottaa. Joissain profiileissa kun on vain se valkoinen tähtirivistö ja teksti, jonka mukaan kukaan ei ole vielä arvioinut proffilia, ja sitten joissain (hyvin harvoissa kyllä) niitä tähtiä ei ole lainkaan, vaan se profiilin sininen tausta jatkuu senkin kohdan yli.

Mitä ilmeisimmin sen kohdan poistaminen on siis mahdollista, ja haluaisin minäkin tietää miten se tapahtuu.

• joojoo
        Toinen profiiliton kirjoitti:

"Miksi joillain sitten lukee 0 arviota ja joillain ei ole samalla kohtaa yhtään mitään?"

Tästä syystä juuri minäkin olen ajatellut, että jollain tavalla sen arvostelukohdan voisi kokonaan poistaa tai ainakin piilottaa. Joissain profiileissa kun on vain se valkoinen tähtirivistö ja teksti, jonka mukaan kukaan ei ole vielä arvioinut proffilia, ja sitten joissain (hyvin harvoissa kyllä) niitä tähtiä ei ole lainkaan, vaan se profiilin sininen tausta jatkuu senkin kohdan yli.

Mitä ilmeisimmin sen kohdan poistaminen on siis mahdollista, ja haluaisin minäkin tietää miten se tapahtuu.

Olisiko tuo pisteytyksen poistaminen siinä tositarkoituksella paketissa? Pisteytys on syvältä. Ei ketään saisi pisteyttää. Itse laitan aina miehille täydet viisi tähteä, jos jotain laitan.

Kun itse laadin profiilin, tein feikkiprofiilin ja laitoin itselleni pohjaksi viisi tähteä. Lapsellista mutta niinpä tein.

• Toinen profiiliton
        Toinen profiiliton kirjoitti:

Korjaus edelliseen:

Nyt huomasin, että muistin tuon jutun osittain väärin. Eli jos profiilia ei ole arvioitu, siinä ei ole lainkaan tähtiä. Siinä lukee vain, että profiilia ei ole arvioitu.

Mutta edelleen se sama "ongelma" pysyy, eli että kaikilla ei ole sitä kohtaa siellä lainkaan. Ehkä pitäisi tehdä itse profiili ja katsoa mitä kaikkia vaihtoehtoja siellä on.
        Ärsyttää vain koko arvostelusysyteemi.

• Osta heti

Niin, siis jotakuta ei ole kukaan vielä arvioinut.
      Eikä kenenkään tähtirivistöjä pääse näkemään, ennekuin on ekaa kertaa arvioinut itse jonkun.

ne tähtireittaukset on todella syvältä, ihan kuin kyse olisi jostain sirkushuvista tai kaupankäynnistä julkisesti. Katkerat rannallejääneet sitten pistävät ykköstä muuten hyville profiileille. Todella huono asia.

• ....

"Eikä kenenkään tähtirivistöjä pääse näkemään, ennekuin on ekaa kertaa arvioinut itse jonkun."

Kyllä minä ainakin pystyn näkemään tähtirivistöt, vaikken ole edes rekisteröitynyt :0

• ewtwt

Mulla 1 arvio ja 1 tähti, yhyy :(

Kuka se oli??

• jkshjghja

käy itse arvioimassa se korkeammaksi;)

• pieneltä pitäjältä

saako paikkakunnan piiloon vain kun on se plussa?

• Paikkakuntaa ei käsittääkseni ole pakko kertoa lainkaan, ja sen saa oman profiilin tiedoista säädettyä mieleisekseen ihan peruspaketissakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      92
      2195
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      153
      1817
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1343
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      230
      815
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      749
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      741
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      597
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      581
    Aihe