Mä olen odottanut että mitähän oikein saan.Niinhän sitä sanotaan että "vasen vastaan ottaa" Saakohan sitä kynsiä;)Niin makiasti kutittellee mutta en ole tohtinut vielä kynsiä sitä ,jos vaikka sitten en saisikaan mitään.
Jos huomenna vielä kutittaa niin varmaankin kämmenessä on jokin ihottuma;))
Tässä musiikkia sinne sydänmaahan;))Nyt mä ymmärrän miksi jonkun on pakko päästä sinne jos siellä on tuollaista;)))
http://youtu.be/Ca92RDphWlQ
Ooh..apuva:)Aamusta asti kutittanut vasenta kämmenpohjaa:))
14
727
Vastaukset
- No ei niin vanha;)
Ennen vanhaan kun käsi kutisi (syyhysi) se tiesi yllätysvieraita olevan tulossa tai joku mukava muu yllätys. Se oli vanhan kansan 'oire' :)
- ingaliina
Varmaan onkin erilaisia uskomuksia ja täällä sanotaan että jos oikeaa kutiaa niin joutuu jotain antamaan.Oikia ojentaa ja vasen vastaan ottaa.Mutta en kyllä ole vielä saanut mitään mukavaa tälle päivälle, mutta vielähän ehtii ;))
Harakkakin kuulemma jos pihalla hyppii niin tietää vieraita:) - pahapena
ingaliina kirjoitti:
Varmaan onkin erilaisia uskomuksia ja täällä sanotaan että jos oikeaa kutiaa niin joutuu jotain antamaan.Oikia ojentaa ja vasen vastaan ottaa.Mutta en kyllä ole vielä saanut mitään mukavaa tälle päivälle, mutta vielähän ehtii ;))
Harakkakin kuulemma jos pihalla hyppii niin tietää vieraita:)Jos myö jossain tavattais, nii kuuleha, tervehittäis silviisii, jot mie oikial käjel ja sie vasemmal ;)
Mitäköhä tuost seurais ;)) - ingaliina
pahapena kirjoitti:
Jos myö jossain tavattais, nii kuuleha, tervehittäis silviisii, jot mie oikial käjel ja sie vasemmal ;)
Mitäköhä tuost seurais ;))Noh..ainakin tervehtimistavasta tunnistaisi ,että pahapenahan se siinä;))En mä tohi ajatella että mitä sitte...
- annikoo..
Minulla on pompotellut sydän....pompoti...pom...pom....syytä en tiedä....olisko helleaalto.....Sydänmaa on vieras paikka ..siksi piti oikein guuklettaa....no ei siitä paljon viisastunut....kun eri sydänmaita tarjosi....
- ingaliina
Onkos sinulla jotain jännää,hauskaa tiedossa.Sydän voi hyppiä ilostakin:)
Joskus on sellaisia päiviä että itseä kuulostelee enämpi ja tekee itselle diagnoosin ja tietysti kaikkein pahimman sairauden itselle keksii:))
Sydänmaa on syvällä metsässä ,missä ei ole asutusta lähimailla.En tiedä ihan varmasti oliko tää mun selitys oikein:) - annikoo..
ingaliina kirjoitti:
Onkos sinulla jotain jännää,hauskaa tiedossa.Sydän voi hyppiä ilostakin:)
Joskus on sellaisia päiviä että itseä kuulostelee enämpi ja tekee itselle diagnoosin ja tietysti kaikkein pahimman sairauden itselle keksii:))
Sydänmaa on syvällä metsässä ,missä ei ole asutusta lähimailla.En tiedä ihan varmasti oliko tää mun selitys oikein:)Sydänmaata vielä meille riittää sitten....kun katselee joskus viliseviä maisemia autosta...junasta...
Tosi hellepäivä täällä nyt...varsinkin iltapäivä...30 parvekkeella...sinne esteetön auringon paiste....lapsiakin leikkii tuossa shortseissa ja topeissa...
Ei minulla mitään jännää....oliskohan jääkiekkomatseista jäänyt....pompotus....toisaalta....ihan hyvä että pompottaa...heh - ingaliina
annikoo.. kirjoitti:
Sydänmaata vielä meille riittää sitten....kun katselee joskus viliseviä maisemia autosta...junasta...
Tosi hellepäivä täällä nyt...varsinkin iltapäivä...30 parvekkeella...sinne esteetön auringon paiste....lapsiakin leikkii tuossa shortseissa ja topeissa...
Ei minulla mitään jännää....oliskohan jääkiekkomatseista jäänyt....pompotus....toisaalta....ihan hyvä että pompottaa...hehKyllä vain vielä suomesta löytyy asumattomia seutuja ja hyvä niin.Kai se oli oikein toi mun selitys sydänmaasta kun ei PerErikilläkään ollut mitään lisättävää;)
Kateeksi käy kyllä jos siellä on noin lämmintä.Mun oli pakko hakea takki päälle kun olin pihalla.Niin kolea tuuli täällä.
Vasta Tulppaanit ja Narsissit ovat tulleet esille lumikinoksen alta.Järvessäkin on vielä jää.
- PerErik
Vieraita Siulle on tulossa, kuten tos jo joku sanoikin :) Vaikka eihän se haittais, jos jotain jostain saiskin, kunhan ei mitään sukupuolitautia tai jotain vastaavaa :))
Aika vasta tulin "sydänmaalta", mutta en mä tuommosia balleriinoja siellä nähnyt? Mut siskonpoika kävi hulikopterilla mua siellä tervehtimässä. Pysähtyi hetkeksi mun yläpuolelle paikalleen.
Sen verran olen ehtinyt tehdä, että ruumis on ravittu ja sauna kohta lämmin, jos lähtis sinne hiukan rentoutuun ja venytteleen jäseniä :))
http://www.youtube.com/watch?v=8RSrzfPBlr4- ingaliina
Niin joo,enhän muistanutkaan,kävihän mulla pari vierasta tänään:)No mitä sie aattelet..sinulla likainen mielikuvitus;))Enhän mie nyt tuollaista ajatellut saamisella;))
Olisit noussut siihen kopteriin.Olisin voinut päiväkahveet tarjota;))Mutta nisua ei kyllä olisi ollut:)
Miekin kohta meen saunan lämpöön:)
- pahapena
Minnuuki kutkuttel sillee ouvost yhen kerran, jot meinasin pöljäks heittäytyy, mie pistänkii oikee runomuovos millast tuo ol ;)
Tunsin kerran rinnassa,
iha ihon pinnassa,
kutkutusta kummallista,
lemmenköliekin leimahdusta?
Aukaisin mie paitani,
kirppuha siel hyppeli.
Jot semmost kutkutusta se sit olkii ;))- ingaliina
Mä voin kuvitella miltä sinusta on tuntunna;))
Olikin hauska runo;))Nauruhermoja oikein kutkutteli;)Sie oot tainnut nuoruudessa
väsätä tuollaisen runon;))
Mä taidan tallettaa tuon;))Se pistää toi kutkutus levottomaksi ja jos toinen vielä kutkuttaa;))) - pahapena
ingaliina kirjoitti:
Mä voin kuvitella miltä sinusta on tuntunna;))
Olikin hauska runo;))Nauruhermoja oikein kutkutteli;)Sie oot tainnut nuoruudessa
väsätä tuollaisen runon;))
Mä taidan tallettaa tuon;))Se pistää toi kutkutus levottomaksi ja jos toinen vielä kutkuttaa;)))Mie olinkii nuoruuves sellane pöytälaatikko ruuneperi, vai mikä tuo runnoilija lie nimeltää ;)
Tuo levottomaks mänemine johtunee hyvinnii paljon, mist kohast sitä kutittelloo ;)
Tääl on olt lämmin päivä ja nyt mie lähen mehtään lenkille, ei tuule nyt, on tyyni nyt, on tuulikin nyt tyyntynyt, katoha, tuo runosuon alkaakii pulputtaa ;)) - ingaliina
pahapena kirjoitti:
Mie olinkii nuoruuves sellane pöytälaatikko ruuneperi, vai mikä tuo runnoilija lie nimeltää ;)
Tuo levottomaks mänemine johtunee hyvinnii paljon, mist kohast sitä kutittelloo ;)
Tääl on olt lämmin päivä ja nyt mie lähen mehtään lenkille, ei tuule nyt, on tyyni nyt, on tuulikin nyt tyyntynyt, katoha, tuo runosuon alkaakii pulputtaa ;))Ai sie menit methään;))Tai mie luulen että menit lorkkimaan sinne joelle,mutta et vain kehdannut tunnustaa;))
Toi runo on mullekkin tuttu:))
Olet varmaan rustannutkin runoja tyttösille nuoruudessa;)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793