Mikä on nimeltäään ns. lopunajan jäännösseurakunta
- missä tulee olemaan sen paikka
- mistä tulee lopunajana srk:aan kuuluvien pelastusvarmuus
- ketä siihen kuuluu ja pääseekö sinne ne jotka eivät ole maksaneet kymmenyksiä lopunajan jäännösseurakunnalle
----- ??? ----- ----- !!! ----- SINUN PELASTUSVARMUUDESTA ON KYSYMYS
Auttakoo se jos odottaa oikein kovasti Jeesuksen tulemista ja uskoo Ellen Whiten profetioihin?
100% Pelastusvarmuus lopunajan jäännösseurakunnalla
6
<50
Vastaukset
- välimies EGW
Adventisti kirjoitti:
"Tällä hetkellä ei ole A-kirkossakaan ketään ollut n-. 150 vuoteen jolla profetoimisenlahja olisi."
Jos adventisti sanoo Ellen Whiten olevan väärä profeetta hänet erotetaan kirkosta joten jokaisen adventistin on elettävä jas uskottava profeetan henkeen 1800-luvulta?- On ollut...
V.T. Houteff toi EGW:n (Testimonies to Ministers -teoksessa) ennustaman Elia-sanoman liittyen elävien tuomioon ja lopun aikojen tapahtumiin-profetioihin. Lopun ajan seurakunnalla on tietenkin oltava elävä profetian henki keskuudessaan, ja näin onkin. Valitettavasti tätä ei opeteta oikein SPA-kirkossa, vaan sanomaa vastaan taistellaan.
- pyh!
On ollut... kirjoitti:
V.T. Houteff toi EGW:n (Testimonies to Ministers -teoksessa) ennustaman Elia-sanoman liittyen elävien tuomioon ja lopun aikojen tapahtumiin-profetioihin. Lopun ajan seurakunnalla on tietenkin oltava elävä profetian henki keskuudessaan, ja näin onkin. Valitettavasti tätä ei opeteta oikein SPA-kirkossa, vaan sanomaa vastaan taistellaan.
V.T. Houteff oli tasan harhaoppinen retku, jota ei pidä kuunnella.
Hei
'
Raamattua lukevissa piireissä on yksilöinä Jumalan kansaa.
Yksilöpeliä.
Vehnä ja rikkavilja sekin kasvaa yhdessä elonkorjuun loppuun asti ja saakka.
A-kirkossa on lopun ajan ehdot täyttävä perusta kun kyse on Ilm 14:12, 12:17, Hebr 12:14 asioihissa tietous ja arvostus ja tunnustus.
Siis tiedetään hyvin ettei Jeesusta ja Jumalan lakia saa korvata millään muulla konstilla tai keinolla. Niin vaan tuppaa olla kumpaakin asiaa aina koko pelastushistoriassa.
En minä ainakaan nimitä mitään muuta harhaopiksi kuin Jeesuksen ja lain korvaamista. Kaikki erilainen tulkinta ei ole pelastuskysymystä, mutta nuo kaksi asiaa ovat sellaisia.
Synti on suhteellinen käsite joskus kun asiassa on omatunto määräämässä mikä on syntiä toisaalta tiedon määrän mukaan.
Ellen GW ei ole mikään perusta sellainen mihin pitäisi ja pakko uskoa.
Raamattu sanoo näin:
1 Tess 5:20-23 = Raamatun neuvo eli pidä minkä näet itse hyväksi ja hylkää loppu. Mahdollisesti ajan kanssa selviää. Pidä se minkä itse näet hyväksi sillä hetkellä. Niin on raamatun neuvo.
Pelastusvarmuus on kokemus joka ihmisellä on onko hän Jumalan kanssa sovussa. Yksilöllinen asia. Jokainen kokee itse onko Jumalan tahdon kanssa sovussa vai ei ole.
Kaikki on omantunnon kysymystä aina sitä tietomäärää vasten minkä ihminen omistaa. Rakkauden mukaan ihminen kaivaa lompsaakin aina jos on kyse
hyvän tekemisestä. Ei kukaan voi sanoa paljonko lompsaa pitää kaivaa asiayhteydessä.
Joskus maailmanhistoriassa on myyty aneita joilla pääsi taivaaseen asti ja saakka. Meni köyhiltä viimeisetkin ja komeat kirkot nousivat. En sano että oli pelastuksen ehto mutta kaikkea historiassa toki kokeiltu on.
Jokainen kaivaa siis aina rakkauden mukaan ja oma lompsa on aina oma lompsa. Aivan harkinnassa. Kirkoillisvero on ainoa pakollinen maksu kristikunnassa.
yst. jari- Kysyjälle
Erittäin hyviä kysymyksiä. Palaan näihin hyvin pian vastauksien kera.
##
----- ??? ----- ----- !!! ----- SINUN PELASTUSVARMUUDESTA ON KYSYMYS
Auttakoo se jos odottaa oikein kovasti Jeesuksen tulemista ja uskoo Ellen Whiten profetioihin? ##
Ainakaan Paavali ei esittelemääsi joukkoon tainnut kuulua, sillä Pave toteaa . . .
Fil. 3:11 jos minä ehkä pääsen ylösnousemiseen kuolleista.
Varmaa on vain se, että koetan elää evankeliumin arvon mukaisesti, Jeesusta häpeämättä.
Matt. 10:31
Älkää siis peljätkö; te olette suurempiarvoiset kuin monta varpusta.
32 Sentähden, jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä,
minäkin tunnustan Isäni edessä, joka on taivaissa.
33 Mutta joka kieltää minut ihmisten edessä, sen
minäkin kiellän Isäni edessä, joka on taivaissa.
Room. 1:16
Sillä minä en häpeä evankeliumia; sillä se on Jumalan voima, itsekullekin
uskovalle pelastukseksi, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle.
EN OLE edes kreikkalainen (kiitos Jumalalle) saati sitten juutalainen, mutta
pidän kiinni oikeudesta, jota minulla ei ole, mutta mutta armon toivo on.
Olen luottavainen armon kerjäläinen, en (valitettavasti) ansioitunut lainkuuliainen.
Matt. 15:26
Mutta hän vastasi ja sanoi: "Ei ole soveliasta
ottaa lasten leipää ja heittää penikoille".
27
Mutta vaimo sanoi: "Niin, Herra; mutta syöväthän penikatkin
niitä muruja, jotka heidän herrainsa pöydältä putoavat".
28
Silloin Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Oi vaimo, suuri on sinun uskosi,
tapahtukoon sinulle, niinkuin tahdot". Ja hänen tyttärensä oli siitä hetkestä terve.
antti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041076
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt581025Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144808- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103591Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89581- 78551
- 53547
- 39528