E-pillerien lopetus ja sen seuraukset

Lopetin pillerit kaksi kuukautta sitten, koska uskoin niiden aiheuttavan turvotusta vatsassani ja jaloissani. Olin oikeassa, turvotus lähti pillerit lopetettuani, ja painoa on lähtenyt itsestään muutama kilo, vaikka olen syönyt ihan samanlailla kuin aiemminkin.

Negatiivisena seurauksena sen sijaan on hiusten lähtö. Aika kasat hiuksia aina suihkun jälkeen viemärissä, harjan saa putsata muutaman päivän välein, kun se on täynnä hiuksia.

Huomattavimpana seuraksena on kuitenkin aivan hillitön vauvakuume. En aiemmin edes ajatellut vauvoja, mutta nyt kun näen vauvoja, alan itkeä, kun minulla ei ole omaa vauvaa. Libido on myös TODELLA paljon suurempi kuin silloin, kun käytin vielä pillereitä. Olen 23-vuotias. Haluan nykyään seksiä joka päivä, pillereillä ollessani ehkä kerran viikossa, jos sitäkään.

Onko kellään muilla ollut samoja kokemuksia? Onko vauvakuume ohimenevä asia, vai onko elämä nyt sitten tällaista ilman pillereitä?

Itken joka päivä muutaman kerran, koska haluan vauvan. Pelkään, että pelästytyän mieheni puheillani ja itkemisilläni, vaikka hän kylläkin haluaa myös vauvan. En vain edes itse ymmärrä käytöstäni lainkaan.

Kiitos vastauksista etukäteen...
2151
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Tuossa iässä vauvakuume on ihan luonnollinen asia. Jos sinä haluat lapsen, ja miehesi haluaa, niin miksi ei?

Hiusten lähtö on normaalia hormoonallisten ehkäisyjen lopettamisen jälkeen sekä raskauden jälkeen, koska hormooni taso vaihtuu.

Äänestä

Seksihalut nousivat itsellänikin huomattavasti.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Pillerit lopettanut kirjoitti:

Lopetin pillerit kaksi kuukautta sitten, koska uskoin niiden aiheuttavan turvotusta vatsassani ja jaloissani. Olin oikeassa, turvotus lähti pillerit lopetettuani, ja painoa on lähtenyt itsestään muutama kilo, vaikka olen syönyt ihan samanlailla kuin aiemminkin.

Negatiivisena seurauksena sen sijaan on hiusten lähtö. Aika kasat hiuksia aina suihkun jälkeen viemärissä, harjan saa putsata muutaman päivän välein, kun se on täynnä hiuksia.

Huomattavimpana seuraksena on kuitenkin aivan hillitön vauvakuume. En aiemmin edes ajatellut vauvoja, mutta nyt kun näen vauvoja, alan itkeä, kun minulla ei ole omaa vauvaa. Libido on myös TODELLA paljon suurempi kuin silloin, kun käytin vielä pillereitä. Olen 23-vuotias. Haluan nykyään seksiä joka päivä, pillereillä ollessani ehkä kerran viikossa, jos sitäkään.

Onko kellään muilla ollut samoja kokemuksia? Onko vauvakuume ohimenevä asia, vai onko elämä nyt sitten tällaista ilman pillereitä?

Itken joka päivä muutaman kerran, koska haluan vauvan. Pelkään, että pelästytyän mieheni puheillani ja itkemisilläni, vaikka hän kylläkin haluaa myös vauvan. En vain edes itse ymmärrä käytöstäni lainkaan.

Kiitos vastauksista etukäteen...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu